Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (40)Періодичні видання (41)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Булах, І. Є.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-26 
1.
Шифр: МУ7/2009/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2009р. № 2
Зміст:
Лазоришинець, В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.5-10.
Інші автори: Банчук М.В., Волосовець О.П., Фещенко І.І., П'ятницький Ю.С.
Ковальчук, Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.10-14.
Банчук, М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів / М. В. Банчук [и др.] . - С.14-22.
Інші автори: Булах І. Є., Волосовець О.П., Мруга М.Р.
Вітенко, І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою / І. С. Вітенко. - С.23-31.
Ждан, В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи / В. М. Ждан [и др.] . - С.32-33.
Інші автори: Бобирьов В.М., Скрипніков А.М., Старченко І.І.
Запорожан, В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування / В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька. - С.34-36.
Зіменковський, Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.37-39.
Івченко, В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов. - С.39-40.
Казаков, В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.40-44.
Колесник, Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.44-46.
Лісовий, В. М. Про розвиток міжнародних зв'язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський. - С.47-49.
Москаленко, В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О.О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.50-53.
Інші автори: Яворовський О.П., Остапюк Л.І., Чубатий А.І.
Нейко, Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів / Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров. - С.54-55.
Никоненко, О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.56-57.
Пішак, В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу / В. П. Пішак [и др.] . - С.58-60.
Інші автори: Зорій Н.І., Польовий В.П., Польова С.П.
Хвисюк, О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін. - С.61-63.
Черних, В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.63-65.
Інші автори: Гриценко І.С., Огарь С.В., Віннік Л.М.
Чекман, І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О.О. Богомольця / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна. - С.65-67.
Галникіна, С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології / С. О. Галникіна. - С.67-68.
Горбатюк, С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи / С. М. Горбатюк [и др.] . - С.69-71.
Інші автори: Піскун Р.П., Шевчук Т.І., Родінкова В.В.
Господарський, І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції / І. Я. Господарський [и др.] . - С.72-74.
Інші автори: Ястремська С.О., Галіяш Н.Б., Корда І.В., Усинська О.С., Рега Н.І., Городецький В.Є., Яворська І.В.
Грошовий, Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Т. А. Грошовий [и др.] . - С.75-77.
Інші автори: Демчук М.Б., Калушка О.Б., Тригубчак О.В., Лелека М.В., Гончарук Н.В., Онишків О.І., Денис А.І.
Гудима, А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф / А. А. Гудима [и др.] . - С.78-80.
Інші автори: Дем'яненко В.В., Герасимів І.М., Левицький П.Р., Сван О.Б., Лотоцький В.В.
Гуменюк, О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір / О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк. - С.81-83.
Дрижак, В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія" / В. І. Дрижак [и др.] . - С.83-85.
Інші автори: Галайчук І.Й., Жулкевич І.В., Домбрович М.І., Угляр Ю.В., Шкробот Л.В., Загурська Н.О., Леськів І.М.
Дубініна, В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.86-87.
Дубініна, В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті / В. Г. Дубініна, А. І. Рибін. - С.88-89.
Козинець, Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих" / Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук. - С.90-92.
Костильов, О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань / О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко. - С.92-94.
Лохматова, Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку / Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова. - С.94-96.
Павлишин, Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії / Г. А. Павлишин [и др.] . - С.97-99.
Інші автори: Гнатюк Р.М., Стеценко В.В., Волянська Л.А., Кубей І.В., Левенець С.С.
Пашко, К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології / К. О. Пашко [и др.] . - С.100-101.
Інші автори: Кашуба М.О., Кондратюк В.А., Крицька Г.А., Козак Д.В., Лотоцька О.В., Сопель О.М., Смачило О.М., Зятковська О.Я., Флекей Н.В.
Пашко, К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України / К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова. - С.102-104.
Педанов, Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.105-106.
Січкоріз, О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров'я західного регіону України (2007-2009 рр.) / О. Є. Січкоріз [и др.] . - С.107-109.
Інші автори: Грицко Р.Ю., Колач Т.С., Стець Н.Є.
Федорців, О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи / О. Є. Федорців [и др.] . - С.109-111.
Інші автори: Кінаш М.І., Лобода В.Ф., Шульгай О.М., Сахарова І.Є.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів [Текст] / М. В. Банчук [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2009. - № 2. - С. 14-22.

