Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (39)Періодичні видання (102)Краєзнавство (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Вороненко, Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-32 
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 1
Зміст:
Вороненко, Ю. Про необхідність створення інформаційної системи "Інтермедвуз" / Ю. Вороненко, В. Гирін, О. Мінцер. - С.3-9
Кобзар, О. Дидактична роль проблемного навчання в підготовці лікарів / О. Кобзар. - С.10-13
Мисула, І. Самостійна робота студентів та її вдосконалення / І. Мисула, В. Файфура. - С.14-16
Павленко, О. Сучасні підходи до покращення післядипломної освіти лікарів-стоматологів / О. Павленко, Т. Волосовець. - С.17-20
Черних, В. Розвиток дистанційного навчання в НФАУ як перспективної форми освіти / В. Черних. - С.21-24
Лезвинський, Я. Шляхи підвищення якості викладання травматології і ортопедії / Я. Лезвинський. - С.25-26
Гоженко, А. Біоетика та методологія викладання патологічної фізіології / А. Гоженко. - С.27-29
Нейко, Є. Технології мультимедіа: новий підхід до лекційних курсів / Є. Нейко, І. Головач. - С.30-32
Бакалюк, О. Питання первинної профілактики неінфекційних захворювань внутрішніх органів і пропаганди здорового способу життя в програмі підготовки сімейного лікаря / О. Бакалюк, . - С.33-38
Інші автори: , ,
Матейко, Г. Шляхи покращення підготовки субординаторів на кафедрі інфекційних хвороб / Г. Матейко. - С.39-41
Чигур, Р. Вплив навколишнього природнього середовища на стан здоров"я населення західного регіону України у 1970-1990-х роках / Р. Чигур. - С.42-45
Бітенський, В. Студентський науковий гурток і викладання психіатрії / В. Бітенський. - С.46-48
Бобак, М. Формування особистості медика третього тисячоліття / М. Бобак. - С.49-50
Півторак, В. Формування особистості лікаря і проблема гуманізму біологічних та медичних експериментів / В. Півторак. - С.51-54
Ухач, В. Українські лікарі в національно-визвольних змаганнях 40-50 рр. (до питання діяльності організаторів мережі вишколів підпільного Українського Червоного хреста (УЧХ) в УПА) / В. Ухач. - С.55-57
Стефанюк, В. Лікування хворих на виразкову хворобу, які контактують із сполуками хрому / В. Стефанюк, Ю. Поспішіль, І. Тихоненко. - С.58-61
Білоус, С. Особливості ранньої діагностики алкогольної залежності / С. Білоус. - С.62-63
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Вороненко, Ю.
    Про необхідність створення інформаційної системи "Інтермедвуз" [Текст] / Ю. Вороненко, В. Гирін, О. Мінцер // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 3-9

Рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Гирін, В.
Мінцер, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 3
Зміст:
Вороненко, Ю. Актуальні проблеми розвитку системи підготовки іноземних громадян у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України / Ю. Вороненко, Ю. Фисун. - С.14-16
Сухолиткий, О. Стан та перспективи підготовки фахівців для зарубіжних країн у вищих навчальних закладах України / О. Сухолиткий. - С.17-18
Абрамов, В. Досвід підготовки іноземних студентів у Дніпропетровській державній медичній академії / В. Абрамов. - С.18-20
Андрейчин, М. Особливості навчання Іноземних студентів на випускному курсі медичного вищого навчального закладу / М. Андрейчин, І. Господарський, О. Івахів. - С.21-23
Бочаров, В. Нововведення в навчально-дослідницькій роботі іноземних студентів - "Мотиваційна наскрізна система НДРС" / В. Бочаров. - С.24-26
Бочаров, В. Математичне обгрунтування оцінок ("тестової", "поточної", "залікової", "рейтингової", "екзаменаційної") у студентів-іноземців / В. Бочаров. - С.27-29
