Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (22)Періодичні видання (104)Бібліотечні видання (4)Краєзнавство (9)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=мислення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-50 
1.


    Боярчук, О. Р.
    Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії [Текст] = Medical ethics issues of pediatrics propaedeutics / О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 6-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС -- студенти -- лікарське мислення -- викладання
Дод.точки доступу:
Шульгай, О. М.
Кінаш, М. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань [Текст] = The formation of students’ clinical thinking by means of situational tasks usage / О. Г. Буряк [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 10-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
методи -- навчання -- поточний контроль
Дод.точки доступу:
Буряк, О. Г.
Павлюкович, Н. Д.
Павлюкович, О. В.
Чимпой, К. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Мацькевич, В. М.
    Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу [Текст] = Teaching of constructive critical analysis of the natural sciences’ text for students of the medical faculty with the using of pedagogical “boxes”-questionnaires and guidance for the objective assessment’ of material reliability / В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 88-91. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
мислення -- достовірність
Дод.точки доступу:
Соломчак, Д. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Глушко, Т.
    Філософські засади випереджальної економічної освіти [Текст] = Philosophical basis for an outrunning economic education / Т. Глушко // Вища освіта України. - 2019. - № 1. - С. 22-28. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Экономика образования

Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- креативне мислення -- якісна освта
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Цвєткова, Г.
    Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін [Текст] / Г. Цвєткова // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist [Текст] / V. M. Zhdan, Ye. M. Kitura, M. Yu. Babanina // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 68-71. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
інтерактивність навчання -- клінічне мислення -- мозковий штурм -- сімейна медицина
Дод.точки доступу:
Zhdan, V. M.
Kitura, Ye. M.
Babanina, M. Yu.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Крайдашенко, O. В.
    Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Текст] / O. В. Крайдашенко, O. O. Свинтозельський, A. В. Саржевська, M. O. Долінна // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 39-43

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ


Кл.слова (ненормовані):
ПРОВІЗОР -- ФАРМАЦЕВТИ
Дод.точки доступу:
Свинтозельський, O. O.
Саржевська, A. В.
Долінна, M. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Основи клінічного мислення і Болонський процес [Текст] / В. М. Василюк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 4. - С. 36-40.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Василюк, В. М.
Бондар, Л. П.
Мартинюк, Л. П.
Наумова, Л. В.
Радецька, Л. В.
Кравчук, Н. В.
Василюк, В. В.
Лихацька, Т. В.
Смачило, І. В.
Гаврилюк, М. Є.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

9.


    Ващук, А.
    Формування клінічного мислення у іноземних студентів при вивченні курсу медичної біології [Текст] / А. Ващук // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 234-236

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ПУБЛІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ ВНМУ ІМ. М. І. ПИРОГОВА – ПУБЛИКАЦИИ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ВНМУ ИМ. М. И. ПИРОГОВА


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Ожеван, М.
    Комунікативна модель освіти в епоху нелінійного мислення [Текст] / М. Ожеван // Вища освіта України. - 2003. - №3. - С. 29-35

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Посоленик, Л. Я.
    Самостійна робота студента як основа виховання майбутнього лікаря-стоматолога [Текст] = Student’s independent work as the basis of education of the future dentist / Л. Я. Посоленик // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   СТУДЕНТИ СТОМАТОЛОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ


Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- кейс-метод -- клінічний -- мислення
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Винничук, Р.
    Природа креативності та її роль в освітньому процесі [Текст] = The Nature of Creativity and Its Role in the Educational Process / Р. Винничук // Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 47-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
мислення -- процес -- активність -- лідер
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Єгудіна, Є. Д.
    Імплементація кейс-методу у формуванні клінічного мислення студентів-медиків [Текст] / Є. Д. Єгудіна, Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 79-85. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Сапожниченко, Л. В.
Козлова, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Корсак, К.
    Про необхідність подолання головного недоліку мислення сучасної популяції людей на Землі [Текст] = About the Necessity of Overcoming the Main Defect of Thinking of the Modern Population of People on Earth / К. Корсак, Ю. Корсак // Вища школа. - 2019. - № 11. - С. 82-90. - Бібліогр.: в кінці ст.

