Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Книги- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (17)Вища освіта (2)Краєзнавство (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Денесюк, В. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-14 
1.
016:929:61(477.44-21)
Д 33


   
    Денисюк Віталій Іванович : біобібліогр. покаж. (до 70-річчя з дня народж.) / Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, наук. б-ка ; уклад.: Л. В. Сухарєва, Н. М. Кравчук ; відп. за вип. Л. І. Шпукал. - Вінниця : [б. в.], 2008. - 42 с. - (Серія "Вчені нашого університету"). - Бібліогр.: с.14-54
УДК

Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
УКАЗАТЕЛИ АЛФАВИТНЫЕ И ПРЕДМЕТНЫЕ -- INDEXES
БИОБИБЛИОГРАФИЯ -- BIOBIBLIOGRAPHY
БИБЛИОГРАФИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- BIBLIOGRAPHY OF MEDICINE
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Дод.точки доступу:
Сухарєва, Л. В. \уклад.\
Кравчук, Н. М. \уклад.\
Шпукал, Л. І. \відп. за вип.\
Денисюк, Віталій Іванович (кардіолог ; 1938 - ) \про нього\
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. Наук. б-ка

Примірників всього: 2
ІБО (1), КР (1)
Вільні: ІБО (1), КР (1)

Знайти схожі

2.
61
Д 33


    Денесюк, В. І.
    Етапи життя людини в медичному, філософському та релігійному розумінні [Текст] = Этапы жизни человека в медицинском, философском и религиозном понимании = Stages of human life in medical, philosophical and religions understanding / В. І. Денесюк, О. В. Денесюк. - Вінниця : Консоль, 2013. - 752 с. : іл. - Укр., рос. та англ. мовами. - Бібліогр.: с. 749-751. - ISBN 978-617-583-092-5
Є автограф: Прим. 513504 : Денесюк, В. І.
УДК

Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ЧЕЛОВЕКА РАЗВИТИЕ -- HUMAN DEVELOPMENT
ЖИЗНЬ -- LIFE
ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL (история)
РЕЛИГИОЗНЫЕ ФИЛОСОФИИ -- RELIGIOUS PHILOSOPHIES (история, психология)
ТАНАТОЛОГИЯ -- THANATOLOGY (история)
ИСКУССТВО -- ART (история)
Дод.точки доступу:
Денесюк, О. В.
Denesiuk O.
Denesiuk V.

Примірників всього: 1
ФД (1)
Вільні: ФД (1)

