Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (345)Періодичні видання (2201)Бібліотечні видання (17)Краєзнавство (5)Рідкісні видання (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=контроль<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-30 
1.
Шифр: 21876/2009/5
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2009р. № 5
Зміст:
Бондаренко, М. Харківський національний університет радіоелектроніки: ми працюємо для майбутнього / М. Бондаренко. - С.3-20.
Лєсна, Н. Партнерська співпраця ХНУРЕ з роботодавцями як запорука успішного професійного старту його випускників / Н. Лєсна, Т. Шатовська. - С.21-27.
Левківський, К. Освіта для сталого розвитку / К. Левківський, С. Степаненко, Н. Тимошенко. - С.28-39.
Семенець, В. Впровадження технологій дистанційного навчання у навчальний процес. / В. Семенець, В. Каук, О. Аврунін. - С.40-57.
Бондаренко, М. Впровадження інноваційних технологій навчання задля забезпечення якості освіти та ефективного міжнародного співробітництва / М. Бондаренко, Н. Лєсна, В. Рєпка. - С.58-65.
Коляда, М. Варіативна частина освітньо-професійної програми підготовки фахівців з управління інформаційною безпекою / М. Коляда. - С.66-76.
Васильченко, І. Удосконалення та реформування освітньої системи у провідних країнах світу / І. Васильченко, З. Васильченко. - С.77-89.
Цимбалюк, С. Роль держави в ефективному використанні фінансових ресурсів ВНЗ / С. Цимбалюк, А. Цимбалюк. - С.90-96.
Кривуля, Г. Контроль залишкових знань / Г. Кривуля, О. Шкіль, В. Каук. - С.97-110.
Дудар, З. Проблеми і перспективи післядипломної освіти в Україні / З. Дудар, І. Ревенчук. - С.111-118.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: МУ7/2017/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3 . - 86.41, р.
Зміст:
Матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, “СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ”(з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку)18-19 травня 2017 року, м. Тернопіль. - С.5-113
Лінчевський, О. В. Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах / О. В. Лінчевський [та ін.]. - С.6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Черненко В. М. , П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Лінчевський, О. В. Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів / О. В. Лінчевський, І. Є. Булах, М. Р. Мруга. - С.10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, В. І. Навчально-методичне забезпечення підготовки студентів у вищих навчальних закладах МОЗ України: стан та першочергові завдання / В. І. Мельник, М. О. Поліщук. - С.13-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Організація симуляційного навчання у ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” / М. М. Корда [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Гудима А. А., Запорожан С. Й.
Запорожан, В. М. Сучасні підходи до освітнього процесу з підготовки високопрофесійних фахівців / В. М. Запорожан, М. М. Каштальян, О. В. Чернецька. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє / Ю. В. Вороненко. - С.32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мороз, В. М. Організація освітнього процесу у Вінницькому національному медичному університеті імені М. І. Пирогова у світлі реформування вищої медичної освіти / В. М. Мороз [та ін.]. - С.36-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Полеся Т. Л., Фоміна Л. В., Гумінський Ю. Й.
Ждан, В. М. Сучасне освітнє середовище вищого медичного навчального закладу як фактор його конкурентоспроможності / В. М. Ждан [та ін.]. - С.40-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Беляева О. М.
Думанський, Ю. В. Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина” / Ю. В. Думанський [та ін.]. - С.46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кондратенко П. Г., Конькова М. В., Конькова М. В., Кетінг О. В.
Бойчук, Т. М. Рейтингування діяльності науково-педагогічних працівників та кафедр - вагома складова системи внутрішнього забезпечення якості освіти у вищому державному навчальному закладі України “Буковинський державний медичний університет” / Т. М. Бойчук [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геруш І. В., Ходоровський В. М., Ткач Є. П.
Лісовий, В. М. Університетські клініки в розвитку вищої медичної освіти / В. М. Лісовий [та ін.]. - С.55-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Капустник В. А., Резуненко Ю. К., Коростій В. І.
Зіменковський, Б. С. Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / Б. С. Зіменковський [та ін.]. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гжегоцький М. Р., Варивода Є. С., Солонинко І. І., Чемерис О. М., Чухрай Н. Л.
Никоненко, О. С. Організаційне забезпечення післядипломної освіти медичних спеціалістів у ДЗ “Запорізька медична академія післядипломної освіти МОЗ України” / О. С. Никоненко [та ін.]. - С.62-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шаповал С. Д., Дмитріева С. М., Грицун Т. О.
Перцева, Т. О. Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Височина І. Л., Башкірова Н. С., Крамарчук В. В., Яшкіна Т. О.
Рожко, М. М. Освітній процес і система управління якістю освіти в підготовці медичних фахівців / М. М. Рожко [та ін.]. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Іоффе, І. В. Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, Ю. М. Стратегія впровадження курсів за вибором на базі технології онлайн-курсів на платформі edX / Ю. М. Колесник [та ін.]. - С.75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авраменко М. О., Моргунцова С. А., Рижов О. А.
