Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (211)Періодичні видання (814)Бібліотечні видання (148)Краєзнавство (14)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=технології<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 197
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Маврутенков, В. В.
    Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання [Текст] = On-line consultation of patients as a tool for managing practical skills with students at the department of infectious diseases during distance learning / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 38-42. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
інновації -- педагогічні -- технології -- якість -- навчання -- мотивація
Анотація: Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходу
З огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослих
The current pandemic has rapidly accelerated the movement towards telemedicine and enabled medical schools to prepare students for participation and development of competencies for this transition
Given our experience and the results of the analysis of the conducted study, we consider promising the use of online patient counseling in distance learning, as it significantly improves the quality of learning and motivation of students, and is an effective means of developing practical skills in diagnosis and treatment of infectious diseases in children and adults
Дод.точки доступу:
Литвин, К. Ю.
Ревенко, Г. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
Шифр: МУ7/2022/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2022р. № 1 . - 167.46, р.
Зміст:
Вихрущ, А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Зозуля І. С., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Бойко А. В.
Дубина, С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання / С. О. Дубина [та ін.]. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Іванченко, О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету / О. З. Іванченко, О. З. Міхіна І. І. Мельнікова, І. І. Міхіна. - С.23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кучин, Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків / Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар. - С.30-37. - Библиогр. в конце ст.
Маврутенков, В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Починок Т. В., Логінова І. О., Шевцова Т. І., Слюсар Н. А., Корх Л. М.
Олійник, Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування / Н. Я. Олійник. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст.
Тишковець, М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти / М. П. Тишковець. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals / R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna. - С.61-67. - Библиогр. в конце ст.
Бойчук, А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.68-73. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.74-80. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Марущак, М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів / М. І. Марущак, М. Ю. Синенко. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Проніна, О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Bilavych, І. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia / І. V. Bilavych [та ін.]. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Bilavych H. V., Savchuk B. P., Klishch H. I.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Проніна, О. М.
    Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів [Текст] = Modern technologies in professional training doctors-internes / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк // Медична освіта (Тернопіль). - 2022. - № 1. - С. 88-92. - Библиогр. в конце ст.

Рубрики: ПІСЛЯДИПЛОМНЕ СТАЖУВАННЯ -- ПОСЛЕДИПЛОМНАЯ СТАЖИРОВКА

   ІНТЕРНАТУРА І РЕЗИДЕНТУРА -- ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА


Кл.слова (ненормовані):
тренажер -- практичні -- навички
Анотація: Розвиток та вдосконалення галузі охорони здоров’я прямо пропорційно залежать від підготовки медичних кадрів, їхнього професіоналізму, якості знань, практичних навичок і володіння абстрактним мисленням. Підхід до тактики лікування кожного пацієнта вимагає від лікаря індивідуального бачення розвитку хвороби та її попередження
Вагомою складовою формування майбутніх спеціалістів є практична підготовка з відпрацюванням якомога більшого спектра маніпуляцій у різних сферах та напрямках медичних фахівців
Так, «симуляційний тренажер для відпрацювання техніки ендоскопічних втручань» надає змогу для візуального та тактильного контакту з технічними елементами для проведення операцій в малоінвазивній хірургії. Відомо, що подібні тренажери використовуються в закладах вищої освіти, але запропонована нами модель несе в собі низку переваг. Основними з них є розташування комплексу в операційній кімнаті з операційним столом, манекеном, який за розміром наближений до середньостатистичної людини. Анатомічна проекція розташування органів черевної порожнини дає змогу моделювання справжнього оперативного втручання. Оперуючий хірург знаходиться збоку від пацієнта, що деякою мірою утрудняє роботу з ендоскопічними маніпуляторами в порівнянні з ендоскопічними боксами, коли хірург знаходиться в прямій проекції від останнього. Але при роботі з нами запропонованим комплексом відбувається повна імітація процесу оперативного втручання. Тож при підготовці лікарів-інтернів даний винахід відіграє важливу роль у розвитку практичних навичок
The development and improvement of the health care sector are directly proportional to the training of medical staff, their professionalism, quality of knowledge, practical skills, and mastery of abstract thinking. The approach to the tactics of treatment of each patient requires from the doctor an individual vision of the disease and its prevention
An important component of future specialist’s formation is practical training with the development of the widest possible range of manipulations in various fields and areas of medical professionals
Thus, the “simulation simulator for testing the technique of endoscopic interventions” allows for visual and tactile contact with technical elements for operations in minimally invasive surgery. It is known that such simulators are used in higher education institutions, but our proposed model has a number of advantages. The main ones are the location of the complex in the operating room with an operating table, a mannequin, which is close in size to the average person
Дод.точки доступу:
Білаш, С. М.
Кобеняк, М. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Міщенко, В.
    Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти [Текст] / В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа. - 2022. - № 3/4. - С. 7-34

Рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Кл.слова (ненормовані):
COVID -- КОВІД -- ПАНДЕМІЯ
Дод.точки доступу:
Науменкова, С.
Міщенко, С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Димань, Т.
    Актуальні проблеми змішаного навчання у системі вищої освіти [Текст] / Т. Димань // Вища школа. - 2022. - № 1/2. - С. 7-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Кл.слова (ненормовані):
ТРАДИЦІЙНІ -- ФОРМИ -- ІНФОРМАЦІЙНІ -- технології -- гібридне -- навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Сікорський, П.
    Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій [Текст] = Regularities of the educational process and their role in the patterning of educational technologies / П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України. - 2021. - № 2. - С. 66-76. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ВИКЛАДАННЯ -- ПРЕПОДАВАНИЕ

Кл.слова (ненормовані):
технології -- методи
Дод.точки доступу:
Колодій, І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Терепищий, С.
    Наукові підходи до медіаграмотності освітян [Текст] = Scientific approaches to media literacy of educators / С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз // Вища освіта України. - 2021. - № 2. - С. 53-59. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- мас-медіа -- грамотність -- ЮНЕСКО
Дод.точки доступу:
Костенко, А.
Богомаз, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Саух, П.
    Bища освіта: портрет без фантазій і прикрас [Текст] / П. Саух // Вища освіта України. - 2021. - № 1. - С. 13-19. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   ОСВІТИ РІВЕНЬ -- ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ


Кл.слова (ненормовані):
ренесанс -- дисонанс -- технології -- експоненційні
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2021/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2
Зміст:
Бурак, О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців / О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Величко, В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків / В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер. - С.11-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дралова, О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти / О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова. - С.17-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти / Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук. - С.23-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кожем’яка, М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу / М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)? / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А.Г., Машталір А. І., Чорномидз А. В.
Мосула, Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання / Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук. - С.41-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мочульська, О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів) / О. М. Мочульська. - С.47-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Романюк, Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання / Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук. - С.54-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савич, А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання / А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Gashynova, E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma / E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel. - С.64-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Vorona, I. I. History of tutoring as effective methods of educational process / I. I. Vorona, H. Ya. Kitura. - С.69-74. - Bibliogr. at the end of the art.
Zhyznomirska, O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects / O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv. - С.75-80. - Bibliogr. at the end of the art.
Боярчук, О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів / О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлова, Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія» / Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна. - С.87-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маража, І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря / І. О. Маража, І. В. Жулкевич. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.100-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Бакалець, О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України / О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дігтяр, В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти / В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська. - С.112-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліманський, Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень / Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський. - С.117-121. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нецюк, О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній. - С.122-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапова, Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті / Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко. - С.128-132. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шкробот, С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання / С. І. Шкробот [та ін.]. - С.133-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Салій З. В., Салій М. І., Дуве Х. В.
Kosenko, V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care / V. M. Kosenko. - С.138-142. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Сенченко, М.
    Від Гутенберга до ери комп’ютерів [Текст] = From Gutenberg to the Computer Age / М. Сенченко // Вища школа. - 2021. - № 5. - С. 65-79

Рубрики: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ

Кл.слова (ненормовані):
цифровізація -- читання -- соціальний -- цифровий -- нерівність -- писемність
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)