Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (25)Періодичні видання (62)Краєзнавство (156)Рідкісні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=лікарі<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 1
Зміст:
Вороненко, Ю. Про необхідність створення інформаційної системи "Інтермедвуз" / Ю. Вороненко, В. Гирін, О. Мінцер. - С.3-9
Кобзар, О. Дидактична роль проблемного навчання в підготовці лікарів / О. Кобзар. - С.10-13
Мисула, І. Самостійна робота студентів та її вдосконалення / І. Мисула, В. Файфура. - С.14-16
Павленко, О. Сучасні підходи до покращення післядипломної освіти лікарів-стоматологів / О. Павленко, Т. Волосовець. - С.17-20
Черних, В. Розвиток дистанційного навчання в НФАУ як перспективної форми освіти / В. Черних. - С.21-24
Лезвинський, Я. Шляхи підвищення якості викладання травматології і ортопедії / Я. Лезвинський. - С.25-26
Гоженко, А. Біоетика та методологія викладання патологічної фізіології / А. Гоженко. - С.27-29
Нейко, Є. Технології мультимедіа: новий підхід до лекційних курсів / Є. Нейко, І. Головач. - С.30-32
Бакалюк, О. Питання первинної профілактики неінфекційних захворювань внутрішніх органів і пропаганди здорового способу життя в програмі підготовки сімейного лікаря / О. Бакалюк, . - С.33-38
Інші автори: , ,
Матейко, Г. Шляхи покращення підготовки субординаторів на кафедрі інфекційних хвороб / Г. Матейко. - С.39-41
Чигур, Р. Вплив навколишнього природнього середовища на стан здоров"я населення західного регіону України у 1970-1990-х роках / Р. Чигур. - С.42-45
Бітенський, В. Студентський науковий гурток і викладання психіатрії / В. Бітенський. - С.46-48
Бобак, М. Формування особистості медика третього тисячоліття / М. Бобак. - С.49-50
Півторак, В. Формування особистості лікаря і проблема гуманізму біологічних та медичних експериментів / В. Півторак. - С.51-54
Ухач, В. Українські лікарі в національно-визвольних змаганнях 40-50 рр. (до питання діяльності організаторів мережі вишколів підпільного Українського Червоного хреста (УЧХ) в УПА) / В. Ухач. - С.55-57
Стефанюк, В. Лікування хворих на виразкову хворобу, які контактують із сполуками хрому / В. Стефанюк, Ю. Поспішіль, І. Тихоненко. - С.58-61
Білоус, С. Особливості ранньої діагностики алкогольної залежності / С. Білоус. - С.62-63
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Ухач, В.
    Українські лікарі в національно-визвольних змаганнях 40-50 рр. (до питання діяльності організаторів мережі вишколів підпільного Українського Червоного хреста (УЧХ) в УПА) [Текст] / В. Ухач // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №1. - С. 55-57

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань [Текст] = Innovations in medical education: integrated approach to diagnostics, treatment and prevention of diseases / І. Я. Криницька [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
підготовка -- лікарі
Анотація: Мета роботи – проаналізувати переваги інтегративного підходу до вивчення діагностики, лікування та профілактики захворювань в освітньому процесі медичного університету
Основна частина. Інтеграція України в міжнародне науково-освітнє співтовариство та реформування системи охорони здоров’я в Україні потребують впровадження в освітньо-інтегративний процес міжнародних медичних та освітніх стандартів. Однією із важливих компетентностей, якої має набути студент вищого медичного закладу, є клінічне мислення та інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань. Інтегративна медицина демонструє багаторівневий підхід до пацієнта з будь-якою патологією і передбачає співпрацю з таким пацієнтом на рівні його особистості, соматичної та психологічної проблеми та орієнтована на кінцеву мету – зміну стратегії та якості життя пацієнта, а не лише позбавлення його певного соматичного захворювання
Висновок. Таким чином, принципи інтегративної медицини є найбільш перспективними для подальшого теоретичного розвитку і мають безумовні практичні переваги, оскільки, ґрунтуючись на ідеї єдиного механізму розвитку хвороб, обумовленого закономірними процесами життєдіяльності, передбачають більш раціональні шляхи пошуку ефективних засобів профілактики і лікування
Дод.точки доступу:
Криницька, І. Я.
Марущак, М. І.
Кліщ, І. М.
Петренко, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Сабатовська, І. С.
    Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю [Текст] = Pedagogical conditions of use active learning methods in the training of professional medical profile / І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 48-52. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
МЕДИЧНА -- ОСВІТА -- ЛІКАРІ -- ІНТЕРНИ -- кейс -- метод
Анотація: Мета роботи – проаналізувати сутність активних методів навчання, особливості їх використання в освітньому процесі та визна­чити педагогічні умови, що сприяють підвищенню якості підготовки фахівців медичного профілю
Основна частина. У статті наводиться аналіз активних методів навчання, визначаються особливості їх використання з метою підвищення якості освітнього процесу та підготовки майбутніх фахівців. Обґрунтовуються педагогічні умови використання активних методів навчання, зокрема у підготовці фахівців медичного профілю. Визначається, що серед основних педагогічних умов є, по-перше, особистість викладача та рівень його педагогічної майстерності, а по-друге – урізноманітнення форм та методів навчання і безпосереднє упровадження активних методів в освітній процес
Висновок. Підкреслюється, що найбільш ефективний вплив на професійний розвиток лікаря-інтерна, як компетентної особистості та конкурентоспроможного фахівця, здійснюється завдяки застосуванню в освітньому просторі ВНЗ таких активних методів, як: навчання в дискусії, дидактичні ігри, метод ситуаційного аналізу (кейс-метод), мультимедійні засоби навчання, метод моделювання ситуацій (симуляційне навчання) та ін
Дод.точки доступу:
Селезньов, М. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Європейські стандарти освіти в симуляційній медицині. Досвід Одеського національного медичного університету [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 89-91. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
симуляційна медицина -- МЕДИЧНА ОСВІТА -- інтерни -- лікарі
Дод.точки доступу:
Запорожан, В. М.
Ульянов, В. О.
Тарабрін, О. О.
Суслов, О. С.
Сажин, Д. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Ільницька, О. М.
    Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення) [Текст] / О. М. Ільницька, В. Ю. Катеринюк, О. Г. Катеринюк, Н. Д. Хороб // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 3. - С. 13-18

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   Система повышения квалификации


Кл.слова (ненормовані):
програми -- лікарі -- курси підвищення кваліфікації
Дод.точки доступу:
Катеринюк, В. Ю.
Катеринюк, О. Г.
Хороб, Н. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Використання технічних засобів та інтерактивне навчання в системі підготовки лікарів [Текст] = The use of technical means and interactive education in the system of doctors’ training / І. З. Яковцов [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - № 3. - С. 10-15. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
лікарі -- загальна -- практика
Дод.точки доступу:
Яковцов, І. З.
Загуровський, В. М.
Яцина, Г. С.
Михальчук, О. Я.
Огієнко, Л. Ф.
Мустафа, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Prokop, I. A.
    Latin sayings as an educational aspect for medical students [Текст] = Латинські крилаті вирази як один із виховних аспектів студентів-медиків / I. A. Prokop, Т. V. Savaryn, Η. I. Navolska // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 2. - С. 108-112. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: Методи навчання -- Методы обучения

Кл.слова (ненормовані):
професійна -- культура -- афоризми -- лікарі
Дод.точки доступу:
Savaryn, Т. V.
Navolska, Η. I.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)