Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (397)Періодичні видання (644)Краєзнавство (18)Рідкісні видання (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DP=201802$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 54
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Курбатов С.
Назва : Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів
Паралельн. назви :Problem of measuring learning outcomes and modernization of current systems of university rankings
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 18-22 (Шифр 23823/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): якість--вища--освіта
Анотація: У статті розглядаються сучасна критика університетських рейтингів і пропозиції щодо вдосконалення їх теорії та методології. Зокрема, акцент робиться на тому, що в існуючих моделях університетських рейтингів недостатньо оцінюється процес навчання та його результати. Проаналізовано основні підходи до вимірювання результатів навчання в англомовній літературі та подальші перспективи досліджень у цій галузі. Наголошується на важливості адекватного вимірювання результатів навчання у контексті становлення нової системи забезпечення якості вищої освіти в Україні
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кірик Т.
Назва : Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ
Паралельн. назви :Philosophy of education on humanism, neohumanism and noohumanism in higher education of Ukraine-XXI
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 32-38 (Шифр 23823/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ
Анотація: У статті показано необхідність пошуків нових шляхів для вирішення кризових проблем людства. Серед перспективних засобів - застосування в сучасних умовах забутого поняття «неогуманізм» та удосконаленої філософії освіти. Доведено, що у філософії освіти доцільно відновити винахід В. Гумбольдта - концепт «неогуманізм». Досліджено також сучасну тенденцію появи нових наукових термінів, які пов’язані з поняттям «ноосфера». Вони потрібні для опису інновацій у вищій освіті, наукових дослідженнях, виробництві, управлінні, екології та ін. Нові терміни формують ноолексикон. Указано на особливо велике значення для гуманітарної освіти поняття «ноогуманізм»
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Shvets V.
Назва : The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE
Паралельн. назви :Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 46-51 (Шифр 23823/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронне навчання
Анотація: Поява нових методик навчання в сучасному інформаційному суспільстві пов’язана з розвитком електронних навчальних систем, що вимагають постійного пошуку нових шляхів спілкування між студентом і викладачем. Головна проблема дистанційного навчання, заснованого на зворотному зв’язку, полягає в тому, що автоматизована система повинна забезпечити студенту можливість досягнення більш високого рівня ефективності навчального процесу. В даній статті запропоновано розв’язок цієї проблеми, який полягає у розробці нового типу зворотного зв’язку між студентом і платформою електронного навчанння MOODLE. У статті описана технологія створення додаткових модулів до платформи MOODLE для досягнення цього нового типу зворотного зв’язку, написаних мовою програмування Javascript
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Качмар О.
Назва : Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті
Паралельн. назви :Strategies to students’ aggressiveness overcome at contemporary higher education
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 52-57 (Шифр 23823/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ
Анотація: У статті запропонована авторська концептуалізація стратегій вищої освіти, орієнтованих на упередження, подолання чи мінімізацію агресивності студентів. Дослідження стратегій здійснено довкола ключових викликів сучасній вищій освіті (інформаційні технології та глобалізаційні тенденції), що дозволило виявити ускладнений характер обґрунтування цілісної концепції подолання агресивності, адже зазначені виклики носять динамічний характер. Гідно зустріти виклики поширення ідей агресивності здатна університетська освіта, яка спирається на імператив діалогічної взаємодії, потреби розбудови гнучкості мислення та підтримку відкритості світоглядних орієнтацій, а не на конкретні механізми протидії наперед визначеним формам агресивності в освітньому просторі
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О.
Назва : Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії
Паралельн. назви :Legal support of higher education of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 58-63 (Шифр 23823/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
Географіч. рубрики: Велика Британія
Анотація: Стаття присвячена дослідженню досвіду правового забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. Виокремленно основні питання адміністративно-правового забезпечення вищої освіти та науки Великої Британії. Зокрема, проаналізовано роботу структурних підрозділів університету, нормативні документи, якими керуються у своїй діяльності заклади вищої освіти. Розглянуто окремі складові принципу автономії університетів: академічна, фінансова, організаційна, кадрова, науково-дослідна. Проаналізовано стипендіальні програми університетів Великої Британії та їх вимоги до вступу в університети Англії
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Опанасюк Ю.
