Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Періодичні видання (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетентнісний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.


    Воробієнко, П.
    Компетентнісний підхід у вищій освіті — від теорії до практики [Текст] / П. Воробієнко, А. Ложковський // Вища школа. - 2016. - № 6. - С. 13-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Ложковський, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти [Текст] / В. П. Черних [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 2. - С. 44-45

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Черних, В. П.
Гриценко, І. С.
Огарь, С. В.
Віннік, Л. М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.


    Тозюк, О. Ю.
    Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів [Текст] = Competence and integrative approach in the training of future pharmacists / О. Ю. Тозюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- знання -- студенти -- компетентнісний метод
Анотація: Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання
Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Рябченко, В.
    Фальсифікація вищої освіти в Україні як суспільна проблема: світоглядно-компетентнісний аспект [Текст] / В. Рябченко // Вища освіта України. - 2014. - № 4. - С. 16-22

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків [Текст] = Competence approach in training of medical students / М. М. Рожко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 2. - С. 102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Рожко, М. М.
Ерстенюк, Г. М.
Капечук, В. В.
Іванців, М. О.
Сенчій, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Грицюк, Л.
    Компетентнісний підхід до підготовки фахівців соціально-педагогічного спрямування у ВНЗ Польщі [Текст] / Л. Грицюк, А. Лякішева // Вища школа. - 2014. - № 10. - С. 63-70

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Дод.точки доступу:
Лякішева, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Черних, В. П.
    Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація” [Текст] = Competence approach in creation of a standard of higher education in speciality “Pharmacy” / В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь // Медична освіта (Тернопіль). - 2016. - № 2. - С. 107-109. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Котвіцька, А. А.
Огарь, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Гевкалюк, Н. О.
    Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих [Текст] / Н. О. Гевкалюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 16-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
дитяча -- стоматологія -- ситуаційно-рольові ігри -- тренінги
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Степко, М.
    Компетентнісний підхід: його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? [Текст] / М. Степко // Вища освіта України. - 2009. - № 1. - С. 43-52.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

10.


    Вітченко, А.
    Компетентнісний підхід у сучасній вищій освіті: освітня інновація чи реформаторський симулякр доби постмодерну? [Текст] = A Competence Approach to the Contemporary Higher Education: Educational Innovation or Reformational Scientism of Post-Modern? / А. Вітченко, Ан. Вітченко // Вища школа. - 2019. - № 4. - С. 52-66. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
парадигма -- діагностування -- професіографічні вимоги
Дод.точки доступу:
Вітченко, Ан.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії [Текст] = Qualitative medical (pharmaceutical) education: go to learn abroad or change the training system in Ukraine? Part 1. Quality of education through changes in university admission procedure / А. Г. Шульгай [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
якість -- компетентнісний -- підхід -- матрикули -- практичні -- навички -- симуляційне -- навчання -- автономія -- ЗВО
Дод.точки доступу:
Шульгай, А. Г.
Загричук, Г. Я.
Михалків, М. М.
Івануса, І. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини [Текст] = Competence approach to teaching propaedeutics of internal medicine / В. Є. Кондратюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- навички -- саморозвиток
Дод.точки доступу:
Кондратюк, В. Є.
Шевчук, С. Г.
Хомазюк, В. А.
Бичков, О. А.
Осташевська, Т. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Козлова, Г.
    Компетентнісний підхід до навчання студентів і викладачів [Текст] / Г. Козлова, Т. Кублікова // Вища школа. - 2011. - № 4. - С. 83-93.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Кублікова, Т.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

14.


   
    Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського [Текст] / А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 89-94. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
освіта -- компетентнісний підхід -- навчальний процес
Дод.точки доступу:
Беденюк, А. Д.
Доброродній, В. Б.
Боднар, Т. В.
Боднар, П. Я.
Шандрук, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” [Текст] = The competent approach to doctors’ of philosophy training in I. Horbachevsky Ternopil state medical university / І. М. Кліщ [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы

   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
програма -- навчання
Дод.точки доступу:
Кліщ, І. М.
Потіха, Н. Я.
Сатурська, Г. С.
Ковалик, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.
61:378
П 78


. "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця)

    Тозюк, О. Ю.
    Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора [Текст] / О. Ю. Тозюк // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 209
УДК

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Гулевич, А. М. \відп. за вип.\
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
"Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015 ; Вінниця)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.
61:378
П 78