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Банчук, М.В.
Булах, І.Є.
Волосовець, О.П.
Мруга, М. Р.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2010/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2010р. № 2
Зміст:
Митник, З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров'я / З. М. Митник [и др.] . - С.7-10
Інші автори: Банчук М. В., Фещенко І.І., Волосовець О.П., Старча Т.М., Петрова К.І., Клоченко І.В., П'ятницький Ю.С, Пустовойтова А.Л.
Лазоришенець, В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України / В. В. Лазоришенець [и др.] . - С.10-17
Інші автори: Банчук М. В., Волосовець О.П., Дзюба О.М., Булах І. Є., П'ятницький Ю.С., Чернишенко Т.І., Подрушняк В.Б., Фисун Ю.І., Стецюк Є.С., Бочерикова Є.С, Щербина Л.В.
Лазоришинець, В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров'я України / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.18-20
Інші автори: Розенфельд Л.Г., Банчук М. В., Волосовець О.П., Кочет О.М., Петрашенко П.Р., П'ятницький Ю. С.
Лазоришинець, В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи / В. В. Лазоришинець [и др.] . - С.21-22
Інші автори: Кундієв Ю.І., Пиріг Л.А., Банчук М. В., Волосовець О.П.
Лазоришинець, В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу / В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець. - С.23-27
Ковальчук, Л. Я Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. горбачевського / Л.Я Ковальчук. - С.27-30
Ковальчук, Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти / Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки. - С.31-33
Банчук, М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту / М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська. - С.34-42
Волосовець, О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя" / О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.43-46
Вітенко, І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України / І. С. Вітенко. - С.47-49
Ковальчук, Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.50-59
Москаленко, В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О.О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.60-63
Вороненко, Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.63-65
Казаков, В. М. П'ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.65-68
Черних, В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.] . - С.69-72
Інші автори: Гриценко І.С., Огарь С.В., Віннік Л.М.
Чекман, І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів / І. С. Чекман. - С.73-74
Ждан, В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальніст 7.110106 "Стоматологія" / В. М. Ждан [и др.] . - С.75-78
Інші автори: Бобирьов В.М., Білаш С.М., Сидорова А.І.
Андрейчин, М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки / М. А. Андрейчин [и др.] . - С.79-82
Інші автори: Вишневська Н.Ю., Завіднюк Н.Г., Івахів О.Л., Васильєва Н.А., Копча В.С., Івахів Ю.О., Ничик Н.А., Іщук І.С., Качор В.О., Луцук О.С.
Біловол, О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю / О. М. Біловол [и др.] . - С.82-85
Інші автори: Лісовий В.М., Капустник В.А., Коробчанський В. О. , Воронцов М. П.
Бобирьов, В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології / В. М. Бобирьов [и др.] . - С.86-88
Інші автори: Муляр Л.А., Петрова Т.А., Власова О.В., Ляховський В.І., Рябушко М.М., Островська Г.Ю., Вахненко А.В.
Вакуленко, І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології / І. П. Вакуленко [и др.] . - С.89-91
Інші автори: Первак М.Б., Танасічук-Гажиєва Н.В., Губенко О.В., Котлубєй О.В., Скриннікова І.П., Ткаченко Г.Д., Оборнєв О.Л., Долгополова І.М.
Вітенко, І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми / І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк. - С.91-93
Глушко, Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів / Л. В. Глушко [и др.] . - С.94-96
Інші автори: Чаплинська Н.В., Позур Н.З., Гавриш Т.Ю.
Гуменюк, О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб'єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт" / О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк. - С.96-99
Дзяк, Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів / Г. В. Дзяк [и др.] . - С.100-101
Інші автори: Перцева Т.О., Науменко Л.Ю., Горбунова Г.В., Канюка Г.С.
Запорожан, В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ / В. М. Запорожан [и др.] . - С.102-104
Інші автори: Кресюн В.Й., Бажора Ю.І., Гончарук С.Ф., Чернецька О.В.
Зіменковський, Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.104-106
Іваченко, В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі / В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко. - С.107-109
Іоффе, І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти / І. В. Іоффе [и др.] . - С.109-111
Інші автори: Шор Н.А., Андреєва І.В., Хунов Ю.А., Зельоний І.І., Жаданов В.І.
