Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Періодичні видання (46)Рідкісні видання (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Башманівський, В.
    "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" - вагома компонента сучасного навчального процесу [Текст] / В. Башманівський, Л. Башманівська, О. Андросович // Вісник Книжкової палати. - 2023. - № 2. - С. 8-13

Рубрики: маркетингова діяльність бібліотек--рекламна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІ -- МЕДІАТЕКСТИ -- МЕДІАПРОДУКТ -- РЕКЛАМА
Дод.точки доступу:
Башманівська, Л.
Андросович, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Булах, Т.
    Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 7. - С. 11-16

Рубрики: видавнича діяльність

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

3.


    Чередник, Л.
    Використання прийомів сугестії у сучасній рекламі [Текст] / Л. Чередник // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2020. - № 1. - С. 143-149

Рубрики: рекламна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА -- СУГЕСТІЯ
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

4.


    Булах, Т.
    Нативна реклама та періодика: точки дотику [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 9. - С. 19-22

Рубрики: рекламна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ -- ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ -- РЕКЛАМНА КОМУНІКАЦІЯ
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: 40379/2020/9
   Журнал

Вісник Книжкової палати . - Виходить щомісячно
2020р. № 9
Зміст:
Сенченко, М. Національна бібліографія у країнах Азії, Африки та Латинської Америки / М. Сенченко. - С.3-10
Афонін, О. Про долю українського книговидання: реальність і перспективи / О. Афонін. - С.10-15
Ейсмонт, Ю. Новий правопис: дискусійні питання / Ю. Ейсмонт. - С.15-19
Булах, Т. Нативна реклама та періодика: точки дотику / Т. Булах. - С.19-22
Попельницька, О. Книги з бібліотеки Хв. Вовка з автографами, екслібрисами та дарчими написами у книгозбірні Національного музею історії України / О. Попельницька. - С.32-38
Якубова, Т. Дослідження внеску вчених, причетних до формування фондів бібліотеки Київської духовної академії / Т. Якубова. - С.38-44
Галицька, С. Німецька національна бібліотека: тематичний пошук за класифікацією М. Дьюї / С. Галицька, Т. Устинова. - С.48-52
Є примірники у відділах: всього 1 : МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: у13174/2019/3
   Журнал

Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3
Зміст:
Добко, Т. Покажчики змісту українських часописів - складова національної бібліографії України / Т. Добко, В. Шкаріна. - С.6-14
Соколов, В. Розвиток діяльності центральних губернських бібліотек в Україні у 1920-х рр. у контексті еволюції провідних публічних бібліотек губернських міст / В. Соколов. - С.15-26
Петрушка, А. І. Алгоритм просування університетських видань в наукометричні бази даних / А. І. Петрушка. - С.44-53
Палєха, Ю. Культура пошуку та опрацювання інформації як складник інформаційної кульутри організації / Ю. Палєха. - С.54-61
Філіпова, Л. Роль комп'ютерної етики в формуванні інформаційної культури користувачів комп'ютерно-мережевого середовища (за книгою американського етика Дебори Джонсон) / Л. Філіпова. - С.75-80
Салата, Г. Культура і комунікація: як культура впливає на сприйняття інформації / Г. Салата, Н. Бачинська. - С.80-87
Осаула, В. Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання / В. Осаула. - С.88-93
Каракоз, О. Традиційна книга - феномен сучасного соціокультурного простору / О. Каракоз. - С.93-100
Антонович, В. Діяльність бібліотек по інформаційно-комунікаційному забезпеченню готельно-ресторанної сфери у зарубіжних країнах / В. Антонович. - С.101-106
Горбань, Ю. Антологія "Книгознавча школа Київського національного університету культури і мистецтв" у науковому житті України кінця ХХ-початку ХХІ ст. / Ю. Горбань. - С.107-110
Є примірники у відділах: всього 1 : МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Осаула, В.
    Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст] / В. Осаула // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019. - № 3. - С. 88-93

Рубрики: соціокомунікаційні технології

   рекламна діяльність


Кл.слова (ненормовані):
КОМУНІКАЦІЯ -- СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: 74049/2015/1
   Журнал

Бібліотечний вісник . - Виходит раз на два місяця
2015р. № 1
Зміст:
Волохін, О. Каталогізація ресурсів Інтернету за допомогою Дублінського ядра методаних / О. Волохін. - С.3-7
Чегринець, М. Формування авторитетного файла предметних рубрик у ХДНБ ім. В. Г. Короленка / М. Чегринець. - С.8-11
Помчалова, о. Авторитетні записи заголовків індивідуальних авторів - основа поліпшення якості електронного каталогу бібліотеки / о. Помчалова. - С.12-16
Грет, М. Реклама бібліотек у блогах / М. Грет. - С.52-57
Є примірники у відділах: всього 1 : МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Грет, М.
    Реклама бібліотек у блогах [Текст] / М. Грет // Бібліотечний вісник. - 2015. - № 1. - С. 52-57

Рубрики: рекламная деятельность

   Блоги


   маркетинг в библиотечном деле


Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: 40379/2014/11
   Журнал

Вісник Книжкової палати . - Виходить щомісячно
2014р. № 11
Зміст:
Мураховський, А. Державна організаційно-фінансова підтримка виставкової діяльності / А. Мураховський. - С.3-9
Погореловська, І. Місце ISBN у сучасному інформаційному просторі / І. Погореловська. - С.9-15
Сербін, О. Таблиця мовних типових поділів із серії "Рубрикатор НБУВ" у контексті сучасного лінгвістичного забезпечення наукової бібліотеки / О. Сербін, І. Багрій. - С.18-26
Матвієнко, О. Термінологія предметного поля інформатики: що означає "інформатичний" / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.30-32
Шелестова, А. Інформаційні потреби окремих груп користувачів як основа формування ефективного контенту веб-сайту ВНЗ / А. Шелестова. - С.32-35
Романуха, З. Впровадження інформаційних технологій у бібліографічному інформуванні споживачів в університетських бібліотеках / З. Романуха. - С.39-43
Мельниченко, А. Реклама та PR як засоби популяризації української книги / А. Мельниченко, А. Киричок. - С.44-45
Є примірники у відділах: всього 1 : МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)