Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (75)Періодичні видання (20)Бібліотечні видання (16)Краєзнавство (34)Рідкісні видання (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=СТУДЕНТ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-18 
1.


    Лоскутов, О. Є.
    Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності [Текст] / О. Є. Лоскутов, С. Л. Лушня // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - № 2. - С. 10-13

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- студент
Дод.точки доступу:
Лушня, С. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Левківський, К.
    Вища освіта в Україні у роки незалежності [Текст] = Higher Education in Ukraine in Years of Independence / К. Левківський // Вища школа. - 2019. - № 11. - С. 7-37

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
ретроспектива -- студент -- оптимістичний -- стабільний -- песимістичний -- джерела фінансування -- сценарії розвитку
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. В. Поканевич [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 102-104. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ -- адаптація -- студент
Дод.точки доступу:
Поканевич, О. В.
Івнєв, Б. Б.
Середа, П. І.
Талько, В. І.
Оверченко, І. А.
Керечанин, І. В.
Ковальчук, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища [Текст] / Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
програма -- формування -- граматичні -- навички -- технології -- студент -- віртуальні -- програми
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.
Кліщ, Г. І.
Єлагіна, Н. І.
Горпініч, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Ворона, І. І.
    Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів [Текст] = Virtual educational program usage for learning latin medical terminology / І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
КОМП’ЮТЕРНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- ЛАТИНСЬКА -- МОВА -- студент
Дод.точки доступу:
Саварин, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Дєордіца, Т.
    До проблеми розроблення ергономічних інтелект-карт [Текст] = To the Problem of Developing Ergonomic Mind Maps / Т. Дєордіца, М. Вороніна // Вища школа. - 2020. - № 9. - С. 39-48. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
термінологічна -- обізнаність -- студент -- проектування
Дод.точки доступу:
Вороніна, М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Козлакова, Г.
    Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій [Текст] = The organization of science and educational events in the conditions of distant communications / Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Кл.слова (ненормовані):
навчальні -- процес -- лекція -- ДИСТАНЦІЙНА -- МАТЕРІАЛИ -- ВИКЛАДАЧ -- студент -- УНІВЕРСИТЕТ -- засідання -- кафедра
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Демянчук, М. Р.
    Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах [Текст] = Principles of vocational training of future junior specialists in nursing in medical colleges / М. Р. Демянчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
студент -- підхід -- загальнодидактичні принципи
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
викладач -- студент
Дод.точки доступу:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання [Текст] = Optimization of family medicine specialists’ practical training at the pre-graduate level / Л. С. Бабінець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
студент -- викладач
Анотація: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки фахівців загальної практики – сімейної медицини на додипломному рівні навчання.
Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми пізнавальної діяльності. З метою активного залучення всіх студентів до навчання, мотивування у кожного відчуття інтелектуальної спроможності, розвитку комунікативних якостей використовувалась парна та групова робота. Серед методів навчання було обрано моделювання клінічних ситуацій, ситуаційний аналіз із вирішенням творчих завдань (використання методу Едварда де Боно) та колективне розв’язання проблеми на завершення. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки фахівців із загальної практики сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадити у навчальний процес оригінальні розробки інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Визначено організаційно-методичні аспекти цього нововведення, наведено комплекс реалізованих та запланованих заходів, вивчено їх дієвість. Цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику новаторських інтерактивних способів, що базуються на активній взаємодії учасників процесу та охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів, дасть можливість істотно поліпшити засвоєння дисципліни.
Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, вдосконалити навики розв’язання комплексних завдань, виробити у майбутніх фахівців з сімейної медицини навички конструктивного співробітництва.
Дод.точки доступу:
Бабінець, Л. С.
Боцюк, Н. Є.
Корильчук, Н. І.
Боровик, І. О.
Стародуб, Є. М.
Воронцов, О. О.
Рябоконь, С. С.
Мігенько, Б. О.
Творко, В. М.
Ясній, О. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)