Ковальчук, Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.111-116
Інші автори: Беденюк А.Д., Олійник О.В., Гнатів В.В., Чепіль І.В., Костів О.І.
Колесник, Ю. М. Болонський процес та шляхи покращання рівня підготовки фахівців / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.117-119
Лісовий, В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник. - С.120-123
Мисула, І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / І. Р. Мисула [и др.] . - С.123-127
Інші автори: Загричук Г.Я., Унольт Л.Б., Шульгай А.Г., Нагірний Я.П., Соколова Л.В., Котляренко Л.Т., Пришляк А.М.
Мінцер, О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти / О. П. Мінцер. - С.128-130
Нейко, Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] . - С.130-132
Інші автори: Глушко Л.В., Федоров С.В., Мізюк М.І.
Никоненко, О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.132-133
Притуло, О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів / О. О. Притуло [и др.] . - С.134-135
Інші автори: Проніна Н.В., Сосновський Ю.В., Чірський М.В.
Талаєнко, Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. О. Талаєнко [и др.] . - С.136-137
Інші автори: Міронович Є.Д., Дбіжа Л.П, Князева Н.В.
Фомін, П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі / П. Д. Фомін [и др.] . - С.138-139
Інші автори: Шепетько Є.М., Повч О.А., Бельський О.Б.
Хвисюк, О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко. - С.140-142
Швед, М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1 / М. І. Швед [и др.] . - С.143-145
Інші автори: Бондар Л.П., Мазур Л.П., Боб А.О., Наумова Л.В., Радецька Л.В., Василюк В.М., Смачило І.В., Гриценко С.Й., Бондар Р.Я.
Гребеник, М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення / М. В. Гребеник [и др.] . - С.146-148
Інші автори: Масик О.М., Самогальська О.Є., Лазарчук Т.Б., Бузько Є.Ф.
Шумко, Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.148-150
Семеренко, А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. О. Семеренко. - С.150-151
Стубайло, Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі) / Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний. - С.152-153
Ходорчук, А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.154-156
Ходорчук, А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.157-159
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


   
    Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України [Текст] / В. В. Лазоришенець [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2010. - № 2. - С. 10-17

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Лазоришенець, В.В.
Банчук, М.В.
Волосовець, О.П.
Дзюба, О. М.
Булах, І. Є.
П'ятницький, Ю. С.
Чернишенко, Т. І.
Подрушняк, В. Б.
Фисун, Ю. І.
Стецюк, Є. С.
Бочерикова, Є. С
Щербина, Л. В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2011/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2011р. № 2 . - Матеріали Всеукраїнської наукової навчально-методичної конференції "Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичному навчальних закладах України ІІІ-ІV рівнів акредитації" 12-13 травня 2011 року
Зміст:
Копитов, С. М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров'я / С. М. Копитов [и др.] . - С.7-11
Інші автори: Вороненко В.В., Волосовець О.П., П'ятницький Ю. С. , Вітенко І.С., Мельник І.В.
Ковальчук, Л. Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір / Л. Я. Ковальчук. - С.12-20
Булах, І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації / І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга. - С.20-22
Волосовець, О. П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу / О. П. Волосовець [и др.] . - С.23-28
Інші автори: П'ятницький Ю. С. , Вітенко І.С., Мельник І.В.
Вітенко, І. С. Вимоги до сучасного українського підручника / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько. - С.29-30
Волосовець, О. П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України / О. П. Волосовець [и др.] . - С.31-36
Інші автори: П'ятницький Ю. С. , Баранніков К.В., Вітенко І.С., Мельник І.В., Рековець Н.В.
Москаленко, В. Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О.О. Богомольця / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.37-40
Інші автори: Яворовський О.П., Остапюк Л.І., Чешук В.Є.
Вороненко, Ю. В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.41-44
Запорожан, В. М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів / В. М. Запорожан [и др.] . - С.45-47
Інші автори: Кресюн В.Й., Аряєв М.Л., Чернецька О.В.
Черних, В. П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускових кафедрах спеціальності "Фармація" / В. П. Черних [и др.] . - С.47-48
Інші автори: Гриценко І.С., Огарь С.В., Вінник Л.М.