Вороненко, Ю. В. Стратегія активізації навчального процесу в сучасних системах передавання знань / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.80-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Досвід формування лідерської компетентності викладачів Харківської медичної академії післядипломної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.83-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Коломійченко Ю. А., Страшок Л. А., Гончарова О. Ю., Жеребкін В. В., Гиря М. П., Кудрявцева Т. О.
Волосовець, О. П. Сучасні технології викладання теми “Функціональні гастроінтестинальні розлади у дітей (відповідно до римських критеріїв IV)”на VI курсі медичного факультету / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Хоменко В. Є., Мозирська О. В.
Геруш, О. В. Інтерактивні методи навчання як спосіб розвитку творчих здібностей студентів на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації / О. В. Геруш [та ін.]. - С.91-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Садогурська К. В., Паламар А. О., Музика Н. Я.
Запорожан, С. Й. Сучасні підходи до підготовки лікарів-інтернів ортопедів-травматологів в умовах симуляційного тренінгового центру / С. Й. Запорожан [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Цвях А. І., Господарський А. Я., Копитчак І. Р., Сидоренко В. М.
Мельник, І. В. Забезпечення навчально-методичною літературою - вимога з провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти відповідно до ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти / І. В. Мельник, Т. І. Фаріон, М. О. Поліщук. - С.98-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Організація навчально-методичного забезпечення освітнього процесу на кафедрі фтизіатрії і пульмонології Запорізького державного медичного університету на додипломному рівні / О. М. Разнатовська. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Дидактичні аспекти оптимізації безперервної медичної освіти дільничних педіатрів / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Яловчук А. В., Рожнов О. О., Гріднєва Н. М., Бринцова С.С., Лапіна І. Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: МУ7/2007/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2007р. № 2
Зміст:
Банчук, М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання забезпечення якісної підготовки лікарів і провізорів / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-13
Інші автори: Волосовець О.П., Фещенко І.І., Бойчук Т.М.
Волосовець, О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки / О. П. Волосовець [и др.] . - С.13-15
Інші автори: Кочет О.М., Петрашенко П.Р., Чебан В.І.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я.Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.16-20
Вітенко, І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.21-24
Москаленко, В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.24-26
Мисула, І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І. Р. Мисула [и др.] . - С.27-30
Інші автори: Марценюк В.П., Загричук Г.Я., Шульгай А.Г.
Мисула, І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І. Р. Мисула, О. Є. Федорців. - С.30-32
Пішак, В. П. Болонський процес : крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи? / В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора. - С.33-35
Черних, В. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. Черних [и др.] . - С.35-37
Інші автори: Огарь С.В., Кисличенко В.С., Упир Л.В.
Ждан, В. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.37-39
Марценюк, В. П. Впровадження в навчальний процес комп`ютерних технологій / В. П. Марценюк. - С.40-42
Запорожан, В. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми / В. Запорожан, В. Кресюн, Ю. Бажора. - С.42-45
Запорожан, В. Про підвищення кваліфікацїї викладачів у світлі євроінтеграційних процесів / В. Запорожан, В. Кресюн, О. Чернецька. - С.46-48
Колесник, Ю. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу / Ю. Колесник, О. Рижов, Ю. Нерянов. - С.49-51
Колесник, Ю. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу / Ю. Колесник, Ю. Нерянов, В. Кривенко. - С.52-53
Лісовий, В. Біоетика та її значення в підготовці лікаря загальної практики / В. Лісовий [и др.] . - С.54-55
Інші автори: Воронцов М., Капустник В., Коробчанський В.О.
Нейко, Є. Болонський процес і система організацїї практичної підготовки студентів / Є. Нейко [и др.] . - С.56-58
Інші автори: Глушко Л.В., Мізюк М.І., Вакалюк І.П.
Коломоєць, М. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в Європейський простір / М. Коломоєць, В. П. Пішак, І. Геруш. - С.58-61
Васюк, В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та шведською клінікою Ангельхольм / В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук. - С.62-64
Полеся, Т. П. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ЕСТS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання / Т. П. Полеся, С. Жученко, В. Швець. - С.64-66
Перцева, Т. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні / Т. Перцева, В. І. Снісарь. - С.66-68
Яблучанський, М. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи / М. Яблучанський [и др.] . - С.69-70
Інші автори: Бичкова О., Проценко О.С., Шерстюк С.О.
Краснов, В. В. До питання про уніфікацію навчаьних планів підготовки медичних фахівців України і Європи / В. В. Краснов. - С.71-72
Шаповал, С. . технології зворотного зв`язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти / С. . Шаповал [и др.] . - С.73-74
Інші автори: Дмитрієва С., Одринський В.А., Ралко Т.О.
Скородумова, Н. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря / Н. Скородумова [и др.] . - С.75-76
Інші автори: Коваленко Т.І., Гончарова Л.О., Голосний Е.В.
Гуменюк, О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю / О. М. Гуменюк [и др.] . - С.77-78
Інші автори: Цюра С.Б., Косован Н.Є., Весклярова У.П.
Волосовець, О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою / О. П. Волосовець [и др.] . - С.79-81
Інші автори: Черній О.Ф., Ковальчук О.Л., Хоменко В.Є.
