Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (397)Періодичні видання (644)Краєзнавство (18)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201802$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.
Шифр: 23823/2016/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Вчитель ХХІ століття: нова стратегія Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / В. Андрущенко. - С.5-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Линовецька, О. Державна політика в галузі освіти: документи, норми, принципи / О. Линовецька. - С.15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правові основи та реалізація закону України "Про вищу освіту" у вітчизняних університетах / О. Коваленко. - С.21-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, Ю. Нооуніверситет - ХХІ як потенційний лідер у майбутньому суспільстві / Ю. Корсак, К. Корсак. - С.27-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації / І. Силадій. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. Management of students’ educational activity by semantic networks in engineering training / V. Shvets, J. Wojnarowski. - С.39-44. - Bibliogr. at the end of the art.
Опанасюк, Ю. Основні напрями інформатизації освіти / Ю. Опанасюк. - С.45-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Зовнішні чинники і їх вплив на якість вищої освіти в Україні / П. Сікорський. - С.51-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванова, Ю. Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті / Ю. Іванова. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлакова, Г. Регіональний університет як науково-освітнє середовище для підготовки лідерів вищої школи / Г. Козлакова. - С.64-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Американська система акредитації вищих навчальних закладів / С. Курбатов. - С.70-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Похресник, А. Критичний філософський аналіз тенденції створення рейтингів ВНЗ світу / А. Похресник. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: ПУ56/2017/4
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4 . - 51.31, р.
Зміст:
Водолажський, М. Л. Стан і тенденції розвитку наукових досліджень за актуальними проблемами охорони здоров’я дітей шкільного віку та підлітків / М. Л. Водолажський, М. М. Коренєв. - С.5-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бойцанюк, С. І. Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога / С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк. - С.11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іваніщено, Л. О. Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті / Л. О. Іваніщено. - С.15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Манащук, Н. В. Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання / Н. В. Манащук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорній Н. В., Бойцанюк С. І., Чорній А. В.
Фуштей, И. М. Связь маркеров системного воспалительного ответа и некроза миокарда у больных с острым инфарктом миокарда, осложненного желудочковой экстрасистолией / И. М. Фуштей, Феди Мохамед, Е. В. Сидь. - С.24-29. - Библиогр. в конце ст.
Лозова, Т. А. Вплив еплеренону на динаміку мозкового натрійуретичного пептиду та віддалений прогноз хворих на інфаркт міокарда правого шлуночка / Т. А. Лозова. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Єлоєва, З. В. Функціональний стан гепатобіліарної системи в дітей у разі ожиріння / З. В. Єлоєва [та ін.]. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Страшок Л. А., Бузницька О. В., Філонова Т. О., Штрах К. В.
Любченко, О. В. Вплив карієсогенного раціону на стан мінералізації тканин ротової порожнини в експерименті на тваринах / О. В. Любченко, Л. В. Северин. - С.42-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куцевляк, В. Ф. Вміст свинцю у твердих тканинах зубів у робітників, зайнятих в умовах професійного ризику / В. Ф. Куцевляк [та ін.]. - С.47-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бобровська Н. П., Беліков К. М., Шеїна Т. В.
Любченко, О. В. Морфологічне дослідження направленої регенерації кісткової тканини з використанням ксеногенного остеопластичного матеріалу «Cerabone» / О. В. Любченко, В. М. Черненко. - С.51-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гарюк, Г. І. Виявлення серологічних маркерів вірусу Епштейна–Барр у дітей із гіпертрофією глоткового мигдалика і секреторним середнім отитом / Г. І. Гарюк [та ін.]. - С.56-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кулікова О. О., Чумакова А. В., Давиденко В. Л.
Лядова, Т. И. Генотипы вируса Эпштейна–Барр у пациентов с различными формами инфекции / Т. И. Лядова. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Мирошниченко, М. С. Местные иммунные реакции в почках, мочеточниках, мочевом пузыре плодов и новорожденных от матерей с физиологической беременностью / М. С. Мирошниченко. - С.66-70. - Библиогр. в конце ст.
Елоева, З. В. Лихорадка неясного генеза и аутовоспалительные синдромы / З. В. Елоева [та ін.]. - С.71-78. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Киселева Л. П., Мамалуй Н. И., Савво В. М., Филонова Т. О., Матвиенко С. О.
