Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (8)Періодичні видання (33)Бібліотечні видання (12)Краєзнавство (1)Рідкісні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=особистість<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-24 
1.


    Захарчин, Г.
    Трансформація індивідуальних ознак конкурентоспроможності особистості у колективні на основі знань [Текст] / Г. Захарчин // Вища школа. - 2020. - № 11/12. - С. 30-39. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ

Кл.слова (ненормовані):
управління -- знання -- професійний розвиток -- інновації
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Винничук, Р.
    Природа креативності та її роль в освітньому процесі [Текст] = The Nature of Creativity and Its Role in the Educational Process / Р. Винничук // Вища школа. - 2020. - № 10. - С. 47-58. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ

   ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ


   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
мислення -- процес -- активність -- лідер
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Степико, М.
    Колективна ідентичність: зміст та сутність [Текст] = Collective Identity: Content and Essence / М. Степико // Вища школа. - 2021. - № 7/8. - С. 62-73

Рубрики: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

   ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ


   СОЦІАЛЬНІ ЦІННОСТІ -- СОЦИАЛЬНЫЕ ЦЕННОСТИ


Кл.слова (ненормовані):
національна -- конкуренція -- суспільство -- особиста
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Кавецька, Н. А.
    Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти [Текст] = Burnout among medical workers: psychological aspects / Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 4. - С. 27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

   ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ


Кл.слова (ненормовані):
стрес -- професійна -- деформація -- психотип
Дод.точки доступу:
Андрейчин, С.М.
Ярема, Н. З.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні [Текст] = The identity of higher medical institution lecturer as a central figure in the modernization of education in Ukraine / Н. В. Литвиненко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Проаналізовано літературні джерела та власний досвід роботи щодо впровадження в навчально-виховний процес нових педагогічних технологій з акцентом на педагогічне спілкування, інноваційних методик викладання із застосуванням методики “зворотного зв’язку”, проведення сумісної роботи викладача і студента в неврологічному відділенні, спільної освітньої роботи серед населення. Основна частина. На кафедрі нервових хвороб з нейрохірургією та медичною генетикою ВДНЗУ “УМСА” велика увага приділяється удосконаленню комунікативних здібностей професорсько-викладацького складу у вигляді вдосконалення психологічної компетентності у педагогічній діяльності та активної співпраці зі студентами: це сумісні огляди хворих неврологічного відділення з обговоренням проблемної ситуації, використанням таких методик інтерактивного навчання, як ділова гра та мозковий штурм, проведення майстер-класів – з електроенцефалографії, реоенцефалографії, електронейроміографії, освітня робота серед населення, створення інформаційних плакатів, проведення опитування студентів медичного та стоматологічного факультетів стосовно “зворотного зв’язку” з викладачем на практичних заняттях та лекціях. Висновки. Десятирічний досвід застосування даної методики проведення занять дозволив підвищити ефективність навчального процесу. Студенти мають змогу отримати не лише теоретичну підготовку, а й в обов’язковому порядку оволодіти практичними навичками, що сприяє поліпшенню розуміння та засвоєння матеріалу, розвитку клінічного мислення. У медичній освіті саме така інтеграція дозволить консолідувати професійно-педагогічну громадськість на розробку більш досконалих стандартів і умов освітньої діяльності, основним результатом якої буде формування компетентної, професійно і соціально мобільної особистості випускника медичного вузу, здатного до безперервного професійного розвитку в просторі своєї лікарської діяльності
Дод.точки доступу:
Литвиненко, Н. В.
Гладка, В. М.
Пурденко, Т. Й.
Силенко, Г. Я.
Пінчук, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Максименко, С.
    Системність психіки людини і психології навчання [Текст] / С. Максименко, К. Максименко, М. Папуча // Вища освіта України. - 2020. - № 2. - С. 13-24. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
самодетермінація -- особистість -- психічні -- функції -- методи ЕГМ -- розумові процеси -- генетико-моделюючий метод -- нужда
Дод.точки доступу:
Максименко, К.
Папуча, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Хоменко, Г.
    Фетишизаця патріотизму як проблема миробудівництва в дискурсі вищої освіти [Текст] = Fetishization of patriotism as a problem of peacebuilding in the discourse of higher education / Г. Хоменко // Вища освіта України. - 2020. - № 3. - С. 56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Связь учебного заведения с общественностью

Кл.слова (ненормовані):
ОСОБИСТІСТЬ -- інтелектуальна -- моральна -- патріотизм -- національна -- ідентичність
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Коваль, Л.
    Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи [Текст] = Theoretical and Methodological Aspects of the Productive Learning Idea Implementation: from Comprehensive to High School / Л. Коваль, В. Церклевич // Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 21-36. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
ВИЩА ОСВІТА -- освітні технології -- особистість
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню меж і можливостей упровадження продуктивного навчання як альтернативи традиційним освітнім технологіям у вищій школі або доповнення їх. Методика представленого дослідження включає філософські концепції єдності та взаємозумовленості культурно-освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісного, компетентнісного, системного). Лаконічно представлені напрацювання світового досвіду у сфері діяльності продуктивних шкіл (О. Домброу, Ф. Курі та Р. Сафран, І. Бем, Й. Шнайдер). Охарактеризовано принцип “навчання через діяльність” та висвітлено складові продуктивної освіти. Змістово розмежовано сутність репродуктивних і продуктивних технологій навчання; з’ясовано принципові відмінності в організації освітнього процесу у традиційному форматі та за технологією продуктивного навчання
Дод.точки доступу:
Церклевич, В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Надольний, І.
    Освіта - ключовий чинник модернізації суспільства [Текст] = Education is the Key Factor of Society Modernization / І. Надольний // Вища школа. - 2019. - № 3. - С. 19-25

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
динаміка -- трансформація суспільства -- закон -- Про освіту -- особистість
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Святенко, Т. В.
    Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста [Текст] / Т. В. Святенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 2. - С. 16-20

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ


   ОСОБИСТІСТЬ -- ЛИЧНОСТЬ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)