Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (6)Періодичні видання (106)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Клименко, Т. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-13 
1.
Шифр: МУ7/2011/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2011р. № 3
Зміст:
Вороненко, В. В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру / В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін. - С.6-11
Ковальчук, Л. Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід'ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні / Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький. - С.12-14
Гребеник, М. В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи / М. В. Гребеник [и др.] . - С.15-19
Інші автори: Масик О.М., Ярема Н.І., Лазарчук Т.Б.
Унгурян, Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі / Л. М. Унгурян, М. С. Образенко. - С.20-22
Кліщ, Г. І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.23-30
Кушик, М. Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів / М. Л. Кушик. - С.31-34
Паласюк, Г. Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк. - С.35-39
Скрипко, В. Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю / В. Д. Скрипко [и др.] . - С.40-41
Інші автори: Шев'як П.І., Атаманюк О.Ю., Гринів Ю.В.
Абдуллаєв, Р. Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики / Р. Я. Абдуллаєв [и др.] . - С.42-43
Інші автори: Пономаренко С.О., Марченко В.Г., Сисун Л.А.
Акуліна, О. О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти / О. О. Акуліна. - С.44-46
Бабов, Є. Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ / Є. Д. Бабов [и др.] . - С.47-48
Інші автори: Новікова М.А., Каленовська С.В., Могилевський В.В.
Бесполудіна, Г. В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров'я / Г. В. Бесполудіна [и др.] . - С.49-52
Інші автори: Болотчева К.В., Козюберда В.І., Жила А.В., Щербакова А.В., Щербаков В.А., Гош Супратім
Бородаєв, І. Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи / І. Є. Бородаєв, І. В. Шарапов. - С.53-54
Інші автори: Шарапов І.В., Зубков О.Б., Качанов В.М., Муравйов П.Т., Шевченко В.Г., Коритна А.Ю.
Воробйов, Є. О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу / Є. О. Воробйов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна. - С.55-58
Інші автори: Шевченко Т.І., Сорокіна С.І., Кудря І.П., Шапошник О.А.
Григор'єва, Т. Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії / Т. Г. Григор'єва [и др.] . - С.59-61
Інші автори: Коркунда С.В., Олійник Г.А., Голобородько С.А.
Грищенко, О. В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти / О. В. Грищенко [и др.] . - С.63-64
Інші автори: Бобрицька В.В., Дудко Л.В., Лісіцина Н.В., Коровай С.В., Дудко В.Л.
Громов, О. В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології / О. В. Громов [и др.] . - С.65-66
Інші автори: Герасимчук П.Г., Коваленко М.О., Котелевський Р.А.
Грона, Н. В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини / Н. В. Грона [и др.] . - С.67-69
Інші автори: Коломієць В.В., Бобришев К.А., Ванханен Н.В., Півнєв Б.А.
Гудз, І. М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти / І. М. Гудз [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Геник С.М., Михальчук Д.С., Симчич А.В.
Даценко, І. Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія" / І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко. - С.73-75
Дубініна, В. Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова. - С.76-78
Думанський, Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення / Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.79-81
Каськова, Л. Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання / Л. Ф. Каськова [и др.] . - С.82-84
Інші автори: Карпенко О.О., Абрамова О.Е., Андріянова О.Ю., Чуприна Л.Ф., ващенко І.Ю.
Клименко, Т. М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених" / Т. М. Клименко [и др.] . - С.85-87
Інші автори: Сандуляк Т.В., Сердцева О.А., Закревський А.М., Карапетян О.Ю.
Клименко, Т. М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі / Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк. - С.88-91
Климнюк, С. І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології / С. І. Климнюк [и др.] . - С.92-94
Інші автори: Романюк Л.Б., Ткачук Н.І., Кучмак О.Б., Бригідир Т.О.
Коломієць, В. В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи / В. В. Коломієць [и др.] . - С.95-98
Інші автори: Ванханен Н.В., Грона Н.В., Красьоха-Денисова В.В.
Лобас, В. М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі / В. М. Лобас [и др.] . - С.99-101
Інші автори: Дорохова О.Т., Адоньєва Н.М., Оборнєв Л.Є., Стичинська Н.А., Владзимирський А.В.