    "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця).
    Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015-2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. [Текст] / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця : [б. в.], 2015. - 255 с. - 1-193
    Зміст:
Мороз, В. М. Проблеми та перспективи вищої медичної освіти у реалізації Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я України / В. М. Мороз [и др.]. - С .3
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Афанасюк, О. І. Національна стратегія побудови внутрішньої медицини на період 2015-2025 роках / О. І. Афанасюк, В. І. Денесюк. - С .7
Барціховський, А. І. Використання принципу АВС В.Парето для підвищення ефективності підготовки лікарів-інтернів в умовах Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / А. І. Барціховський [и др.]. - С .9
Інші автори: Кіщук В. В., Дмитренко І. В., Лобко К. А., Бондарчук О. Д., Рауцкіс П. А., Скічко С. В., Максимчук В. В., Грицун Я. П.
Бахнівський, В. С. Проблеми та особливості викладання економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів №1 та №2 вищих навчальних закладів медичного профілю / В. С. Бахнівський. - С .9
Бахнівський, В. С. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. - С .11
Башинський, Г. П. Деякі питання організації роботи теоретичних та клінічних кафедр в розбудові системи охорони здоров’я України на період 2015-2025 років / Г. П. Башинський, О. І. Башинська. - С .12
Білик, О. В. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету / О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. - С .13
Бондар, С. А. Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій / С. А. Бондар [и др.]. - С .14
Інші автори: Гармаш Л. Л., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М.
Булавенко, О. В. Особливості викладання акушерства та гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва. - С .15
Булавенко, О. В. Досвід проведення і-го та іі-го турів олімпіади з акушерства і гінекології / О. В. Булавенко [и др.]. - С .17
Інші автори: Супрунова Т. В., Пролигіна І. В., Гончаренко О. М.
Ваколюк, Л. М. Особливості формування профілактичного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів / Л. М. Ваколюк. - С .19
Василик, В. С. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів / В. С. Василик. - С .20
Вернигородський, С. В. Проблемні питання викладання патоморфології та секційно-біопсійного курсу в рамках реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / С. В. Вернигородський, П. С. Жученко. - С .21
Вільцанюк, О. О. Реформа вищої медичної освіти - шлях до вдосконалення ринку медичних послуг / О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. - С .22
Вовк, І. М. Методичні підходи до лекцій з мікробіології на медичних факультетах / І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. - С .23
Вуж, Т. Є. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України / Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. - С .24
Гаврилюк, А. О. Роль патологічної анатомії в системі медичної освіти та формуванні професійних навичок майбутніх лікарів / А. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король. - С .26
Гаврилюк, А. О. Біопсійний метод дослідження в медицині, значення, проблеми і перспективи / А. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкієне, М. Р. Борейко. - С .27
Гаджула, Н. Г. Перспективні напрямки покращення вищої стоматологічної освіти у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Н. Г. Гаджула. - С .28
Гайдаєнко, О. Ф. Культура спілкування лікаря з пацієнтом / О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. - С .29
Гайдай, О. Д. Управління якістю фармацевтичного товару згідно принципів GMP / О. Д. Гайдай, І. О. Псюк, А. С. Псюк. - С .30
Гармаш, Л. Л. Патріотичне виховання студентів / Л. Л. Гармаш [и др.]. - С .32
Інші автори: Бондар С. А., Дмитренко С. В., Пічкур О. М.
Германюк, Т. А. Підвищення ефективності засвоєнні знань з фармакології студентами фармацевтичного факультету / Т. А. Германюк, Т. І. Івко. - С .33
Гордзієвська, Н. А. До питання застосування сучасних комп’ютерних технологій при вивченні промислової технології лікарських засобів / Н. А. Гордзієвська, В. В. Гуцол, Я. В. Іщенко. - С .34
Грабович, Л. О. Вдосконалення обліку та звітності в галузі охорони здоров’я в умовах реформування / Л. О. Грабович, Н. І. Венцківська, Н. В. Коробчинська. - С .36
Гулевич, А. М. Труднощі у викладанні української мови як іноземної студентам медичних спеціальностей / А. М. Гулевич. - С .37
Глушак, А. А. Ситуаційні задачі, як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів- стоматологів / А. А. Глушак, Е. В. Беляєв, О. О. Коцюра. - С .39
Годлевський, А. І. Особливості викладання абдомінальної хірургії в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / А. І. Годлевський, С. І. Саволюк, В. В. Балабуєва. - С .40
Горай, М. А. Шляхи удосконалення якості освіти майбутніх лікарів - стоматологів в контексті розвитку нової системи охорони здоров’я / М. А. Горай. - С .42
Гуменюк, А. Ф. Формування клінічного мислення - пріоритетне завдання у вихованні майбутніх лікарів в Україні / А. Ф. Гуменюк, І. В. Баранова. - С .43