Горячев, П. Особистісні детермінанти стійкості до стресу іноземних студентів / П. Горячев, О. Кривоногова, К. Аймедов. - С.30-31
Гульчій, О. Роль міжнародного співробітництва у підготовці іноземних студентів / О. Гульчій. - С.32-34
Дудник, І. Соціальні аспекти адаптації іноземних студентів до умов перебування і навчання в Україні на прикладі медичного університету / І. Дудник. - С.35-38
Зайченко, Г. До постановки проблеми міжкультурної комунікації іноземних студентів в Україні / Г. Зайченко, К. Іванова. - С.39-41
Казаков, В. Оцінка якості навчання іноземних студентів / В. Казаков. - С.42-44
Ковальчук, Л. Навчання іноземних студентів- досвід і проблеми / Л. Ковальчук. - С.45-47
Ковальчук, Л. Використання сучасних технологій в процесі підготовки іноземних студентів в ТДМА / Л. Ковальчук. - С.48-49
Ковальчук, Л. Навчання іноземців- шлях до світової спільноти / Л. Ковальчук. - С.50- 52
Костяк, Н. Психолого-педагогічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання у вищих навчальних закладах України / Н. Костяк, Н. Козак, Г. Паласюк. - С.53-55
Мороз, В. Досвід організації навчально-виховної роботи зі студентами-іноземцями / В. Мороз, В. Коваленко, В. Півторак. - С.56-58
Мороз, В. Особливості психофізіологічної та психічної професійної адаптації іноземних студентів на додипломному етапі навчання у медичному вищому навчальному закладі / В. Мороз, І. Сергета, М. Йолтухівський, Дацишин П., Коваленко Т. - С.59-62
Інші автори: Сергета І., Йолтухівський М., Дацишин П., Коваленко Т.
Мороз, В. Перспективи використання психофізіограм та психограм основних медичних професій у діяльності медичних вищих навчальних закладів / В. Мороз, І. Сергета, О. Молчанова. - С.63-69
Пентюк, О. Про інститут кураторства іноземних студентів / О. Пентюк, М. Луцюк, Б. Борисенко. - С.72-73
Сєркова, В. Значення комп'ютерного тестування в системі оцінки знань іноземних студентів / В. Сєркова, Ю. Монастирський, О. Шиш. - С.74-75
Томаш, В. Навчання іноземних студентів в медичному вузі: реалії, проблеми, пошуки, перспективи / В. Томаш, Є. Рождєственський, Н. Скородумова. - С.76-79
Шапринський, В. Значення наукового студентського гуртка як однієї з форм якісної підготовки іноземних студентів / В. Шапринський. - С.80-82
Субота, Л. До питання про концепцію підручника з російської мови для студентів-іноземців вузів медико-фармацевтичного профілю / Л. Субота. - С.82-83
Самсонов, О. Основні шляхи поліпшення викладання біології для іноземних студентів. які навчаються на підготовчому відділенні медичного університету / О. Самсонов, Ш. Брагін, С. Овчінніков. - С.84-86
Слесаренко, О. Особливості викладання біології на підготовчому відділенні іноземних слухачів Дніпропетровської державної медичної академії / О. Слесаренко, В. Гарець, І. Кононова, Тісова Р. - С.87-88
Інші автори: Гарець В. , Кононова І., Тісова Р.
Токарська, Л. Про викладання російської мови на підготовчому відділенні медичної академії / Л. Токарська. - С.88-91
Богиня, Л. Взаємозв'язок і наступність вивчення загальноосвітніх дисциплін на етапі довузівської та додипломної підготовки іноземних студентів / Л. Богиня, І. Колєчкін, Т. Криворучко, Явор Р. - С.92-94
Інші автори: Колєчкін І., Криворучко Т., Явор Р.
Рибак, П. Поетапність викладання теоретичних дисциплін на підготовчому факультеті і першому курсі університету як дидактична умова підвищення ефективності навчання / П. Рибак, І. Гатаулліна, П. Титаренко, Руденко О. - С.95- 96
Інші автори: Гатаулліна І., Титаренко П., Руденко О.
Стеблюк, М. Основні принципи побудови занять з біології на підготовчому факультеті / М. Стеблюк, А. Попович, Т. Ємець, Приходько О. - С.97-98
Інші автори: Попович А., Ємець Т., Приходько О.
