Шифр: 21876/2010/2
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2010р. № 2
Зміст:
Астахова, В. Експеримент із запровадження безперервної освіти (З досвіду Народної української академії) / В. Астахова. - С.5-13
Бендера, І. Паспортизація вищих навчальних закладів та їх підрозділів / І. Бендера. - С.14-21
Подольська, Є. Соціологічний портрет сучасного студента: теоретико- методологічні підходи / Є. Подольська. - С.22-33
Михайльова, К. Європейські освітні норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років упровадження / К. Михайльова, Т. Зверко. - С.34-40
Астахова, К. Університетський викладач в умовах переходу суспільства до інноваційної економіки: вектори змін / К. Астахова. - С.41-47
Плескач, В. Проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації у технічних вищих навчальних закладах / В. Плескач. - С.48-51
Бірюкова, М. Аспірантура і докторантура як механізми формування інтелектуального потенціалу держави / М. Бірюкова. - С.52-59
Вачевський, М. маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах / М. Вачевський. - С.60-67
Ковальова, К. Методологічні аспекти методу case-study при викладанні економічних дисциплін / К. Ковальова, В. Ковальов. - С.68-75
Салмі, Д. Рейтинги і ранжирування як інструмент політики (політико-економічні аспекти звітності про вищу освіту) / Д. Салмі, Е. Сароян. - С.76-103
Виткалов, В. Українська культура в добу глобалізаційних трансформацій / В. Виткалов, О. Граб. - С.104-107
Положення про Всеукраїнський конкурс видань для вищих навчальних закладів "Університетська книга". - С.108-113
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)


Шифр: 23823/2020/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2020р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Освіта в стратегії розбудови організованого суспільства / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, К. Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія») / К. Астахова. - С.13-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пилипенко, С. Політичний популізм у новітній історії України: суперечливість осмислення / С. Пилипенко. - С.21-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Біденко, Є. Освіта як механізм формування ціннісної палітри особистості / Є. Біденко. - С.30-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Парадигмальна революція в науці та вищій освіті в контексті світових університетських рейтингів / К. Корсак, О. Корсак, А. Похресник. - С.39-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Європейські цінності міжкультурної комунікації в університетській спільноті / М. Нестерова [та ін.]. - С.47-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Яценко О., Дєліні М., Валєнса Г.
Козлакова, Г. Тренінгові технології навчання магістрантів як майбутніх менеджерів освітніх закладів / Г. Козлакова, О. Озерян. - С.53-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кравченко, І. Проектна технологія у підготовці майбутнього викладача / І. Кравченко. - С.61-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Магера, С. Національна ідея як стрижнева основа української культури / С. Магера. - С.67-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пирогова, Т. Поняття культури в системі філософсько-педагогічного дискурсу / Т. Пирогова. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кіт, М. Зміна управлінської парадигми розвитку освіти в умовах децентралізації / М. Кіт. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Астахова, К.
    Авторська модель безперервної освіти (на прикладі діяльності Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія») [Текст] = A novel model of lifelong learning as exemplified by the activities of kharkiv university of humanities “People’s ukrainian academy” / К. Астахова // Вища освіта України. - 2020. - № 4. - С. 13-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Система повышения квалификации

   Связь учебного заведения с общественностью


Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- експеримент -- суспільство
Вільних прим. немає


Шифр: 23823/2021/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2021р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Епістократія освіти / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бакіров, В. Класика, що випереджає час / В. Бакіров. - С.13-18
Астахова, К. Ключові ризики сучасної освіти: пошуки адекватних відповідей / К. Астахова. - С.19-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлакова, Г. Часопис «Вища освіта України» як основа формування науково-педагогічних шкіл / Г. Козлакова. - С.28-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Pieshev, O. Conceptual sphere of education and its linguistic-analytical dimension / O. Pieshev, O. Troizka. - С.36-43. - Bibliogr. at the end of the art.
Кочубей, Н. Освіта сучасної України в контексті сталого розвитку та ноотехнологій / Н. Кочубей, Т. Кірик. - С.44-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Терепищий, С. Наукові підходи до медіаграмотності освітян / С. Терепищий, А. Костенко, О. Богомаз. - С.53-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Sheremet, M. Academic mobility as internationalization guaranty of the field of special education / M. Sheremet, D. Suprun. - С.60-65. - Bibliogr. at the end of the art.
Сікорський, П. Закономірності освітнього процесу та їх урахування під час моделювання навчальних технологій / П. Сікорський, І. Колодій. - С.66-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саєнко, Т. Поглиблення екологічної компетентності в структурі професійної підготовки майбутніх архітекторів у закладах вищої освіти / Т. Саєнко, О. Остапенко. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крилова, С. Інноваційна методологія набуття суб’єкт пост і Україною Рецензія на монографію С. І. Пирожкова, Н. В. Хамітова «Цпвілізаційпа суб’єктпість України: від потенцій / С. Крилова. - С.84-87
Нестерова, М. Ціннісно орієнтована освіта для сталого розвитку: досвід ЄС для України / М. Нестерова. - С.88-89
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Астахова, К.
    Ключові ризики сучасної освіти: пошуки адекватних відповідей [Текст] = Key risks for modern education: searching for adequate responses / К. Астахова // Вища освіта України. - 2021. - № 2. - С. 19-27. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
кадри -- якість -- розуміння
Вільних прим. немає