Гуменюк, І. П. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025 р.р / І. П. Гуменюк. - С .44
Дацишин, П. Т. Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова / П. Т. Дацишин [и др.]. - С .45
Інші автори: Заїка С. М., Иолтухівський М. В., Мельник А. В., Пшелуцький Ф. Ф., Федорченко О. В., Ходаківський О. А.
Денека, М. Т. Проблематика номенклатурних найменувань у сучасних латинській та українській терміносистемах / М. Т. Денека. - С .46
Дзекан, О. В. Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі / О. В. Дзекан. - С .47
Дзекан, О. В. Переваги методу багатосторонньої комунікації над традиційною формою навчання у вищому медичному навчальному закладі / О. В. Дзекан. - С .48
Дідик, Н. В. Перспективи вищої медичної школи на терені побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Н. В. Дідик. - С .49
Дмитренко, С. В. Тенденції врегулювання охорони здоров’я на обласному рівні / С. В. Дмитренко. - С .50
Дмитренко, С. В. Стратегії розвитку охорони здоров’я України / С. В. Дмитренко, Л. Л. Гармаш, С. А. Бондар. - С .51
Дністрянська, А. П. Підготовка майбутніх лікарів в умовах побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / А. П. Дністрянська. - С .53
Добровольська, К. В. Використання електронних симуляторів в процесі підготовки студентів до занять з медичної та біологічної фізики / К. В. Добровольська, В. М. Дідич. - С .54
Дудник, А. Б. Європейський досвід. Чи дають можливість його реалізувати? / А. Б. Дудник. - С .55
Дудник, О. М. Навчання фаховому мовленню, розвиток навичок наукового стилю спілкування студентів-іноземців І курсу медичного факультету / О. М. Дудник. - С .56
Дудник, В. М. Удосконалення практичної підготовки студентів 6 курсу до державної підсумкової атестації / В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. - С .58
Дудник, В. М. Організація самостійної роботи студентів 6 курсу медичних факультетів / В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. - С .59
Дудник, В. М. Практична підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в навчальному симуляційному центрі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова / В. М. Дудник, В. П. Попов, О. О. Зборовська. - С .60
Дудник, В. М. Перспективи викладання медичної генетики в розрізі розробки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. - С .61
Дудник, В. М. Задачі підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в світі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. - С .62
Інші автори: Сторожук І. В., Шангутова Л. А., Шаламай М. О.
Дудник, В. М. Реалізація національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. - С .63
Інші автори: Шангутова Л. А., Сторожук І. В., Фурман В. Г., Шангутов С. В.
Дудник, В. М. Програмна підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в розрізі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні / В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Л. А. Шангутова. - С .64
Дудник, В. М. Питання надання медичної допомоги дітям з гематологічною та онкогематологічною патологією у вищій медичній школі / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .65
Жорняк, О. І. Особливості викладання курсу мікробіології іноземним студентам / О. І. Жорняк, П. В. Жорняк. - С .66
Жорняк, П. В. Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія" / П. В. Жорняк. - С .67
Заліська, О. М. Досвід і перспективи навчання провізорів з питань доказової фармації для рослинних препаратів / О. М. Заліська, І. Г. Мудрак. - С .68
Зайцева, К. А. Організаційний стрес-менеджмент та основи крос-культурної психології у варіативній частині навчальних програм з профілактичної медицини для майбутніх лікарів в умовах міграції біженців з зони проведення АТО та необхідності реабілітації учасників бойових дій на території України / К. А. Зайцева, В. С. Василик. - С .69
Заліська, О. М. Напрями оптимізації післядипломної і неперервної освіти провізорів на основі наукових досліджень / О. М. Заліська [и др.]. - С .70
Інші автори: Парновський Б. Л., Максимович Н. М., Піняжко О. Б.
Зелінська, Т. М. Обґрунтування необхідності робіт по професійній орієнтації молоді на медичні спеціальності / Т. М. Зелінська. - С .71
Івко, Т. І. Впровадження основ GDP у підготовку провізора за допомогою інтерактивних методів навчання / Т. І. Івко, Т. А. Германюк. - С .72
Ігнащук, О. В. Досвід викладання менеджменту в охороні здоров'я на етапах післядипломної освіти / О. В. Ігнащук. - С .74
Істошин, В. М. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи / В. М. Істошин, А. В. Білошицька. - С .75
Йолтухівський, М. В. Організація самостійної роботи студентів фармацевтичного факультету на кафедрі нормальної фізіології / М. В. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік. - С .76
Каніковський, О. Є. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. - С .78
Каніковський, О. Є. Альтернативне бачення перспектив побудови медичної системи нового зразку / О. Є. Каніковський [и др.]. - С .79
Інші автори: Андросов С. І., Мосьондз В. В., Павлик І. В.
Каніковський, О. Є. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. - С .80
