Хвисюк, О. М.
    Становлення та розвиток післядипломної освіти стоматологів в Харківській медичній академії [Текст] = Formation and development of postgraduate education for stomatologists of kharkiv medical academy of postgraduate education / О. М. Хвисюк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 3. - С. 90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Анотація: Щиро вітаю зі славним ювілеєм – 90-річчям першої кафедри стоматологічного фаху в нашій академії та створенням навчально-наукового Інституту стоматології та щелепно-лицевої хірургії ХМАПО. Офіційна історія післядипломної освіти лікарів і лікарів-стоматологів у нашій країні починається з 10 листопада 1923 року, коли було започатковано нормативну базу Наказом Народного комісаріату охорони здоров’я: був створений Український інститут удосконалення лікарів у місті Харкові. Перший навчальний рік почався 1 січня 1924 року. Навчання в інтернатурі також вперше
Вільних прим. немає




   
    Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам [Текст] = How much do professors pay // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 7-75

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
КОНКУРЕНЦІЯ -- КОНТРАКТ -- ЗАРОБІТНА ПЛАТА -- ВИЩА -- ОСВІТА -- МІЖНАРОДНА КОНКУРЕНЦІЯ -- КВАЛІФІКАЦІЇ
Анотація: Завдяки інтернет-революції змінилися традиційні форми організації інтелектуальної праці у промисловості, в державному й муніципальному управлінні: фірми й організації надають креативним працівникам більшу самостійність у виконанні обов’язків, присутність на робочому місці стала необов’язковою. Університети зберегли серед своїх унікальних переваг не так багато “чинників нематеріальної винагороди”: а) висока самооцінка, постійне підтвердження свого авторитету і суспільної корисності своєї роботи і б) висока захищеність працівника, низький ризик втратити роботу через не залежні від нього обставини. Таким чином, якщо кілька десятиліть тому “академіки” були задоволені своїм становищем і “від’ємна грошова премія” за перебування в університетІ не була проблемою, то нині виші відчувають серйозну конкуренцію за найсильніших молодих професіоналів. Тож економічно стійким університетам необхідно пропонувати такий рівень грошової винагороди, щоб на рівних конкурувати із загальним ринком праці креативних професіоналів.
Вільних прим. немає




    Дмитришин, Т. М.
    На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє [Текст] = On the way of dentists-interns professional development: trends, challenges and perspectives for the future / Т. М. Дмитришин // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
анкетування -- дослідження -- моніторинг
Анотація: Мета роботи – встановити у лікарів-стоматологів, які щойно стали спеціалістами, рівень працевлаштованості, сформованості знань про майбутні місце та режим роботи, рівень практичної підготовки на кафедрі стоматології післядипломної освіти та види безперервної стоматологічної освіти
Основна частина. За результатами педагогічного моніторингу (анонімне анкетування) 141 лікаря-інтерна, який у 2017 р. закінчив навчання в інтернатурі на базі ННІПО ІФНМУ, встановлено, що переважна більшість має бажання працювати за своєю професією – 88,65 % осіб. Від 90,07 до 93,62 % лікарів володіють знаннями щодо облаштування робочого місця, обов’язків та організації робочого дня лікаря-стоматолога. Відмітили низький рівень працевлаштування лікарів-інтернів на момент закінчення навчання в інтернатурі – 59,57 % не мали місця роботи та продовжували шукати. Навчаючись на очному циклі інтернатури, 87,94 % осіб самостійно та з допомогою викладача здійснювали клінічний прийом пацієнтів. Лікарі-стоматологи-інтерни усвідомлюють, що навчання для професіоналів у галузі стоматології не може зупинитися після закінчення програми інтернатури
Висновок. Проведене нами анкетування лікарів-стоматологів, які щойно закінчили навчання в інтернатурі, дозволяє сформувати уявлення про деякі аспекти функціонування стоматологічної післядипломної освіти на сьогоднішньому етапі та допоможе виділити ті ланки, які необхідно реформувати: працевлаштування, ефективні доступні форми післядипломного безперервного навчання
Вільних прим. немає