Токуєва, Н. Про проблеми навчання студентів-іноземців підготовчих факультетів монологічного мовлення на матеріалі мови спеціальності / Н. Токуєва, Т. Савицька. - С.98-99
Чернов, В. Урахування комунікативних потреб іноземних студентів у процесі навчання їх мови спеціальності на початковому етапі (медико- біологічний профіль) / В. Чернов, В. Радіонова, Г. Михайлюк. - С.100-102
Баранник, С. Методологічні особливості викладання курсу загальної хірургії іноземним студентам / С. Баранник. - С.103-105
Баринов, Е. Можливі шляхи оптимізації навчання іноземних студентів медико-біологічних дисциплін на молодших курсах медичного факультету / Е. Баринов. - С.105-109
Бактіміров, В. Особливості викладання паталогічної анатомії та біопсійно-секційного курсу іноземним студентам на додипломному етапі / В. Бактіміров, О. Федорченко. - С.110-111
Богачик, Н. Оптимізація навчання іноземних студентів на кафедрі інфекційних хвороб / Н. Богачик. - С.112-113
Бойчук, Б. Проблеми та перспективи викладання загальної гігієни студентам-іноземцям / Б. Бойчук. - С.114-115
Бутвін, Г. Досвід та проблеми інтегрованого викладання променевих методів діагностики і променевої терапії іноземним студентам / Г. Бутвін. - С.116-118
Вакуленко, І. Досвід проведення практичних занять на кафедрі радіології та променевої анатомії з іноземними студентами / І. Вакуленко. - С.119-120
Волков, К. Особливості викладання гістології, цитології та ембріології іноземним студентам / К. Волков. - С.121-123
Воробйов, Є. Різноманітність видів контролю підготовки з внутрішніх хвороб як засіб підвищення якості додипломного навчання студентів-іноземців / Є. Воробйов. - С.124-125
Галалу, С. Особливості системи навчання з акушерства та гінекології у іноземних студентів на випускному курсі в Донецькому державному медичному університеті / С. Галалу. - С.126-128
Гейченко, В. Ставлення іноземних студентів до навчання і оцінок (за досвідом курсу госпітальної терапії) / В. Гейченко. - С.129-130
Гіленко, І. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі госпітальної хірургії / І. Гіленко. - С.131-132
Гнатюк, М. Ефективність використання навчальних фільмів при підготовці іноземних студентів на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії / М. Гнатюк. - С.133-135
Гонський, Я. Деякі аспекти підвищення якості викладання іноземним студентам медичного факультету на кафедрі медичної хімії / Я. Гонський. - С.136-137
Гудима, А. Шляхи вдосконалення організації навчання студентів-іноземців на кафедрі екстремальної і військової медицини / А. Гудима. - С.138-140
Денисенко, О. Деякі аспекти оптимізації навчального процесу при викладанні шкірних та венеричних хвороб іноземним студентам / О. Денисенко, М. Перепічка. - С.141-143
Дубинська, Г. Шляхи оптимізації навчального процесу при викладанні інфекційних хвороб іноземним студентам / Г. Дубинська. - С.143-145
Єльський, В. Досвід навчання іноземних студентів на кафедрі паталогічної фізіології Донецького медичного університету / В. Єльський. - С.146-147
Єрьоміна, О. Вибір методів навчання на практичних заняттях при програмному вивченні лікувальної фізкультури та спортивної медицини студентами-іноземцями / О. Єрьоміна, Л. Котова. - С.148-149
Казаков, В. Про особливості навчання іноземних студентів на кафедрі фізіології Донецького медуніверситету / В. Казаков. - С.150-151
Калугін, В. Деякі проблемні питання удосконалення навчання іноземних студентів на додипломному етапі / В. Калугін, М. Яцків, Л. Малюх. - С.152-153
Корда, М. Особливості викладання медичної біології іноземним студентам / М. Корда. - С.154-155
Марценюк, В. Новітні інформаційні технології при викладанні медичної інформатики та фізики для іноземних студентів / В. Марценюк. - С.156-159
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 4
Зміст:
Москаленко, В. Охорона здоров'я України в світлі вимог Європейського Союзу, конституційних реформ / В. Москаленко. - С.5-7
Вороненко, Ю. Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року) / Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга. - С.8-14
Сіліна, Т. Форми та методи вдосконалення підготовки студентів у медичному університеті / Т. Сіліна. - С.15-16
Шершун, Г. Шляхи подальшого вдосконалення викладання біохімії у медичному ВНЗі / Г. Шершун. - С.17-19
Інші автори: Корда М., Гонський Я., Саюк Н.
