Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>U=614.2:005.7(075.8)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.
614.2
Б 83


    Борщ, В. І.
    Менеджмент та маркетинг в охороні здоров’я [Текст] : навч. посібник / В. І. Борщ, О. В. Рудінська, Н. Л. Кусик ; Одес. НМУ. - Одеса : ОЛДІ-ПЛЮС, 2022. - 264 с. : іл. - Рек. до друку Вченою радою Одес. НМУ (протокол № 1 від 01.09.2022 р.). - Бібліогр.: в кінці розд. - ISBN 978-966-289-648-0
УДК

MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ, УПРАВЛЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH ADMINISTRATION (кадры, методы, тенденции, экономика)
МЕДИЦИНСКИЙ ПЕРСОНАЛ -- MEDICAL STAFF (организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПЛАНИРОВАНИЕ -- HEALTH PLANNING (организация и управление)
КАДРАМИ УПРАВЛЕНИЕ -- PERSONNEL MANAGEMENT
Анотація: Розглянуто основні поняття менеджменту в охороні здоров’я як науково обґрунтованого процесу управління, зокрема, на мікрорівні: закладів охорони здоров’я державної та приватної форм власності, та на макрорівні: національних систем охорони здоров’я. Надано базові засади управління персоналом у закладах охорони здоров’я, особливості кадрової політики та підбору персоналу в медичних закладах, основи оплати праці в охороні здоров’я, базові форми та системи оплати праці медичного персоналу та мотиваційні механізми управління медичним персоналом. Представлено сутність фінансово-економічних відносин та процесів в охороні здоров’я, фінансове середовище, основні моделі та системи фінансування охорони здоров’я. Описано базові засади та основні поняття стратегічного менеджменту в охороні здоров’я, особливості стратегічного планування закладів охорони здоров’я.Розглянуто основні поняття маркетингу в охороні здоров’я, функціонування ринку медичних послуг та напрямки маркетингових досліджень, перспективи використання медичного маркетингу в охороні здоров’я. Представлено особливості комплексного вивчення ринку в системі маркетингу охорони здоров’я, можливості використання маркетингових моделей та особливості позиціювання медичних послуг на ринку. Розглянуто основи ціноутворення в охороні здоров’я, зокрема, акцент зроблено на структурі ціни медичної послуги та особливостях ціноутворення в охороні здоров’я на державному рівні. Надано базові засади та основні поняття стратегічного маркетингу в охороні здоров’я. Акцент зроблено на маркетингових стратегіях у системі управління закладом охорони здоров’я та процесі їх розробки. Розглянуто особливості стратегічного маркетингового планування на основі технологій стратегічного аналізу та маркетингового бізнес-планування в медицині. Навчальний посібник призначений для здобувачів вищої освіти та викладачів медичних спеціальностей закладів вищої освіти. Матеріал може бути корисним для широкого кола користувачів, зацікавлених вивченням менеджменту та маркетингу в охороні здоров’я
Дод.точки доступу:
Рудінська, О. В.
Кусик, Н. Л.
Одес. НМУ

Примірників всього: 2
ЧЗ (1), НА (1)
Вільні: ЧЗ (1), НА (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)