Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Періодичні видання (197)Бібліотечні видання (16)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=концепції<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
1.
Шифр: 23823/2021/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. Системна діагностика освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саух, П. Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас / П. Саух. - С.13-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Півняк, Г. Гуманітарний дискурс Дніпровської політехніки / Г. Півняк, Г. Первий, С. Ігнатьєва. - С.20-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клепко, С. Практична філософія компетентнісного підходу в освіті / С. Клепко. - С.26-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Євтух, В. Наукові школи у контексті інтелектуальної інфраструктури університету / В. Євтух. - С.39-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Практики впровадження європейських цінностей для сталого розвитку вищої освіти України / М. Нестерова. - С.49-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондар, В. Концепція процесуально-методологічної взаємодії аналогії та моделювання в системі науково-професійної підготовки сучасного освітянина / В. Бондар. - С.55-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Синьов, В. Сучасні питання методології системи наук про спеціальну освіту / В. Синьов, А. Шевцов. - С.63-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шеремет, М. Когнітивна складова становлення особистості спеціального психолога / М. Шеремет, Д. Супрун. - С.72-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Підготовка педагогічних працівників у контексті концепції «Нова українська школа» / П. Сікорський. - С.80-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: МУ7/2021/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 3 . - 169.30, р.
Зміст:
Білавич, Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Височан Л. М., Савчук Б. П., Кліщ Г. I.
Бойчук, І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі / І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойчук, А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондар, О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів / О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков. - С.23-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців / О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків. - С.31-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Журавльова, Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19 / Л. В. Журавльова [та ін.]. - С.40-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олійник М. О., Сікало Ю. К., Летік І. В.
Мартинюк, В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології / В. М. Мартинюк [та ін.]. - С.49-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук Л. М., Маланчин І. М., Лимар Л. Є.
Посохова, К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слободянюк, Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету / Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шанайда, М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі / М. І. Шанайда. - С.64-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Bandas, І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions / І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вадзюк, С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ворона, І. І. Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти / І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гуменна, І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький. - С.87-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нахаєва, Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький. - С.92-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Розман, І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури / І. І. Розман. - С.97-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Свірчевська, Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації / Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська. - С.101-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students / N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn. - С.106-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Zalipska, J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language” / J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk. - С.113-118. - Bibliogr. at the end of the art.
Фіра, Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі / Л. С. Фіра [та ін.]. - С.119-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чубка М. Б., Вронська Л. В., Підгірний В. В.
Моцюк, Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників / Ю. Б. Моцюк. - С.123-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fedchyshyn, N. О. Old age as a pedagogical problem / N. О. Fedchyshyn [та ін.]. - С.129-133. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yelahina N. I., Shevchuk О. О., Makovska О. А.
Fedoniuk, L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists / L. Ya. Fedoniuk [та ін.]. - С.134-141. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yastremska S. O., Yarema О. М., Rekun T. O.
Savaryn, Т. V. Synonymy in anatomical terminology / Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska. - С.142-147. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Слободянюк, Л. В.
    Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету [Текст] = Formation of the modern concept of teaching the selective discipline "Phytotherapy" for the students of pharmaceutical faculty / Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 3. - С. 58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
фітозасоби
Дод.точки доступу:
Марчишин, С. М.
Савич, А. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: ПУ56/2019/3
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3 . - 58.50, р.
Зміст:
Маркова, М. В. Порушення здоров'я родини в учасників бойових дій у світлі концепції постстресової психологічної дезадаптації: клініко-психологічні прояви, механізми формування, засади психокорекції / М. В. Маркова, Г. С. Росінський. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ткач, С. І. Майстер-клас як одна із сучасних форм викладання професійної патології лікарям різних спеціальностей / С. І. Ткач, О. М. Карабан, І. Г. Боровик. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Галій, Л. В. Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення / Л. В. Галій [та ін.]. - С.14-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульга Л. І., Якущенко В. А., Нартов П. В., Бур’ян К. О., Багам С. О.
Білецький, О. В. Ефективність респіраторної підтримки та N-ацетилцистеїну в пацієнтів із синдромом гострої дихальної недостатності на тлі політравми / О. В. Білецький, С. В. Курсов. - С.21-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Риндіна, Н. Г. Вплив диференційованої метаболічної терапії на рівень маркерів системної запальної відповіді у хворих на ревматоїдний артрит поєднано з артеріальною гіпертензією / Н. Г. Риндіна, Є. В. Сідь. - С.31-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грищенко, О. В. Особливості вітамін D статусу серед вагітних жінок промислового міста / О. В. Грищенко, Т. І. Гоман. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравец, О. В. Формирование гемодинамического ответа при целенаправленном режиме инфузионной терапии у больных высокого хирургического риска с острой абдоминальной патологией / О. В. Кравец. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Опарин, А. А. Роль грелина в формировании коморбидного течения гастроэзофагеальной рефлюксной болезни с сахарным диабетом типа у лиц молодого возраста / А. А. Опарин, А. Г. Опарин, А. А. Кудрявцев. - С.48-56. - Библиогр. в конце ст.