Чекман, І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до- та післядипломної освіти / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.82-84
Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. І. Цимбалюк [и др.] . - С.84-86
Інші автори: Квасніцький М., Лузан Б., Бойченко І.
Лупальцов, В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації : реалії, проблеми, перспективи / В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк. - С.87-89
Лоскутов, О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками Німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник. - С.89-90
Годлевський, Л. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання : досвід та перспективи українсько-казахської співпраці / Л. Годлевський [и др.] . - С.91-93
Інші автори: Калинчук С.В., Баязітов М. П., Смірнов І.В.
Дзюбановський, І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.93-95
Інші автори: Луговий О.Б., Бенедикт В.В., Пятночка В.І.
Скляров, О. Я. Досвід і перспективи взаємозв`язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського / О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко. - С.95-97
Вадзюк, С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.97-98
Інші автори: Денефіль О.В., Волкова Н.М., Зятковська Н.Є.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: МУ7/2010/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 3 . - Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи" 20-21 травня 2010 року
Зміст:
Андрющенко, В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри / В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко. - С.7-9
Бєленічев, І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов. - С.9-10
Бірюков, В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора / В. С. Бірюков. - С.11-13
Бондар, Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи / Я. Я. Бондар [и др.] . - С.14-15
Інші автори: Сельський П.Р., Волошин В.Д., Дацко Т.В., Франчук В.В., Головата Т.К., Фурдела М.Я., Орел Ю.М., Андрійчук О.В.
Горчакова, Н. О. Взаємозв'язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри / Н. О. Горчакова [и др.] . - С.16-17
Інші автори: Голота Л.Г., Небесна Т.Ю., Різниченко А.О.
Єршова-Бабенко, І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах / І. В. Єршова-Бабенко [и др.] . - С.18-22
Інші автори: Куцебо О.М., Медянова О.В., Чуєва І.О.
Ковальчук, Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.22-23
Інші автори: Максимлюк В.І., Венгер І.К., Беденюк А.Д., Твердохліб В.В., Гусак О.М., Доброродній В.Б., Мальований В.В., Чонка І.І., Смачило І.І., Мисак А.І., Футуйма Ю.М., Смачило І.В., Нестерук С.О., Доброродній А.В., Крицький І.О.,
Колоскова, О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки / О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак. - С.24-26
Крицький, І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України / І. О. Крицький [и др.] . - С.27-29
Інші автори: Бліхар В.Є., Гощинський П.В., Воронцова Т.О., Кінаш М.І., Кубей І.В., Шульгай Л.М., Крицька Г.А., Доброродній В.Б., Смачило І.І.
Лимар, Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів / Л. В. Лимар. - С.29-31
Лісовий, В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів / В. М. Лісовий [и др.] . - С.31-32
Інші автори: Капустник В.А., В'юн В.В., Марущенко О.А., Перцев Д.П., Сіда Ю.С.
Лісовий, В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань / В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк. - С.33-36
Лупальцов, В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія" / В. І. Лупальцов [и др.] . - С.36-38
Інші автори: Ворощук Р.С., Ягнюк А.І., Сокол К.М., Дехтярук І.А.
Марченко, В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів / В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова. - С.39-40
Мойсеєнко, В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах / В. О. Мойсеєнко [и др.] . - С.41-43
Інші автори: Никула Т.Д., Шевчук С.Г., Осташевська Т.Г., Хамазюк В.А.
Москаленко, Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ / Л. К. Москаленко. - С.44-47
Нарійчук, М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах / М. Д. Нарійчук. - С.48-52
Нерянов, Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ / Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко. - С.52-54
Пашко, К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України / К. О. Пашко [и др.] . - С.54-56
Інші автори: Кашуба М.О., Кондратюк В.А., Крицька Г.А., Козак Д.В., Сопель О.М., Смачило О.М., Флекей Н.В., Вахтарчук В.І.
Свінціцький, А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі / А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза. - С.57-61
Сергета, І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів / І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова. - С.62-65
Сологор, І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою / І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська. - С.66-68
Тащук, В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання / В. К. Тащук [и др.] . - С.68-70
Інші автори: Іванчук П.Р., Поліщук О.Ю., Ілащук Т.О., Гречко С.І.
Фомін, П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О.О. Богомольця / П. Д. Фомін [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Шепетько Є.М., Повч О.А., Бельський О.Б.
Хара, М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря / М. Р. Хара [и др.] . - С.73-76
Інші автори: Файфура В.В., Бондаренко Ю.І., Сатурська Г.С., Дзига С.В., Сас Л.М., Бакалець О.В.
Хвисюк, О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.77-78
Холодкова, О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна. - С.79-81
Чекман, І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології / І. С. Чекман [и др.] . - С.82-84
Інші автори: Горчакова Н.О., Казак Л.І., Небесна Т.Ю., Борзенко І.О.
Чекман, І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти / І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко. - С.84-86
Черкасов, В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О.О. Богомольця / В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук. - С.87-89
Чорна, І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу / І. О. Чорна [и др.] . - С.90-93
Інші автори: Лігоненко О.В., Зубаха А.Б., Шумейко І.А., Стороженко О.В., Діхтяр І.І., Кравців М.І.