Каніковський, О. Є. Роль керівника клініки в реалізації стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України / О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, С. В. Сандер. - С .81
Касьяненко, Д. М. Впровадження критичного мислення орієнтованого на забезпечення якості засвоєння навчального матеріалу у студентів під час вивчення ортодонтії / Д. М. Касьяненко, П. С. Фліс, О. І. Попова. - С .82
Качула, С. О. Значення експериментальних досліджень у викладанні «Біологічної та біоорганічної хімії» за сучасних умов / С. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик. - С .83
Кім, Л. М. Критерії складання іншомовного лексичного мінімуму для студентів медичних ВНЗ / Л. М. Кім, І. І. Макодай. - С .83
Кім, Л. М. Основні методичні принципи вивчення іноземної мови у вищій медичній школі / Л. М. Кім, В. О. Мороз. - С .85
Кіщук, В. В. Шляхи удосконалення навчання лікарів-інтернів з оториноларингології та загальної практики - сімейної медицини у світлі реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України / В. В. Кіщук [и др.]. - С .86
Інші автори: Дмитренко І. В., Бондарчук О. Д., Лобко К. А., Барціховський А. І.
Коваленко, І. М. Дослідження навчальних мотивів діяльності студентів ВНМУ імені М.І. Пирогова / І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. - С .87
Козак, Н. В. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України / Н. В. Козак, С. Г. Пойда. - С .88
Колісник, П. Ф. Багаторівнева медична реабілітація як складова частина системи охорони здоров’я / П. Ф. Колісник [и др.]. - С .89
Інші автори: Колісник С. П., Кравець Р. А., Гуменюк І. П.
Колісник, П. Ф. Невирішені питання медичної реабілітації: понятійний апарат, нормативно- оранізаційна база, кваліфікаційна підготовка, стандартизація допомоги / П. Ф. Колісник, О. В. Марчук, С. П. Колісник. - С .90
Колошко, О. М. Досвід викладання біологічної хімії студентам, що навчаються за спеціальністю медична психологія та перспективи на 2015-2025 р.р / О. М. Колошко. - С .92
Комарницька, Н. Т. Питання вдосконалення післядипломної підготовки організаторів охорони здоров‘я на сучасному етапі розробки і реалізації «Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров‘я в Україні на період 2015-2025 р.р.» / Н. Т. Комарницька, Т. А. Малик. - С .93
Комарницька, Н. Т. Зворотний зв'язок в управлінні медичним закладом / Н. Т. Комарницька, В. М. Цебрик. - С .95
Кондратюк, А. І. Проблеми та перспективи вищої медичної школи щодо удосконалення підготовки лікарів у контексті Національної стратегії побудови нової системи / А. І. Кондратюк [и др.]. - С .97
Інші автори: Кривоніс Т. Г., Байгузіна І. Ч., Демченко М. І.
Кондратюк, А. І. Дослідження проблеми психоемоційного вигорання та роль вищої медичної школи у профілактиці та запобіганні професійної деформації серед викладачів та / А. І. Кондратюк [и др.]. - С .99
Інші автори: Кривоніс Т. Г., Серебреннікова О. А., Черначук С. В.
Кордон, Ю. В. Удосконалення ефективності перевірки знань студентів за допомогою тестового контролю / Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк, С. А. Колодій. - С .101
Корж, О. Ю. Методи морального впливу на особистість майбутнього лікаря / О. Ю. Корж, В. О. Мороз. - С .102
Корзун, О. В. Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури» / О. В. Корзун. - С .104
Коробко, О. А. Шляхи удосконалення навчального процесу на клінічній кафедрі / О. А. Коробко, І. А. Ільюк, Т. В. Степанюк. - С .105
Краєвська, Г. П. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика / Г. П. Краєвська. - С .106
Краснова, Л. І. Викладання питань біоетики та біобезпеки для студентів медичного факультету / Л. І. Краснова [и др.]. - С .107
Інші автори: Фещук Н. М., Шевчук Т. В., Лукіна Н. Ю., Стоян Н. В.
Кривов’яз, О. В. Організаційні підходи з оптимізації засвоєння студентами тестових завдань з аптечної технології лікарських засобів в рамках підготовки до складання / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська. - С .108
Крижановська, А. В. Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення / А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац. - С .109
Крижановська, А. В. Особливості проведення лекцій та практичних занять з мікробіології англомовним слухачам / А. В. Крижановська, С. А. Іванова, І. М. Вовк. - С .110
Кулик, Л. Г. Застосування нових методів викладання фтизіатрії в умовах реорганізації фтизіатричної служби в Україні / Л. Г. Кулик. - С .111
Кулєшова, С. М. Передача в приватні руки ПМСД - це реформування охорони здоров’я чи подальше поглиблення кризи в галузі? / С. М. Кулєшова, Т. О. Слєпова, О. В. Ткаченко. - С .112
Кушта, А. О. Тематика знеболення, як складова частина викладання предмету хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії / А. О. Кушта, С. С. Поліщук, С. М. Шувалов. - С .114
Ладутько, С. В. Значення викладання біохімії у формуванні фахового менталітету у студентів вищих медичних закладів / С. В. Ладутько, С. О. Качула. - С .115
Лациба, В. П. Сучасне бачення історії України / В. П. Лациба, Н. В. Іванова. - С .116
Леонова, Н. В. Самостійна робота - як формування пізнавальної діяльності студентів-медиків / Н. В. Леонова, І. А. Руцька, І. А. Марчук. - С .118
Лисенко, Д. А. Проблеми адаптації навчання студентів медичних ВУЗів до вимог нової системи медицини / Д. А. Лисенко. - С .119