Знайти схожі

3.
61:378(477)
П 78


    "Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р.", навч.-метод. конф. (2015 ; Вінниця).
    Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015 -2025 р.р. : тези доп. навч.-метод. конф., 25 берез. 2015 р. / ред.: В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінській, Л. В. Фоміна ; відп. за вип. А. М. Гулевич. - Вінниця : [б. в.], 2015. - 255 с.
Примітки про походження:
Прим. 521160 : з б-ки Палія Г. К.
    Зміст:
Мороз, В. М. Проблеми та перспективи вищої медичної освіти у реалізації Національної стратегії реформування системи охорони здоров’я України / В. М. Мороз [и др.]. - С .3
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л.
Афанасюк, О. І. Національна стратегія побудови внутрішньої медицини на період 2015-2025 роках / О. І. Афанасюк, В. І. Денесюк. - С .7
Барціховський, А. І. Використання принципу АВС В.Парето для підвищення ефективності підготовки лікарів-інтернів в умовах Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / А. І. Барціховський [и др.]. - С .9
Інші автори: Кіщук В. В., Дмитренко І. В., Лобко К. А., Бондарчук О. Д., Рауцкіс П. А., Скічко С. В., Максимчук В. В., Грицун Я. П.
Бахнівський, В. С. Проблеми та особливості викладання економіки охорони здоров’я вітчизняним студентам медичних факультетів №1 та №2 вищих навчальних закладів медичного профілю / В. С. Бахнівський. - С .9
Бахнівський, В. С. Міждисциплінарний взаємозв’язок у викладанні організації охорони здоров’я та внутрішньої медицини як компонент реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. С. Бахнівський, Ю. Ю. Шушковська. - С .11
Башинський, Г. П. Деякі питання організації роботи теоретичних та клінічних кафедр в розбудові системи охорони здоров’я України на період 2015-2025 років / Г. П. Башинський, О. І. Башинська. - С .12
Білик, О. В. Сучасні принципи викладання дисципліни «Ресурсознавство лікарських рослин» для студентів фармацевтичного факультету / О. В. Білик, Н. С. Недорезанюк, Т. І. Ющенко. - С .13
Бондар, С. А. Вивчення лікарями-інтернами за фахом «Дерматовенерологія» питань щодо надання дерматовенерологічної допомоги в умовах надзвичайних ситуацій / С. А. Бондар [и др.]. - С .14
Інші автори: Гармаш Л. Л., Дмитренко С. В., Наліжитий А. А., Пічкур О. М.
Булавенко, О. В. Особливості викладання акушерства та гінекології в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / О. В. Булавенко, С. В. Балабуєва. - С .15
Булавенко, О. В. Досвід проведення і-го та іі-го турів олімпіади з акушерства і гінекології / О. В. Булавенко [и др.]. - С .17
Інші автори: Супрунова Т. В., Пролигіна І. В., Гончаренко О. М.
Ваколюк, Л. М. Особливості формування профілактичного мислення у майбутніх лікарів-стоматологів / Л. М. Ваколюк. - С .19
Василик, В. С. Вивчення професійних ціннісних орієнтацій студентів-медиків як механізм формування професійного відбору абітурієнтів / В. С. Василик. - С .20
Вернигородський, С. В. Проблемні питання викладання патоморфології та секційно-біопсійного курсу в рамках реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / С. В. Вернигородський, П. С. Жученко. - С .21
Вільцанюк, О. О. Реформа вищої медичної освіти - шлях до вдосконалення ринку медичних послуг / О. О. Вільцанюк, О. В. Ткаченко. - С .22
Вовк, І. М. Методичні підходи до лекцій з мікробіології на медичних факультетах / І. М. Вовк, З. М. Прокопчук. - С .23
Вуж, Т. Є. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України / Т. Є. Вуж, Т. Г. Ревіна. - С .24
Гаврилюк, А. О. Роль патологічної анатомії в системі медичної освіти та формуванні професійних навичок майбутніх лікарів / A. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король ; А. О. Гаврилюк, Г. М. Галунко, Т. М. Король. - С .26
Гаврилюк, А. О. Біопсійний метод дослідження в медицині, значення, проблеми і перспективи / A. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкіене, М. Р. Борейко ; А. О. Гаврилюк, В. Т. Рауцкієне, М. Р. Борейко. - С .27
Гаджула, Н. Г. Перспективні напрямки покращення вищої стоматологічної освіти у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Н. Г. Гаджула. - С .28
Гайдаєнко, О. Ф. Культура спілкування лікаря з пацієнтом / О. Ф. Гайдаєнко, О. П. Горпинюк. - С .29
Гайдай, О. Д. Управління якістю фармацевтичного товару згідно принципів GMP / О. Д. Гайдай, І. О. Псюк, А. С. Псюк. - С .30
Гармаш, Л. Л. Патріотичне виховання студентів / Л. Л. Гармаш [и др.]. - С .32
Інші автори: Бондар С. А., Дмитренко С. В., Пічкур О. М.
Германюк, Т. А. Підвищення ефективності засвоєнні знань з фармакології студентами фармацевтичного факультету / Т. А. Германюк, Т. І. Івко. - С .33
Гордзієвська, Н. А. До питання застосування сучасних комп’ютерних технологій при вивченні промислової технології лікарських засобів / Н. А. Гордзієвська, В. В. Гуцол, Я. В. Іщенко. - С .34
Грабович, Л. О. Вдосконалення обліку та звітності в галузі охорони здоров’я в умовах реформування / Л. О. Грабович, Н. І. Венцківська, Н. В. Коробчинська. - С .36
Гулевич, А. М. Труднощі у викладанні української мови як іноземної студентам медичних спеціальностей / А. М. Гулевич. - С .37
Глушак, А. А. Ситуаційні задачі, як ефективний інструмент у підготовці майбутніх лікарів- стоматологів / А. А. Глушак, Е. В. Беляєв, О. О. Коцюра. - С .39
Годлевський, А. І. Особливості викладання абдомінальної хірургії в умовах реформування вищої медичної освіти та побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / А. І. Годлевський, С. І. Саволюк, В. В. Балабуєва. - С .40
Горай, М. А. Шляхи удосконалення якості освіти майбутніх лікарів - стоматологів в контексті розвитку нової системи охорони здоров’я / М. А. Горай. - С .42
Гуменюк, А. Ф. Формування клінічного мислення - пріоритетне завдання у вихованні майбутніх лікарів в Україні / А. Ф. Гуменюк, І. В. Баранова. - С .43
Гуменюк, І. П. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / І. П. Гуменюк. - С .44
Дацишин, П. Т. Аналіз та порівняльна характеристика написання МЛІ Крок 2 іноземними студентами (російськомовною та англомовною формами навчання) ВНМУ імені М.І. Пирогова / П. Т. Дацишин [и др.]. - С .45
Інші автори: Заїка С. М., Иолтухівський М. В., Мельник А. В., Пшелуцький Ф. Ф., Федорченко О. В., Ходаківський О. А.
Денека, М. Т. Проблематика номенклатурних найменувань у сучасних латинській та українській терміносистемах / М. Т. Денека. - С .46
Дзекан, О. В. Самостійна позааудиторна робота англомовних студентів - важлива складова сучасного освітнього процесу у вищому навчальному закладі / О. В. Дзекан. - С .47
Дзекан, О. В. Переваги методу багатосторонньої комунікації над традиційною формою навчання у вищому медичному навчальному закладі / О. В. Дзекан. - С .48
Дідик, Н. В. Перспективи вищої медичної школи на терені побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Н. В. Дідик. - С .49
Дмитренко, С. В. Тенденції врегулювання охорони здоров’я на обласному рівні / С. В. Дмитренко. - С .50
Дмитренко, С. В. Стратегії розвитку охорони здоров’я України / С. В. Дмитренко, Л. Л. Гармаш, С. А. Бондар. - С .51
Дністрянська, А. П. Підготовка майбутніх лікарів в умовах побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / А. П. Дністрянська. - С .53
Добровольська, К. В. Використання електронних симуляторів в процесі підготовки студентів до занять з медичної та біологічної фізики / К. В. Добровольська, В. М. Дідич. - С .54
Дудник, А. Б. Європейський досвід. Чи дають можливість його реалізувати? / А. Б. Дудник. - С .55
Дудник, О. М. Навчання фаховому мовленню, розвиток навичок наукового стилю спілкування студентів-іноземців І курсу медичного факультету / О. М. Дудник. - С .56
Дудник, В. М. Удосконалення практичної підготовки студентів 6 курсу до державної підсумкової атестації / В. М. Дудник, І. І. Андрікевич, Г. І. Мантак. - С .58
Дудник, В. М. Організація самостійної роботи студентів 6 курсу медичних факультетів / В. М. Дудник, Г. І. Мантак, І. І. Андрікевич. - С .59
Дудник, В. М. Практична підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в навчальному симуляційному центрі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова / В. М. Дудник, В. П. Попов, О. О. Зборовська. - С .60
Дудник, В. М. Перспективи викладання медичної генетики в розрізі розробки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / В. М. Дудник, Н. І. Сінчук. - С .61
Дудник, В. М. Задачі підготовки лікарів-інтернів зі спеціальності «Педіатрія» в світі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. - С .62
Інші автори: Сторожук І. В., Шангутова Л. А., Шаламай М. О.
Дудник, В. М. Реалізація національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник [и др.]. - С .63
Інші автори: Шангутова Л. А., Сторожук І. В., Фурман В. Г., Шангутов С. В.
Дудник, В. М. Програмна підготовка студентів 6 курсу на кафедрі педіатрії №2 в розрізі Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / В. М. Дудник, В. Г. Фурман, Л. А. Шангутова. - С .64
Дудник, В. М. Питання надання медичної допомоги дітям з гематологічною та онкогематологічною патологією у вищій медичній школі / В. М. Дудник, В. Г. Фурман. - С .65
Жорняк, О. І. Особливості викладання курсу мікробіології іноземним студентам / О. І. Жорняк, П. В. Жорняк. - С .66
Жорняк, П. В. Використання тестового контролю для вивчення дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія" / П. В. Жорняк. - С .67
Заліська, О. М. Досвід і перспективи навчання провізорів з питань доказової фармації для рослинних препаратів / О. М. Заліська, І. Г. Мудрак. - С .68
Зайцева, К. А. Організаційний стрес-менеджмент та основи крос-культурної психології у варіативній частині навчальних програм з профілактичної медицини для майбутніх лікарів в умовах міграції біженців з зони проведення АТО та необхідності реабілітації учасників бойових дій на території України / К. А. Зайцева, В. С. Василик. - С .69
Заліська, О. М. Напрями оптимізації післядипломної і неперервної освіти провізорів на основі наукових досліджень / О. М. Заліська [и др.]. - С .70
Інші автори: Парновський Б. Л., Максимович Н. М., Піняжко О. Б.
Зелінська, Т. М. Обґрунтування необхідності робіт по професійній орієнтації молоді на медичні спеціальності / Т. М. Зелінська. - С .71
Івко, Т. І. Впровадження основ GDP у підготовку провізора за допомогою інтерактивних методів навчання / Т. І. Івко, Т. А. Германюк. - С .72
Ігнащук, О. В. Досвід викладання менеджменту в охороні здоров’я на етапах післядипломної освіти / О. В. Ігнащук. - С .74
Істошин, В. М. Патріотичне виховання студентів-медиків як одна зі складових роботи куратора академічної групи / В. М. Істошин, А. В. Білошицька. - С .75
Йолтухівський, М. В. Організація самостійної роботи студентів фармацевтичного факультету на кафедрі нормальної фізіології / M. B. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік ; М. В. Йолтухівський, Т. І. Борейко, Н. В. Белік. - С .76
Каніковський, О. Є. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. - С .78