Дод.точки доступу:
Корсак, Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк, Н. М. Волкова, О. В. Денефіль // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 36-37

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Вадзюк, С.Н.
Волкова, Н.М.
Денефіль, О.В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

16.
61:378
І-54


. "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця)

    Черешнюк, Г. С.
    Доцільність формування професійного мислення лікарів-інтернів всіх спеціальностей в умовах реформування медичної галузі і обмеженого фінансування [Текст] / Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 157
ББК 61:378 + 74.58

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Черешнюк, Л. В.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
"Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016 ; Вінниця)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.
61:378
І-54


. "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця)

    Сливка, О. Я.
    Розрахункові задачі з хімії - один із способів формування лої ічного мислення в процесі підготовки лікарів [Текст] / О. Я. Сливка // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 136
ББК 61:378 + 74.58

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
"Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016 ; Вінниця)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.
61:378
І-54


. "Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф. (2016 ; Вінниця)

    Колошко, О. М.
    Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів через викладання основ клінічної біохімії [Текст] / О. М. Колошко, А. В. Мельник // Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова : тези доп. навч.-метод. конф., 17 лют. 2016 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна. - Вінниця, 2016. - С. 70
ББК 61:378 + 74.58

Рубрики: ВНМУ ім. М. І. ПИРОГОВА -- ВНМУ им. Н. И. ПИРОГОВА

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Мельник, А. В.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова
"Імплементація Закону України "Про вищу освіту", як складова академічної автономії ВНМУ ім. М. І. Пирогова", навч.-метод. конф.(2016 ; Вінниця)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Іоффе, І. В.
    Досвід розвитку критичного мислення як ключової компетенції сучасного спеціаліста галузі охорони здоров’я [Текст] = Experience of development of critical thinking as modern healthcare professionals’ key competence / І. В. Іоффе, С. М. Смірнов, М. Є. Криворучко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Національна стратегія розвитку освіти в Україні приділяє особливу увагу компетентнісному підходу до змісту і структури освітнього процесу. Державні галузеві стандарти вищої освіти в медичній і фармацевтичній галузі включають перелік професійних компетенцій, а також ключових компетенцій, які формуються протягом усього життя. Сучасний спеціаліст у галузі охорони здоров’я потребує впевненого володіння засобами критичного мислення, розвиток якого повинен відбуватися на додипломному і післядипломному рівнях навчання та спиратися на сучасні досягнення педагогічної науки
Дод.точки доступу:
Смірнов, С. М.
Криворучко, М. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Лембрик, І. С.
    Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія” [Текст] = Formation of clinical opinion in foreign student during studying of pediatrics / І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета дослідження. Вивчити основні поняття щодо формування клінічного мислення у студентів старших курсів факультету підготовки іноземних громадян під час вивчення дисципліни “педіатрія”. Матеріали та методи дослідження. Проаналізовано наукові праці за останні десять років і наш викладацький досвід за останні десять років. Результати й обговорення. Термін “клінічне мислення” позначає процес інтелектуальної обробки інформації про хворого, який дає лікарю чітке розуміння конкретної клінічної ситуації. Це дозволяє не лише вчасно встановити діагноз, але й в стислі терміни призначити додаткові методи діагностики, скласти план лікування. Як відомо, від поняття “когнітивна недостатність” залежить не лише сам лікувальний процес, але і його наслідки, тому без цих засад клініцисту складно відбутися. Основні складові клінічного мислення, які має опанувати студент-медик у процесі навчання, включають дані медичної науки, її аксіоми, досягнення, а також інформацію про хворого. Водночас іноземець при вивченні клінічних дисциплін стикається з певними проблемами, які стають на заваді розвитку в нього основ клінічного мислення. Це: мовний бар’єр, дефіцит теоретичних і практичних знань із базових предметів, нестача часу з боку викладача на розбір помилок студента в рамках Робочої програми з дисципліни “Педіатрія”. Висновок. Суттєво покращити становище могла б мережа університетських клінік із задовільною лабораторно-інструментальною базою, а також диференційні підходи до проведення занять (тестування за типом Крок-І та ІІ, праця біля ліжка хворого та у тренінговому центрі, участь студента в лікувально-діагностичному та науковому процесі під контролем викладача тощо)
Дод.точки доступу:
Кочерга, З. Р.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-50 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)