Дмитрієва, С. Співвідношення методів традиційного та програмованого навчання у післядипломній підготовці сімейних лікарів. / С. Дмитрієва. - С.20-21
Гощинський, В. Деякі аспекти проведення практичних занять з циклу невідкладної допомоги на кафедрі "Поліклінічна та сімейна медицина" / В. Гощинський, Л. Бабінець, Н. Корильчук, Архіпова Н. - С.22-24
Інші автори: Бабінець Л., Корильчук Н., Архіпова Н.
Талалаєнко, О. Організаційні моменти виробничої практики в медичному університеті. / О. Талалаєнко, І. Саглай, А. Чуриліна, Ляхов І. - С.25-26
Інші автори: Саглай І., Чуриліна А., Ляхов І.
Ясній, О. Особливості викладання педіатрії на кафедрі поліклінічної справи та сімейної медицини / О. Ясній, В. Павліковська, Н. Боцюк, Пінь Н. - С.27-29
Інші автори: Павліковська В., Боцюк Н., Пінь Н.
Косубв, Р. Методичні підходи викладання фармакології іноземним студентам / Р. Косубв, І. Заморський, А. Петрюк, Філіпець Н. - С.30-31
Інші автори: Заморський І., Петрюк А., Філіпець Н.
Роман, О. Особливості підготовки іноземних студентів на кафедрах хімічного профілю вищого навчального закладу. / О. Роман, М. Авраменко, Д. Дочинець. - С.32-33
Гнатов, М. Творчий характер контролю знань та навичок іноземних учнів початкового етапу навчання. / М. Гнатов, К. Гейченко, Л. Хіль. - С.36
Лисенко, В. Мова викладачів медичних вищих навчальних закладів та її вплив на студентів у процесі вивчення фахових дисциплін. / В. Лисенко. - С.37-39
Грищенко, В. Особливості викладання дитячих інфекційних захворювань іноземним студентам медичного факультету. / В. Грищенко, О. Усачова. - С.40-41
Казакова, Р. В. Сюжетно-рольова гра як метод навчальної діяльності. / Р. В. Казакова, Н. Гевкалюк, М. Лучинський, Воляк М. - С.42-44
Інші автори: Гевкалюк Н., Лучинський М., Воляк М.
Файфура, В. Тернопільська медакадемія-у фалеристиці. / В. Файфура, І. Юхименко. - С.50-53
Ганіткевич, Я. Історія медицини як наука і університетська дисципліна у світі та в Україні / Я. Ганіткевич. - С.54-60
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Вороненко, Ю.
    Аналіз академічних досягнень студентів вищих медичних навчальних закладів України (за даними медичного ліцензійного іспиту 2002 року) [Текст] / Ю. Вороненко, І. Булах, М. Мруга // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - № 4. - С. 8-14

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Булах, І.
Мруга, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: МУ7/2004/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2004р. № 2
Зміст:
Вороненко, Ю. Допитання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів / Ю. Вороненко, О. Мінцер. - С.4-7
Уваренко, А. Погляди на наукову медичну інформацію,інноваційну політику та доказову медицину як на взаємозв`язані наукові та прикладні сучасні категорії / А. Уваренко. - С.7-10
Скакун, М. Основи доказової медицини - у навчальний процес ВНЗ / М. Скакун. - С.10-12
Губенко, І. Поступальний розвиток фармацевтичної освіти як гарантія задоволення високих вимог сучасного ринку праці / І. Губенко, О. Борисенко, О. Шевченко. - С.13-16
Дзяк, Г. Педагогічні аспекти гуманітарного виховання у вищому навчальному закладі за роки незалежності / Г. Дзяк, Т. Перцева, Т. Святенко. - С.17-23
Лесик, Р. Комп`ютерні технології у фармації - нова дисципліна в навчальному процесі і її роль у формуванні висококваліфікованого провізора / Р. Лесик, В. Музиченко, Г. Казьмірчук, Семенців Г. - С.24-26
Інші автори: Музиченко В., Казьмірчук Г., Семенців Г.
Гудивок, В. Методичні основи педагогічної діяльності викладачів у медичних ВНЗ. / В. Гудивок. - С.31-32
Дарій, В. Педагогічні аспекти викладання неврології в медичному ВНЗ / В. Дарій, О. Козьолкін. - С.33-34
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Вороненко, Ю.