Лисенко, О. М. Професійні жаргонізми в медичному дискурсі / О. М. Лисенко. - С .120
Лисунець, О. В. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії розбудови системи охорони здоров’я в Україні / О. В. Лисунець. - С .121
Личик, Г. З. Використання ситуаційних задач під час викладання біологічної хімії в ВНМУ імені Пирогова М. І. / Г. З. Личик, К. М. Тубулкан. - С .122
Лісовий, М. І. Мотивація навчальної діяльності студентів-медиків на заняттях з формування культури професійного мовлення / М. І. Лісовий. - С .123
Логутіна, Н. В. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я / Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. - С .125
Лук'янович, І. Л. Оптимізації навчального процесу на клінічній кафедрі через алгоритмізацію побудови діагнозу у відповідності до виявлених ознак захворювання / І. Л. Лук'янович. - С .127
Мазур, О. І. Особливості викладання органічної хімії для англомовних студентів фармацевтичного факультету / О. І. Мазур, О. В. Полонець. - С .128
Марлова, А. С. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів / А. С. Марлова, А. Л. Яценко. - С .129
Марчук, І. А. Економічні проблеми та перспективи в системі медичної освіти / І. А. Марчук. - С .130
Марчук, О. В. Актуальні проблеми створення сучасних підручників з медицини / О. В. Марчук, В. В. Георгієв, С. І. Мазур. - С .132
Масік, Н. П. Форми оптимізації практичної підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини / Н. П. Масік. - С .133
Михайлюк, Г. Т. Створення сучасних фахових комп’ютерних словників з латинської мови як складова якісної підготовки студентів вищої медичної школи / Г. Т. Михайлюк, М. В. Плотницька. - С .134
Мікаєлян, В. В. Комунікативний підхід при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах / В. В. Мікаєлян. - С .136
Мовчан, Г. О. Особливості засвоєння практичних навичок студентами 4 та 5 курсів медичного факультету під час літньої виробничої практики / Г. О. Мовчан [и др.]. - С .137
Інші автори: Хоменко В. М., Савицька О. О., Остапчук О. І.
Мороз, В. М. Проблеми викладання нормальної фізіології іноземним студентам, що навчаються англійською мовою та шляхи їх вирішення / В. М. Мороз [и др.]. - С .138
Інші автори: Йолтухівський М. В., Омельченко О. Д., Гусакова І. В., Богомаз О. В.
Московко, С. П. Лекційна складова навчального процесу: зміна парадигми? / С. П. Московко, Л. М. Желіба, Г. С. Московко. - С .138
Мостовой, Ю. М. Паліативна допомога у викладенні питань сестринської практики / Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. - С .139
Мруг, В. М. Вивчення сучасних методів індикації збудників інфекційних хвороб / В. М. Мруг. - С .140
Мруг, О. Ф. Оптимізація підходу до вивчення психіатрії, наркології та психотерапії з використанням інтерактивної педагогіки / О. Ф. Мруг. - С .141
Мунтян, Л. М. Тренінгові центри медичних університетів та їх роль в реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / Л. М. Мунтян [и др.]. - С .143
Інші автори: Орловський В. О., Мунтян В. Л., Мадюдя В. М., Юр А. М., Мунтян М. Л., Денисюк А. В.
Наливайко, О. І. Що могло б стати найефективнішим вкладом медичних вишів у реалізацію Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні? / О. І. Наливайко. - С .145
Недорезанюк, Н. С. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова / Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик. - С .146
Нечипорук, В. М. Використання навчальних мультимедійних технологій у роботі з студентами- медиками при вивченні «Медичної хімії» / В. М. Нечипорук. - С .146
Омельченко, О. Д. Проблеми викладання на теоретичних кафедрах як складова проблем медичної освіти в Україні / О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, О. В. Богомаз. - С .148
Очеретнюк, А. О. Методичне забезпечення англомовної форми викладання фармакогнозії та фітотерапії на кафедрі фармацевтичної хімії / А. О. Очеретнюк. - С .149
Павлик, І. В. Особливості післядипломного навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015- 2025 р.р / І. В. Павлик. - С .150
Паламарчук, А. В. Метод пошуково-дослідницьких проектів у міждисциплінарному аспекті / А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. - С .152
Палій, І. Г. Сучасні підходи до оптимізації навчання іноземних студентів у медичному вузі / І. Г. Палій. - С .153
Палій, Г. К. Роль викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломної підготовки у формуванні лікаря / Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, С. А. Іванова. - С .155
Пархонюк, В. П. Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання / В. П. Пархонюк [и др.]. - С .156
Інші автори: Пустовіт В. М., Кузьмінова Н. В., Швець Л. В.
Пилипчук, В. Л. Ресурси та резерви національної системи охорони здоров’я для забезпечення нових потреб у медичній допомозі / В. Л. Пилипчук. - С .157
Півошенко, В. П. Про врахування впливу пізнавальної мотивації на формування особистості студента-іноземця / В. П. Півошенко. - С .159
Півошенко, В. П. Про культурологічний аспект загальноосвітньої підготовки фахівців для зарубіжних країн / В. П. Півошенко, Н. В. Іванова. - С .161
Півторак, К. В. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста / К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева. - С .162