Шальнова-Козаченко, О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров'я": значення для формування майбутніх спеціалістів / О. В. Шальнова-Козаченко. - С.94-98
Швед, М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи / М. І. Швед [и др.] . - С.98-100
Інші автори: Пасєчко Н.В., Мартинюк Л.П., Гаврилюк М.І., Паламар Т.О., Лихацька Т.В., Грималюк Н.В., Лихацька Г.В., Якубишина І.Г., Савченко І.П.
Шевчук, С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта / С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська. - С.100-101
Багрій, М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему / М. М. Багрій [и др.] . - С.102-105
Інші автори: Воронич-Семченко Н.М., Попадинець О.Г., Грибінчак Н.М., Дмитренко А.С., Ковальчук Р.Є.
Котляренко, Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях / Л. Т. Котляренко [и др.] . - С.105-108
Інші автори: Кліщ І.М., Господарський І.Я., Вронська Л.В., Привроцька І.Б.
Господарський, І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.109-111
Інші автори: Ястремська С.О., Коноваленко С.О., Рега Н.І., Максимова В.В., Локай Б.А., Галіяш Н.Б., Креховська-Лепявко О.М., Яворська І.В., Петренко Н.В., Городецький В.Є., Зарудна О.І.
Пришляк, А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам / А. М. Пришляк, І. В. Пришляк. - С.112-114
Господарський, І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах / І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко. - С.114-119
Ткаченко, П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі / П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна. - С.119-121
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.122-125
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ПУ56/2016/3
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 3 . - 51.31, р.
Зміст:
Хвисюк, О. М. Роль бінарної лекції в розвитку професійної компетенції лікарів первинного контакту / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.6-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Цодікова О. А., Корж О. М., Бринцова С. С., Рожнов О. О., Лапіна І. Г.
Козідубова, В. М. Новітні аспекти післядипломної підготовки психіатрів у діяльності опорної кафедри / В. М. Козідубова [и др.]. - С.11-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Долуда С. М., Гончаров В. Є., Баричева Е. М., Брагін Р. Б., Гурницький О. В., Світлична О. В., Шейніна Т. Л., Щербань В. О.
Карабан, О. М. Актуальні питання епідеміології на сучасному етапі / О. М. Карабан [и др.]. - С.16-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Куцевляк С. В., Дащук А. М., Аполоніна О. В.
Муратов, Г. Р. Нозологическая структура патологии органов мочевой системы у детского населения Харьковской области / Г. Р. Муратов [и др.]. - С.22-28. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Колибаева Т. Ф., Гончарь М. А., Сорокина И. В., Мирошниченко М. С.
Дериенко, Т. А. Стадии артериальной гипертензии и изменения гемодинамических показателей в течение года после имплантации кардиостимулятора / Т. А. Дериенко [и др.]. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Волков Д. Е., Лопин Д. А., Яблучанский Н. И.
Чернуский, В. Г. Иммунологический контроль провоспалительных цитокинов при бронхиальной астме у детей / В. Г. Чернуский [и др.]. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Попов Н. Н., Говаленкова О. Л., Летяго А. В., Кашина-Ярмак В. Л., Евдокимова Т. В.
Цодікова, О. А. Особливості фізичного розвитку та психоемоційного стану у дівчаток-підлітків залежно від маси тіла / О. А. Цодікова, О. Б. Крилова. - С.39-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хоменко, Л. А. Роль и место гастрина в регуляции моторно-секреторных нарушений при дуоденальной язве / Л. А. Хоменко. - С.45-48. - Библиогр. в конце ст.
Винник, Ю. А. Влияние адъювантной химиотерапии на динамику гормонального статуса больных раком яичников / Ю. А. Винник, В. В. Пряников, М. Ю. Неффа. - С.49-54. - Библиогр. в конце ст.
Хвисюк, О. Н. До питання про роль функціонального стану сполучної тканини в реалізації системної відповіді на пошкодження / О. Н. Хвисюк, С. Б. Павлов, Г. Б. Павлова. - С.55-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куцевляк, В. Ф. Морфологические изменения в цементе зубов крыс в условиях негативного влияния ацетата свинца / В. Ф. Куцевляк, Н. П. Бобровская, Н. И. Горголь. - С.62-65. - Библиогр. в конце ст.
Любченко, А. В. Изучение репаративных процессов костной ткани крыс с использованием остеотропного материала Easy-graft и мембраны Hyprosorb / А. В. Любченко, Н. С. Кравцов. - С.66-70. - Библиогр. в конце ст.
Садчикова, М. В. Лимфома Ходжкина, происхождение опухолевых клеток / М. В. Садчикова. - С.71-75. - Библиогр. в конце ст.
Савенков, В. І. Порівняльна оцінка ендовідеоскопічних операцій із використанням стандартного лапароскопічного, мінілапароскопічного інструментарію та відкритих втручань у хворих на гідронефроз / В. І. Савенков [и др.]. - С.76-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мальцев А. В., Щукін Д. В., Левченко Д. А.