Назва : Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва
Паралельн. назви :Problems of development of international academic cooperation
Місце публікування : Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 64-70 (Шифр 23823/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ
МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні--комунікаційні--технології--scopus--програма--електронне--навчання
Анотація: Для західних експертів у галузі вищої освіти розвиток міжнародного академічного співробітництва є стратегічною метою, досягнення якої забезпечує країну конкурентоспроможними громадянами. Однак у вітчизняній науці питання такого співробітництва й управління ним з боку держави ще не сформувалися як самостійний науковий напрям дослідження. Оскільки останнім часом міжнародне академічне співробітництво значно активізувалося, виникла необхідність дослідження проблем, які сприяють або гальмують його розвиток. Зокрема, розгортанню міжнародного академічного співробітництва допомагає удосконалення технологій отримання, обробки, передачі та використання наукової інформації. А широке застосування комп’ютерної техніки створює якісно нові потенційні можливості, вирішення наукових проблем. Адже можливість оперативного доступу до необхідних джерел інформації є однією з найважливіших у моє успішного розвитку наукової творчості. Крім того, досить комфортно одержувати нині знання людина може й за допомогою спеціалізованого інформаційного освітнього середовища, котре базується на дистанційних технологіях навчання. Для такого навчання здебільше ви-користовуються спеціалізовані інформаційні системи, адаптовані до рівня базової підготовки конкретного студента, що відкриває перспективи істотного підвищення якості освіти
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Вища школа -2017р.,N 11
Цікаві статті :
Грудина М. Руху юних техніків в Україні - 90 років/ М. Грудина (стр.7-10)
Дєордіца Таяна-Лідія. Візуальна грамотність як протидія “слайдовому мотлоху/ Таяна-Лідія Дєордіца (стр.11-20)
Коваль Л. Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи/ Л. Коваль, В. Церклевич (стр.21-36)
Мегем Є. Проектно-технологічна підготовка майбутніх учителів трудового навчання в особистісно-орієнтованому освітньому процесі/ Є. Мегем, О. Дещенко (стр.37-45)
Кутай Н. Застосування методів інтерактивного навчання для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики/ Н. Кутай (стр.46-54)
Спільні справи єднають серця: відродження українських традицій у найстарішому педагогічному виші (стр.55-57)
Федевич Л. Сіверські орнаменти у різьбленому дереві Ігоря Білевича/ Л. Федевич (стр.58-66)
Грудинін Б. Особливості проведення всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в системі МАН України/ Б. Грудинін (стр.67-81)
Петрюк С. До питання здорового способу життя/ С. Петрюк (стр.82-91)
Безручко О. Аналіз маловідомих лекцій 1932 року українського кінорежисера і драматурга Олександра Довженка/ О. Безручко (стр.91-100)
Бутова В. Роль учителя у забезпеченні якості шкільної освіти Фінляндії / В. Бутова (стр.101-108)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дєордіца Таяна-Лідія
Назва : Візуальна грамотність як протидія “слайдовому мотлоху
Паралельн. назви :Visual Literacy as an Opposition “Chart Junk”
Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 11-20 (Шифр 21876/2017/11)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): презентація
Анотація: У статті репрезентовано досвід автора щодо формування у студентів візуальної грамотності. На думку автора, щоб візуально грамотно спроектувати цифрову презентацію, її розробник має знати, розуміти та застосовувати: технології візуального структурування текстів; базові правила колористики та типографіки, композиційні ефекти; технології побудови інформативних діаграм; механізм створення візуальних метафор. До арсеналу візуальної грамотності також належить уміння критично сприймати презентації. Для цього пропонується застосовувати дві системи критеріїв. Перша - для презентацій, які слугують для поширення інформації та читаються з екрана; друга - для показу презентацій, які слугують засобом переконання і переглядаються “вживу". Запропоновані інструменти формування візуальної грамотності апробовано у процесі викладання дисципліни “Інформаційні технології в дослідницькій діяльності”
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваль Л., Церклевич В.
Назва : Теоретико-методологічні аспекти впровадження ідеї продуктивного навчання: від загальноосвітньої до вищої школи
Паралельн. назви :Theoretical and Methodological Aspects of the Productive Learning Idea Implementation: from Comprehensive to High School
Місце публікування : Вища школа. - 2017. - № 11. - С. 21-36 (Шифр 21876/2017/11)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методи навчання -- Методы обучения
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вища освіта--освітні технології--особистість
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню меж і можливостей упровадження продуктивного навчання як альтернативи традиційним освітнім технологіям у вищій школі або доповнення їх. Методика представленого дослідження включає філософські концепції єдності та взаємозумовленості культурно-освітніх явищ і процесів, теорію наукового пізнання, провідні ідеї методологічних підходів до підготовки фахівців у XXI ст. (діяльнісного, компетентнісного, системного). Лаконічно представлені напрацювання світового досвіду у сфері діяльності продуктивних шкіл (О. Домброу, Ф. Курі та Р. Сафран, І. Бем, Й. Шнайдер). Охарактеризовано принцип “навчання через діяльність” та висвітлено складові продуктивної освіти. Змістово розмежовано сутність репродуктивних і продуктивних технологій навчання; з’ясовано принципові відмінності в організації освітнього процесу у традиційному форматі та за технологією продуктивного навчання
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гонтарева І.
Назва : Підготовка наукового видання ВНЗ до входження у міжнародну наукометричну базу
Місце публікування : Вища школа. - 2016. - № 2. - С. 88-98 (Шифр 21876/2016/2)
Предметні рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): scopus
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-54 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)