   
    Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги [Текст] = Experience of application of telemedical technologies on the primary level of medical assistance / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   Система повышения квалификации


   Тернопіль
Кл.слова (ненормовані):
ПЕРВИННА -- центр -- медичний
Анотація: Мета роботи – висвітлити досвід використання телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-­санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського
Основна частина. У статті висвітлено приклади застосування телемедичних технологій у навчально-практичних центрах первинної медико-санітарної допомоги Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Подано перелік телемедичних послуг, які доцільно впровадити на первинному рівні медичної допомоги
Висновок. Створені Тернопільським державним медичним університетом імені І. Я. Горбачевського навчально-практичні центри засвідчують реальні можливості виконання Закону України “Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості” шляхом запровадження на рівні закладів первинної медичної допомоги технологій телемедицини
Дод.точки доступу:
Корда, М. М.
Шульгай, А. Г.
Запорожан, С. Й.
Кліщ, І. М.

Вільних прим. немає




    Іваніщено, Л. О.
    Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті [Текст] = Modern view of orthopaedic stomatology teaching in postgraduate education / Л. О. Іваніщено // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
ОРТОПЕДИЧНА -- СТОМАТОЛОГІЯ -- ІНТЕРАКТИВНЕ -- НАВЧАННЯ -- лекція
Анотація: Традиційний (пасивний) спосіб читання лекцій свідчить про непристосованість освіти до вимог часу. Для співпраці з іншими людьми необхідно вміти аналізувати, розв’язувати проблеми, використовувати набуті знання, необхідні навички роботи в групі. Лекції із застосуванням інтерактивних методів навчання виробляють у слухачів активність та співпрацю. Такі заняття є ефективними лише в разі планування роботи з групою, залучення слухачів до активної діяльності. Вони дають змогу наблизити процес навчання до конкретного досвіду чи технології. Показане впровадження у викладання ортопедичної стоматології сучасних форм навчання. Описано проведення лекції «прес-конференції» для обміну знань під час вивчення сучасних ком’ютерних технологій виготовлення незнімних зубних протезів в ортопедичній стоматології. Така форма навчання сприяє інтерактивному спілкуванню (діалог, полілог) та збільшенню рівня засвоєння знань слухачами
Вільних прим. немає




   
    Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні” [Текст] : (з дистанційним під’еднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 5-130

Рубрики: Система повышения квалификации

   Освіта медична -- Образование медицинское


   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


Вільних прим. немає




   
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) [Текст] / О. М. Ільницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 1. - С. 26-29. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
правова компетентність
Дод.точки доступу:
Ільницька, О. М.
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

Вільних прим. немає




   
    Результати самоаналізу організаційно-правового, кадрового і навчально-методичного забезпечення процесу підготовки фахівців галузі знань 22 “Охорона здоров’я” у ВДНЗУ “Умса” за 2017 рік [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / В. М. Ждан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 74-81. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
освітня діяльність -- організаційно-правове забезпечення -- навчально-методичне забезпечення -- кадрове забезпечення -- підвищення кваліфікації
Дод.точки доступу:
Ждан, В. М.
Дворник, В. М.
Білаш, С. М.
Беляева, О. М.

Вільних прим. немає




    Волосовець, Т. М.
    Сучасні виклики та вимоги щодо неперервного професійного розвитку лікарів-стоматологів [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / Т. М. Волосовець, О. М. Дорошенко, М. В. Дорошенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
безперервний професійний розвиток -- укомплектованість -- посада
Дод.точки доступу:
Дорошенко, О. М.
Дорошенко, М. В.