Каніковський, О. Є. Альтернативне бачення перспектив побудови медичної системи нового зразку / О. Є. Каніковський [и др.]. - С .79
Інші автори: Андросов С. І., Мосьондз В.В., Павлик І. В.
Каніковський, О. Є. Проблеми і перспективи формування клінічного мислення у студентів в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / О. Є. Каніковський, С. В. Сандер, І. В. Павлик. - С .80
Каніковський, О. Є. Роль керівника клініки в реалізації стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України / О. Є. Каніковський, І. В. Павлик, С. В. Сандер. - С .81
Касьяненко, Д. М. Впровадження критичного мислення орієнтованого на забезпечення якості засвоєння навчального матеріалу у студентів під час вивчення ортодонтії / Д. М. Касьяненко, П. С. Фліс, О. І. Попова. - С .82
Качула, С. О. Значення експериментальних досліджень у викладанні «Біологічної та біоорганічної хімії» за сучасних умов / C. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик ; С. О. Качула, С. В. Ладутько, Г. З. Личик. - С .83
Кім, Л. М. Критерії складання іншомовного лексичного мінімуму для студентів медичних ВНЗ / Л. М. Кім, І. І. Макодай. - С .83
Кім, Л. М. Основні методичні принципи вивчення іноземної мови у вищій медичній школі / Л. М. Кім, В. О. Мороз. - С .85
Кіщук, В. В. Шляхи удосконалення навчання лікарів-інтернів з оториноларингології та загальної практики - сімейної медицини у світлі реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України / В. В. Кіщук [и др.]. - С .86
Інші автори: Дмитренко І. В., Бондарчук О. Д., Лобко К. А., Барціховський А. І.
Коваленко, І. М. Дослідження навчальних мотивів діяльності студентів ВНМУ імені М.І. Пирогова / І. М. Коваленко, Н. С. Фоміна. - С .87
Козак, Н. І. Важливість вивчення іноземної мови у реалізації побудови нової системи охорони здоров’я України / Н. В. Козак, С. Г. Пойда. - С .88
Колісник, П. Ф. Багаторівнева медична реабілітація як складова частина системи охорони здоров’я / П. Ф. Колісник [и др.]. - С .89
Інші автори: Колісник С. П., Кравець Р. А., Гуменюк І. П.
Колісник, П. Ф. Невирішені питання медичної реабілітації: понятійний апарат, нормативно- оранізаційна база, кваліфікаційна підготовка, стандартизація допомоги / П. Ф. Колісник, О. В. Марчук, С. П. Колісник. - С .90
Колошко, О. М. Досвід викладання біологічної хімії студентам, що навчаються за спеціальністю медична психологія та перспективи на 2015-2025 р.р / О. М. Колошко. - С .92
Комарницька, Н. Т. Питання вдосконалення післядипломної підготовки організаторів охорони здоров’я на сучасному етапі розробки і реалізації «Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р.» / Н. Т. Комарницька, Т. А. Малик. - С .93
Комарницька, Н. Т. Зворотний зв’язок в управлінні медичним закладом / Н. Т. Комарницька, В. М. Цебрик. - С .95
Кондратюк, А. І. Проблеми та перспективи вищої медичної школи щодо удосконалення підготовки лікарів у контексті Національної стратегії побудови нової системи / А. І. Кондратюк [и др.]. - С .97
Інші автори: Кривоніс Т. Г., Байгузіна І. Ч., Демченко М. І.
Кондратюк, А. І. Дослідження проблеми психоемоційного вигорання та роль вищої медичної школи у профілактиці та запобіганні професійної деформації серед викладачів та / А. І. Кондратюк [и др.]. - С .99
Інші автори: Кривоніс Т. Г., Серебренникова О. А., Черначук С. В.
Кордон, Ю. В. Удосконалення ефективності перевірки знань студентів за допомогою тестового контролю / Ю. В. Кордон, О. І. Жорняк, С. А. Колодій. - С .101
Корж, О. Ю. Методи морального впливу на особистість майбутнього лікаря / О. Ю. Корж, В. О. Мороз. - С .102
Корзун, О. В. Родовід моєї родини як творча робота в межах курсів «Історія України» та «Історія української культури» / О. В. Корзун. - С .104
Коробко, О. А. Шляхи удосконалення навчального процесу на клінічній кафедрі / О. А. Коробко, І. А. Ільюк, Т. В. Степанюк. - С .105
Краєвська, Г. П. Роль дисципліни «Українська мова (за професійним спрямуванням)» у формуванні професійного мовлення студента-медика / Г. П. Краєвська. - С .106
Краснова, Л. І. Викладання питань біоетики та біобезпеки для студентів медичного факультету / Л. І. Краснова [и др.]. - С .107
Інші автори: Фещук Н. М., Шевчук Т. В., Лукіна Н. Ю., Стоян Н. В.
Кривов’яз, О. В. Організаційні підходи з оптимізації засвоєння студентами тестових завдань з аптечної технології лікарських засобів в рамках підготовки до складання / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська. - С .108
Крижановська, А. В. Аналіз результатів навчання студентів коледжного потоку з мікробіології та шляхи його вдосконалення / А. В. Крижановська, Є. Ф. Макац. - С .109
Крижановська, А. В. Особливості проведення лекцій та практичних занять з мікробіології англомовним слухачам / А. В. Крижановська, С. А. Іванова, І. М. Вовк. - С .110
Кулик, Л. Г. Застосування нових методів викладання фтизіатрії в умовах реорганізації фтизіатричної служби в Україні / Л. Г. Кулик. - С .111
Кулєшова, С. М. Передача в приватні руки ПМСД - це реформування охорони здоров’я чи подальше поглиблення кризи в галузі? / С. М. Кулєшова, Т. О. Слєпова, О. В. Ткаченко. - С .112
Кушта, А. О. Тематика знеболення, як складова частина викладання предмету хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії / А. О. Кушта, С. С. Поліщук, С. М. Шувалов. - С .114
Ладутько, С. В. Значення викладання біохімії у формуванні фахового менталітету у студентів вищих медичних закладів / С. В. Ладутько, С. О. Качула. - С .115
Лациба, В. П. Сучасне бачення історії України / В. П. Лациба, Н. В. Іванова. - С .116
Леонова, Н. В. Самостійна робота - як формування пізнавальної діяльності студентів-медиків / Н. В. Леонова, І. А. Руцька, І. А. Марчук. - С .118
Лисенко, Д. А. Проблеми адаптації навчання студентів медичних ВУЗів до вимог нової системи медицини / Д. А. Лисенко. - С .119
Лисенко, О. М. Професійні жаргонізми в медичному дискурсі / О. М. Лисенко. - С .120
Лисунець, О. В. Перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації Національної стратегії розбудови системи охорони здоров’я в Україні / О. В. Лисунець. - С .121
Личик, Г. З. Використання ситуаційних задач під час викладання біологічної хімії в ВНМУ імені Пирогова М. І. / Г. З. Личик, К. М. Тубулкан. - С .122
Лісовий, М. І. Мотивація навчальної діяльності студентів-медиків на заняттях з формування культури професійного мовлення / М. І. Лісовий. - С .123
Логутіна, Н. В. Шляхи удосконалення викладання латинської мови у майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я / Н. В. Логутіна, О. Б. Наливайко. - С .125
Лук’янович, І. Л. Оптимізації навчального процесу на клінічній кафедрі через алгоритмізацію побудови діагнозу у відповідності до виявлених ознак захворювання / І. Л. Лук’янович. - С .127
Мазур, О. І. Особливості викладання органічної хімії для англомовних студентів фармацевтичного факультету / О. І. Мазур, О. В. Полонець. - С .128
Марлова, А. С. Роль іноземної мови у професійній підготовці студентів вищих медичних навчальних закладів / А. С. Марлова, А. Л. Яценко. - С .129
Марчук, І. А. Економічні проблеми та перспективи в системі медичної освіти / І. А. Марчук. - С .130
Марчук, О. В. Актуальні проблеми створення сучасних підручників з медицини / О. В. Марчук, В. В. Георгієв, С. І. Мазур. - С .132
Масік, Н. П. Форми оптимізації практичної підготовки студентів на кафедрі внутрішньої медицини / Н. П. Масік. - С .133
Михайлюк, Γ. Τ. Створення сучасних фахових комп’ютерних словників з латинської мови як складова якісної підготовки студентів вищої медичної школи / Γ. Τ. Михайлюк, М. В. Плотницька ; Г. Т. Михайлюк, М. В. Плотницька. - С .134
Мікаєлян, В. В. Комунікативний підхід при вивченні англійської мови у вищих медичних навчальних закладах / В. В. Мікаєлян. - С .136
Мовчан, Г. О. Особливості засвоєння практичних навичок студентами 4 та 5 курсів медичного факультету під час літньої виробничої практики / Г. О. Мовчан [и др.]. - С .137
Інші автори: Хоменко В. М., Савицька О. О., Остапчук О. І.
Мороз, В. М. Проблеми викладання нормальної фізіології іноземним студентам, що навчаються англійською мовою та шляхи їх вирішення / В. М. Мороз [и др.]. - С .138
Інші автори: Йолтухівський М. В., Омельченко О. Д., Гусакова І. В., Богомаз О. В.
Московко, С. П. Лекційна складова навчального процесу: зміна парадигми? / С. П. Московко, Л. М. Желіба, Г. С. Московко. - С .138
Мостовой, Ю. М. Паліативна допомога у викладенні питань сестринської практики / Ю. М. Мостовой, Л. В. Распутіна, Д. В. Діденко. - С .139
Мруг, В. М. Вивчення сучасних методів індикації збудників інфекційних хвороб / В. М. Мруг. - С .140
Мруг, О. Ф. Оптимізація підходу до вивчення психіатрії, наркології та психотерапії з використанням інтерактивної педагогіки / О. Ф. Мруг. - С .141
Мунтян, Л. М. Тренінгові центри медичних університетів та їх роль в реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / Л. М. Мунтян [и др.]. - С .143
Інші автори: Орловський В. О., Мунтян В. Л., Мадюдя В. М., Юр А. М., Мунтян М. Л., Денисюк А. В.
Наливайко, О. І. Що могло б стати найефективнішим вкладом медичних вишів у реалізацію Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні? / О. І. Наливайко. - С .145
Недорезанюк, Н. С. Застосування тестового контролю при вивченні фармацевтичної хімії студентами Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова / Н. С. Недорезанюк, О. В. Білик. - С .146
Нечипорук, В. М. Використання навчальних мультимедійних технологій у роботі з студентами- медиками при вивченні «Медичної хімії» / В. М. Нечипорук. - С .146
Омельченко, О. Д. Проблеми викладання на теоретичних кафедрах як складова проблем медичної освіти в Україні / О. Д. Омельченко, І. В. Гусакова, О. В. Богомаз. - С .148
Очеретнюк, А. О. Методичне забезпечення англомовної форми викладання фармакогнозії та фітотерапії на кафедрі фармацевтичної хімії / А. О. Очеретнюк. - С .149
Павлик, І. В. Особливості післядипломного навчання хірургії іноземним студентам з англомовною формою навчання в аспекті реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015- 2025 р.р / І. В. Павлик. - С .150
Паламарчук, А. В. Метод пошуково-дослідницьких проектів у міждисциплінарному аспекті / А. В. Паламарчук, М. В. Власенко. - С .152
Палій, І. Г. Сучасні підходи до оптимізації навчання іноземних студентів у медичному вузі / І. Г. Палій. - С .153
Палій, Г. К. Роль викладання клінічної мікробіології на етапі післядипломної підготовки у формуванні лікаря / Г. К. Палій, В. П. Ковальчук, С. А. Іванова. - С .155
Пархонюк, В. П. Організація виробничої практики студентів Вінницького національного медичного університету імені М.І.Пирогова за кредитно-модульною системою навчання / В. П. Пархонюк [и др.]. - С .156
Інші автори: Пустовіт В. М., Кузьмінова Н. В., Швець Л. В.
Пилипчук, В. Л. Ресурси та резерви національної системи охорони здоров’я для забезпечення нових потреб у медичній допомозі / В. Л. Пилипчук. - С .157
