Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Періодичні видання (46)Бібліотечні видання (11)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=компетенції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


    Prokop, I. A.
    The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students [Текст] = Використання системи вправ до фахових текстів англійською мовою для формування іншомовної комунікативної компетенції студентів-медиків / I. A. Prokop // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 101-106. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: The aim of the work – to suggest and provide grounds for a specially developed set of tasks and exercises aimed at skills progression in dealing with professionally oriented texts, which form medical students’ professional communication ability. Subject to the study is a set of exercises meant for formation of medical students’ professional communication skills within a training cycle “Professional English”. Exercises for the original professional text “Digestive system” aimed at developing both receptive and productive type of the students’ speech activity are suggested. Theoretical methods of scientific study (analysis, synthesis, summarizing, explanation, classification, etc.) have been used in the study
The main body. Learning professionally oriented foreign language is accomplished on the language and informational basis of original professional texts. The text ought to be a tutorial, providing a basis for its further discussion that contributes directly to the development of students’ communicative competence and to the optimal acquisition of a foreign language by making it capacious and effective, provided it is based on well thought-out, systematic and purposeful activity using properly selected system of tasks and exercises. The latter should meet the following requirements: (1) to be aimed at solving a specific task in line with the ultimate training objective; (2) to consider the standard of students’ speech efficiency; (3) to provide phased formation of professional knowledge, skills and abilities; (4) to be of problem type, thus contributing essentially to students’ critical thinking and their active involvement in the training process
Conclusion. The suggested system of tasks and exercises provides active work of medical students with an original professional text at practical training and contributes to the development of their communicative skills and abilities, thus enabling to participate actively in different types of communication. Presented task samples do not fully cover the whole variety of forms and methods in dealing with foreign professionally oriented texts that is promising in view of further scientific studies
Мета роботи – запропонувати й обґрунтувати спеціально розроблений комплекс завдань та вправ для розвитку навичок роботи з професійно орієнтованими текстами, які дають змогу формувати у студентів-медиків вміння спілкуватися на професійні теми. Предметом дослідження є система вправ для формування навичок іншомовного професійного спілкування майбутніх медиків у межах тематичного циклу навчальних занять з дисципліни “Англійська мова за професійним спрямуванням”. Запропоновано зразки вправ до фахового автентичного тексту “Травна система” для розвитку рецептивних і продуктивних видів мовленнєвої діяльності студентів-медиків з даної тематики. У дослідженні використані теоретичні методи наукового дослідження (аналіз, синтез, узагальнення, пояснення, класифікація тощо)
Основна частина. Вивчення професійно орієнтованої іноземної мови здійснюється на автентичних фахових текстах, які є мовною та інформаційною основою. Текст може і повинен виступати засобом навчання, окреслюючи проблематику для подальшого його обговорення, що безпосередньо сприяє розвитку комунікативної компетентності студентів і значно оптимізує процес засвоєння іноземної мови, роблячи його містким та ефективним за умови, якщо він будується на основі продуманої, систематичної та цілеспрямованої роботи з використанням вдало підібраної системи завдань та вправ. Вправи та завдання, як засіб формування мовної компетентності, мають відповідати таким вимогам: бути спрямованими на вирішення конкретного завдання відповідно до кінцевої мети навчання; враховувати рівень мовної підготовки студентів; забезпечувати поетапне формування професійних знань, навичок та умінь; мати проблемний характер, що суттєво сприяє активізації критичного мислення студентів та їх активному залученню до навчання
Висновок. Запропонована система завдань і вправ забезпечує активну роботу студентів-медиків з автентичним фаховим текстом на практичному занятті, сприяє розвитку їхніх комунікативних умінь і навичок, що дасть змогу брати активну участь у різних видах спілкування. Описані у статті зразки завдань не вичерпують усього розмаїття форм і методів роботи студентів при опрацюванні фахових текстів іноземною мовою, що створює перспективу для подальших наукових досліджень
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Артюх, С.
    Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних внз на прикладі курсу “Психологія” [Текст] / С. Артюх, Т. Сапельнікова // Вища школа. - 2016. - № 6. - С. 79-88. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Сапельнікова, Т.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Клименко, Т. М.
    Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Текст] / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 31-35

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- компетенції
Дод.точки доступу:
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Мазуренко, Ю. С.
    Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу [Текст] = Formation of professional competence of future doctors using the reproductive method / Ю. С. Мазуренко // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
експерементальний -- навчання -- активний -- лабораторна -- робота -- медична -- фізика -- біологічна -- пульсоксиметр
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Гуменна, І. Р.
    Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти [Текст] = Interdisciplinary approach to the formation of students’ academic communicative competence in a medical institutions of higher education / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 87-91. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

Кл.слова (ненормовані):
підготовка -- лікар
Дод.точки доступу:
Нахаєва, Я. М.
Шацький, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Павленко, М.
    "Урахування текстової категорії зв'язності при формуванні мовної компетенції" [Текст] / М. Павленко, Н. Кизилова // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 335-336

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Кизилова, Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Чемерис, І.
    Нові вимоги до спеціаліста: поняття компетентності і компетенції [Текст] / І. Чемерис // Вища освіта України. - 2006. - №2. - С. 84-87

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Василенко, Г.
    Формування предметної компетенції та урахування комунікативних потреб студентів-іноземців медичних навчальних закладів [Текст] / Г. Василенко, О. Рябоконь, Л. Тищенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 322-324

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Дод.точки доступу:
Рябоконь, О.
Тищенко, Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту [Текст] = The role of dual lecturing in the development of professional skills of primary health care doctors / О. М. Хвисюк [и др.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 3. - С. 6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Подано досвід упровадження інноваційної технології у процес безперервного професійного розвитку лікарів первинної ланки, який побудований відповідно до принципів менеджменту та маркетингу. Використання в навчальному процесі особливої форми лекції — бінарної— спонукає слухачів долучитися до дискусії, розкриває професіоналізм педагогів, створює можливість інтегрувати знання з різних галузей медицини. Неодноразово було проведено анкетування лікарів у різних аудиторіях під час різних за тематикою бінарних лекцій. Отримані результати опрацьовано і зроблено висновки: позитивне ставлення слухачів до зазначеної інновації дає змогу вважати перспективним подальше впровадження проблемно-орієнтованих технологій у процесі підготовки лікарів різних спеціальностей
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.
Бринцова, С. С.
Рожнов, О. О.
Лапіна, І. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Іоффе, І. В.
    Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я [Текст] = Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Дод.точки доступу:
Смірнов, С. М.
Криворучко, М. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)