Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Аудиовизуальные средства<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи з 1 по 13
1.


    Аль-Кадаси Мухамед Ахмед
    Определение экономической эффективности различных методов визуализации при дегенеративно-дистрофических изменениях позвоночника [Текст] / Аль-Кадаси Мухамед Ахмед // Международный медицинский журнал (Москва). - 2003. - Т. 6, № 1. - С. 88-90.

Рубрики: Позвоночника болезни--диагн

   Аудиовизуальные средства


Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Глазкова, Л. Х.
    Візуальна оцінка жовтяничного синдрому при фізіологічній жовтяниці у новонароджених [Текст] / Л. Х. Глазкова, А. І. Бобровицька, Н. П. Кучеренко // Інфекційні хвороби : Наук.- практ. журн. - 2006. - № 1. - С. 32-33

Рубрики: Желтуха новорожденных--диагн

   Гипербилирубинемия--новорожд


   Аудиовизуальные средства


Дод.точки доступу:
Бобровицька, А. І.
Кучеренко, Н. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Энгельс, Е. А.
    Газоразрядная визуализация как метод рефлекторной диагностики [Текст] / Е. А. Энгельс // Рефлексотерапия. - 2006. - № 3. - С. 29-38

Рубрики: Аудиовизуальные средства

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Гігієнічна оцінка візуального оточення дітей молодшого шкільного віку [Текст] / Н. С. Полька, Н. Я. Яцковська, С. М. Джуотнська // Довкілля та здоров’я. - 2010. - № 3. - С. 55-57

Рубрики: Гигиена

   Зрение--дети


   Аудиовизуальные средства


Дод.точки доступу:
Полька, Н. С.
Яцковська, Н. Я.
Джуотнська, С. М.
Платонова, А. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Bubnov, R. V.
    The methods of fractal analysis of diagnostic images. Initial clinical experience-Методи фрактального аналізу діагностичних зображень. Початковий клінічний досвід [Текст] / R. V. Bubnov, I. M. Melnyk // Лікарська справа = Врачебное дело. - 2011. - № 3/4. - С. 108-113 . - ISSN 0049-6804

Рубрики: Диагностика

   Модели математические


   Аудиовизуальные средства


Дод.точки доступу:
Melnyk, I. M.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Стеблюк, В. В.
    Дослідження ефективності аудіо-візуальної стимуляції в лікуванні хворих на артеріальну гіпертензію на фоні синдрому психо-емоційного напруження [Текст] / В. В. Стеблюк, О. В. Подольский // Вестник физиотерапии и курортологии. - 2012. - № 1. - С. 66-67. - Библиогр.: с. 67-67

Рубрики: Гипертензия--психол--тер

   Аффективные расстройства--тер


   Стресс психологический--тер


   Аудиовизуальные средства


Дод.точки доступу:
Подольский, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Кочина, М. Л.
    Роль визуальной нагрузки в процессе формирования зрительной системы детей и подростков [Текст] / М. Л. Кочина, А. В. Яворский, А. С. Евтушенко // Офтальмологический журнал : Наук.-практ.журн. - 2015. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 0030-0675