Півторак, Н. А. Професійна компетентність викладача як важливий фактор підготовки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / Н. А. Півторак, І. В. Феджага. - С .163
Піскун, Р. П. Проблеми та перспективи викладання медичної біології в підготовці висококваліфікованих лікарів / Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, С. С. Хлєстова. - С .165
Піскун, Р. П. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання при викладанні медичної біології / Р. П. Піскун [и др.]. - С .166
Інші автори: Шевчук Т. І., Мусатова К. В., Галузіна Л. О.
Пликанчук, О. В. Удосконалення викладання курсу фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / О. В. Пликанчук. - С .167
Плотницька, М. В. Інтерактивні технології у процесі удосконалення викладання латинської мови у вищих навчальних медичних закладах / М. В. Плотницька, Г. Т. Михайлюк. - С .169
Погорілий, В. В. Проблеми та перспективи підготовки сучасного лікаря дитячого-хірурга у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. Г. Якименко. - С .170
Погорілий, В. В. Концепція викладання дитячої хірургії для студентів-педіатрів / В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. - С .171
Пойда, С. Г. Обґрунтування потреби вивчення англійської мови у ВНЗ / С. Г. Пойда, Н. В. Козак. - С .173
Попова, О. І. Особистісний підхід в освіті студентів-стоматологів / О. І. Попова, Д. М. Касьяненко, М. В. Попов. - С .174
Постовітенко, К. П. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я України / К. П. Постовітенко. - С .175
Постоловська, Т. Т. Особливості створення навчальних програм на кафедрах стоматологічного факультету / Т. Т. Постоловська [и др.]. - С .176
Інші автори: Поліщук С. С., Шувалов С. М., Кушта Г. О., Шкільняк Л. І.
Процюк, Т. Л. Сучасні актуальні питання педагогічного процесу вищих медичних навчальних / Т. Л. Процюк, Т. В. Капітан, О. В. Герасимова. - С .177
Ратушняк, І. І. Умови формування комунікативної культури студентів у процесі професійної підготовки в медичному вузі / І. І. Ратушняк. - С .178
Редчіц, М. А. Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань організації санітарно- гігієнічних заходів в осередку надзвичайних ситуацій / М. А. Редчіц, О. В. Яцина, О. Є. Александрова. - С .180
Рикало, Н. А. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова / Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова. - С .181
Римша, О. В. Використання інновацій в галузі мікробіології для підготовки майбутніх лікарів / О. В. Римша, О. А. Назарчук. - С .182
Римша, С. В. Формування фахового менталітету лікаря як основа підготовки у ВНЗ / С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. - С .183
Родінкова, В. В. Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації / В. В. Родінкова [и др.]. - С .184
Інші автори: Паламарчук О. В., Криклива С. Д., Бобровська С. Д., Кременська Л. В.
Ромашкіна, О. А. З досвіду здійснення моніторингу знань у англомовних студентів стоматологічного факультету на кафедрі ортопедичної стоматології / О. А. Ромашкіна. - С .185
Рубіна, О. С. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів - забезпечення якості та ефективності / О. С. Рубіна, О. А. Биковська, Т. І. Саврун. - С .187
Сергета, І. В. Проблемні питання сучасної психогігієни у контексті їх інтеграції у процес навчальної підготовки студентів / І. В. Сергета [и др.]. - С .187
Інші автори: Дреженкова І. Л., Стоян Н. В., Панчук О. Ю., Теклюк Р. В., Лукіна Н. Ю., Тимощук О. В.
Сергета, І. В. Особливості викладання військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни “Гігієна та екологія” / І. В. Сергета. - С .188
Сергєєв, С. В. Роль когнітивних спотворень у професійній діяльності провізора / С. В. Сергєєв. - С .189
Сєркова, В. К. Шляхи формування світогляду майбутнього лікаря на клінічній кафедрі / В. К. Сєркова, О. О. Савицька, Г. О. Мовчан. - С .191
Сенюта, І. Я. Актуальність викладання медичного права в вищих навчальних медичних закладах України / І. Я. Сенюта, А. О. Гаврилюк. - С .192
Сливка, В. П. Необхідність нових орієнтирів для лікарів в освіті і в суспільстві / В. П. Сливка, О. Я. Сливка. - С .193
Слюсар, О. А. Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів / О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко. - С .194
Смірнова, О. В. Роль фундаментальних наук у підготовці лікарів / О. В. Смірнова. - С .196
Сокур, С. О. Знання - це воля до навчання та розумова праця / С. О. Сокур. - С .197
Степанюк, Г. І. Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента / Г. І. Степанюк [и др.]. - С .198
Інші автори: Волощук Н. І., Степанюк Н. Г., Пашинська О. С., Драчук О. П., Денисюк О. М.
Стукан, О. К. До питання покращення якості навчання студентів з мікробіології / О. К. Стукан. - С .200
Сулім, О. Г. Впровадження новітніх інформаційних технологій у структуру освіти вищої медичної школи / О. Г. Сулім. - С .200
Тарасюк, О. К. Проблеми та перспективи викладання клінічних дисциплін у англомовних студентів для підвищення якості навчання / О. К. Тарасюк. - С .202
Тарасюк, В. С. Метод муляжування в системі вивчення екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф та безпеки життєдіяльності / В. С. Тарасюк [и др.]. - С .203
