Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>U=61:005(075.8)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
614.2
Ш 97


    Шутурмінський, В. Г.
    Основи менеджменту та маркетингу в медицині [Текст] : навч. посібник / В. Г. Шутурмінський, Н. Л. Кусик, О. В. Рудінська ; Міжнар. гуманітар. ун-т, Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечнікова. - Стер. вид. - Одеса : Гельветика, 2024. - 176 с. : іл., табл. - Рек. Вченою радою Міжнар. гуманітар. ун-ту (протокол № 3 від 30.09.2020 р.). - ISBN 978-966-992-151-2
УДК

MeSH-головна:
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION
МЕДИЦИНСКОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ МЕНЕДЖМЕНТ -- CASE MANAGEMENT (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление)
ЭКОНОМИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ECONOMICS, MEDICAL
Анотація: Розглянуто основні поняття менеджменту як науково-обґрунтованого процесу управління в медицині, зокрема в закладах державної та приватної форм власності. Акцент зроблено на завдання та функції менеджера системи охорони здоров’я в сучасних економічних умовах. Розглянуто основи оплати праці медичних працівників і поняття мотиваційного механізму управління медичним персоналом. Розглянуто сутність фінансово-економічних відносин в медицині, фінансове середовище та основні моделі фінансування медицини. Наведено основи маркетингу, аналіз ринкових можливостей, маркетинговий підхід до управління в медицині. Розглянуто основні поняття ціноутворення в медицині. Акцент зроблено на загальній структурі ціни медичної послуги. Представлено клінічний маркетинг в стоматологічному приватному закладі. Розглянуто особливості маркетингу у фармацевтичній галузі. Навчальний посібник розроблено в ілюстративній формі, що дозволить активно застосовувати матеріал в процесі дуальної освіти та дистанційного навчання. Для студентів та викладачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Викладений матеріал може бути корисним для широкого кола читачів, зацікавлених комплексом менеджменту та маркетингу в сфері медицини
Дод.точки доступу:
Кусик, Н. Л.
Рудінська, О. В.
Міжнар. гуманітар. ун-т
Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечнікова

Примірників всього: 2
ЧЗ (1), НА (1)
Вільні: ЧЗ (1), НА (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)