Лосєв, О. О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті / О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко. - С.102-104
Машталір, М. А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету / М. А. Машталір [и др.] . - С.105-106
Інші автори: Крамар С.Б., Довгань Г.В., Назарова Д.І.
Мітін, Ю. В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога / Ю. В. Мітін [и др.] . - С.107-109
Інші автори: Дєєва Ю.В., Островська О.О., Криничко Л.Р., Мотайло О.В.
Мітін, Ю. В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології / Ю. В. Мітін [и др.] . - С.110-112
Інші автори: Дєєва Ю.В., Островська О.О., Криничко Л.Р., Мотайло О.В.
Ніженковська, І. В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти / І. В. Ніженковська. - С.113-116
Інші автори: Вельчинська О.В., Головченко О.І., Манченко О.В.
Нікітіна, О. О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання / О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець. - С.117-119
Перцева, Т. О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини / Т. О. Перцева [и др.] . - С.120-122
Інші автори: Шевченко О.А., Деркачов Е.А., Буряк Л.І., Рублевська Н.І., Цуцков В.Є., Шетепа О.П., Євтушенко В.В., Щудро С.А., Главацька В.І., Григоренко Л.В., Огір К.Ю.
Рибіцька, Л. Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології / Л. Н. Рибіцька [и др.] . - С.123-124
Інші автори: Муц Л.Б., Бігуняк Т.В., Котляренко Л.Т., Недошитко Х.Ю., Привроцька І.Б., Тусик О.Т., Ружицька О.Ю., Ярема О.М., Коваль О.С., Ковальова Л.Б.
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології / О. Г. Родинський [и др.] . - С.125-128
Інші автори: Демченко О.М., Мозгунов О.В., Гузь Л.В., Неруш П.О.
Хоменко, Л. О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання / Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва. - С.129-131
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Клименко, Т. М.
    Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі [Текст] / Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 3. - С. 88-91

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Сердцева, О.А.
Сандуляк, Т.В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: ПУ56/2012/2
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2012р. № 2
Зміст:
Хвисюк, О. М. Заходи з покращення підготовки слухачів до заключного іспиту на ПАЦ "Рентгенологія" / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.5-8
Інші автори: Крамний І.О., Гуріна І.В., Грицай А.О.
Клименко, Т. М. Опыт организации тематического усовершенствования врачей по освоению методики реанимации новорожденных в родильном зале / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, Е. А. Сердцева. - С.9-13
Крекотень, О. М. Додипломна професійна підготовка фахівців із дисципліни "Фармакоекономіка" у вищій школі (Український підхід) / О. М. Крекотень. - С.14-16
Марковський, В. Д. Музей кафедри патологічної анатомії як важлива складова частина навчально-виховної роботи / В. Д. Марковський [и др.]. - С.17-19
Інші автори: Сорокіна І.В., Омельченко О.А., Плітень О.М., Мирошниченко М.С.
Коренєв, М. М. Діагностика субклінічної хронічної серцевої недостатності в дітей підліткового віку за допомогою дискримінантного аналізу / М. М. Коренєв [и др.]. - С.20-26
Інші автори: Рак Л.І., Висоцька О.В., Порван А.П., Сватенко О.О.
Міщенко, Л. А. Значення нових факторів серцево-судинного ризику у хворих на гіпертонічну хворобу з атеросклеротичним ураженням сонних артерій / Л. А. Міщенко. - С.27-33
Савво, В. М. Особенности взаимосвязей воспалительных и печеночных показателей у детей с реактивными артритами с сопутствующей герпетической инфекцией / В. М. Савво, Е. А. Яновская, М. Л. Кочина. - С.34-38
Чайченко, Т. В. Роль інсулінорезистентності в ремоделюванні міокарда лівого шлуночка серця та особливостях його функцій у підлітків із надлишковою вагою та ожирінням / Т. В. Чайченко. - С.39-45
Щербина, И. В. Место и роль метаболического синдрома в патогенезе нарушений менструальной функции / И. В. Щербина. - С.46-49
Хвисюк, О. М. Математичне моделювання умов навантаження колінного суглоба в сагітальній площині / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.50-53
Інші автори: Пустовойт К.Б., Карпінський М. Ю., Карпінська О.Д.