Степанченко, К. А. Возможности прогнозирования формирования хронической головной боли напряжения у подростков / К. А. Степанченко. - С.83-87. - Библиогр. в конце ст.
Загута, Ю. Б. Зміни функціонального стану симпатико-адреналової системи при застосуванні інсуліну і ретаболілу в комплексному лікуванні у хворих на ко-інфекцію туберкульоз/ВІЛ / Ю. Б. Загута. - С.88-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Валерий Исаевич Куцевляк (к 75-летию со дня рождения). - С.93-94
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: 21876/2010/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2010р. № 1
Зміст:
Левківський, К. Якісна освіта - запорука самореалізації особистості / К. Левківський. - С.5-14.
Верхогляд, О. Проблеми міжнародної співпраці у сфері вищої освіти: контроль за якістю освіти. Національний і міжнародний аспекти / О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський. - С.15-23.
Зіньковський, Ю. Стандартизація освіти як імператив реформування вищої школи / Ю. Зіньковський. - С.24-30.
Швалб, Ю. Психологічні аспекти компетентнісного підходу в освіті / Ю. Швалб. - С.31-36.
Зайчук, Г. Педагогічні технології формування професійної компетенції майбутнього маркетолога туристичної сфери / Г. Зайчук. - С.37-42.
Побережна, Н. Діагностика впровадження інформаційних технологій у процес навчання студентів / Н. Побережна. - С.43-52.
Березюк, О. Розвивальний аспект формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв / О. Березюк, В. Кара, В. Савченко. - С.53-58.
Шаповалова, Л. професіоналізація як один із напрямків розвитку сучасної вищої освіти у Франції / Л. Шаповалова. - С.59-70.
Бакіров, В. Підручник, за яким можна навчитися та навчати на сучасному рівні / В. Бакіров. - С.71-74.
Про запровадження у вищих навчальних закладах України Європейської кредитно-трансферної системи. - С.75-91.
Питання стажування аспірантів, докторантів, наукових і науково-педагогічних працівників у провідних вищих навчальних закладах та наукових установах в Україні та за кордоном. - С.92-94.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: МУ7/2003/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2003р. № 2
Зміст:
Мисула, І. Особливості застосування мультимедійних презентацій на лекціях у вищому медичному навчальному закладі. / І. Мисула, А. Гудима, С. Шкробот, Коваль В. - С.10-15
Інші автори: Гудима А., Шкробот С. , Коваль В.
Романишина, Л. Тестовий контроль у підготовці майбутніх фармацевтів / Л. Романишина, Г. Загричук, О. Криховець. - С.23-26
Сміян, І. Особливості викладання дитячих хвороб іноземним студентам / І. Сміян, Л. Волянська, В. Стеценко, Левенець С. - С.36-37
Інші автори: Волянська Л., Стеценко В., Левенець С.
Бабінець, Л. Основні завдання роботи з первинною медичною документацією на циклі"Поліклінічна терапія" (Кафедра поліклінічної справи та сімейної медицини) / Л. Бабінець, І. Корніцька-Боровик. - С.38-40
Матеріали Всеукраїнської науково-медичної конференції "Форма і зміст навчального підручника та інших навчально-методичних матеріалів для медичних вищих навчальних закладів України" 16-17 квітня 2003року,м.Тернопіль. - С.53-231
Підаєв, А. Основні підсумки діяльності та шляхи розвитку вищої медичної школи в Україні / А. Підаєв, О. Волосовець. - С.53-58
Вітенко, І. Реалізація функцій ЦМК з ВМО МОЗ України та комісії з медицини НМР МОН україни- основа якісного управлуння методичним забезпеченням підготовки лікарів в Україні / І. Вітенко. - С.59-62
Ковальчук, Л. Фаховий підручник з дисципліни - складова якісної підготовки спеціалістів / Л. Ковальчук. - С.62-64
Андреєва, Л. Етапи інформатизації ВНЗ: розробка онлайн-інформаційного ресурсу й універсальних стандартизованих форм навчально-методичної документації / Л. Андреєва, Л. Георгієвська. - С.65-67
Бондар, П. Навчальна програма з ендокринології як складова стандартів вищої освіти / П. Бондар, Г. Михальчишин. - С.68-69
Бойко, В. Керівництво для сімейного лікаря з хірургічних хвороб. / В. Бойко, Ю. Козін, Л. Гончаренко, Макаров В. - С.70-72
Інші автори: Козін Ю., Гончаренко Л., Макаров В.
Булах, І. Методологія розробки навчальних програм нового покоління / І. Булах. - С.72-77
Василенко, Г. Сучасний підручник іноземної мови: функції автора і умови їх реалізації / Г. Василенко, Г. Петрук, О. Рябоконь, Тищенко Л. - С.78-80
Інші автори: Петрук Г., Рябоконь О., Тищенко Л.
