Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Higher Education- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Books (3)Periodicals (28)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>A=Качмар, О.$<.>)
Total number of found documents : 4
Shown documents from 1 till 4
1.
Cipher: 23823/2017/2
   Journal

Вища освіта України . - Published quarterly
2017year № 2
Contents:
Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хілько, Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолякіна, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / В. Астахова. - С.83-85
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

2.
Cipher: 21876/2017/4
   Journal

Вища школа [Text]. - Published monthly
2017year № 4 . - 47.52, р.
Contents:
Куцик, П. Львівському торговельно-економічному університету — 200 років / П. Куцик, С. Гелей. - С.7-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Барна, М. Львівський торговельно-економічний університет — визнаний науковий центр з економіки та торгівлі / М. Барна, Б. Семак. - С.24-33
Яцунь, О. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку / О. Яцунь. - С.34-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дараган, Т. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Качмар, О. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості / О. Качмар. - С.55-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Головенкін, В. Ще раз про систему оцінок у вищій школі / В. Головенкін. - С.65-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, О. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід / О. Корсак. - С.73-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бебко, С. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження / С. Бебко. - С.83-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возняк, О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возняк. - С.90-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
The copies are in the departments: total 1
Free: 1

Find similar
Follow to the descriptions of the articles

3.


    Качмар, О.
    Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості [Text] = Education as an Effective Mechanism Prevention and Overcoming Aggressive Behavior of Personality / О. Качмар // Вища школа. - 2017. - № 4. - С. 55-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

There are no free copies

Find similar

4.


    Качмар, О.
    Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті [Text] = Strategies to students’ aggressiveness overcome at contemporary higher education / О. Качмар // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Rubrics: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Annotation: У статті запропонована авторська концептуалізація стратегій вищої освіти, орієнтованих на упередження, подолання чи мінімізацію агресивності студентів. Дослідження стратегій здійснено довкола ключових викликів сучасній вищій освіті (інформаційні технології та глобалізаційні тенденції), що дозволило виявити ускладнений характер обґрунтування цілісної концепції подолання агресивності, адже зазначені виклики носять динамічний характер. Гідно зустріти виклики поширення ідей агресивності здатна університетська освіта, яка спирається на імператив діалогічної взаємодії, потреби розбудови гнучкості мислення та підтримку відкритості світоглядних орієнтацій, а не на конкретні механізми протидії наперед визначеним формам агресивності в освітньому просторі
There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)