Погорєлов, О. В. Діагностика та вибір обсягу оперативного втручання при вузловій патології щитоподібної залози / О. В. Погорєлов [и др.]. - С.54-57
Інші автори: Кебкало А.Б., Воскобойнік О.Ю., Бондарчук Б.Г.
Федотова, И. Ф. Особенности консервативной лечебной тактики у пациентов с поясничным спинальным стенозом / И. Ф. Федотова. - С.58-61
Шаповалов, В.В. (мол.) Доказова фармація: профіль безпеки ентеросорбентів для включення до схем фармакокорекції алкогольної залежності / В.В. (мол.) Шаповалов, І. К. Сосін. - С.62-66
Хвисюк, А. Н. Особенности функциональной активности тромбоцитов при экспериментальном моделировании нарушений состояния костной ткани / А. Н. Хвисюк [и др.]. - С.67-70
Інші автори: Павлов С.Б., Гончарова А.В., Семко Н.Г., Кумечко М.В., Блажко Т.А., Черных Л.В.
Шаповалова, В. А. Фармацевтическое право: ООН и развитие международно-правовых норм по контролю наркотических средств / В. А. Шаповалова, С. М. Мусоев, В. В. Шаповалов. - С.71-74
Георгиянц, М. А. Проблемы обезболивания после оперативных вмешательств по поводу сколиоза / М. А. Георгиянц, Н.И. Волошин, В. И. Кривобок. - С.75-78
Власенко, М. А. Особливості становлення артеріальної гіпертензії у хворих на хронічну хворобу нирок / М. А. Власенко [и др.]. - С.79-83
Інші автори: Шелест Б.О., Ковальова Ю.О., Шелест О.М., Шалымова А.С.
Кричка, Н. В. Методика визначення оклюзійної площини протезів у ротовій порожнині хворих із повною відсутністю зубів / Н. В. Кричка, Д. В. Гризодуб. - С.84-87
Звегинцева, Л. Г. Особенности клинического состояния больных с искривлением носовой перегородки травматического генеза / Л. Г. Звегинцева. - С.88-91
Бутикова, Е. А. Состояние липидного обмена у больных артериальной гипертензией в сочетании с хронической обструктивной болезнью легких и его связь с характером суточного ритма артериального давления / Е. А. Бутикова. - С.92-96
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: ПУ56/2013/3
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 3 . - 37.59, р.
Зміст:
Хвисюк, М. І. Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти / М. І. Хвисюк [и др.]. - С.6-10
Інші автори: Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Більченко О. В., Карпенко В. Г., Кривобок В. І., Рогожин Б. А.
Хвисюк, О. М. Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.11-13
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В.В., Жадан І. А., Грищенко О. В., Бодня К. І., Соболева І. А., Сергієнко О. І.
Белоусов, Ю. В. Этапы становления харьковской школы детской гастроэнтерологии / Ю. В. Белоусов [и др.]. - С.14-16
Інші автори: Белоусова О. Ю., Бабаджанян Е. Н., Волошина Л. Г., Павленко Н. В., Солодовниченко И. Г., Шутова Е. Б., Ганзий Е. Б., Волошин К. В., Савицкая Е. В.
Пархоменко, Л. К. Школа підліткової медицини: інтерактивні методи навчання / Л. К. Пархоменко [и др.]. - С.17-18
Інші автори: Страшок Л. А., Завеля Э. М. , Ісакова М. Ю., Глібова Т. О., Єщенко А. В.
Ждан, В. М. Актуальність упровадження інноваційних комп'ютерних технологій у післядипломній освіті / В. М. Ждан [и др.]. - С.19-21
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Ткаченко Μ. В., Кітура Є. М., Шилкіна Π. Μ., Волченко Г. В., Лебідь В. Г.
Павлов, О. О. Післядипломна освіта: сучасні тенденції розвитку та перспективи / О. О. Павлов, В. І. Більченко, М. Є. Тимченко. - С.22-24
Лысенко, В. И. Использование технологии тайм-менеджмента в работе и жизни врача и педагога / В. И. Лысенко, С. В. Лысенко. - С.25-27
Ждан, В. М. Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря / В. Μ. Ждан [и др.]. - С.28-29
Інші автори: Шилкіна Л. М., Штемпель В. Ю., Бабаніна М. Ю., Іваницький I. В., Ткаченко Μ. В.