Сухін, В. С. Особливості морфології сарком матки / В. С. Сухін, О. М. Долгая. - С.79-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шармазанова, О. П. Історичний нарис до 90-річчя заснування кафедри променевої діагностики та з нагоди 95-річного ювілею Харківської медичної академії післядипломної освіти / О. П. Шармазанова, М. О. Бортний, В. В. Шаповалова. - С.88-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: 21876/2017/11
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 11
Зміст:
Грудина, М. Руху юних техніків в Україні - 90 років / М. Грудина. - С.7-10
Дєордіца, Таяна-Лідія. Візуальна грамотність як протидія “слайдовому мотлоху / Таяна-Лідія Дєордіца. - С.11-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваль, Л. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи / Л. Коваль, В. Церклевич. - С.21-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мегем, Є. Проектно-технологічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання в особистісно-орієнтованому освітньому процесі / Є. Мегем, О. Дещенко. - С.37-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кутай, Н. Застосування методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики / Н. Кутай. - С.46-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спільні справи єднають серця: відродження українських традицій у найстарішому педагогічному виші. - С.55-57
Федевич, Л. Сіверські орнаменти у різьбленому дереві Ігоря Білевича / Л. Федевич. - С.58-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грудинін, Б. Особливості проведення всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в системі МАН України / Б. Грудинін. - С.67-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрюк, С. До питання здорового способу життя / С. Петрюк. - С.82-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Безручко, О. Аналіз маловідомих лекцій 1932 року українського кінорежисера і драматурга Олександра Довженка / О. Безручко. - С.91-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бутова, В. Роль учителя у забезпеченні якості шкільної освіти Фінляндії / В. Бутова. - С.101-108. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: 21876/2017/12
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 12
Зміст:
Коваль, Л. Інтегральні засади Функціонування споживчої кооперації та кооперативної освіти: нідпопіді на виклики XXI ст. / Л. Коваль, В. Церклевич. - С.7-24
Зіньковський, Ю. Мотивація до навчання у професійній школі / Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко. - С.25-37
Освітні стандарти для IT-галузі та їхній зв’язок із професійними стандартами. - С.38-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут: від фундаментальних освітніх традицій до інновацій у фаховій підготовці. - С.51-55
Матвієнко, О. Гуманістична концепція IT-освіти як засіб формування соціального виміру діяльності майбутнього фахівця / О. Матвієнко, М. Цивін. - С.56-65
Дараган, Т. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у викладацькій діяльності / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.65-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Крученко, С. Кібербулінг як одна із форм психологічного насилля / С. Крученко. - С.70-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бермус, О. Онтологічні проблеми науково-педагогічного пізнання сучасному світі / О. Бермус. - С.81-92
Безручко, О. Початок кінопедагогічиої діяльності Олександра Довженка / О. Безручко. - С.93-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: МУ7/2017/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4 . - 86.41, р.
Зміст:
Бабінець, Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання / Л. С. Бабінець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р.
Герасимюк, І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти / І. Є. Герасимюк [та ін.]. - С.9-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мізь А. В., Пришляк А. М., Ремінецький Б. Я., Криницька І. Я.
Грицан, Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі / Л. Д. Грицан. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитришин, Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє / Т. М. Дмитришин. - С.18-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заєць, Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології / Т. А. Заєць. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги / М. М. Корда [та ін.]. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кліщ І. М.
Криницька, І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань / І. Я. Криницька [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Кліщ І. М., Петренко Н. В.
Марущак, М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства / М. І. Марущак [та ін.]. - С.38-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криницька І. Я. , Петренко Н. В., Габор Г. Г.
Олеськова, Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи / Г. Г. Олеськова. - С.42-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сабатовська, І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов. - С.48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тозюк, О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів / О. Ю. Тозюк. - С.53-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Фіра, Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів / Д. Б. Фіра. - С.58-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ястремська, С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання / С. О. Ястремська. - С.62-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Likhacheva, N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system / N. V. Likhacheva [та ін.]. - С.66-69. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Litovchenko T. A., Tondiіy O. L., Ekzarhova A. I., Sukhonosova O. Y.
Бойко, Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3 / Т. В. Бойко. - С.70-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження / О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька. - С.74-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волошина, О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина" / О. Б. Волошина [та ін.]. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Збітнєва В. О., Лисий І. С., Найдьонова О. В., Балашова І. В., Дукова О. Р.
Колісник, Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" / Н. С. Колісник [та ін.]. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марченко Н. А., Чабаненко Д. В., Стаднік О. І., Фрейвальд В. А.
Кущ, О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ) / О. Г. Кущ [та ін.]. - С.85-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Омельянчик В. М., Бессараб Г. І., Жернова Н. П., Степанова Н. В., Тихоновська М. А., Морозова О. В., Сухомлінова І. Є.
Паласюк, Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема. - С.90-94. - Бібліогр.: в кінці ст.
Радецька, Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини / Л. В. Радецька [та ін.]. - С.95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Пасєчко Н. В., Ярема Н. І., Боб А. О., Смачило І. В., Савченко І. П., Гаврилюк М. Є., Наумова Л. В., Хоміцька А. І., Крицький Т. І., Мандзій З. П.
Стойкевич, Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету / Г. В. Стойкевич [та ін.]. - С.98-100. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Prokop, I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students / I. A. Prokop. - С.101-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Воробець, З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького / З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дідух, В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1) / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.112-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рудяк Ю. А., Горкуненко А. Б., Кузьмак І. П., Наумова Л. В.
