Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=174:316.454.52](075.8)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи з 1 по 2
1.
174
К 88


    Кубрак, О. В.
    Етика ділового та повсякденного спілкування [Текст] : навч. посіб. з етикету для студентів / О. В. Кубрак. - 3-є вид.,стер. - Суми : Університет. книга ; Київ : Княгиня Ольга, 2005. - 222 с. : іл. - Бібліогр.: с.219. - ISBN 966-680-204-Х . - ISBN 966-96075-5-8
УДК

MeSH-головна:
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL (обучение)
Примірників всього: 1
ФД (1)
Вільні: ФД (1)

Знайти схожі

2.
174
Е 88


   
    Етика ділового спілкування [Текст] : навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. / В. Г. Воронкова [та ін.]. - Львів : Магнолія 2006, 2017. - 312 с. - (Вища освіта в Україні). - Рек. МОН України. - Бібліогр.: в кінці глав. - ISBN 978-966-2025-65-1
УДК

MeSH-головна:
ЭТИКА ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ -- ETHICS, PROFESSIONAL (обучение)
УЧЕБНИКИ -- TEXTBOOKS
Анотація: У навчальному посібнику сформована концепція етики ділового спілкування, яка розвивається в умовах ринкових стосунків. Ця концепція включає аналіз теоретико-методологічних засад етики ділового спілкування, особливості формування професійної та корпоративної етики, в тому числі адміністративної та управлінської, корпоративної культури та етики державного службовця, психології ділового спілкування та практики ведення переговорів у діловому світі з врахуванням типу особистості учасника перемовин та національного менталітету, етики ділових стосунків, етики ділового спілкування державних службовців, культури мови і мовленнєвого етикету, культури, етики ділового спілкування в міжнародному бізнесі; рекомендацій зі створення іміджу ділової людини. В навчальному посібнику розкриваються поняття і норми мовленнєвого і міжнародного етикету. Особлива увага приділяється конкретним прикладам ведення ділової бесіди в сфері послуг. Розрахований для студентів вищих навчальних закладів, бізнесменів, ділових людей, усіх тих, хто цікавиться створенням свого власного іміджу, командного та результативного менеджменту, розрахований на тих, хто мріє стати результативним топ-менеджером
Дод.точки доступу:
Воронкова, В. Г.
Беліченко, А. Г.
Мельник, В. В.
Ажажа, М. А.

Примірників всього: 5
НА (4), ЧЗ (1)
Вільні: НА (4), ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)