Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (29)Періодичні видання (407)Бібліотечні видання (11)Краєзнавство (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=оцінювання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 87
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Шевченко, С.
    Оцінювання якості вищої освіти в контексті приєднання України до болонського процесу [Текст] / С. Шевченко // Вища школа. - 2008. - № 11. - С. 14-23

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

2.


   
    Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб [Текст] = Modern methods of studying and assessment of students’ knowledge in clinic of infectious diseases / Н. Ю. Вишневська [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета дослідження – підвищити ефективність навчання і якість знань студентів з інфекційних хвороб та епідеміології за рахунок удосконалення методів викладання. Матеріали та методи дослідження. У статті наведені сучасні технології підготовки студентів за допомогою ситуаційних задач, банку копій медичних карт стаціонарних хворих, результатів епідрозслідування спалахів, рольових ігор, використання інтерактивних та віртуальних технологій і тестування. Результати й обговорення. Стаття присвячена проблемі підготовки висококваліфікованих фахівців у вищих навчальних медичних закладах. Наводяться результати досвіду впровадження в навчальний процес різноманітних методик, використання як теоретичних, так і практичних й інтерактивних методів навчання для формування компетенцій у майбутніх лікарів з дисциплін “інфекційні хвороби” й “епідеміологія”, враховуючи специфіку предметів. Висновки. 1. Застосування мультимедіа, банку копій медичних карт стаціонарних хворих, віртуальних програм сприяє кращому засвоєнню студентами матеріалу, особливо за відсутності тематичних хворих. 2. На заняттях необхідно ширше використовувати методику ділових ігор, щоб студенти могли одночасно засвоювати новий навчальний матеріал і удосконалювати практичні навички. 3. Розв’язання ситуаційних задач допомагає розвинути у студентів клінічне та епідеміологічне мислення. 4. Окрім оцінювання знань студентів за системою “КРОК” доцільно також враховувати здатність їх клінічно й епідеміологічно мислити, застосовувати теоретичні знання у практичних ситуаціях й володіння практичними навичками
Дод.точки доступу:
Вишневська, Н. Ю.
Івахів, О. Л.
Васильєва, Н. А.
Іщук, І. С.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

3.


    Семенець, А. В.
    Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” [Текст] = On the lms moodle configuration for the "Higher mathematic" course assessment / А. В. Семенець // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета дослідження – представлення досвіду автора щодо налагодження СДО Moodle для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” з використанням тестових питань типу STACK та системи комп’ютерної алгебри MAXIMA. Матеріали та методи дослідження. Для проведення дослідження розгорнуто тестове середовище у вигляді віртуальної машини в мережному кластері ТДМУ, на якому було встановлено сервер під управлінням ОС CentOS7 з СДО Moodle, версії 3.1.3 з репозиторію ПЗ Bitnami. Для розробки тестів з курсу “Вища математика” запропоновано застосування типу питань STACKiз системою комп’ютерної алгебри MAXIMA. Результати й обговорення. Встановлено проблему використання системи комп’ютерної алгебри MAXIMA на сервері СДО Moodle під управлінням ОС CentOS7. Представлено результати удосконалення процесу налагодження СДО Moodle для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” з використанням тестових питань типу STACK та системи комп’ютерної алгебри MAXIMA. Розроблено алгоритм налаштування системи комп’ютерної алгебри MAXIMA на сервері під управлінням ОС CentOS 7. Показано приклад розробки тестових питань. Висновки. Представлено переваги використання тестових питань типу STACK та системи комп’ютерної алгебри MAXIMA для проведення тестового оцінювання з математичних дисциплін засобами СДО Moodle. Показано перспективність застосування алгоритму потенційованого дерева відповідей (Potential response trees), що підтримується плагіном тестових питань типу STACK, при підготовці тестового оцінювання
Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

4.


    Салов, В
    Уніфікація інформаційної бази і методології оцінювання потенціалу та результативності вищих навчальних закладів [Текст] / В Салов // Вища школа. - 2009. - № 2. - С. 51-64.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.


    Сікорський, П.
    Кібернетичні вимоги до освітнього процесу у вищих навчальних закладах [Текст] = Cybernetic requirements for the educational process in higher educational establishments / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 29-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
освіта -- управління -- планування -- мотивація -- контроль -- оцінювання -- якість
Дод.точки доступу:
Колодій, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології [Текст] / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. А. Кондратюк // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 100-101.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Дод.точки доступу:
Пашко, К.О.
Кашуба, М.О.
Кондратюк, В.А.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.


   
    Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів з загальної хірургії за принципами кредитно-модульної системи навчання / Я. Й. Крижановський, В. С. Кульбака, В. М. Меллін // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 18-19

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Дод.точки доступу:
Крижановський, Я.Й.
Кульбака, В.С.
Меллін, В.М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

8.


    Посоленик, Л. Я.
    Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ [Текст] = Questions for preparation and assessment of knowledge quality of higher education applicants in the field of knowledge “Health protection” by covering test experiences. Environmental implementation of the one state qualification exam / Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 1. - С. 27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- КРОК -- студенти -- інтерни -- онлайн -- навчання
Дод.точки доступу:
Видойник, О. Я.
Авдєєв, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу [Текст] / В. М. Казаков, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак // Медична освіта (Тернопіль). - 2007. - № 1. - С. 12-16

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Казаков, В.М.
Талалаєнко, О.М.
Первак, М.Б.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

10.


   
    Положення про оцінювання знань студентів економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка [Текст] // Вища школа. - 2005. - №6. - С. 87-91

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)