MeSH-головна:
ЗРИТЕЛЬНОЕ ВОСПРИЯТИЕ -- VISUAL PERCEPTION
РОСТ И РАЗВИТИЕ ОРГАНИЗМА -- GROWTH AND DEVELOPMENT (физиология)
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
МОЛОДЫЕ -- YOUNG ADULT
Дод.точки доступу:
Яворский, А. В.
Евтушенко, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Вепрюк, Ю. М.
    Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології [Текст] = The role of multimedia technologies in improving of learning and mastering pathophysiology / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS (тенденции)
Анотація: У представленій публікації пропонується впровадити у навчальний процес нові розробки мультимедійних технологій, у яких об’єднані текстова, графічна, відеоінформація та анімація складних патологічних процесів, станів і реакцій, що дасть можливість істотно поліпшити засвоєння провідної теоретичної дисципліни з домінуючим напруженням таких сфер людської свідомості, як мислення та інтелект, і забезпечити цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику оригінальних, новаторських способів, що охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів
Дод.точки доступу:
Роговий, Ю. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі [Текст] = Application of innovative technologies as a guarantee of an increased efficiency and quality of teaching in higher education / С. І. Дубінін [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, оборудование)
Анотація: У статті, з метою інтеграції навчального процесу до Європейського простору, проаналізовані деякі сучасні застосування інтерактивних методів навчання, зокрема мультимедійних технологій та комп’ютерного тестування. В умовах інформатизації суспільства і бурхливого розвитку техніки перед викладачами постають нові завдання до організації науково-методичного підходу викладання фахових дисциплін. Сучасний підхід передбачає презентацію нового матеріалу при великому обсязі інформації за певний час, ефективну організацію навчального процесу та об’єктивного оцінювання його результатів
Дод.точки доступу:
Дубінін, С. І.
Ваценко, А. В.
Пілюгін, В. О.
Улановська-Циба, Н. А.
Передерій, Н. О.
Рябушко, О. Б.
Овчаренко, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Славопас, В. А.
    Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій [Текст] = Analysis of preparation of future nurses by means of computer technology / В. А. Славопас // Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING (методы)
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS
Анотація: У статті описано розвиток системи охорони здоров’я на сучасному етапі, пов’язаний із використанням комп’ютерних технологій у профілактиці, діагностиці та лікуванні захворювань; проведено аналіз сучасного стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій; розглянуто особливості викладання дисципліни “Основи медичної інформатики” у студентів спеціальності “Сестринська справа”; внесено пропозиції щодо посилення методичної складової процесу підготовки майбутніх медичних сестер до використання комп’ютерних технологій у професійній діяльності
Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Впровадження мультимедіа технології в педагогічний процес медичних ВНЗ / А. О. Губарь [та ін.] // Урологія. - 2018. - Том 22, N 3. - С. 199-201