Інші автори: Матвійчук М. В., Поляруш В. В., Подолян В. М.
Тихолаз, С. І. Втілення в життя Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні викладачами курсу латинської мови та основ медичної термінології / С. І. Тихолаз. - С .204
Ткаченко, Л. А. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної / Л. А. Ткаченко. - С .206
Ткаченко, О. В. Особливості навчання та підвищення кваліфікації працівників охорони здоров’я в умовах реформування галузі / О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк. - С .207
Тозюк, О. Ю. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора / О. Ю. Тозюк. - С .209
Токарчук, Н. І. Питання викладання невідкладних станів для студентів IV курсу - напрямок Національної стратегії охорони здоров’я в Україні / Н. І. Токарчук [и др.]. - С .210
Інші автори: Чекотун Т. В., Антонець В. А., Кислова Ю. О.
Томашкевич, Г. І. Методологія викладання: попередній діагноз - синдром чи нозологія / Г. І. Томашкевич. - С .211
Феджага, І. В. Актуальність викладання курсу « Основи гомеопатії» у вітчизняних студентів з позицій Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025р.р / І. В. Феджага. - С .212
Федик, Т. В. Актуальні напрямки модернізації вищої медичної школи у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Т. В. Федик. - С .213
Фещук, А. Н. Про необхідність удосконалення диференційованого навчання з охорони праці в галузі / А. Н. Фещук [и др.]. - С .214
Інші автори: Фещук Н. М., Александрова О. Є., Краснова Л. І., Редчиц М. А.
Філімонов, Ю. В. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні / Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська. - С .215
Фіщенко, В. О. Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної 216 допомоги при полі травмі / В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук. - С .216
Фіщук, О. О. Використання «кейс» методу навчання в учбовому процесі на кафедрі ендокринології / О. О. Фіщук. - С .217
Фоміна, Л. В. Викладач - головна фігура навчального процесу / Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова. - С .217
Фомін, О. О. Інформаційні комп'ютерні технології у підготовці лікарів / О. О. Фомін, О. О. Фомін. - С .219
Хлєстова, С. С. Стратегії формування фахової компетентності майбутніх лікарів при вивченні медичної біології / С. С. Хлєстова [и др.]. - С .220
Інші автори: Гринчак Н. М., Васенко Т. Б., Спрут О. В.
Хоменко, В. М. Використання уніфікованих клінічних протоколів як стандартів надання медичної допомоги при викладанні внутрішньої медицини / В. М. Хоменко, Г. О. Мовчан, О. І. Остапчук. - С .222
Хурані, І. Ф. Реформування системи охорони здоров’я України: реалії, стратегічні можливості та перспективи / І. Ф. Хурані. - С .223
Чайка, Г. В. Проблеми та перспективи в системі підготовки викладачів вищих медичних закладів України / Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. Л. Костюк. - С .224
Чайка, Г. В. Шляхи удосконалення якості практичної підготовки у вищій медичній школі, як одного з перспективних напрямків розвитку системи охорони здоров’я України / Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, В. В. Буран. - С .226
Черешнюк, Г. С. Погляд фахівців щодо реформування системи охорони здоров'я на первинному рівні / Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. - С .227
Чернобровий, В. М. Вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі - сучасні підходи та шляхи реалізації / В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. - С .229
Чернова, І. В. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок студентами 6 курсу на циклі «Загальна практика-сімейна медицина» / І. В. Чернова. - С .230
Шапринський, В. О. Особливості викладання спеціальних розділів хірургії студентам медичного факультету / В. О. Шапринський [и др.]. - С .232
Інші автори: Кривецький В. Ф., Камінський О. А., Мітюк О. І., Сливка В. П., Пашинський Я. М., Шапринський Є. В., Романчук В. Д.
Швець, Л. В. Реформа вищої медичної школи: ідеї та реалії / Л. В. Швець. - С .233
Шевчук, Н. М. Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам фармацевтичного факультету / Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. - С .234
Шушковська, Ю. Ю. Проблеми викладання внутрішніх хвороб у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров'я в Україні на період 2015-2025 р.р / Ю. Ю. Шушковська, В. С. Бахнівський. - С .235
Ющенко, Л. О. Особливості викладання предмету «Дитячі хвороби» для студентів стоматологічного факультету / Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, Т. В. Чугу. - С .237
Ющенко, Т. І. Самостійна робота студентів як елемент формування професійних навиків провізора / Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. - С .238
Яблонь, О. С. Роль і місце педіатрії у системі охорони здоров’я, яка реформується / О. С. Яблонь, Я. М. Кулик, Н. М. Пахнюща. - С .239
Яковлева, О. О. Орієнтація провізорів за спеціальністю «загальна фармація» на сучасні вимоги / О. О. Яковлева, Л. А. Вознюк. - С .240
Яковлева, О. О. Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?) / О. О. Яковлева [и др.]. - С .242
Інші автори: Кобірніченко А. В., Клекот О. О., Вознюк Л. А., Семененко І. Ф.
УДК

Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

   Освіта медична -- Образование медицинское


Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Гулевич, А. М. \відп. за вип.\
Полеся, Т. Л.
Лобко, К. А.
Бондарчук, О. Д.
Рауцкіс, П. А.
Скічко, С. В.
Максимчук, В. В.
Грицун, Я. П.
Наліжитий, А. А.
Пічкур, О. М.
Гончаренко, О. М.
Мельник, А. В.
Пшелуцький, Ф. Ф.
Федорченко, О. В.
Ходаківський, О. А.
Шаламай, М. О.
Фурман, В. Г.
Шангутов, С. В.
Піняжко, О. Б.
Павлик, І. В.
Барціховський, А. І.
Гуменюк, І. П.
Демченко, М. І.
Черначук, С. В.
Лукіна, Н. Ю.
Стоян, Н. В.
Остапчук, О. І.
Гусакова, І. В.
Богомаз, О. В.
Мадюдя, В. М.
Юр, А. М.
Мунтян, М. Л.
Денисюк, А. В.
Швець, Л. В.
Галузіна, Л. О.
Кушта, Г. О.
Шкільняк, Л. І.
Бобровська, С. Д.
Кременська, Л. В.
Панчук, О. Ю.
Теклюк, Р. В.
Тимощук, О. В.
Пашинська, О. С.
Драчук, О. П.
Денисюк, О. М.
Подолян, В. М.
Кислова, Ю. О.
Краснова, Л. І.
Редчиц, М. А.
Спрут, О. В.
Мітюк, О. І.
Сливка, В. П.
Пашинський, Я. М.
Шапринський, Є. В.
Романчук, В. Д.
Вознюк, Л. А.
Семененко, І. Ф.
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.
Шифр: МУ7/2019/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1 . - 149.64, р.
Зміст:
Боярчук, О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Буряк, О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань / О. Г. Буряк [та ін.]. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Павлюкович Н. Д., Павлюкович О. В., Чимпой К. А.
Козлова, Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія” / Ю. В. Козлова [та ін.]. - С.13-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Корніленко М. О., Хмель С. І., Довгаль М. А., Колдунов В. В., Трясак Н. С., Клопоцький Г. А., Худяков О. Є., Ляліна А. Ю., Хмель-Дунай Г. М.
Лабій, Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів / Ю. А. Лабій. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Муратова, Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування / Т. М. Муратова [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лебідь О. М., Храмцов Д. М., Олійник С. М., Ворохта Ю. М., Чемересюк І. Г., Варбанець О. І.
Посоленик, Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Римарчук, М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу / М. І. Римарчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудник, В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів / В. Т. Рудник. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хламанова, Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті / Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students / N. I. Yelahina [та ін.]. - С.48-54. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Fedchyshyn N. O., Klishch H. I., Horpinich T. I.
Sokol, M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process / M. O. Sokol, Y. Szempruch. - С.55-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Zayikina, Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them / Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova. - С.61-63. - Bibliogr. at the end of the art.
Вацеба, Т. С. Досвід проведення І туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті / Т. С. Вацеба. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дубина, С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни / С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна [та ін.]. - С.71-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Кліщ, І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України” / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Потіха Н. Я., Сатурська Г. С., Ковалик О. С.
Кондратюк, В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.79-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Хомазюк В. А., Бичков О. А., Осташевська Т. Г.
Кульбашна, Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти / Я. А. Кульбашна [та ін.]. - С.82-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук В. О., Нагірний Я. П., Литовченко Н. М.
Мацькевич, В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак. - С.88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова. - С.92-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.96-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників / А. Я. Павляк. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посохова, К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
П’ятночка, І. Т. Сутність лікарської діяльності / І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага. - С.111-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радченко, В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря / В. В. Радченко. - С.116-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі. - С.121-123
Ханюков, О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід) / О. О. Ханюков [та ін.]. - С.124-130
Інші автори: Єгудіна Є. Д., Гетман М. Г., Калашникова О. С.
Ханюков, О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина” / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.131-134
Хасхачих, Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів / Д. А. Хасхачих. - С.135-139
Lukash, Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors / Y. M. Lukash. - С.140-147
Sokol, M. O. Basic writing strategies in foreign languages / M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina. - С.148-153
Vykhrushch, A. V. Occupational prestige among high school students / A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla. - С.154-160
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.161-168
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Кушинська, М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970) / М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець. - С.169-171
Урбанович, А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення / А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар. - С.172-175
Федонюк, Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу / Л. Я. Федонюк [та ін.]. - С.176-180
Інші автори: Паламарчук А. І., Файфура В. В., Лотоцька О. В., Бондаренко Ю. І., Паласюк Б. О.
Федчишин, Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід / Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова. - С.181-186
Білавич, Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с. / Г. В. Білавич. - С.187-188
Матешук-Вацеба, Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с. / Л. Р. Матешук-Вацеба. - С.189-1902
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: 21876/2019/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2019р. № 4
Зміст:
Сікорський, П. Якість середньої освіти - основний чинник якісної вищої освіти / П. Сікорський, І. Колодій. - С.7-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ружицький, В. Аналіз зарубіжних концепцій реалізації професійного навчання та їхній інноваційний потенціал / В. Ружицький, А. Ратушинська. - С.22-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Молоді науки про генетичне та еусоціальне в людині та її боротьбі з двома колапсами / К. Корсак [та ін.]. - С.36-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Корсак Ю., Антонюк Л., Благінініна С.
Вітченко, А. Компетентнісний підхід у сучасній вищій освіті: освітня інновація чи реформаторський симулякр доби постмодерну? / А. Вітченко, Ан. Вітченко. - С.52-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тининика, А. Витоки екологічного дизайну в генезисі соціокультури / А. Тининика. - С.67-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пендзей, І. Проблеми викладання і вивчення нової та новітньої історії країн Західної Європи й Америки у вищих закладах освіти України / І. Пендзей. - С.79-82
Гуйтур, М. Тенденції розвитку онлайн-сервісів самодіагностики захворювання / М. Гуйтур [та ін.]. - С.83-90
Інші автори: Панасенко Т., Коноваленко В., Гуйтур Н., Макаренкова А.
Возняк, О. Правові аспекта захисту прав пацієнтів у випадку надання неякісної медичної допомоги психіатрами : (на прикладі занять з дисципліни "Криміналістична хімія" для курсантів ЗВО системи МВС України) / О. Возняк. - С.91-104
На пошану науково-педагогічної діяльності професора Ілька Вакуловича Корунця. - С.122-127
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: 23823/2013/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / В. Андрущенко. - С.5-10
Закревський, В. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / В. Закревський. - С.11-16
Прудченко, І. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / І. Прудченко. - С.17-22
Онкович, Г. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Г. Онкович. - С.23-29
Корсак, К. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / К. Корсак. - С.30-35
Морозов, В. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / В. Морозов. - С.36-41
Смолінська, О. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / О. Смолінська. - С.42-49
Демя'ненко, Н. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Н. Демя'ненко. - С.50-56
Дмитрієв, В. Маркетингова стратегія ВНЗ / В. Дмитрієв. - С.57-62
Куліненко, Л. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Л. Куліненко. - С.63-68
Похресник, А. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / А. Похресник. - С.69-74
Блохін, О. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / О. Блохін. - С.75-81
Коваль, Л. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Л. Коваль. - С.82-87
Козієвська, О. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / О. Козієвська. - С.88-97
Печко, Н. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Н. Печко. - С.98-104
Ярчук, Ю. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Ю. Ярчук. - С.105-111
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)