Слабий, М. В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки / М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський> // Медична освіта (Тернопіль). - 2008. - № 4. - С. 45-48 Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ Дод.точки доступу: Заліська, О.М. Парновський, Б.Л. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Варна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / О. М. Варна> // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 11-13 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації [Текст] / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, П. В. Глуховський> // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 35-38 Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Дод.точки доступу: Горілик, А. В. Глуховський, П. В. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації [Текст] / З. П. Мандзій> // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 55-58 Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ [Текст] / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко> // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 95-97 Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ Дод.точки доступу: Чернецька, Г. В. Науменко, І. А. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? [Текст] / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк> // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 133-134 Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Дод.точки доступу: Поляк, О. Б. Примірників всього: 1 ІБО (1) Вільні: ІБО (1) |
Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ [Текст] = Professional portrait of a lecturer of distance learning in medical and pharmaceutical institute of higher education / І. Ф. Бєленічев [та ін.]> // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 35-37. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ Анотація: У статті окреслено необхідність і проблеми підготовки викладачів медичних та фармацевтичних вищих навчальних закладів з дистанційної форми навчання. Сформульовано необхідні заходи, які необхідно провести для створення організаційно-методичних підходів підготовки викладачів. Висвітлено модель дистанційного курсу підвищення кваліфікації з підготовки викладача дистанційного навчання, яка впроваджується у Запорізькому державному медичному університеті й розроблена на кафедрі медичної та фармацевтичної інформатики Дод.точки доступу: Бєленічев, І. Ф. Моргунцова, С. А. Рижов, О. А. Бухтіярова, Н. В. Горбачова, С. В. Риженко, В. П. Вільних прим. немає |
Тозюк, О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів [Текст] = Competence and integrative approach in the training of future pharmacists / О. Ю. Тозюк> // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 53-57. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ Кл.слова (ненормовані): аналіз -- знання -- студенти -- компетентнісний метод Анотація: Мета роботи – висвітлення концептуальних засад професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання Основна частина. Основна ідея статті полягає у визначенні та науковому обґрунтуванні нової концепції організації професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи засобами дистанційного навчання, здатної виконувати функції теоретико-методологічного підґрунтя моделювання освітнього процесу. Розроблена концепція є авторським уявленням реалізації процесу дистанційного навчання майбутніх магістрів сестринської справи та охоплює провідну ідею й основні поняття дослідження. Ядро концепції, змістовно-смислове наповнення, представлене моделлю професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання Висновок. Розроблена концепція професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання є системою сучасних поглядів, ідей, цільових установок, пріоритетних напрямів розвитку вищої медсестринської освіти з урахуванням реальних умов модернізації системи охорони здоров’я Вільних прим. немає |
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу “Ділова гра” на заняттях з аптечної технології лікарських засобів [Текст] / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук> // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 22-25. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Кл.слова (ненормовані): ділові ігри -- фармація -- студенти -- інтерактивні методи навчання Дод.точки доступу: Горошко, О. М. Ткачук, О. Ю. Вільних прим. немає |
Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології [Текст] / К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук> // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 112-114. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Кл.слова (ненормовані): побічна реакція -- фармаконагляд Дод.точки доступу: Посохова, К. А. Олещук, О. М. Шевчук, О. О. Вільних прим. немає |
Logoyda, L. S. Methodological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students [Текст] / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko> // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 129-133. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Кл.слова (ненормовані): стандартизація -- Фармакопея -- фармацевтична розробка -- ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ Дод.точки доступу: Zarivna, N. O. Korobko, D. B. Вільних прим. немає |
Крайдашенко, O. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації [Текст] / O. В. Крайдашенко, O. O. Свинтозельський, A. В. Саржевська, M. O. Долінна> // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 39-43 Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Кл.слова (ненормовані): ПРОВІЗОР -- ФАРМАЦЕВТИ Дод.точки доступу: Свинтозельський, O. O. Саржевська, A. В. Долінна, M. O. Вільних прим. немає |
Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів [Текст] = Integrated approach to the teaching of pharmaceutical technology in the integrated postgraduate education of pharmacist-interns / Л. Нікогосян [та ін.]> // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Система повышения квалификации Кл.слова (ненормовані): інтеграція знань -- інтеграція міждисциплінарна -- післядипломна освіта Дод.точки доступу: Нікогосян, Л. Науменко, І. Красна, О. Бербек, В. Вільних прим. немає |
Возняк, О. Компетентності з судово-фармакологічних ризиків (у розслідуванні злочинів, пов’язаних з неналежним виконанням професійних обов’язків медичними або фармацевтичними працівниками) [Текст] = To the Competence from Judicial-Pharmacological Risks (For Investigation of Crimes in Relation to Improper Implementation of Professional Duties Medical or Pharmaceutical to Workers) / О. Возняк> // Вища школа. - 2019. - № 2. - С. 100-121. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Кл.слова (ненормовані): ятрогенне захворювання -- наслідки Вільних прим. немає |
Мосула, Л. М. Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів [Текст] / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 31-35. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Кл.слова (ненормовані): фармація -- ліки -- аналіз -- методи Дод.точки доступу: Криськів, Л. С. Кучер, Т. В. Вільних прим. немає |
Logoyda, L. S. Academic plagiarism: impact of academic integrity on the quality of higher pharmaceutical education [Текст] = Академічний плагіат: вплив академічної доброчесності на якість вищої фармацевтичної освіти / L. S. Logoyda> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 44-51. - Bibliogr. at the end of the art. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Вільних прим. немає |
«Аптека щастя» – благодійний захід професійного та морально-етичного спрямування студента-фармацевта [Текст] = “Pharmacy of happiness” – a charity event with the professional and moral-ethical direction by the student pharmacist / О. М. Филипюк [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 135-138. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Кл.слова (ненормовані): професійна -- компетентність -- виховна -- робота Дод.точки доступу: Филипюк, О. М. Нестерук, Т. М. Штрімайтіс, О. В. Сабадишин, Р. О. Вільних прим. немає |
Івануса, І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) [Текст] = Features of analytical chemistry teaching for students of pharmaceutical faculty (extramural education) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 14-17. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Кл.слова (ненормовані): заочне навчання -- освіта Дод.точки доступу: Михалків, М. М. Вільних прим. немає |
Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання [Текст] = Dynamics of professional choice factors for the students of pharmacy in course of the multistage education process / О. О. Перепелиця [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Кл.слова (ненормовані): провізори -- престиж професії Дод.точки доступу: Перепелиця, О. О. Чорноус, В. О. Яремій, І. М. Купчанко, К. П. Вільних прим. немає |
Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології [Текст] = The relevance of effective students’ individual work during practical training of pharmacology / С. Ю. Чечотіна [та ін.]> // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 4. - С. 56-61. - Бібліогр.: в кінці ст. Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ Кл.слова (ненормовані): навчальне навантаження Дод.точки доступу: Чечотіна, С. Ю. Луценко, Р. В. Дев’яткіна, Т. О. Колот, Е. Г. Сидоренко, А. Г. Вільних прим. немає |