Півошенко, В. П. Про врахування впливу пізнавальної мотивації на формування особистості студента-іноземця / В. П. Півошенко. - С .159
Півошенко, В. П. Про культурологічний аспект загальноосвітньої підготовки фахівців для зарубіжних країн / В. П. Півошенко, Н. В. Іванова. - С .161
Півторак, К. В. Роль та значимість лекції у викладанні клінічної фармакології в процесі реалізації освітньо-професійної програми підготовки висококваліфікованого спеціаліста / К. В. Півторак, Л. А. Вознюк, О. О. Яковлева. - С .162
Півторак, Н. А. Професійна компетентність викладача як важливий фактор підготовки та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я / Н. А. Півторак, І. В. Феджага. - С .163
Піскун, Р. П. Проблеми та перспективи викладання медичної біології в підготовці висококваліфікованих лікарів / Р. П. Піскун, Н. М. Гринчак, С. С. Хлєстова. - С .165
Піскун, Р. П. Основні принципи особистісно-орієнтованого навчання при викладанні медичної біології / Р. П. Піскун [и др.]. - С .166
Інші автори: Шевчук Т. І., Мусатова К. В., Галузіна Л. О.
Пликанчук, О. В. Удосконалення викладання курсу фтизіатрії у Вінницькому національному медичному університеті ім. М.І. Пирогова / О. В. Пликанчук. - С .167
Плотницька, М. В. Інтерактивні технології у процесі удосконалення викладання латинської мови у вищих навчальних медичних закладах / М. В. Плотницька, Г. Т. Михайлюк. - С .169
Погорілий, В. В. Проблеми та перспективи підготовки сучасного лікаря дитячого-хірурга у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, О. Г. Якименко. - С .170
Погорілий, В. В. Концепція викладання дитячої хірургії для студентів-педіатрів / В. В. Погорілий, В. С. Конопліцький, В. А. Навроцький. - С .171
Пойда, С. Г. Обґрунтування потреби вивчення англійської мови у ВНЗ / С. Г. Пойда, Н. В. Козак. - С .173
Попова, О. І. Особистісний підхід в освіті студентів-стоматологів / О. І. Попова, Д. М. Касьяненко, М. В. Попов. - С .174
Постовітенко, К. П. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я України / К. П. Постовітенко. - С .175
Постоловська, Т. Т. Особливості створення навчальних програм на кафедрах стоматологічного факультету / Т. Т. Постоловська [и др.]. - С .176
Інші автори: Поліщук С. С., Шувалов С. М., Кушта Г. О., Шкільняк Л. І.
Процюк, Т. Л. Сучасні актуальні питання педагогічного процесу вищих медичних навчальних / Т. Л. Процюк, Т. В. Капітан, О. В. Герасимова. - С .177
Ратушняк, І. І. Умови формування комунікативної культури студентів у процесі професійної підготовки в медичному вузі / І. І. Ратушняк. - С .178
Редчіц, М. А. Оптимізація підготовки майбутніх лікарів з питань організації санітарно- гігієнічних заходів в осередку надзвичайних ситуацій / М. А. Редчіц, О. В. Яцина, О. Є. Александрова. - С .180
Рикало, Н. А. Підвищення якості підготовки студентів стоматологічного факультету на кафедрі патофізіології ВНМУ імені М.І. Пирогова / Н. А. Рикало, В. В. Пилипонова. - С .181
Римша, О. В. Використання інновацій в галузі мікробіології для підготовки майбутніх лікарів / О. В. Римша, О. А. Назарчук. - С .182
Римша, С. В. Формування фахового менталітету лікаря як основа підготовки у ВНЗ / С. В. Римша, Н. В. Рациборинська-Полякова. - С .183
Родінкова, В. В. Викладання дисциплін біологічного циклу у вищих навчальних закладах медичного профілю для студентів англомовної форми навчання на прикладі досвіду кафедри фармації / В. В. Родінкова [и др.]. - С .184
Інші автори: Паламарчук О. В. , Криклива С. Д., Бобровська С. Д., Кременська Л. В.
Ромашкіна, О. А. З досвіду здійснення моніторингу знань у англомовних студентів стоматологічного факультету на кафедрі ортопедичної стоматології / О. А. Ромашкіна. - С .185
Рубіна, О. С. Післядипломна підготовка лікарів-неонатологів - забезпечення якості та ефективності / О. С. Рубіна, О. А. Биковська, Т. І. Саврун. - С .187
Сергета, І. В. Проблемні питання сучасної психогігієни у контексті їх інтеграції у процес навчальної підготовки студентів / І. В. Сергета [и др.]. - С .187
Інші автори: Дреженкова І. Л., Стоян Н. В., Панчук О. Ю., Теклюк Р. В., Лукіна Н. Ю., Тимощук О. В.
Сергета, І. В. Особливості викладання військової гігієни та гігієни надзвичайних ситуацій у структурі навчальної дисципліни “Гігієна та екологія” / І. В. Сергета. - С .188
Сергєєв, С. В. Роль когнітивних спотворень у професійній діяльності провізора / С. В. Сергєєв. - С .189
Сєркова, В. К. Шляхи формування світогляду майбутнього лікаря на клінічній кафедрі / В. К. Сєркова, О. О. Савицька, Г. О. Мовчан. - С .191
Сенюта, І. Я. Актуальність викладання медичного права в вищих навчальних медичних закладах України / І. Я. Сенюта, А. О. Гаврилюк. - С .192
Сливка, В. П. Необхідність нових орієнтирів для лікарів в освіті і в суспільстві / В. П. Сливка, О. Я. Сливка. - С .193
Слюсар, О. А. Роль та значення практик з технології ліків в професійній підготовці провізорів / О. А. Слюсар, Н. А. Гордзієвська, Т. І. Ющенко. - С .194
Смірнова, О. В. Роль фундаментальних наук у підготовці лікарів / О. В. Смірнова. - С .196
Сокур, С. О. Знання - це воля до навчання та розумова праця / C. O. Сокур ; С. О. Сокур. - С .197
Степанюк, Г. І. Шляхи оптимізації вивчення фармакології: точка зору студента / Г. І. Степанюк [и др.]. - С .198
Інші автори: Волощук Н. І., Степанюк Н. Г., Пашинська О. С., Драчук О. П., Денисюк О. М.
Стукан, О. К. До питання покращення якості навчання студентів з мікробіології / О. К. Стукан. - С .200
Сулім, О. Г. Впровадження новітніх інформаційних технологій у структуру освіти вищої медичної школи / О. Г. Сулім. - С .200
Тарасюк, О. К. Проблеми та перспективи викладання клінічних дисциплін у англомовних студентів для підвищення якості навчання / О. К. Тарасюк. - С .202
Тарасюк, В. С. Метод муляжування в системі вивчення екстреної медичної допомоги на кафедрі медицини катастроф та безпеки життєдіяльності / В. С. Тарасюк [и др.]. - С .203
Інші автори: Матвійчук М. В., Поляруш В. В., Подолян В. М.
Тихолаз, С. І. Втілення в життя Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні викладачами курсу латинської мови та основ медичної термінології / С. І. Тихолаз. - С .204
Ткаченко, Л. А. Основні напрямки методики викладання української мови як іноземної / Л. А. Ткаченко. - С .206
Ткаченко, О. В. Особливості навчання та підвищення кваліфікації працівників охорони здоров’я в умовах реформування галузі / О. В. Ткаченко, О. О. Вільцанюк. - С .207
Тозюк, О. Ю. Компетентнісний підхід у фаховій підготовці кваліфікованого провізора / О. Ю. Тозюк. - С .209
Токарчук, Н. І. Питання викладання невідкладних станів для студентів IV курсу - напрямок Національної стратегії охорони здоров’я в Україні / Н. І. Токарчук [и др.]. - С .210
Інші автори: Чекотун Т. В., Антонець В. А., Кислова Ю. О.
Томашкевич, Г. І. Методологія викладання: попередній діагноз - синдром чи нозологія / Г. І. Томашкевич. - С .211
Феджага, І. В. Актуальність викладання курсу « Основи гомеопатії» у вітчизняних студентів з позицій Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025р.р / І. В. Феджага. - С .212
Федик, Т. В. Актуальні напрямки модернізації вищої медичної школи у реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні / Т. В. Федик. - С .213
Фещук, А. Н. Про необхідність удосконалення диференційованого навчання з охорони праці в галузі / А. Н. Фещук [и др.]. - С .214
Інші автори: Фещук Н. М., Александрова О. Є., Краснова Л. І., Редчиц М. А.
Філімонов, Ю. В. Міждисциплінарна інтеграція щодо вивчення запальних стоматологічних захворювань у дітей при ортодонтичному лікуванні / Ю. В. Філімонов, А. В. Пачевська. - С .215
Фіщенко, В. О. Міждисциплінарна інтеграція при навчанні лікарів-інтернів наданню медичної 216 допомоги при полі травмі / В. О. Фіщенко, В. І. Кириченко, І. Г. Кирищук. - С .216
Фіщук, О. О. Використання «кейс» методу навчання в учбовому процесі на кафедрі ендокринології / О. О. Фіщук. - С .217
Фоміна, Л. В. Викладач - головна фігура навчального процесу / Л. В. Фоміна, Д. О. Меркулова. - С .217
Фомін, О. О. Інформаційні комп’ютерні технології у підготовці лікарів / О. О. Фомін, О. О. Фомін. - С .219
Хлєстова, С. С. Стратегії формування фахової компетентності майбутніх лікарів при вивченні медичної біології / С. С. Хлєстова [и др.]. - С .220
Інші автори: Гринчак Н. М., Васенко Т. Б., Спрут О. В.
Хоменко, В. М. Використання уніфікованих клінічних протоколів як стандартів надання медичної допомоги при викладанні внутрішньої медицини / В. М. Хоменко, Г. О. Мовчан, О. І. Остапчук. - С .222
Хурані, І. Ф. Реформування системи охорони здоров’я України: реалії, стратегічні можливості та перспективи / І. Ф. Хурані. - С .223
Чайка, Г. В. Проблеми та перспективи в системі підготовки викладачів вищих медичних закладів України / Г. В. Чайка, Б. Ф. Мазорчук, А. Л. Костюк. - С .224
Чайка, Г. В. Шляхи удосконалення якості практичної підготовки у вищій медичній школі, як одного з перспективних напрямків розвитку системи охорони здоров’я України / Г. В. Чайка, Л. В. Яремчук, В. В. Буран. - С .226
Черешнюк, Г. С. Погляд фахівців щодо реформування системи охорони здоров’я на первинному рівні / Г. С. Черешнюк, Л. В. Черешнюк. - С .227
Чернобровий, В. М. Вдосконалення навчального процесу у вищому навчальному закладі - сучасні підходи та шляхи реалізації / В. М. Чернобровий, І. Г. Палій. - С .229
Чернова, І. В. Шляхи вдосконалення засвоєння практичних навичок студентами 6 курсу на циклі «Загальна практика-сімейна медицина» / І. В. Чернова. - С .230
Шапринський, В. О. Особливості викладання спеціальних розділів хірургії студентам медичного факультету / В. О. Шапринський [и др.]. - С .232
Інші автори: Кривецький В. Ф., Камінський О. А., Мітюк О. І., Сливка В. П., Пашинський Я. М., Шапринський Є. В., Романчук В. Д.
Швець, Л. В. Реформа вищої медичної школи: ідеї та реалії / Л. В. Швець. - С .233
Шевчук, Н. М. Досвід особливостей викладання курсу мікробіології студентам фармацевтичного факультету / Н. М. Шевчук, Л. К. Сорокоумова. - С .234
Шушковська, Ю. Ю. Проблеми викладання внутрішніх хвороб у розробці та реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015-2025 р.р / Ю. Ю. Шушковська, В. С. Бахнівський. - С .235
Ющенко, Л. О. Особливості викладання предмету «Дитячі хвороби» для студентів стоматологічного факультету / Л. О. Ющенко, О. В. Оніськова, Т. В. Чугу. - С .237
Ющенко, Т. І. Самостійна робота студентів як елемент формування професійних навиків провізора / Т. І. Ющенко, О. А. Слюсар. - С .238
Яблонь, О. С. Роль і місце педіатрії у системі охорони здоров’я, яка реформується / О. С. Яблонь, Я. М. Кулик, Н. М. Пахнюща. - С .239
Яковлева, О. О. Орієнтація провізорів за спеціальністю «загальна фармація» на сучасні вимоги / О. О. Яковлева, Л. А. Вознюк. - С .240
Яковлева, О. О. Інтернатура з медицини невідкладних станів - сьогодні та завтра (яке це завтра?) / О. О. Яковлева [и др.]. - С .242
Інші автори: Кобірніченко А. В., Клекот О. О., Вознюк Л. А., Семененко І. Ф.
УДК

Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции)
КОНГРЕССЫ КАК ТЕМА -- CONGRESSES AS TOPIC
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Вища медична освіта повинна забезпечити високоякісну підготовку студентів і є важливою складовою реформування галузі охорони здоров’я та реалізації соціальних пріоритетів держави, оскільки від рівня підготовки майбутніх лікарів залежить якість надання медичної допомоги населенню країни. Сучасний розвиток медичної науки і практики зумовлюють необхідність вносити корективи в підготовку та підвищення кваліфікації медичних працівників із наближенням їх освіти до міжнародних стандартів. Саме тому, якість освіти у вищих навчальних закладах необхідно покращити шляхом ефективної організації та інформатизації навчального процесу, впровадженням передових наукових розробок у практику викладання, забезпеченням високого професіоналізму викладачів, створенням сучасної навчально-методичної бази в усіх освітніх галузях, зокрема і медичній. Збірник розрахований на всіх працівників медичної галузі
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \ред.\
Гумінській, Ю. Й. \ред.\
Гуминский Ю. И.
Фоміна, Л. В. \ред.\
Фомина Л. В.
Гулевич, А. М. \відп. за вип.\
Полеся, Т. Л.
Лобко, К. А.
Бондарчук, О. Д.
Рауцкіс, П. А.
Скічко, С. В.
Максимчук, В. В.
Грицун, Я. П.
Наліжитий, А. А.
Пічкур, О. М.
Гончаренко, О. М.
Мельник, А. В.
Пшелуцький, Ф. Ф.
Федорченко, О. В.
Ходаківський, О. А.
Шаламай, М. О.
Фурман, В. Г.
Шангутов, С. В.
Піняжко, О. Б.
Павлик, І. В.
Барціховський, А. І.
Гуменюк, І. П.
Демченко, М. І.
Черначук, С. В.
Лукіна, Н. Ю.
Стоян, Н. В.
Остапчук, О. І.
Гусакова, І. В.
Богомаз, О. В.
Мадюдя, В. М.
Юр, А. М.
Мунтян, М. Л.
Денисюк, А. В.
Швець, Л. В.
Галузіна, Л. О.
Кушта, Г. О.
Шкільняк, Л. І.
Бобровська, С. Д.
Кременська, Л. В.
Панчук, О. Ю.
Теклюк, Р. В.
Тимощук, О. В.
Пашинська, О. С.
Драчук, О. П.
Денисюк, О. М.
Подолян, В. М.
Кислова, Ю. О.
Краснова, Л. І.
Редчіц, М. А.
Спрут, О. В.
Мітюк, О. І.
Сливка, В. П.
Пашинський, Я. М.
Шапринський, Є. В.
Романчук, В. Д.
Вознюк, Л. А.
Семененко, І. Ф.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова

Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФРК (1)
Вільні: ЧЗ (1), ФРК (1)

Знайти схожі

4.
616.1/.4
Д 44


   
    Діагностичні, лікувальні та профілактичні алгоритми з внутрішньої медицини [Текст] : навч.-метод. посіб. / В. І. Денесюк [та ін.]. ; ред. В. І. Денесюк ; рец. Є. Х. Заремба [та ін.] ; Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, каф. внутрішньої медицини №3. - Київ : Центр ДЗК, 2015. - 152 с. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова від 25 лют. 2015 р. протокол № 6. - ISBN 978-617-7175-21-5
Примітки про походження:
Прим. 526816 : Дар від Мороз В. М.
Є автограф: Прим. 527736 :
УДК

Рубрики: ВНМУ

MeSH-головна:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, стандарты, тенденции)
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
Анотація: Актуальною проблемою підготовки лікарів с впровадження елементів творчості в навчання серед студентів 6-го курсу з внутрішньої медицини. Па кафедрі внутрішньої медицини №3 Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова протягом останніх 5 років застосована вперше в Україні методика впровадження творчості в навчальний процес шляхом складання діагностичних, лікувальних, профілактичних алгоритмів та проведення конкурсів на краще клінічне мислення студентів, про що свідчить цей навчально-методичний посібник
Дод.точки доступу:
Денесюк, В. І.
Denesiuk V.
Іванов, В. П.
Сторожук, Б. Г.
Афанасюк, О. І.
Білоконна, Н.С.
Білонько, О. Ф.
Денесюк, О. В.
Denesiuk O.
Колесник, О. М.
Коцута, Г. І.
Олійник, О. В.
Осядла, Е. С.
Сізова, М. П.
Сизова М. П.
Хребтій, Г. І.
Шмалій, В. І.
Ковальчук, О. В.
Масловський, В. Ю.
Нюшко, Т. Ю.
Пентюк, Л. О.
Пентюк Л. А.
Денесюк, В. І. \ред.\
Заремба, Є. Х. \рец.\
Волошин, О. І. \рец.\
Мостовой, Ю. М. \рец.\
Мостовий Ю. М.
Шевчук, С. В. \рец.\
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. каф. внутрішньої медицини №3

Примірників всього: 4
НА (2), ЧЗ (2)
Вільні: НА (2), ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
616.12-008.318
Д 33


