Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (186)Періодичні видання (4427)Бібліотечні видання (109)Краєзнавство (4)Рідкісні видання (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=АНАЛІЗ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 143
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Demianchuk, M. R.
    Analysis ofthe results of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Текст] = Аналіз результатів дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 20-24. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
медична сестра -- експеримент -- студенти
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Synyshyna, V. M.
    Conceptual foundations of professional training of future practical psychologists [Текст] = Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх практичних психологів / V. M. Synyshyna // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 137-141. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
студенти -- аналіз -- дослідження
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Ulishchenko, V. V.
    Features of implementation of the competence approach to the study of clinical anatomy in medical school [Текст] = Особливості реалізації компетентнісного підходу до вивчення клінічної анатомії у вищому медичному навчальному закладі / V. V. Ulishchenko, V. H. Cherkasov, M. R. Ihnatishchev // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 142-147. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
анатомія -- візуалізація -- контент -- скрайбінг -- мнемосхеми -- описова розповідь -- аналіз
Дод.точки доступу:
Cherkasov, V. H.
Ihnatishchev, M. R.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Savchuk, B. P.
    Formation of emotional intelligence of the future manager of education on the basis of coaching technology [Текст] = Формування емоційного інтелекту майбутнього менеджера освіти на основі технології коучингу / B. P. Savchuk, I. V. Yehorova, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2021. - № 1. - С. 55-61. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: ЛЮДИНИ РОЗВИТОК -- ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ

Кл.слова (ненормовані):
експеримент -- аналіз -- педагогічний
Дод.точки доступу:
Yehorova, I. V.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Hantimurova, N. I.
    Model of learning foreign students in higher medical institutions: analysis of “Krok” examination results [Текст] = Модель навчання студентів-іноземців у медичних закладах вищої освіти: аналіз результатів іспиту «Крок» / N. I. Hantimurova // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 40-45. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
іноземні студенти -- ліцензійний -- інтегрований -- іспит
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Sopiha, М. O.
    Socio-psychological methods of providing the education quality of future doctors [Текст] = Соціально-психологічні методи забезпечення якості освіти майбутніх лікарів / М. O. Sopiha, О. I. Pylypyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 133-136. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- кейс-метод -- ігровий -- метод -- тренінг -- коучинг -- аналіз -- стажування
Дод.точки доступу:
Pylypyshyn, О. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Demianchuk, M. R.
    Terminological analysis of the basic definitions of studying vocational training of future junior specialists in nursing in colleges [Текст] = Термінологічний аналіз основних дефініцій дослідження професійної підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи у коледжах / M. R. Demianchuk // Медична освіта. - 2020. - № 1. - С. 102-105. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- медичні сестри
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    The role of higher education in the formation of students’ healthy lifestyle [Текст] = Роль вищої школи у формуванні здорового способу життя студентської молоді / N. М. Oliynyk [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 96-102. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ


Кл.слова (ненормовані):
аналіз -- мотивація -- здоровий -- спосіб -- життя -- технології
Дод.точки доступу:
Oliynyk, N. М.
Kravets, N. Ya.
Pokryshko, О. V.
Yelahina, N. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Дебич, М.
    Імплементація програм подвійних/спільних ступенів: теоретичний аналіз [Текст] / М. Дебич // Вища школа. - 2017. - № 3. - С. 41-50

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Анотація: Надано визначення подвійних/спільних ступенів та характеристики програм, за якими вони присуджуються. Розглянуто досвід ЄЄ з питань імплементації програм подвійних/спільних ступенів в аспекті теоретичного аналізу цього складного процесу. Акцентовано питання стратегічного співробітництва, партнерства та розвиток людського капіталу шляхом надання подвійних/спільних ступенів в Європейському просторі вищої освіти. Висвітлено внесок міжнародних фондів та проектів для сприяння імплементації подвійних/спільних ступенів. Вказано на необхідність дослідити варіанти поліпшення інформації про навчальні програми та системи вступу до університетів Європейського простору вищої освіти.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Вороненко, Ю.
    Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року) [Текст] / Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 8-14

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Булах, І.
Мруга, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)