Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (8)Періодичні видання (122)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Міщенко, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: 21876/2001/1
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2001р. № 1
Зміст:
Міщенко, В. Особливості функціонування вищої школи україни в ринкових умовах / В. Міщенко, С. Науменкова. - С.6-17
Лагутін, В. Регіоналізація вищої освіти в Україні: проблеми і суперечності / В. Лагутін. - С.18-25
Музиченко, П. Вивчення історії держави і права України - важливий чинник формування національної свідомості студентської молоді / П. Музиченко. - С.77-82
Макбурні, Г. Глобалізація: нова парадигма політики вищої освіти / Г. Макбурні. - С.104-119
Замовлені прим-ки для відділів: ОК

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Міщенко, В.
    Особливості функціонування вищої школи України в ринкових умовах [Текст] / В. Міщенко, С. Науменкова // Вища школа. - 2001. - №1. - С. 6-17

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Науменкова, С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Проблеми навчання іноземних студентів на кафедрі нормальної фізіології [Текст] / В. Міщенко, М. Жукова, З. Моргун, Запорожець Т. // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №3. - С. 160-161

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Міщенко, В.
Жукова, М.
Моргун, З.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2008/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2008р. № 4
Зміст:
овальчук Л.Я. Безперервне післядипломне професійне навчання лікарів: перспективи і проблеми в анестезіології / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.5-7
Інші автори: Гнатів В.В., Олійник О.В., Стародуб Є.М.
Дзяк, Г. В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії / Г. В. Дзяк, . - С.8-13
исула І.Р. Рухова активність - невід`ємний важливий компонент здоров`я під час навчання у вищому навчальному закладі / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.13-15
Інші автори: Коваль В.Б., Голяченко А.О., Вакуленко Л.О.
Неруш, П. О. Інтеграція навчального процесу - основа ефективності кредитно-модульної системи навчання / П. О. Неруш [и др.] . - С.16-17
Інші автори: Родинський О.Г., Мозгунов О.В., Демченко О.М.
Крижановський, Я. Й. Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів з загальної хірургії за принципами кредитно-модульної системи навчання / Я. Й. Крижановський [и др.] . - С.18-19
Інші автори: Кульбака В.С., Меллін В.М., Коваленко О. М.
Філімонов, В. І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології / В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб. - С.20-22
ілай І.М. Викладання клінічної фармакокінетики провізорам-інтернам на факультеті післядипломної освіти / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.23-25
Інші автори: Дарій В.І., Крапівной О.А., Демченко В.О.
Сіліна, Т. М. Деякі аспекти викладання студентам фармацевтичного факультету в умовах Болонського процесу / Т. М. Сіліна [и др.] . - С.25-26
Інші автори: Сокуренко Н.Д., Морозова О.В., Тихоновська М.А.
Токарчук, Н. І. Проблеми навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи при підготовці студентів-іноземців / Н. І. Токарчук [и др.] . - С.27-28
Інші автори: Капітан Т.В., Рубіна О.С., Мантак Г.І.
Ткачук, С. С. Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою / С. С. Ткачук [и др.] . - С.29-31
Інші автори: Ходоровський Г.І., Швець В.І., Ясінський В.І.
Міщенко, І. В. Практично орієнтоване викладання фізіології в Українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи / І. В. Міщенко [и др.] . - С.32-33
Інші автори: Міщенко В.П., Запорожець Т.М., Весніна Л.Е.
ерецький В.М. особливості аудиторної роботи в процесі викладання курсу клінічної фармакології в умовах системи "єдиного дня" / ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; . - С.33-35
адзюк С.Н. Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології / [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [та ін.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] ; [и др.] . - С.36-37
Інші автори: Волкова Н.М., Денефіль О.В., Зятковська Н.Є.
Бугай, Б. Г. Кардиоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішних хвороб / Б. Г. Бугай [и др.] . - С.38-40
Інші автори: Андрейчин С.М., Чернець Т.Ю., Бількевич Н.А.
Хурані, І. Ф. Сучасні аспекти організації викладання онкології в іноземних спеціалістів післядипломної підготовки / І. Ф. Хурані. - С.41-43
іра Л. Вивчення фітотерапії - необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця / ; ; ; ; ; ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; ; ; ; ; ; ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, ; , П. Г. Лихацький, . - С.43-44
Слабий, М. В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки / М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський. - С.45-48
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