Щербакова, В. В. Упровадження принципів доказової медицини в практичну діяльність акушера-гінеколога / В. В. Щербакова [и др.]. - С.30-31
Інші автори: Щербаков А. Ю., Новикова О. О. , Шаповал Д. М.
Овчаренко, Л. С. Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів / Л. С. Овчаренко [и др.]. - С.32-34
Інші автори: Самохін І. В., Вертегел А. О., Андрієнко Т. Г., Жихарева Н. В.
Савво, В. М. Опыт преподавания разделов по питанию детей раннего возраста в программе обучения врача-педиатра и семейного врача / В. М. Савво, Т. А. Филонова, Ю. В. Сороколат. - С.35-37
Георгіянц, М. А. Практичні аспекти оптимізації навчання лікарів дитячих анестезіологів та лікарів суміжних спеціальностей / М. А. Георгіянц [и др.]. - С.38-39
Інші автори: Одинець І. Ю., Раскова Т. Ю., Корсунов В. А., Лисенко Л. С.
Глушко, Л. В. Аспекти професійної підготовки лікарів загальної практики — сімейної медицини на Прикарпатті / Л. В. Глушко [и др.]. - С.40-42
Інші автори: Гавриш Т. Ю., Чаплинська Н. В., Позур Н. З.
Бодня, К. І. Шляхи підвищення професійної підготовки ентомологів на післядипломному етапі / К. І. Бодня, Л. В. Газзаві-Рогозіна. - С.43-44
Клигуненко, О. М. Вибір та наукове обґрунтування змісту і методів навчання з медицини невідкладних станів у сімейних лікарів / О. М. Клигуненко [и др.]. - С.45-47
Інші автори: Муризіна О. Ю., Єхалов В. В., Станін Д. М.
Гарюк, О. Г. Оптимизация обучения врачей-отоларингологов на 3D-моделях полости носа и околоносовых пазух / О. Г. Гарюк, А. Ю. Меркулов, А. С. Нечипоренко. - С.48-50
Велигоцкий, Я. Η. Актуальные проблемы современной торакоабдоминальной хирургии / Я. Η. Велигоцкий. - С.51-54
Демин, Ю. А. К вопросам преподавания курса офтальмологии: современные аспекты / Ю. А. Демин, Ю. В. Коваленко, Е. А. Шкиль. - С.55-57
Тондий, Л. Д. О самостоятельной работе врачей - слушателей циклов последипломного образования / Л. Д. Тондий, Е. Л. Закревская, О. Л. Тондий. - С.58-60
Гончарова, Е. Ю. Структурный анализ и социально-демографическая характеристика современного контингента врачей-курсантов опорной кафедры наркологии ХМАПО / Е. Ю. Гончарова. - С.61-64
Клименко, Т. М. Викладання перинатальних інфекцій лікарям-неонатологам із різним досвідом практичної роботи за методикою проблемного інтерактивного навчання / Т. Μ. Клименко [и др.]. - С.65-69
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю.
Куроедова, В. Д. Нові освітні технології післядипломного навчання лікарів-ортодонтів України / В. Д. Куроедова [и др.]. - С.70-72
Інші автори: Галич Л. Б., Головко Н. В., Сірик В. А., Куроедова К. Д., Чикор Т. О., Макарова О. М.
Рожко, М. М. Глибина засвоєння знань за оцінкою субтестів результатів «Крок 3. Стоматологія» на кафедрі стоматології ФПОІФНМУ / М. М. Рожко [и др.]. - С.73-75
Інші автори: Пелехан Я. І., Косенко С. В., Сорока О. Б., Павелко Н. М., Музиченко Н. І., Ільницька О. М., Іванова Н. С.
Самойленко, А. В. Щодо проблеми підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту «Крок 3. Стоматологія» / А. В. Самойленко [и др.]. - С.76-79
Інші автори: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Романюта І. А.