Волосовець, О. Створення навчально-методичного посібника з дитячої ендокринології для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / О. Волосовець. - С.85-88
Григорчук, Л. Структура та зміст навчального посібника з практичних навичок з загальної гігієни для студентів вищих медичних закладів / Л. Григорчук, І. Сергета, Т. Постоловська, Яцина О. - С.99-100
Інші автори: Сергета І., Постоловська Т., Яцина О.
Жученко, С. Актуальність видання та вдосконалення якості навчальних посібників для медичних ВНЗ на сучасному етапі / С. Жученко, О. Сербреннікова, О. Рубіна. - С.114-115
Капітан, Т. Видання україномовного підручника з пропедевтики дитячих хвороб для студентів вищих навчальних закладів / Т. Капітан. - С.132
Латанюк, С. Сучасний навчальний підручник і проблеми професійної орієнтації дітей-інвалідів / С. Латанюк, І. Сергета, І Стемпен. - С.142-143
Сергета, І. Питання здорового способу життя та проблеми їх висвітлення у сучасній медичній навчально-методичній літературі / І. Сергета, І Стемпен, Р. Теклюк. - С.172-175
Хіміч, С. Вимоги сьогодення до створення нових підручників та навчально-методичних матеріалів з хірургічних дисциплін / С. Хіміч, М. Желіба, С. Жученко, Погорілий В. - С.204-206
Інші автори: Желіба М., Жученко С., Погорілий В.
Чернобровий, В. Навчальний посібник як джерело інформації / В. Чернобровий, Л. Черешнюк, Л. Мороз, Півторак Н. - С.218
Інші автори: Черешнюк Л., Мороз Л., Півторак Н.
Шатило, В. Створення електронного підручника сімейного лікаря для теледистанційної форми навчання / В. Шатило, Л. Бойченко, К. Васьків, Жовнерчук В. - С.219-220
Інші автори: Бойченко Л., Васьків К., Жовнерчук В.
Шевчук, В. Проблема створення підручників для ВМНЗ в сучасних умовах / В. Шевчук. - С.224-225
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 21876/2004/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2004р. № 4
Зміст:
Табачник, Д. Стан та перспективи розвитку освіти в Україні у контексті євроінтеграції / Д. Табачник. - С.3-21
Гуменник, В. Формування системи цільового управління вищим закладом освіти в умовах приєднання України до Болонського процесу / В. Гуменник. - С.45-54
Сметанський, М. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання / М. Сметанський. - С.63-68
Сікорський, П. Принципи кредитно-модульної технології навчання / П. Сікорський. - С.69-76
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: МУ7/2003/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2003р. № 1
Зміст:
Сергета, І. Шляхи удосконалення викладання навчальної дисципліни "Основи екології" для студентів фармацевтичного факультету / І. Сергета, І Стемпен. - С.5-8
Шекера, О. Соціально-медичні аспекти державної політики України / О. Шекера, Н. Мудрик. - С.9-13
Дзяк, Г. Перший досвід атестаії випускників медичного ВНЗ за формою практично-орієнтованого державного іспиту / Г. Дзяк, Т. Перцева, МітрохінаЛ., Ковтуненко Р. - С.14-17
Інші автори: Перцева Т., Мітрохіна Л., Ковтуненко Р.
Педанов, Ю. Алгоритми засвоєння знань і здобуття практичних навичок у системі морфо-функціональних наук у ВУЗах I-II рівнів акредитації / Ю. Педанов, Р. Макулькін, А. Даниленко. - С.18-21
Роговий, Ю. Роль альтернативних методів навчання при викладанні теоретичних та клінічних медичних дисциплін / Ю. Роговий, А. Бочаров, Р. Кобилянська. - С.22-24
Кабанова, Н. Тестовий контроль знань у студентів факультету "Сестринська справа" при вивченні невідкладних станів / Н. Кабанова, С. Москаленко. - С.25-27
Сидорук, Л. Форми навчальної роботи в системі підготовки сімейного лікаря / Л. Сидорук. - С.28-29
Вітенко, І. Роль психофізіологічних особливостей онкологічних хворих у формуванні якості життя / І. Вітенко, В. Завізон, О. Ольхов, Коссе В. - С.33-35
Інші автори: Завізон В., Ольхов О., Коссе В.
Воронцов, О. Метод індивідуальної психопрофілактичної роботи роботи в системі знань та вмінь майбутніх сімейних лікарів / О. Воронцов, В. Павліковська. - С.36-38
Гуркалова, І. Досвід викладання патологічної фізіології англомовним іноземним студентам / І. Гуркалова, А. Гоженко. - С.39-40
Бобак, М. Деякі питання адекватного перекладу медичної наукової літератури / М. Бобак, Н. Козак. - С.45-47
Вадзюк, С. Формування у студентів домінанти на емпатію / С. Вадзюк, С. Шкробот, О. Денефіль, Волкова Н. - С.48-50
Інші автори: Шкробот С., Денефіль О., Волкова Н.
Ващенко, Н. Сучасні інформаційні процеси і технології у медицині та охороні здоров"я / Н. Ващенко. - С.51-53
Протасевич, Г. Підготовка фахівців-оториноларингологів у інтернатурі / Г. Протасевич, І. Яшан, П. Ковалик, Яшан О. - С.54-56
Інші автори: Яшан І., Ковалик П., Яшан О.