Багмут, И. Ю. Интенсивность тканевого дыхания и окислительного фосфорилирования в митохондриях гепатоцитов крыс под влиянием фторида натрия / И. Ю. Багмут, И. Л. Колесник, А. В. Титкова. - С.57-61. - Библиогр. в конце ст.
Опарин, А. А. Инсомния и гастроэзофагеальная рефлюксная болезнь: особенности течения, механизмы возникновения и пути коррекции / А. А. Опарин, И. О. Балаклицкая. - С.62-67. - Библиогр. в конце ст.
Снопкова, Л. В. Сучасні можливості діагностики хронічного ендометриту / Л. В. Снопкова [та ін.]. - С.68-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Черепова В. І., Кандиба Л. І., Сикал I. М.
Ліпакова, К. Ю. Особливості змін вуглеводного та ліпідного обмінів при різних варіантах несприятливого перебігу серцевої недостатності у хворих на ІХС поєднано з цукровим діабетом 2 типу / К. Ю. Ліпакова. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: ПУ56/2019/1
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 1 . - 58.50, р.
Зміст:
Пересипкіна, Т. В. Динаміка стану здоров’я дітей та підлітків харківської області / Т. В. Пересипкіна, Т. П. Сидоренко, А. М. Пересипкіна. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сідаш, Ю. В. Сучасні підходи до медичного стажування науково-педагогічних працівників та практикуючих лікарів / Ю. В. Сідаш, О. М. Бойченко, І. Ю. Попович. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грищенко, О. В. Наш досвід викладання акушерства та гінекології англомовним клінічним ординаторам / О. В. Грищенко [та ін.]. - С.15-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лахно І. В., Пак С. О., Ромаєва В. П., Дудко Л. В., Шевченко О. І.
Романюк, Л. Б. Аналіз проведених заходів з підготовки студентів-медиків до здачі тестового іспиту "Крок-1" з мікробіології, вірусології та імунології / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець. - С.18-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левченко, Л. І. Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах / Л. І. Левченко [та ін.]. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Деєва Т. В., Степаненко О. Ю., Гірка В. Д.
Лісяна, Т. О. Стан біоценозу кишечнику в дітей з виразковим колітом / Т. О. Лісяна [та ін.]. - С.27-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисова М. Ф., Чернега Н. В., Музика Н. М., Пономарьова І. Г., Букулова Н. Ю., Дорошенко О. О.
Коробко, Е. Ю. Клінічна ефективність анестезії під час операцій на нижніх кінцівках / Е. Ю. Коробко, М. А. Георгіянц. - С.35-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Білецький, О. В. Оцінка вмісту рідини в грудній клітці в пацієнтів із забоєм легень на тлі політравми та його зміни під впливом заходів інтенсивної терапії / О. В. Білецький, С. В. Курсов. - С.40-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Багмут, І. Ю. Роль Т- і В-лімфоцитів у патоґенезі розвитку хірургічної патології щитоподібної залози / І. Ю. Багмут [та ін.]. - С.49-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гальмиз О. О., Граматюк С. М., Тіткова А. В.
Водолажський, М. Л. Проблеми тютюнопаління серед студентської молоді за умов високої професійної спрямованості / М. Л. Водолажський [та ін.]. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Летяго Г. В., Чернуський В. Г., Говаленкова О. Л., Савельєва Л. М.
Сухова, Л. Л. Состояние процессов антиоксидантной защиты и свободнорадикального окисления в печени крыс в условиях гипоандрогении / Л. Л. Сухова, Ю. В. Волкова. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гризодуб, Д. В. Аналіз частоти соматичних ускладнень у пацієнтів з непереносимістю конструкційних стоматологічних матеріалів, які користуються незнімними мостоподібними протезами / Д. В. Гризодуб. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Остафійчук, Д. І. Термографія в медицині – загальні принципи / Д. І. Остафійчук [та ін.]. - С.68-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шайко-Шайковський О. Г., Рожнов О. О., Білов М. Є.