Саварин, Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст. / Т. В. Саварин. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Навчальна частина

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: 23823/2017/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Основні напрями оптимізації взаємодії практики і освіти в сучасному українському соціумі / В. Андрущенко. - С.5-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бобало, Ю. Основні засади функціонування системи внутрішнього забезпечення / Ю. Бобало. - С.12-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубанець, О. Когнітивні технології у вищій освіті / О. Рубанець. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Верьовкін, В. Особливості реалізації освітньої політики щодо переміщених університетів України / В. Верьовкін. - С.35-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Похресник, А. Комунікологія adversus комунікативістика у стратегії змін вищої освіти України / А. Похресник. - С.41-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Степаненко, І. Навчання іноземних студентів в Україні: стан проблеми, перспективи / І. Степаненко, М. Дебич. - С.48-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kozlakova, G. Actual problems of competence approach in ecological education for engineering students / G. Kozlakova, T. Sayenko. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Сергієнко, Т. Науково-теоретичні засади формування навичок фахової медичної комунікації в іноземних студентів медичних університетів / Т. Сергієнко. - С.61-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лисак, О. Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності / О. Лисак. - С.68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Роль студентства в сучасних системах забезпечення якості вищої освіти європейських країн / С. Курбатов. - С.75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, О. Досягнення і проблеми тренду міжнародних тестувань якості освіти / О. Корсак. - С.78-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


   
    Досвід проведення лекційних занять із пародонтології в умовах переходу на кредитно-трансферну систему навчання [Текст] = The experience of periodontics lecturing in conditions of change to credit-transfer education system / Н. В. Манащук [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
ІНФОРМАЦІЙНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- СТОМАТОЛОГІЯ
Анотація: Висвітлено досвід проведення лекцій із пародонтології для студентів 4 курсу стоматологічного факультету в умовах переходу на кредитно-трансферну систему. Описано та обґрунтовано переваги застосування інформаційних технологій під час підготовки лекційного матеріалу. Лекція у формі мультимедійної презентації дає змогу значно поліпшити якість освітнього процесу та розвиває в студентів творчий підхід до застосування знань у практичній діяльності лікаря-стоматолога.
Дод.точки доступу:
Манащук, Н. В.
Чорній, Н. В.
Бойцанюк, С. І.
Чорній, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Іваніщено, Л. О.
    Сучасний погляд на викладання ортопедичної стоматології в післядипломній освіті [Текст] = Modern view of orthopaedic stomatology teaching in postgraduate education / Л. О. Іваніщено // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
ОРТОПЕДИЧНА -- СТОМАТОЛОГІЯ -- ІНТЕРАКТИВНЕ -- НАВЧАННЯ -- лекція
Анотація: Традиційний (пасивний) спосіб читання лекцій свідчить про непристосованість освіти до вимог часу. Для співпраці з іншими людьми необхідно вміти аналізувати, розв’язувати проблеми, використовувати набуті знання, необхідні навички роботи в групі. Лекції із застосуванням інтерактивних методів навчання виробляють у слухачів активність та співпрацю. Такі заняття є ефективними лише в разі планування роботи з групою, залучення слухачів до активної діяльності. Вони дають змогу наблизити процес навчання до конкретного досвіду чи технології. Показане впровадження у викладання ортопедичної стоматології сучасних форм навчання. Описано проведення лекції «прес-конференції» для обміну знань під час вивчення сучасних ком’ютерних технологій виготовлення незнімних зубних протезів в ортопедичній стоматології. Така форма навчання сприяє інтерактивному спілкуванню (діалог, полілог) та збільшенню рівня засвоєння знань слухачами
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бойцанюк, С. І.
    Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога [Текст] = Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist / С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
НОВІТНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- СТУДЕНТ
Анотація: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів - невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів - фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання - найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Дод.точки доступу:
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Досвід організації самостійної роботи студентів IV курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини [Текст] = Organization of independent work of the iv course students during studying internal medicine / Л. В. Радецька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 95-97. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Анотація: Мета роботи – вдосконалення організації самостійної роботи студентів медичного факультету з використанням інтерактивних методів педагогіки
Основна частина. У статті, з метою інтеграції навчального процесу до Європейського простору, висвітлено питання організації самостійної роботи студентів в освітньому процесі з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання. Проаналізовано власний досвід проведення практичних занять для студентів ІV курсу медичного факультету на основі наявних у наукових публікаціях даних про результати впровадження даної форми навчання у вищих медичних навчальних закладах України. У рамках традиційної парадигми навчання наявні добре відпрацьовані структури забезпечення викладацької діяльності, що зводяться в основному до читання лекцій і проведення семінарських та практичних занять у лекційно-дискусійному форматі. Дотримуючись точки зору про те, що самостійна робота – це вид навчально-пізнавальної діяльності студента з освоєння професійної освітньої програми за партнерської участі викладача у її плануванні й оцінці досягнення конкретного результату, слід визнати, що можна говорити лише про певний ступінь самостійності при виконанні різних типів самостійних робіт. Основне завдання викладача зводиться не до викладу готових знань, а до організації навчання. Головна мета викладача в такій моделі навчання – навчити студента “як вчитися”
Дод.точки доступу:
Радецька, Л. В.
Пасєчко, Н. В.
Ярема, Н. І.
Боб, А. О.
Смачило, І. В.
Савченко, І. П.
Гаврилюк, М. Є.
Наумова, Л. В.
Хоміцька, А. І.
Крицький, Т. І.
Мандзій, З. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)