Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Бібліотечні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Періодичні видання (46)Рідкісні видання (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=РЕКЛАМА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


    Устіннікова, О.
    Державні поточні бібліографічні покажчики як безоплатна реклама видавничої продукції [Текст] / О. Устіннікова, Р. Красій // Вісник Книжкової палати. - 2007. - №7. - С. 12-13

Рубрики: рекламная деятельность

   библиографическое пособие


Дод.точки доступу:
Красій, Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Мельниченко, А.
    Реклама та PR як засоби популяризації української книги [Текст] / А. Мельниченко, А. Киричок // Вісник Книжкової палати. - 2014. - № 11. - С. 44-45

Рубрики: рекламная деятельность

Дод.точки доступу:
Киричок, А.

Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

3.


    Гологудина, Л.
    Реклама: "сарафанное радио" или СМИ? [Текст] / Л. Гологудина // Библиотека. - 2005. - №11. - С. 16-17

Рубрики: рекламная деятельность

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Чрелашвили, О.
    Реклама в библиотеке и реклама библиотек [Текст] / О. Чрелашвили // Библиотечное Дело. - 2004. - №8. - С. 31-34

Рубрики: рекламная деятельность

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Борисова, О.
    "Реклама в библиотеке": учебный курс в контексте образовательного ГОСТ нового поколения [Текст] / О. Борисова // Библиотековедение. - 2005. - №1. - С. 120-123

Рубрики: рекламная деятельность

   библиотечное образование


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Грет, М.
    Реклама бібліотек у блогах [Текст] / М. Грет // Бібліотечний вісник. - 2015. - № 1. - С. 52-57

Рубрики: рекламная деятельность

   Блоги


   маркетинг в библиотечном деле


Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

7.


    Булах, Т.
    Нативна реклама та періодика: точки дотику [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 9. - С. 19-22

Рубрики: рекламна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ -- ЕЛЕКТРОННІ ВИДАННЯ -- РЕКЛАМНА КОМУНІКАЦІЯ
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

8.


    Башманівський, В.
    "Теорія і практика рекламної та PR-діяльності" - вагома компонента сучасного навчального процесу [Текст] / В. Башманівський, Л. Башманівська, О. Андросович // Вісник Книжкової палати. - 2023. - № 2. - С. 8-13

Рубрики: маркетингова діяльність бібліотек--рекламна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
ЗМІ -- МЕДІАТЕКСТИ -- МЕДІАПРОДУКТ -- РЕКЛАМА
Дод.точки доступу:
Башманівська, Л.
Андросович, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Булах, Т.
    Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі [Текст] / Т. Булах // Вісник Книжкової палати. - 2020. - № 7. - С. 11-16

Рубрики: видавнича діяльність

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

10.


    Осаула, В.
    Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання [Текст] / В. Осаула // Бібліотекознавство.Документознавство.Інформологія. - 2019. - № 3. - С. 88-93

Рубрики: соціокомунікаційні технології

   рекламна діяльність


Кл.слова (ненормовані):
КОМУНІКАЦІЯ -- СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА
Примірників всього: 1
МТД (1)
Вільні: МТД (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)