    Денесюк, В. І.
    Аритмії та блокади серця : 30-річний науково-практичний досвід вивчення порушень ритму серця з урахуванням рекомендацій доказової медицини [Текст] : практ. кер. / В. І. Денесюк, В. М. Мороз, О. В. Денесюк. - Київ : Центр ДЗК, 2017. - 560 с. - Затв. до друку Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол №4 від 20.04.2017 р.). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7175-27-7
Примітки про особливості:
Прим. 517418 : Дарунок від Денесюка В. І.
Прим. 518019 : Дарунок від Денесюка В. І.
    Зміст:
Розділ 1. Сучасні погляди на механізми розвитку порушень ритму серця . - С .11
Аритмії, викликані порушеннями формування імпульсу . - С .12
1.2. Аритмії, викликані порушеннями проведення імпульсу (micro re-entry та macro re-entry) . - С .18
Генетичні механізми, які сприяють розвитку порушень ритму серця . - С .21
Розділ 2. Електрокардіограма в нормі та критерії діагностики гіпертрофій різних відділів серця . - С .24
Електрокардіограма в нормі . - С .25
Критерії діагностики гіпертрофій різних відділів серця . - С .35
Холтерівське моніторування ЕКГ . - С .43
Розділ 3. Класифікація аритмій та блокад серця . - С .49
Розділ 4. Клінічна та електрофізіологіяна характеристика анти аритмічних препаратів і засобів інших груп, які володіють опосередкованою проти аритмічною дією . - С .56
Клінічна та електрофізіологічна характеристика антиаритмічних препаратів різних класів . - С .57
Клінічна характеристика та класифікація препаратів, які володіють прямою або опосередкованою аритмічною дією і не увійшли в класифікацію V. Williams [1984] та Harrison [1986] . - С .82
Проаритмогенні ефекти антиаритмічних препаратів . - С .93
Розділ 5. Принципи комбінованого застосування анти аритмічних препаратів при резистентних порушеннях ритму серця . - С .105
Розділ 6. Надшлуночкові, шлуночкові екстрасистоли та пара систоли . - С .119
Розділ 7. Пароксизмальні над шлуночкові тахікардії . - С .169
7.1. Клініка та діагностика різних форм надшлуночковихтахікардій . - С .172
7.2. Лікування надшлуночкової тахікардії . - С .184
7.3. Надшлуночкові тахікардії у вагітних . - С .208
Розділе. Фібриляція передсердь . - С .212
Розділ 9. Тріпотіння передсердь . - С .308
Розділ 10. Шлуночкова тахікардія . - С .326
Розділ 11. Раптова серцева смерть . - С .393
Розділ 12. Блокади серця . - С .451
12.1. Синоатріальна блокада . - С .452
12.2. Атріовентрикулярні блокади . - С .455
12.3. Блокади ніжок і гілок пучка Гіса . - С .459
Розділ 13. Електрокардіографічні синдроми . - С .480
13.1. Синдром подовженого інтервалу QT . - С .480
13.2. Синдром укороченого інтервалу QT . - С .490
13.3. Синдром Вольфа-Паркінсона-Уайта . - С .494
13.4. Синдром ранньої реполяризації шлуночків . - С .502
13.5. Синдром Бругада . - С .506
13.6. Синдром слабкості синусового вузла . - С .511
13.7. Синдром «німого передсердя» . - С .516
Розділ 14. Порушення ритму серця у вагітних та їх лікування . - С .523
14.1. Патофізіологічні зміни та методи дослідження системи кровообігу при вагітності . - С .524
14.2. Клінічний перебіг та методи лікування різних аритмій та блокад серця при вагітності . - С .527
УДК

MeSH-головна:
АРИТМИИ СЕРДЕЧНЫЕ -- ARRHYTHMIAS, CARDIAC
СЕРДЦА БЛОКАДА -- HEART BLOCK
Анотація: Матеріали в практичному керівництві викладені на основі принципів доказової медицини та великого досвіду роботи авторів. Велика увага надається стандартам діагностики та тактиці лікування аритмій серця із застосуванням простих, доступних та інформативних алгоритмів. Доцільно відмітити, що в Україні сучасного практичного керівництва або монографії з порушень ритму серця немає. Практичне керівництво рекомендується аритмологам, науковцям, кардіологам, терапевтам, лікарям невідкладної медицини, сімейним лікарям, студентам, курсантам старших курсів та спеціалістам інших галузей медицини.
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М.
Денесюк, О. В.
Denesiuk O.
Denesiuk V.

Примірників всього: 102
УА (97), НА (4), ЧЗ (1)
Вільні: УА (96), НА (3), ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
616.1/.4
В 80


   
    Впровадження діагностичних, прогностичних та лікувальних шкал з внутрішньої медицини у навчальний процес підготовки студентів і лікарів післядипломної освіти [Текст] : навч. посіб. / В. І. Денесюк [та ін.] ; ред.: В. І. Денесюк, Р. Г. Процюк ; рец.: Н. М. Середюк, С. В. Шевчук ; Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова, каф. внутрішньої медицини №3. - Київ : Центр ДЗК, 2017. - 168 с. : рис., табл. - Рек. до друку Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 15 від 22.06.2017 р.). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7175-38-3
Примітки про особливості:
Прим. 518012; 527734 : Дар від Денесюка В. І.
Є автограф: Прим. 527734 : Денесюк, В. І.
УДК

MeSH-головна:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы, обучение)
ВНУТРЕННИЕ ОРГАНЫ -- VISCERA (действие лекарственных препаратов, патология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление)
Анотація: Актуальною проблемою сучасної підготовки студентів старших курсів та лікарів післядипломноїосвіти е впровадження інноваційних методів у навчальний процес. Автори навчального посібника підготували діагностичні, прогностичні та лікувальні шкали з кардіології, пульмонології, гастроентерології, нефрології, ревматології та гематології. Впровадження цих досягнень світової науки у навчальний процес вишів дасть змогу більш якісно підготувати лікарів. Поряд з цим авторами проводиться інтерпретація вказаних шкал та 1-2 приклади їх впровадження при кожному внутрішньому захворюванні. Такий детальний аналіз шкал дозволяє студентам старших курсів вишів і лікарям післядипломної освіти (магістрам, інтернам, курсантам) підвищити їх науково-практичний рівень, як того вимагають настанови МОЗ України. Рекомендується студентам старших курсів вишів, лікарям післядипломної освіти, сімейним лікарям, клінічним кардіологам, пульмонологам, гастроентерологам, нефрологам, ревматологам і гематологам
Дод.точки доступу:
Денесюк, В. І.
Процюк, Р. Г.
Іванов, В. П.
Сторожук, Б. Г.
Афанасюк, О. І.
Білоконна, Н.С.
Білонько, О. Ф.
Денесюк, О. В.
Denesiuk O.
Колесник, О. М.
Лисенко, Д. А.
Масловський, В. Ю.
Нюшко, Т. Ю.
Осядла, Е. С.
Сізова, М. П.
Сизова М. П.
Шмалій, В. І.
Пентюк, Л. О.
Пентюк Л. А.
Шушковська, Ю. Ю.
Колесник, М. О.
Музика, Н. О.
Сарафинюк, О. П.
Сторожук, Н. В.
Денесюк, В. І. \ред.\
Процюк, Р. Г. \ред.\
Середюк, Н. М. \рец.\
Шевчук, С. В. \рец.\
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. каф. внутрішньої медицини №3

Примірників всього: 4
НА (2), ЧЗ (2)
Вільні: НА (2), ЧЗ (2)

Знайти схожі

7.
616.1/.4
Д 33


    Денесюк, В. І.
    Внутрішня медицина : підруч. для студентів вищ. мед. освіти ІІІ-ІV рівня акредитаціїла лікарів післядип. освіти на основі рек. док. медицини / В. І. Денесюк, О. В. Денесюк ; ред. В. М. Коваленко. - 3-тє вид., перероб. і доп. - Київ : Моріон, 2019. - 960 с. - Рек. Вченою радою Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 2 від 22.02.2018 р.). Рек. Вченою радою ДУ ННЦ Ін-т кардіології ім. М. Д. Стражеска (протокол № 2 від 23.02.2018 р.). - Бібліогр.: в кінці розд. - ISBN 978-966-2066-74-6
Примітки про особливості:
Прим. 524512 : Дарунок Денесюка В. І.
Є автограф: Прим. 524512 : Денесюк, В. І.
УДК