Сон, А. С. Підготовка лікарів-інтернів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету / А. С. Сон [и др.]. - С.78-79
Інші автори: Лебідь О. П., Стоянов О. М., Добровольський В. В., Хрущ О. В.
Болотная, Л. А. Применение интерактивных методов обучения в последипломном образовании дерматовенерологов / Л. А. Болотная, В. С. Калашникова. - С.80-82
Кочін, І. В. Вибір аксіологічної та етично-духовної стратегії становлення сучасної української вищої медичної освіти / І. В. Кочін [и др.]. - С.83-86
Інші автори: Акулова О. М., Сидоренко П. І., Гут Т. М., Шило I. Ф., Василенко В. М., Ільїна В. М., Гайволя О. О., Трошин Д. О.
Ткач, Ю. І. Юридичні основи післядипломної підготовки медичних фахівців лабораторій (чи існують біологічні спеціальності?) / Ю. І. Ткач. - С.87-89
Опарин, А. Г. Лекция: новые подходы и классические принципы / А. Г. Опарин [и др.]. - С.90-91
Інші автори: Опарин А. А., Федченко Ю. Г., Лаврова Н. В., Двояшкина Ю. И., Яковенко Е. Д., Кореновский И. П., Триполка С. А., Хоменко Л. А.
Куроедова, В. Д. Підняття ролі вітчизняної школи ортодонтів на всіх етапах післядипломного навчання лікарів-ортодонтів / B. Д. Куроедова [и др.]. - С.92-94
Інші автори: Галич Л. Б., Головко Н. В., Сірик В. А., Куроедова К. Д., Чикор Т. О., Макарова О. М.
Спузяк, М. І. Українська школа безперервної післядипломної освіти в радіології (трирічний досвід проведення курсів) / М. І. Спузяк, О. П. Шармазанова. - С.95-96
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: МУ7/2014/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2014р. № 3 . - 65.22, р.
Зміст:
Антонів, Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія” / Р. Р. Антонів. - С.7-9
Анчева, І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників / І. А. Анчева. - С.10-12
Бабінець, Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині / Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик. - С.13-15
Бабінцева, Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку / Л. Ю. Бабінцева. - С.16-17
Баранова, І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю / І. В. Баранова. - С.18-20
Бензар, І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання / І. М. Бензар. - С.21-24
Булак, Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі / Г. В. Булак. - С.25-26
Бурлака, Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів / Б. С. Бурлака. - С.27-28
Вісьтак, М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі / М. В. Вісьтак [и др.]. - С.29-30
Інші автори: Громовик Б. П., Черкес Н. Д., Маланчук О. М.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти / Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник. - С.31-33
Геруш, І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців / І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір. - С.34-36
Гордієнко, В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті / В. В. Гордієнко. - С.37-39
Горлачук, Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії / Н. В. Горлачук. - С.40-42
Дубініна, В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі / В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін. - С.43-45
Єрошенко, Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців / Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк. - С.46-48
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко. - С.49-51
Зевако, В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників / В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало. - С.52-54
Іоффе, О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.55-60
Інші автори: Стець М. М., Меллін В. М., Перепадя В. М., Галига Т. М.
Кадобний, Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів / Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк. - С.61-63
Кайдалова, А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти / А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна. - С.64-67
Карбованець, О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів / О. І. Карбованець. - С.68-71
Карпець, М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика / М. В. Карпець. - С.72-75
Кліщ, Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії / Г. І. Кліщ. - С.76-79
Колесник, М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби” / М. Ю. Колесник. - С.80-82
Корда, І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків / І. В. Корда [и др.]. - С.83-84
Інші автори: Геряк С. М., Петренко Н. В., Кузів І. Я.
Кравець, Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу / Н. О. Кравець, Н. Я. Климук. - С.85-88
Кулаєць, В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів / В. М. Кулаєць. - С.89-91
Кулаєць, Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання / Н. М. Кулаєць. - С.92-94
Кульбашна, Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України / Я. А. Кульбашна [и др.]. - С.95-99
Інші автори: Аветіков Д. С., Нагірний Я. П., Ніконов В. В., Поліщук С. C.