Бобкова, С. Методичні підходи до вдосконалення викладання студентам із країн дальнього зарубіжжя / С. Бобкова. - С.57-58
Возіанов, О. Нобелівські лауреати у галузі фізіології та медицини(до сторіччя нобелівського фонду) / О. Возіанов, Ю. Губський. - С.59-69
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: МУ7/2003/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2003р. № 4
Зміст:
Вітенко, І. Методичне забезпечення навчального процесу в підготовці лікарів-стоматологів / І. Вітенко, О. Шешукова. - С.4-9
Дрижак, В. Шляхи оптимізації викладання онкології у вищих медичних закладах / В. Дрижак. - С.10-11
Мисула, І. Досвід з підготовки і проведення медичних ліцензійних іспитів "КРОК" в ТДМА / І. Мисула, К. Пашко, Р. Свистун. - С.12-14
Герасимець, Ю. Контроль знань студентів на кафедрі загальної хірургії в підготовці до ліцензійного іспиту"КРОК-2" / Ю. Герасимець, М. Ляпіс, І Лойко, Кушнір Р. - С.14-15
Інші автори: Ляпіс М., Лойко І, Кушнір Р.
Бойчук, А. 25-річний досвід навчального процесу з лікарями-інтернами та лікарями-курсантами на кафедрі акушерства та гінекології факультету післядипломної освіти / А. Бойчук, А. Франчук, В. Шадріна, Коптюх В. - С.16-18
Інші автори: Франчук А., Шадріна В., Коптюх В.
Литвинова, О. Методологічні особливості формування гуманістичних поглядів у студентів-медиків / О. Литвинова, Н. Лісовська, Т. Андрієвська, Проскурня М. - С.19-21
Інші автори: Лісовська Н., Андрієвська Т., Проскурня М.
Ясній, О. Р. Алгоритм роботи по заповненню студентами первинної медичної документації на циклі " поліклінічна педіатрія". / О.Р. Ясній, Л.С. Бабінець, Н.Є. Боцюк. - С.22-24
Мисула, І. Р. Форми і методи самостійної роботи студентів шостого курсу при вивченні внутршніх хвороб. / І.Р. Мисула, О.Й. Бакалюк, С.І. Сміян. - С.25-26
Андрейчин, С. М. Самостійна робота студентів як складова частина навчального процесу на кафедрі пропедевтики внутрішніх хвороб. / С.М. Андрейчин, Н.А. Хабарова. - С.27-29
Кузів, П. П. Досвід організації самостійної роботи студентів на кафедрі шпитальної терапії. / П.П. Кузів, Н.З. Ярема, Л.П. Боднар. - С.30-32
Олійник, О. В. Ділові ігри в програмі підготовки лікарів інтернів-анестезіологів. / О.В. Олійник, В.В. Гнатів. - С.33-34
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: МУ7/2021/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 4
Зміст:
Бакалюк, Т. Г. Важливість викладання дисципліни "Медична документація в реабілітаційних закладах" при підготовці фахівців з фізичної терапії / Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах, Н. Р. Макарчук. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко. - С.10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гевкалюк, Н. О. Інтенсифікація сучасного освітнього процесу як фактор інтелектуального, навчального та емоційного напруження студентів / Н. О. Гевкалюк, В. Я. Крупей, О. В. Скочило. - С.16-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванченко, О. З. Особливості адаптації студентів першого курсу в умовах змішаної форми навчання в період карантинних обмежень / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Г. Р. Мікаєлян. - С.25-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Вибіркова дисципліна як запорука підвищення професійного рівня / Н. І. Корильчук. - С.32-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луценко, О. А. Кореляційний аналіз результатів складання іспиту «Крок» / О. А. Луценко, А. Г. Сидоренко, Р. В. Луценко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Паласюк, Б. М. Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Процайло, О. М. Деякі аспекти оптимізації вивчення хірургічних інструментів на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії / О. М. Процайло [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гнатюк М. С., Коноваленко С. О., Ясіновський О. Б.
Zalipska, I. Ya. The Google services using during the study of “Ukrainian language (for professional purposes)” for students of medical specialties / I. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.51-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Кваско, О. Ю. Сучасні методики навчання під час дистанційного викладання фундаментальних дисциплін медичних спеціальностей / О. Ю. Кваско, А. Ю. Кондаурова. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мазуренко, Ю. С. Формування фахової компетенції майбутніх лікарів із використанням репродуктивного методу / Ю. С. Мазуренко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Посоленик, Л. Я. Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога / Л. Я. Посоленик. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bondarenko, S. V. Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha. - С.74-79. - Bibliogr. at the end of the art.
Nazaruk, V. L. Priorities in the choice of physical and recreation activities of the 2nd year students of the specialty “Physical therapy, ergotherapy” / V. L. Nazaruk, T. I. Khvalyboha. - С.80-84. - Bibliogr. at the end of the art.
Prokop, I. A. Foreign language authentic text as a basis for the formation of future doctors’ professional communication / I. A. Prokop, H. Ya. Kitura. - С.85-89. - Bibliogr. at the end of the art.