   
    Практично орієнтоване викладання фізіології в Українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи / І. В. Міщенко, В. П. Міщенко, Т. М. Запорожець // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 32-33

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Міщенко, І.В.
Міщенко, В.П.
Запорожець, Т.М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: 21876/2010/7/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2010р. № 7/8
Зміст:
Загірняк, М. Кременчуцькому державному університету імені Михайла Остроградського - 50 років / М. Загірняк. - С.5-10
Загірняк, М. Оцінка процесів і рішень в управлінні сучасним університетом / М. Загірняк, А. Почтовюк. - С.11-17
Бєляєв, Ю. Міжнародні зв'язки як важливий напрям удосконалення управління університетом в умовах європейської освітньої інтеграції / Ю. Бєляєв. - С.18-22
Чорний, О. Віртуальні комплекси і тренажери - технологія якісної підготовки фахівців у галузі електромеханіки, автоматизації та управління / О. Чорний, Д. Родькін. - С.23-34
Єлізаров, О. Лекційні демонстрації з фізики як елемент наукової творчості студентів / О. Єлізаров. - С.35-43
Мартиненко, С. Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності / С. Мартиненко, Н. Чернігівська. - С.44-50
Ковальова, К. Підготовка студента-магістранта до проведення успішної лекції / К. Ковальова. - С.51-56
Кліменко, В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профілю / В. Кліменко. - С.57-63
Міщенко, В. Проблеми підвищення конкурентоспроможності на ринку праці / В. Міщенко. - С.64-74
Сергієнко, В. Проблеми виховання студентської молоді / В. Сергієнко, В. Костін. - С.75-79
Стецюк, К. Художньо-естетичний розвиток особистості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців / К. Стецюк. - С.80-85
Нечай, С. Педагогічний потенціал музики як засіб природовідповідного і цілісного розвитку особистості / С. Нечай. - С.86-95
Таланова, Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? / Ж. Таланова. - С.96-106
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: 21876/2022/3/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2022р. № 3/4
Зміст:
Українські студенти здобули третє місце на Європейських університетських іграх. - С.3-4
Підтримуючи Україну: глобальні принципи та цінності в науковій та інноваційній діяльності. - С.4-5
Україна приєдналась до країн ЄС, що мають затверджений план реалізації принципів відкритої науки. - С.5-6
Міщенко, В. Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти / В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко. - С.7-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юхименко, П. Відродження на основі державно-підприємницького партнерства / П. Юхименко. - С.35-53. - Бібліогр.: в кінці ст.
Івахненков, С. Філософсько-світоглядні основи наукових досліджень в обліку та аудиті у контексті підготовки докторів філософії (PhD) / С. Івахненков. - С.54-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Жадько, В. Незалежна Україна — запорука миру і стабільності / В. Жадько. - С.70-77
Плескач, В. Шляхи управління соціально-економічним розвитком країни через середньострокове бюджетне планування / В. Плескач, Н. Прокопенко. - С.78-91
Бідасюк, Н. Конфлікт ідентичності в сучасній іммігрантській літературі США / Н. Бідасюк. - С.92-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сокіл, А. Модель формування готовності майбутніх юристів до професійної діяльності під час змішаного навчання у фахових коледжах / А. Сокіл [та ін.]. - С.106-118
Інші автори: Нестуля О., Нестуля С., Кононец Н.
Губарець, В. Навчальна література: принципи створення, відповідальність автора / В. Губарець. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Міщенко, В.
    Наслідки пандемії COVID-19 та необхідність цифрової трансформації вищої освіти [Текст] / В. Міщенко, С. Науменкова, С. Міщенко // Вища школа. - 2022. - № 3/4. - С. 7-34

Рубрики: ОСВІТА ДИСТАНЦІЙНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ

   ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ


Кл.слова (ненормовані):
COVID -- КОВІД -- ПАНДЕМІЯ
Дод.точки доступу:
Науменкова, С.
Міщенко, С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)