Вільних прим. немає




    Дзюба, С.
    Матеріальне стимулювання публікаційної активності науково-дослідної роботи викладачів закладів вищої освіти [Текст] = Monetary incentive of the university teacher’s publication activity on the basis of the scientific research results / С. Дзюба // Вища освіта України. - 2018. - № 2. - С. 19-27. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


Кл.слова (ненормовані):
заохочення -- освіта
Вільних прим. немає




    Ільницька, О. М.
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) [Текст] / О. М. Ільницька, В. Ю. Катеринюк, О. Г. Катеринюк, Н. Д. Хороб // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 13-18

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
програми -- лікарі -- курси підвищення кваліфікації
Дод.точки доступу:
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

Вільних прим. немає




    Клименко, Т. М.
    Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті [Текст] / Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 31-35

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
професійна освіта -- компетенції
Дод.точки доступу:
Сандуляк, Т. В.
Сердцева, О. А.

Вільних прим. немає




    Січкоріз, О. Є.
    Впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті” лікарям-інтернам зі спеціальності “Анестезіологія” [Текст] / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


   Система повышения квалификации


Дод.точки доступу:
Іванюшко, О. В.
Павленко, І. А.

Вільних прим. немає




    Юр’єва, Л. М.
    Післядипломна підготовка з фаху “Психіатрія” у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів [Текст] / Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 82-84. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
програма профілактики -- психіатрія -- освіта
Дод.точки доступу:
Носов, С. Г.
Ніколенко, А. Є.

Вільних прим. немає




   
    Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів [Текст] / В. Г. Савельєв [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 117-119. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

   Історія вищої освіти і педагогіки вищої школи -- История высшего образования и педагогики высшей школы


Кл.слова (ненормовані):
історія
Дод.точки доступу:
Савельєв, В. Г.
Рябоконь, Ю. Ю.
Фурик, О. О.
Оніщенко, Т. Є.
Задирака, Д. А.
Рябоконь, О. В.

Вільних прим. немає




    Тимошенко, Н.
    Освіта упродовж життя - головна тенденція розвитку сучасної освіти [Текст] / Н. Тимошенко, О. Власюк, Т. Дараган // Вища школа. - 2018. - № 7/8. - С. 28-35. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
неперервна -- якість -- життя -- геронтоосвіта -- навчання -- концепція -- знання
Дод.точки доступу:
Власюк, О.
Дараган, Т.

Вільних прим. немає




   
    Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці провізорів-інтернів [Текст] = Integrated approach to the teaching of pharmaceutical technology in the integrated postgraduate education of pharmacist-interns / Л. Нікогосян [та ін.] // Вища освіта України. - 2018. - № 4. - С. 50-55. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА ФАРМАЦЕВТИЧНА -- ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
інтеграція знань -- інтеграція міждисциплінарна -- післядипломна освіта
Дод.точки доступу:
Нікогосян, Л.
Науменко, І.
Красна, О.
Бербек, В.

Вільних прим. немає




    Кривобок, В. І.
    Функції клінічної складової післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] = About functions of a clinical component of postgraduate education and continuous professional development of doctors / В. І. Кривобок, Б. А. Рогожин // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 4. - С. 69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

   Харків
Кл.слова (ненормовані):
бази -- освітні послуги -- платні послуги
Дод.точки доступу:
Рогожин, Б. А.

Вільних прим. немає




   
    Шляхи реалізації нових освітянських стандартів у системі безперервного професійного розвитку лікарів загальної практики – сімейної медицини [Текст] = Ways of implementation of new educational standards in the system of continuous professional education of doctors of general practice — family medicine / О. М. Хвисюк [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

Кл.слова (ненормовані):
якість -- освята
Дод.точки доступу:
Хвисюк, О. М.
Марченко, В. Г.
Цодікова, О. А.
Корж, О. М.

Вільних прим. немає




   
    Майстер-клас як інноваційний метод у викладанні гігієни харчування [Текст] = Master class as innovative method in learning of food hygiene / Т. М. Попова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
практичні -- заняття -- дитяче харчування
Дод.точки доступу:
Попова, Т. М.
Тимошенко, Л. В.
Карабан, О. М.
Лобойко, Л. І.
Лоскутов, М. Ф.
Радзієвська, І. В.

Вільних прим. немає