Лимар, Л. В. Структура та зміст англомовної академічної комунікативної компетентності майбутніх докторів філософії галузі «Охорона здоров’я» / Л. В. Лимар. - С.90-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лиха, Л. М. Аналіз проблеми дефіциту медичних сестер у світовому просторі / Л. М. Лиха. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Новіцька, О. І. Вивчення теми «Люди і речі навколо нас» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладача / О. І. Новіцька, С. І. Гнатишин. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стефанишин, К. Л. Професійна комунікація педіатра з дитиною та її батьками: методична розробка практичного заняття для викладача / К. Л. Стефанишин. - С.107-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Khvalyboha, T. I. System of advanced training for medical schools teachers’ in the USA / T. I. Khvalyboha. - С.117-122. - Bibliogr. at the end of the art.
Kosenko, V. M. The importance of the interactive lecture in the study of “Methodology of research work” academic discipline in the process of bachelor nurses training / V. M. Kosenko. - С.123-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. Criteria and levels of formation of professional communicative culture / I. I. Vorona, O. D. Kolodnytska. - С.128-135. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


   
    Контроль ефективності засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю “Медицина” [Текст] = Performance management of learning practical skills by Donetsk national medical university graduates with a specialization in “Medicine” / Ю. В. Думанський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 46-47. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У статті розглянуто особливості впровадження симуляційних технологій у педагогічний процес та здійснення контролю засвоєння практичних навичок студентами, опираючись на досвід створення та використання у практично-орієнтованому навчанні центру симуляційної медицини, що дозволяє забезпечити якісну практичну підготовку майбутніх лікарів та суттєво підвищити ефективність засвоєння практичних навичок випускниками Донецького національного медичного університету за спеціальністю «Медицина»
Дод.точки доступу:
Думанський, Ю. В.
Кондратенко, П. Г.
Конькова, М. В.
Кетінг, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Симуляційні методики у вирішенні багаторівневих ситуаційних задач у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології [Текст] = Simulative methods in solution of the multilevel situation tasks in the stage II of Ukrainian student’s olympiad in endocrynology / Н. В. Пасєчко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 85-90. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
інтерактивний режим -- тестовий контроль -- практичні навички
Дод.точки доступу:
Пасєчко, Н. В.
Ярема, Н. І.
Смачило, І. В.
Савченко, І. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Гриценко, Л.
    Моніторинг якості освіти: компетентнісно-діагностична наукова позиція [Текст] = Education Quality Monitoring: a Competence-Diagnostic Scientific Position / Л. Гриценко, Л. Лисенко // Вища школа. - 2019. - № 12. - С. 26-36. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ -- діагностичний підхід -- педагогічний -- діагностика -- контроль
Дод.точки доступу:
Лисенко, Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Дистанційна вища технічна освіта в умовах карантину [Текст] / Г. Козлакова [та ін.] // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
освітні -- платформи -- онлайн -- навчання -- контроль
Дод.точки доступу:
Козлакова, Г.
Сусь, Б.
Коваленко, О.
Іванова, Ю.
Ставицька, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Вадзюк, С. Н.
    Контроль вхідного рівня знань як передумова ефективної організації навчального процесу на кафедрі [Текст] = Control of the entry level of knowledge as a prerequisite for the effective organization of the educational process at the department / С. Н. Вадзюк, С. С. Наконечна, І. Я. Папінко // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- тестовий -- контроль -- вища -- школа -- якість
Дод.точки доступу:
Наконечна, С. С.
Папінко, І. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Сікорський, П.
    Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах [Текст] = Cybernetic requirements for the educational process in higher educational establishments / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 29-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- управління -- планування -- мотивація -- контроль -- оцінювання -- якість
Дод.точки доступу:
Колодій, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Kosenko, V. M.
    The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care [Текст] = Потенціал дисципліни «Інфекційний контроль» у формуванні в медичних сестер-магістрів відповідального ставлення до безпеки пацієнтів у процесі надання лікувально-профілактичної допомоги / V. M. Kosenko // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 2. - С. 138-142. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ОСВІТА МЕДСЕСТРИНСЬКА -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ

Кл.слова (ненормовані):
магістр -- МЕДСЕСТРИНСТВО -- інфекційний -- контроль -- безпечна -- лікарня
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Beck, G.
    Teaching and assessment strategies in online foreign languages distance learning [Текст] = Стратегії навчання та оцінювання в умовах дистанційного викладання іноземних мов / G. Beck, О. М. Tsaryk, N. V. Rybina // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 6-12. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
змішане -- навчання -- обернене -- контроль -- тестування
Дод.точки доступу:
Tsaryk, О. М.
Rybina, N. V.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Зарівна, Н. О.
    Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання [Текст] = Methodological aspects of teaching specialization “Quality control of medicines” for students of pharmaceutical faculty of external form of education / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
контроль -- якість -- препарати -- лікарські -- засоби -- фармацевтичний -- розробка -- Фармакопея -- аналіз
Дод.точки доступу:
Логойда, Л. С.
Поляк, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)