Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (57)Періодичні видання (885)Бібліотечні видання (80)Краєзнавство (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=модель<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
1.


   
    A modern model of masters’ in dentistry professional training [Текст] = Сучасна модель професійної підготовки магістрів-стоматологів / Ya. A. Kulbashna [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 45-49. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
реформа
Дод.точки доступу:
Kulbashna, Ya. A.
Malanchuk, V. O.
Nahirnyj, Ya. P.
Skrypnyk, I. L.
Zakharova, V. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Yelahina, N. I.
    Games as a means of learning a foreign language by medical students [Текст] = Ігрова модель як засіб вивчення іноземної мови студентами-медиками / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 87-92. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
навчальна гра -- студенти
Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Oleksii, K. B.
    Generalized model of integrated technology of medical students’ individual work management in learning a foreign language [Текст] = Узагальнена модель інтегративної технології управління самостійною роботою студентів-медиків при вивченні іноземної мови / K. B. Oleksii, T. V. Savaryn, I. I. Vorona // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 144-149. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
підхід -- методи -- процес -- управління
Дод.точки доступу:
Savaryn, T. V.
Vorona, I. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Hantimurova, N. I.
    Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Текст] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Shvets, V.
    The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE [Text] = Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE / V. Shvets // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - P46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
електронне навчання
Анотація: Поява нових методик навчання в сучасному інформаційному суспільстві пов’язана з розвитком електронних навчальних систем, що вимагають постійного пошуку нових шляхів спілкування між студентом і викладачем. Головна проблема дистанційного навчання, заснованого на зворотному зв’язку, полягає в тому, що автоматизована система повинна забезпечити студенту можливість досягнення більш високого рівня ефективності навчального процесу. В даній статті запропоновано розв’язок цієї проблеми, який полягає у розробці нового типу зворотного зв’язку між студентом і платформою електронного навчанння MOODLE. У статті описана технологія створення додаткових модулів до платформи MOODLE для досягнення цього нового типу зворотного зв’язку, написаних мовою програмування Javascript
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Перевізник, Б. О.
    Європейська медична освіта: модель Польщі [Текст] = European medical education: Polish variant / Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 144-148. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Польща
Кл.слова (ненормовані):
програма -- Ерасмус -- навчання -- Європа -- програма обміну
Дод.точки доступу:
Ковальчук, Т. А.
Джавадова, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Бірюков, В. С.
    Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора [Текст] / В. С. Бірюков // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 3. - С. 11-13

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

8.


    Астахова, К.
    Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія») [Текст] = A novel model of lifelong learning as exemplified by the activities of kharkiv university of humanities “People’s ukrainian academy” / К. Астахова // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 13-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

   Связь учебного заведения с общественностью


Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- експеримент -- суспільство
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Шкира, О.
    Бібліотека вищого навчального закладу: сучасна модель діяльності [Текст] / О. Шкира // Вища школа. - 2009. - № 7. - С. 80-87.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: 23823/2017/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хілько, Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолякіна, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / В. Астахова. - С.83-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-57 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)