Курята, О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята [и др.]. - С.100-104
Інші автори: Карапетян К. Г., Філіппова О. Ю., Бардаченко Н. І.
Мазур, Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання / Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко. - С.105-107
Мудра, А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям / А. Є. Мудра, О. М. Олещук. - С.108-110
Нагірний, Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання / Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній. - С.111-115
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко. - С.116-119
Пилипишин, О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін / О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко. - С.120-123
Попович, Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби” / Я. О. Попович. - С.123-126
Сандуляк, Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах / Т. В. Сандуляк [и др.]. - С.127-131
Інші автори: Сердцева О. А., Клименко Т. М., Закревський А. М.
Соколова, Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти / Л. В. Соколова [и др.]. - С.132-134
Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Коритнюк Р. С., Роздорожнюк О. Я., Давтян Л. Л., Коритнюк О. Я.
Стаханська, О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків / О. О. Стаханська. - С.135-138
Гутор, Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів / Н. С. Гутор, А. Б. Бойків. - С.138-139
Тучак, О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи / О. І. Тучак. - С.140-141
Федонюк, Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка / Л. Я. Федонюк. - С.142-145
Філіпець, О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу / О. О. Філіпець. - С.146-148
Чорній, Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня / Н. В. Чорній, Н. В. Манащук. - С.149-150
Шейко, С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги / С. О. Шейко. - С.151-154
Шершун, Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес / Г. Г. Шершун, М. М. Корда. - С.155-156
Шостакович-Корецька, Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України / Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.]. - С.157-159
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Якуніна О. М., Чикаренко З. О., Ніколайчук М. А., Ахмад Аль-Дірані
Шумко, Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти / Г. І. Шумко. - С.160-162
Шумко, Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський. - С.163-164
Ярема, Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1 / Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб. - С.165-166
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах [Текст] / Т. В. Сандуляк [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2014. - № 3. - С. 127-131

Рубрики: ОСВІТА МЕДИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.
Клименко, Т. М.
Закревський, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2017/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2 . - 86.41, р.
Зміст:
Дрогомерецька, О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ілащук, Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб / Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець. - С.9-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології / Т. М. Клименко [та ін.]. - С.12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М.
Козлова, І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини / І. О. Козлова, С. В. Федоров. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Комнацький, Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії / М. М. Корда [та ін.]. - С.28-32. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Підручна С. Р., Острівка О. І., Яремчук О. З.
Крицька, Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін / Г. А. Крицька [та ін.]. - С.33-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Крицький І. О., Загричук Г. Я., Крицький Т. І.
Курінний, А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX / А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвиненко, Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні / Н. В. Литвиненко [та ін.]. - С.41-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гладка В. М., Пурденко Т. Й., Силенко Г. Я., Пінчук В. А.
Марущак, М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки / М. І. Марущак [та ін.]. - С.46-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я., Дзиґа С. В., Бакалець О. В., Заєць Т. А., Габор Г. Г., Бегош Н. Б., Михайлів Л. М.
Михальчук, А. М. Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки / А. М. Михальчук [та ін.]. - С.50-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горачук В. В., Краснов В. В., Толстанов О. К., Нестерець О. Л.
Перцева, Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний. - С.55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів / В. О. Потапов [та ін.]. - С.60-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Хасхачих Д. А., Демченко Т. В., Гарагуля І. С., Чуйко В. І.
Рублевська, Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Щудро С. А., Зайцев В. В., Кулагін О. О., Дзяк М. В.
Симчич, Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти / Х. С. Симчич, С. В. Федоров. - С.68-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Слабкий, Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський. - С.72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сулейман, М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу / М. М. Сулейман. - С.75-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хвисюк, О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.79-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.83-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Литвин К. Ю., Шевельова О. В., Суременко М. С., Волікова О. О., Дядик В. П., Чикаренко З. О., Чергінець А. В.
Fedchyshyn, N. O. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina. - С.89-95. - Bibliogr. at the end of the chap.
Артьоменко, В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко. - С.96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойко, Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатишина, Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка / Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець. - С.107-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Господарський, І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер / І. Я. Господарський. - С.111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Громова, А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології / А. М. Громова [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мітюніна Н. І., Мартиненко В. Б., Нестеренко Л. А., Ляховська Т. Ю.