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (организация и управление)
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS (использование)
Анотація: Мультимедіа технології незміно розширюють можливості в організації та управлінні навчальної діяльності і дозволяють практично реалізувати величезний потенціал перспективних методичних розробок, знайдених у рамках традиційного навчання, які, однак, залишалися незатребуваними або в силу певних об’єктивних причин не могли дати належного ефекту.
Мультимедиа технологии неизменно расширяют возможности в организации и управлении учебной деятельности и позволяют практически реализовать огромный потенциал перспективных методических разработок, найденных в рамках традиционного обучения, которые, однако, оставались невостребованными или в силу определенных объективных причин не могли дать должного эффекта.
Дод.точки доступу:
Губарь, А. О.
Бачурін, Г. В.
Довбиш, М. А.
Довбиш, І. М.
Ломака, С. С.
Коломоєць, Ю. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Застосування розгалужень в документах microsoft forms як вимушеної заміни симуляційних практично-орієнтованих завдань при вивченні клінічних дисциплін в умовах тривалої пандемії COVID-19 [Текст] / М. С. Волошинович [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS (использование, тенденции)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Волошинович, М. С.
Волошинович, В. М.
Гірник, Г. Є.
Матковська, Н. Р.
Ткач, В. Є.
Козак, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Впровадження освітнього хабу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ [Текст] = Implementation of educational hub at Ivano-Frankivsk national medical university's professional medical college / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 164-169. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS (тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ПОСТЕРЫ -- POSTERS
Анотація: Освітній хаб - це багатофункціональний центр, у якому організовуються заходи навчального характеру, а також організовуються зустрічі та читаються лекції з різних галузей. Тут можна отримати величезний досвід та знання у тій чи іншій сфері. На території хабів можуть розміщуватись спеціальні навчальні курси, на яких можна вивчати та освоїти різноманітні тематики та стати спеціалістом у різних галузях. Засобами цифрових освітніх хабів може здійснюватися підтримка будь-якої освітньої галузі, зокрема галузі «Охорони здоров’я» Навчання під час пандемії та війни спонукало нас до створення онлайн платформи для самоосвіти або освітнього хабу (Education Hub) базі сайту університету. Освітній хаб фахового медичного коледжу - це простір, де студенти могли б навчатися та вдосконалювати свої професійні навички. Викладачі коледжу спільно із дирекцією створили хаб, головна мета якого - якісна організація освітнього процесу. Цільовою аудиторією хабу є студенти фахового медичного коледжу ІФНМУ галузі знань 22 Охорона здоров’я, спеціальності 223 Медсестринство, 221 Стоматологія, 226 Фармація; студенти медичного, стоматологічного факультетів ІФНМУ, студенти інших медичних закладів освіти. Освітній хаб складається із титульної сторінки, сторінок «Медсестринство», «Стоматологія» та «Фармація, на яких розміщені віртуальні навчальні блоки із відео й алгоритмами проведення різноманітних маніпуляцій. Освітній хаб фахового медичного коледжу ІФНМУ є елементом інформаційно-цифрового навчального середовища, що осучаснює та підсилює його, забезпечуючи розвиток навчально-виховного процесу в галузі знань «Охорона здоров’я». Також ця освітня платформа дозволяє реалізувати академічну мобільність усіма учасниками освітнього процесу
The development of technologies transforms, develops, and improves old and creates new forms of human life organization, optimizing and modernizing them. Technologies also influence transformational changes in education and require the joint efforts and collective work of all educators, which necessitates updating approaches to organizing educational processes, determining the renewal of the educational space, and developing a modern educational environment characterized by technological saturation. One of the elements of the information and digital learning environment is the so-called digital (virtual) educational hub. Digital educational hubs can support any educational field, including the «Health care» sector. Learning during the pandemic and war has prompted us to create an online platform for self-education or an Education Hub based on the university website. The target audience of the hub includes students of the specialized medical college of Ivano-Frankivsk National Medical University in the field of knowledge 22 «Health Care», specialties 223 «Nursing», 221 «Dentistry», 226 «Pharmacy»; students of the medical and dental faculties of IFNMU, and students of other medical educational institutions. The Educational hub consists of a homepage that provides general information about the Professional Medical College, Ivano-Frankivsk National Medical University, the goals of the hub, and more. The next page, «Nursing» is designed for students of specialty 223 «Nursing». Virtual learning blocks have been created for students, which contain videos and algorithms for various manipulations, test tasks, materials for preparation for the Krok M exam, tactical medicine guides, and more. From the «Nursing» page, one can navigate to the «Dentistry» page, designed for students of specialty 221 «Dentistry» and the «Pharmacy» page, designed for students of specialty 226 «Pharmacy». As part of the cooperation between the professional medical college of the Ivano-Frankivsk National Medical University and the Andrey Krupinsky Lviv Medical Academy before the war, various events took place. The war has had an impact on our lives. However, our cooperation continues. During times of unstable electricity and constant anxiety for the implementation of academic mobility, we have used the Educational Hub. In particular, professors Natalia Tsubanova, Oleksandra Palahitska, and Natalia Rudakova from the Andriy Krupinsky Lviv Medical Academy posted a series of educational materials on the Educational Hub. Associate Professor Oleksandr Bulbuk (professional medical college of the Ivano-Frankivsk National Medical University) shared his educational materials on dentistry. This ensured free access and the establishment of organized learning opportunities, allowing all interested students from both educational institutions to participate in the educational process regardless of their location and time. The Educational Hub of the Professional Medical College of Ivano-Frankivsk National Medical University is an element of the information and digital learning environment that modernizes and enhances it, providing the development of the educational process in the field of "Healthcare". Additionally, this educational platform enables academic mobility for all participants of the educational process
Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Рожко, М. М.
Бульбук, О. О.
Бульбук, О. В.
Коляджин, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)