Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=маркетинг в библиотечном деле<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Федотова, Л.
    Лебедь над озером [Текст] / Л.М. Федотова // Библиотека. - 2003. - №5. - С. 66

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Глотова, Г.
    Ринок видавничої продукції як середовище маркетингу [Текст] / Г. Глотова // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №5. - С. 16-21

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   книгоиздание


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Кузакова, Е.
    Людей посмотреть, себя показать [Текст] / Е.В. Кузакова // Библиотека. - 2003. - №1. - С. 8

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Гаркач, Е. И.
    ФОССТИС - это маркетинг [Текст] / Е.И. Гаркач // Библиотека. - 2003. - №1. - С. 22, 27

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Афонін, О.
    Маркетинг видавничої продукції [Текст] / О. Афонін, Г. Глотова, О. Добровольський // Вісник Книжкової палати. - 2003. - №2. - С. 9-11

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   книгоиздание


Дод.точки доступу:
Глотова, Г.
Добровольський, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Клюев В.
    Хозяйственная практика библиотеки: комплексный подход [Текст] / Клюев В.; В.К. Клюев // Библиография. - 2003. - №2. - С. 17-23

Рубрики: экономика библиотечного дела

   платные услуги


   маркетинг в библиотечном деле


   борьба с порчей и хищением книг


Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Міщенко, Г.
    Комерційний маркетинг у бібліотечній сфері [Текст] / Г. Міщенко // Вісник Книжкової палати. - 2002. - №7. - С. 23-25

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Злотникова, З.
    Библиотека в системе социально-культурного програмирования [Текст] / З.И. Злотникова , И.М. Суслова // Библиотековедение. - 2002. - №2. - С. 32-37

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   планирование


Дод.точки доступу:
Суслова, И.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Матлина С.
    Феномен современной городской публичной библиотеки [Текст] / Матлина С.; С.Г. Матлина // Новая Библиотека. - 2003. - №5/6. - С. 34-37

Рубрики: инноватика

   Общетеоретические вопросы


   структура, штаты


   маркетинг в библиотечном деле


Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Максименко, Ю.
    Положение об отделе библиотечного маркетинга - документ, определяющий стратегию и тактику деятельности отдела, библиотеки, ЦБС [Текст] / Ю.И. Максименко // Библиотечное дело - ХХІ век. - 2002. - №1. - С. 211-216

Рубрики: маркетинг в библиотечном деле

   регламентирующие документы


   инноватика


Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)