Сідь, Є. В. Значення визначення показників центральної гемодинаміки та ремоделювання серцево-судинної системи при гіпертонічних кризах / Є. В. Сідь, О. В. Соловйов, Д. В. Лелюк. - С.75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кебкало, А. Б. Методика накладання герметичного шва для перитонеооментопексії / А. Б. Кебкало, А. О. Рейті, В. В. Грянила. - С.80-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лукьянцева, О. Ю. Изучение эффективности применения "Омника" в лечении неврозоподобного энуреза у детей с учетом гендерного распределения / О. Ю. Лукьянцева. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середенко, Н. П. Впровадження сучасної концепції fast-track surgery в пацієнток, розроджених шляхом операції кесарів розтин / Н. П. Середенко. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Служіння науці та охороні здоров’я (До 85-річчя професора Миколи Івановича Хвисюка). - С.94-96
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Середенко, Н. П.
    Впровадження сучасної концепції fast-track surgery в пацієнток, розроджених шляхом операції кесарів розтин [Текст] / Н. П. Середенко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Клигуненко, О. М.
    Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області [Текст] = Experience of the implementation of the concept of continuing medical education in the training of the anesthesiologist in Dnipropetrovsk region / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

   Дніпро
Кл.слова (ненормовані):
післядипломне навчання
Дод.точки доступу:
Площенко, Ю. О.
Кравець, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
Шифр: МУ7/2019/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2019р. № 4 . - 149.64, р.
Зміст:
Гантімурова, Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України / Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Глушко, Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі / Н. Л. Глушко [та ін.]. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ленчук Т. Л., Мацькевич В. М., Мицик Ю. О.
Івануса, І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній. - С.18-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мінченко, О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда. - С.24-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніколішина, Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перепелиця, О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання / О. О. Перепелиця [та ін.]. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорноус В. О., Яремій І. М., Купчанко К. П.
Сельський, П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів / П. Р. Сельський [та ін.]. - С.46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вольська А. С., Кліщ І. М., Сельський Б. П., Бурячківський Е. С., Курило Х. І.
Хасхачих, Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків / Д. А. Хасхачих. - С.51-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чечотіна, С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології / С. Ю. Чечотіна [та ін.]. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Луценко Р. В., Дев’яткіна Т. О., Колот Е. Г., Сидоренко А. Г.
Чорномидз, А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті / А. В. Чорномидз. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Burgess-Pinto, E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education / E. Burgess-Pinto [та ін.]. - С.67-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yastremska S. O., Fedoniuk L. Ya., Shelast Yv., Martynyuk L. P.
Гутор, Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти / Н. С. Гутор [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авдєєв О. В., Міц І. Р., Бойків А. Б.
Драч, І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захарова, В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. О. Захарова. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клигуненко, О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маланчин, І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології / І. М. Маланчин [та ін.]. - С.93-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук Л. М., Мартинюк В. М., Лимар Л. Є.
Паласюк, Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі / Б. М. Паласюк. - С.98-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стечишин, І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. І. Motivation as a key component of teaching english for medical students / N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.107-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі / А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Білавич, Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Білавич І. В., Пантюк М. П., Савчук Б. П., Федчишин Н. О.
Гаврищак, І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців. - С.127-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти / Т. І. Горпініч. - С.134-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мукан, Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США / Н. В. Мукан, О. З. Блавт. - С.140-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перевізник, Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі / Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова. - С.144-148. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ященко, А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл. / А. М. Ященко, О. Д. Луцик. - С.149
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Учбовий відділ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах [Текст] / І. Р. Мисула [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 39-42. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
медична реабілітація -- наукова робота -- концепції
Дод.точки доступу:
Мисула, І. Р.
Голяченко, А. О.
Бакалюк, Т. Г.
Зятковська, О. Я.
Завіднюк, Ю. В.
Сірант, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: 23823/2017/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 1
Зміст:
Андрущенко, В. «Школа майбутнього» для України і європейського простору / В. Андрущенко. - С.5-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрущенко, В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність / В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович. - С.17-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возняк, О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи «Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів» / О. Возняк, Г. Козлакова. - С.25-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про ноолексикон для вищої школи XXI ст. / Т. Кірик. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Філософія інформаційної освіти / Ю. Опанасюк. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луговий, В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі / В. Луговий, Ж. Таланова. - С.42-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Щедрін, А. Концепції позаземного розуму в культурному універсумі сьогодення: філософсько-освітні виміри / А. Щедрін. - С.51-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти / І. Силадій. - С.59-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шовш, К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації / К. Шовш. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пасько, К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога / К. Пасько. - С.72-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. European cognitive practices of social cohesion development in the Ukranian educational dimension / M. Nesterova. - С.77-83. - Bibliogr. at the end of the art.
Щудло, С. Як виміряти освіту? (І Міжнародна наукова конференція Української асоціації дослідників освіти (УАДО) “Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні”) / С. Щудло, С. Курбатов. - С.84-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)