MeSH-головна:
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (обучение)
ВНУТРЕННИЕ ОРГАНЫ -- VISCERA (патология, патофизиология)
Анотація: Підручник присвячений актуальній сучасній проблемі — внутрішній доказовій медицині та мистецтву лікування. Це новий напрям внутрішньої медицини, який нині інтенсивно розвивається. Результати багатоцентрових плацебо-контрольованих досліджень, протоколи і накази, ухвалені МОЗ України, європейські та американські рекомендації і діагностичні лікувальні та прогностичні шкали дозволили переглянути застарілі стандарти діагностики та лікування внутрішніх хвороб. Підручник суттєво доповнений, розширений, удосконалений. Нові докази ефективного лікування — це основа сучасної внутрішньої медицини. Автори використали біля 200 оригінальних діагностичних, прогностичних і лікувальних алгоритмів, привели понад 400 таблиць, біля 100 малюнків і схем, які полегшують засвоєння матеріалів підручника. Підручник написаний за сучасними програмами, діагностичними та лікувальними технологіями доказової медицини, відповідає сучасним вимогам навчання студентів та лікарів післядипломної освіти
Дод.точки доступу:
Денесюк, О. В.
Денисюк О. В.
Коваленко, В. М. \ред.\
Денисюк, Віталій Іванович

Примірників всього: 101
УА (92), НА (8), ЧЗ (1)
Вільні: УА (85), НА (8), ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
821.161.2’06
Д 33


    Денесюк, Віталій.
    Життя на роздоріжжі століть [Текст] : спогади / В. І. Денесюк. - Київ : Центр ДЗК, 2020. - 224 с. : фот. - ISBN 978-617-7175-52-9
Примітки про походження:
Прим. 521438 : Дар від Денесюка В. І.
Прим. 526805 : Дар від Мороз В. М.
Є автограф: Прим. 521438 : Денесюк, В. І.
Помітки власника колекції: Мороз В. М.
УДК

Анотація: Автор художньо-документальної книги лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, заслужений діяч науки і техніки України, академік НАН вищої освіти України, Нью-Йоркської АН (США), д. мед. н., професор кафедри внутрішньої медицини №3 Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова В. І. Денесюк описує своє життя в період Другої світової війни, у післявоєнний період і в часи незалежної України. Описується історія кафедри пропедевтики внутрішньої медицини (1968-1986) та кафедри внутрішньої медицини № 3 (1986-2019)
Особлива увага надається сім’ї, створенню наукової школи, удосконаленню навчально-методичної роботи кафедри і співпраці з відомими академіками України. Поряд з цим приводяться цікаві маловідомі історичні матеріали про Вінницю, Вінниччину, місто Немирів та село Сокілець, де автору прийшлось жити і працювати. Велика увага приділяється досягненням однокурсників, вчителям, співпраці з науковими установами та керівниками клінічних баз
Дод.точки доступу:
Денисюк, Віталій Іванович (кардіолог ; 1938 - ) \про нього\
Денисюк В. І.

Примірників всього: 2
КР (1), ФРК (1)
Вільні: КР (1), ФРК (1)

Знайти схожі

9.
61:378(477)
Д 33


    Денесюк, В. І.
    Клінічні ігри з внутрішньої медицини в процесі очного та дистанційного навчання студентів і лікарів-інтернів [Текст] : навч. посіб. / В. І. Денесюк, О. В. Барська, В. П. Іванов ; рец.: М. А Станіславчук, Ю. М. Мостовой ; Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова. - Київ : Центр ДЗК, 2021. - 208 с. - Рек. до друку Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 11 від 29.11.2020 р.). - Бібліогр.: с. 205-207. - ISBN 978-617-7175-58-1
Примітки про походження:
Прим. 526757 : Дар від Мороз В. М.
Помітки власника колекції: Мороз В. М.
УДК

MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, организация и управление)
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE (методы, обучение)
Анотація: У навчальному посібнику з внутрішньої медицини описані клінічні ігри, метою яких є підвищення ефективності проведення практичних занять, поліпшення практичної та теоретичної підготовки студентів і лікарів-інтернів. Складено 72 клінічні задачі з кардіології, пульмонології, гастроентерології, нефрології та ревматології з урахуванням досягнень доказової медицини. Методика проведення клінічних ігор детально описана та апробована. Аналогів навчального посібника на вказану тему в Україні та за кордоном у доступній літературі автори не зустрічали. Книга адресована викладачам, студентам та лікарям-інтернам медичних вузів.
Дод.точки доступу:
Барська, О. В.
Іванов, В. П.
Станіславчук, М. А \рец.\
Мостовой, Ю. М. \рец.\
Мостовий Ю. М.
Denesiuk V.
Вінниц. НМУ ім. М. І. Пирогова

Примірників всього: 201
НА (5), УА (189), ЧЗ (1), КСХ (5), ФРК (1)
Вільні: НА (5), УА (189), ЧЗ (1), КСХ (5), ФРК (1)

Знайти схожі

10.
61:101
Ч-48


    Черкасов, С. В.
    Гносеологічні та логічні проблеми медичної діагностики [Текст] : монографія / С. В. Черкасов. - Вінниця : Друк плюс, 2021. - 292 с. - Рек. Вченою радою ВНМУ ім. М. І. Пирогова (протокол № 8 від 25 лют. 2021р.) . - Бібліогр.: с. 272-286. - ISBN 978-618-7721-98-4
Примітки про походження:
Прим. 526723 : Дар від Мороз В. М.
Помітки власника колекції: Мороз В. М.
    Зміст:
ТЕОРІЯ ПІЗНАННЯ ЯК РОЗДІЛ ФІЛОСОФІЇ
Суб’єкт, об’єкт пізнання. Специфіка наукового пізнання. Предмет медицини . - С .8
ГНОСЕОЛОГІЧНА СПЕЦИФІКА МЕДИЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА ЛІКАРСЬКА СПРАВА
Розпізнавання як відображення сутності хвороби. Взаємозв’язок продуктивного й репродуктивного . - С .23
Проблема суб’єктивного й об’єктивного в діагностиці. Критерій практики . - С .48
Діагностика та проблема прийняття рішень у ситуаціях професійного ризику . - С .70
ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО СУТНІСТЬ ХВОРОБИ ТА ЇЇ ПЕРЕБІГ У ХВОРОГО
Форми ймовірного знання та діагностична гіпотеза . - С .92
Діагностика та клінічний експеримент . - С .119
Теоретичні медичні знання, їх специфіка та реалізація в діагностиці . - С .139
СПЕЦИФІКА КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ ТА ЛОГІКА ДІАГНОСТИЧНОГО ПОШУКУ
Проблема визначення специфіки клінічного мислення . - С .161
Лікарське мислення: єдність логічного й діалектичного . - С .177
Логічна структура лікарського діагнозу. Методологічні питання . - С .195
ДІАГНОСТИКА В УМОВАХ НАУКОВО-ТЕХНІЧНОГО ПРОГРЕСУ
Вузька спеціалізація та нові елементи у логічній структурі лікарського діагнозу . - С .218
Логіко-методологічні проблеми комп’ютерної діагностики . - С .237
Методи формалізації та моделювання в медичній діагностиці . - С .251
УДК

MeSH-головна:
ПОЗНАНИЯ ТЕОРИЯ -- KNOWLEDGE
ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
Анотація: Робота присвячена теоретичному аналізу гносеологічної специфіки медичної діагностики та методологічному осмисленню логіки лікарського діагнозу. Автор, філософ і лікар, тлумачить діагностику як науково-дослідний пошук, розкриває та представляє її взаємозв'язок з клініко-експериментальними дослідженнями, теоретичними знаннями; вказує на специфіку суб'єктивного і об'єктивного у медичній діагностиці; визначає сутність клінічного мислення, аналізує актуальні проблеми комп'ютерної діагностики та використання методів формалізації і моделювання у клінічній медицині. Монографія призначена для вчених-медиків, клініцистів, студентів-медиків, клінічних ординаторів, аспірантів, практикуючих лікарів, які цікавляться методологічними проблемами медицини
Дод.точки доступу:
Денесюк, В. І. \рец.\
Ратніков, В. С. \рец.\

Примірників всього: 1
ФРК (1)
Вільні: ФРК (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)