Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Періодичні видання (35)Краєзнавство (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=міждисциплінарна<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-17 
1.


    Bondarenko, S. V.
    Methods and technologies of teaching medical students on the basis of interdisciplinary integration [Текст] = Методи та технології навчання студентів-медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції / S. V. Bondarenko, O. I. Pylypyshyn, M. O. Sopiha // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 74-79. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ -- СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ

   ІНТЕГРАЦІЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНА – ИНТЕГРАЦИЯ МЕЖДИСЦИПЛИНАРНАЯ


Кл.слова (ненормовані):
інновація -- технології
Дод.точки доступу:
Pylypyshyn, O. I.
Sopiha, M. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів [Текст] = Integrated approach to the teaching of pharmaceutical technology in the integrated postgraduate education of pharmacist-interns / Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
інтеграція знань -- інтеграція міждисциплінарна -- післядипломна освіта
Дод.точки доступу:
Нікогосян, Л.
Науменко, І.
Красна, О.
Бербек, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: 23823/2009/1
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2009р. № 1
Зміст:
Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12.
Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19.
Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-26.
Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізованого визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32.
Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36.
Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42.
Степко, М. Компетентнісний підхід: його сутність. Що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52.
Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформуванні освіти / Є. Пінчук. - С.53-59.
Дем'яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем'яненко. - С.60-66.
Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклик глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72.
Онкович, Г. Міждисциплінарна інтеграція в гуманітарних дослідженнях / Г. Онкович. - С.73-81.
Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91.
Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99.
Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105.
Таланова, Ж. Взаємозв'язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112.
Лузік, Е. Інтегративно-діяльнісний підхід як методологічна основа управлінської діяльності освітнім процесом у вищих технічних навчальних закладах / Е. Лузік. - С.113-118.
Бобров, В. Дослідження проблем економіки управління вищої освіти - стратегічне завдання перспективного періоду / В. Бобров. - С.119-123.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Першко, І. О.
    Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» [Текст] = Interdisciplinary integration in the teaching of biochemistry in the pharmaceutical college on the example of the topic “Introduction to the metabolism and energy ” / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
біологічна -- біохімія
Дод.точки доступу:
Тодосійчук, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
61:378
П 78


. "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця)

    Фіщенко, В. О.
    Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної допомоги при полі травмі [Текст] / В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 216
УДК

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Гулевич, А. М. \відп. за вип.\
Кириченко, В. І.
Кирищук, І. Г.
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
"Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015 ; Вінниця)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
61:378
П 78


. "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця)

    Філімонов, Ю. В.
    Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні [Текст] / Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська // Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця, 2015. - С. 215
УДК

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Фоміна, Л. В. \ред.\
Гулевич, А. М. \відп. за вип.\
Пачевська, А. В.
Вінниц. НМУ ім. М.І. Пирогова
"Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоровя в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф.(2015 ; Вінниця)

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як складова методів викладання офтальмології у вищих медичних навчальних закладах [Текст] / Л. І. Левченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 1. - С. 22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметна -- навчальний -- процес -- гістологія -- анатомія
Дод.точки доступу:
Левченко, Л. І.
Деєва, Т. В.
Степаненко, О. Ю.
Гірка, В. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші [Текст] = Interdisciplinary integration as an improving factor of teaching pharmacology in medical universities / Н. І. Волощук [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Анотація: У статті розглянуті роль та місце міждисциплінарної інтеграції як фактора удосконалення викладання на кафедрі фармакології Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Міждисциплінарні зв’язки допомагають доповнити зміст однієї дисципліни знаннями з іншої, об’єднують їх і забезпечують формування професійно важливих вмінь та навичок. Застосування міждисциплінарних технологій підготовки лікаря дозволяє підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, здатного комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування даних різноманітних дисциплін
Дод.точки доступу:
Волощук, Н. І.
Латинська, О. С.
Іваниця, А. О.
Таран, I. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Паласюк, Б. М.
    Міждисциплінарна інтеграція – основа професійної спрямованості навчання у медичному закладі вищої освіти [Текст] = Interdisciplinary integration as the basis of professional orientation of education in higher medical educational institution / Б. М. Паласюк, М. І. Шкільна // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 4. - С. 42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ -- ИНТЕГРАЦИЯ ЗНАНИЙ


   ІНТЕГРАЦІЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНА – ИНТЕГРАЦИЯ МЕЖДИСЦИПЛИНАРНАЯ


Кл.слова (ненормовані):
латинська -- мова -- термінологія -- фармакологія
Дод.точки доступу:
Шкільна, М. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: МУ7/2020/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 3
Зміст:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Слонецький Б. I., Зозуля I. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький I. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв під час карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б. , Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базі хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Η. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Η. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохімії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [та ін.]. - С.74-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боярчук О.Р., Ватянська Л. А., Бурбела Е. I.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скритиков, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» / П. М. Скритиков [та ін.]. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [та ін.]. - С.118-125. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska О. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130. - Bibliogr. at the end of the art.
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)