Гудима, А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему / А. А. Гудима. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Йолтухівський, М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.]. - С.124-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусакова І. В., Коновалов С. В., Болгарська І. В.
Кравченко, Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко. - С.130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Середюк, В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / В. Н. Середюк. - С.134-147. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів / А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук. - С.148-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Klishch, H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education / H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina. - С.153-157. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


   
    Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології [Текст] = Clinical setting modeling – standard of doctors’ simulative learning program at the department of neonatology / Т. М. Клименко [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 12-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: У статті розглядаються сучасні принципи та методика симуляційного навчання лікарів шляхом моделювання клінічних ситуацій та відповідне матеріальне і методичне забезпечення виконання практичних навиків первинної реанімації новонароджених згідно з вимогами LICOR 2015 р.
Дод.точки доступу:
Клименко, Т. М.
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.
Карапетян, О. Ю.
Закревський, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2018/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 3
Зміст:
Булах, І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.13-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Каланжова, О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода / О. М. Каланжова. - С.19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кічула, М. Я. Структурний аналіз поняття “якість життя” крізь призму якості освіти / М. Я. Кічула. - С.24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Конопкіна, Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря / Л. І. Конопкіна [та ін.]. - С.36-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Березовський В. М., Кірєєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Крайдашенко, O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації / O. В. Крайдашенко [та ін.]. - С.39-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Свинтозельський O. O., Саржевська A. В., Долінна M. O.
Крицький, І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ / І. О. Крицький [та ін.]. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гощинський П. В., Крицький Т. І., Горішній І. М., Мочульська О. М., Крицька Г. А.
Леженко, Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії / Г. О. Леженко [та ін.]. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пашкова О. Є., Лебединець О. М., Сидорова І. В., Крайня Г. В.
Наконечний, А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності / А. Й. Наконечний [та ін.]. - С.55-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вергун А. Р., Негрич Т. І., Ягело С. П., Макагонов І. О., Вергун О. М., Кіт З. М., Шалько І. В.
Петулько, А. П. Метод сase-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства / А. П. Петулько [та ін.]. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Сапожниченко, Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу “Внутрішня медицина” на 6 курсі / Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова. - С.67-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Січкоріз, О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія” / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федорченко, В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ “Українська медична стоматологічна академія” / В. І. Федорченко [та ін.]. - С.74-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ганчо О. В., Боброва Н. О., Кириченко Т. С., Лобань Г. А.
Шевчик, Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів / Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юр’єва, Л. М. Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів / Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко. - С.82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Dzetsiukh, T. І. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties / T. І. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk. - С.85-88. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни “Хірургія” на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.89-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Доброродній В. Б., Боднар Т. В., Боднар П. Я., Шандрук Т. В.
Золотарьова, Ж. М. Обґрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків / Ж. М. Золотарьова. - С.95-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колісник, Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.99-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Фрейвальд В. А., Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Чеботар Н. Ю.
Макєєва, Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам / Н. І. Макєєва [та ін.]. - С.103-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ярова К. К., Алєксєєва Н. П., Головачова В. О., Піддубна І. М.
Ніколішина, Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА” / Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко. - С.106-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олексій, К. Б. Особливості суб’єктної позиції студента при вивченні іноземної лексики / К. Б. Олексій. - С.109-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попко, С. С. Методичні принципи викладання теми “Дихальна система” на практичних заняттях з гістології / С. С. Попко, В. М. Євтушенко. - С.114-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Савельєв, В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів / В. Г. Савельєв [та ін.]. - С.117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рябоконь Ю. Ю., Фурик О. О., Оніщенко Т. Є., Задирака Д. А., Рябоконь О. В.
Спіріна, І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою рольових ігор / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Шулятнікова, Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті / Т. В. Шулятнікова. - С.124-127. - Бібліогр.: в кінці ст.
Яворський, А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області / А. М. Яворський. - С.128-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Prokop, I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain / I. A. Prokop, T. V. Savaryn. - С.132-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.138-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Наумова Л. В.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Клименко, Т. М.
    Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Текст] / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 31-35

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- компетенції
Дод.точки доступу:
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)