    До питання кредитно-рейтингової системи підвищення кваліфікації лікарів і провізорів [Текст] / Ю. Вороненко, О. Мінцер // Медична освіта (Тернопіль). - 2004. - №2. - С. 4-7

Рубрики: СИСТЕМА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ -- СИСТЕМА ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ

Дод.точки доступу:
Мінцер, О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: МУ7/2005/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2005р. № 3 . - 16.91, р.
Зміст:
Москаленко, В. Національний медичний університет на шляху до Європейської інтеграції / В. Москаленко, О. Яворовський, А. Свінціцький. - С.4-7
Вороненко, Ю. Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти. / Ю. Вороненко, Ю. Вдовиченко, О. Мінцер, Гойда Н. - С.8-12
Інші автори: Вдовиченко Ю., Мінцер О., Гойда Н.
Ждан, В. Ступенева система підготовки стоматологів у світлі положень Болонської декларації / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова, Каськова Л. - С.13-16
Інші автори: Бобирьов В., Шешукова О., Каськова Л.
Сулима, В. Проект навчальної програми за спеціальністю "Травматологія та ортопедія" відповідно до кредитно-модульної системи(ЕСТS) / В. Сулима, В. Дубас. - С.21-26
Рудень, В. Про шляхи вдосконалення процесу навчання майбутніх лікарів на кафедрі "Соціальна медицина та організація охорони здоров`я" у світлі вимог Болонської угоди. / В. Рудень, Т. Гутор. - С.27-31
Герасимюк, І. Створення навчально-наукових інститутів як структурних підрозділів медичного університету-вимога часу / І. Герасимюк. - С.32-35
Волошин, В. Новітні педагогічні прийоми викладання на кафедрі анатомії людини медичного університету / В. Волошин, О. Киричок, Н. Шовдра, Флекей п. - С.38-39
Інші автори: Киричок О., Шовдра Н., Флекей п.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    Рейтинг складових процесу навчання на інституціональному рівні як елемент державної системи забезпечення якості післядипломної медичної освіти. [Текст] / Ю. Вороненко, Ю. Вдовиченко, О. Мінцер, Гойда Н. // Медична освіта (Тернопіль). - 2005. - №3. - С. 8-12

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Вороненко, Ю.
Вдовиченко, Ю.
Мінцер, О.
Гойда, Н.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 2
Зміст:
Банчук, М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. Банчук [та ін.]. - С.6-14
Інші автори: Волосовець О., Фещенко І., Булах І.
Вітенко, І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця / В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков. - С.32-35
Ждан, В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті / В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. . - С.42-46
Інші автори: Олійник О., Яшан О., Шкробот С.
Казаков, В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.48-51
Інші автори: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О.
Ліщенко, Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.54-57
Господарський, І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні / І. Господарський, О. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. - С.60-63
Інші автори: Стеченко Л., Раскалей В., Козак Г.
Никоненко, О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. Никоненко [та ін.]. - С.64-65
Інші автори: Шаповал С., Дмитрієва С., Ординський В.
Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. Усинська. - С.66-67
Федорців, О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. - С.70-72
Інші автори: Лобода В., Пашко К., Балацька Н.
Колесник, Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Ковальчук [та ін.]. - С.75-77
Інші автори: Шідловський В., Скакун М., Ситник І.
Лісовий, В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті / В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи / В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов. - С.85-87
Мінцер, О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу / О. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Лоскутов, М. Головаха. - С.93-94
Крекотень, О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами / О. Крекотень, І. Олійник. - С.94
Нерянов, Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами / Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський. - С.95-96
Яшан, О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. Яшан [та ін.]. - С.97-102
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Олійник О.
Качор, В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині / В. Качор, С.М. Андрейчин. - С.103-104
Лепявко, А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США / А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.105-107
Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Олійник, О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. Олійник [та ін.]. - С.108-110
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Яшан О.
Шкробот, С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті / С. Шкробот [та ін.]. - С.111-115
Інші автори: Пашко К., Яшан О., Олійник О.
Гнатюк, Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії / Р. Гнатюк [та ін.]. - С.116-118
Інші автори: Шкробот С., Пашко К., Яшан О.
Хміль, С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. Хміль [та ін.]. - С.118-121
Інші автори: Галникіна С., Хміль М., Гуменна І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)