Думанський, Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення / Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак. - С.49-51
Ждан, В. М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу / В. М. Ждан [и др.] . - С.52-54
Інші автори: Бобирьов В.М., Шешукова О.В., Лохматова Н.М., Шарбенко Т.В.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко. - С.55-56
Бойчук, Т. М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія" / Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська. - С.57-58
Ждан, В. М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки / В. М. Ждан [и др.] . - С.58-59
Інші автори: Скрипник І.М., Давиденко Г.М., Шилкіна Л.М., Марченко А.В.
Запорожан, В. М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті / В. М. Запорожан [и др.] . - С.60-61
Інші автори: Гладчук І.З., Волянська А.Г., Рожковська Н.М.
Запорожан, В. М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету / В. М. Запорожан [и др.] . - С.62-63
Інші автори: Марічереда В.Г., Волянська А.Г., Полякова Є.А.
Івченко, В. К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система? / В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко. - С.64-65
Івченко, В. К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет" / В. К. Івченко [и др.] . - С.66-68
Інші автори: Сімрок В.В., Смірнов С.М., Сенчій В.М.
Ковальчук, Л. Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.69-71
Інші автори: Мисула І.Р., Пашко К.О., Сельський П.Р.
Колесник, Ю. М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць. - С.71-74
Лісовий, В. М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи / В. М. Лісовий [и др.] . - С.74-77
Інші автори: Капустник В.А., Коробчанський В. О. , Воронцов М. П., Мінухін В.В.
Лісовий, В. М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі / В. М. Лісовий [и др.] . - С.78-80
Інші автори: Капустник В.А., Марковський В.Д., Кожина Г.М.
Лісовий, В. М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М'ясоєдов. - С.80-82
Мороз, В. М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті / В. М. Мороз [и др.] . - С.83-85
Інші автори: Полеся Т.Л., Гумінський Ю.Й., Фоміна Л.В.
Москаленко, В. Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти / В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська. - С.85-87
Никоненко, О. С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, Дмитрієва. - С.87-88
Педанов, Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін. - С.89-91
Туманов, В. А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії / В. А. Туманов [и др.] . - С.91-93
Інші автори: Горчакова Н.О., Тимченко О.Г., Войтенко Г.М., Чекман І.С., Тимченко І.М., Юсько Н.О., Яковлева І.Ю.
Хвисюк, О. М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан. - С.93-94
Хвистюк, О. М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти / О. М. Хвистюк [и др.] . - С.94-98
Інші автори: Марченко В.Г., Жеребкін В.В., Грищенко О.В., Жадан І.А., Бодня К.І., Звягінцева Т.Д., Соболева І.А.
Швидкий, О. В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі / О. В. Швидкий [и др.] . - С.98-101
Інші автори: Тарасенко К.М., Хадикіна О.А., Малиновська В.С.
Кліщ, Г. І. Політика Австрії в галузі охорони здоров'я і медичної освіти / Г. І. Кліщ. - С.102-108
Запорожан, В. М. Взаємозв'язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету / В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов. - С.108-113
Чупрій, К. Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації / К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій. - С.113-114
Заліська, О. М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармакоекономіки / О. М. Заліська [и др.] . - С.115-118
Інші автори: Парновський Б.Л., Слабий М.В., Мудрак І.Г.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Булах, І. Є.
    Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації [Текст] / І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга // Медична освіта (Тернопіль). - 2011. - № 2. - С. 20-22

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Волосовець, О.П.
Мруга, М. Р.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2012/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2012р. № 2 . - Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції, присвяченої 55-річчю Тернопільського державного медичного університету імені І.Я. Горбачевського, "Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації" 26-27 квітня 2012 року
Зміст:
Моісеєнко, Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров'я / Р. О. Моісеєнко [и др.] . - С.6-10
Інші автори: Толстанов О. К., Вороненко В. В., Фещенко І. І., Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С., Баранніков К. В., Вітенко І. С., Мельник І. В.
Ковальчук, Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та плани на майбутнє / Л. Я. Ковальчук. - С.11-17
Вороненко, В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації / В. В. Вороненко [и др.] . - С.18-22
Інші автори: Волосовець О. П., П'ятницький Ю. С. , Вітенко І. С., Мельник І. В., Булах І. Є., Мруга М. Р.
Москаленко, В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко [и др.] . - С.23-25
Інші автори: Яворовський О. П., Остапюк Л. І., Чубатий А. І., Чешук В. Є.
Вітенко, І. С. Основні проблеми покращання забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою / І. С. Вітенко [и др.] . - С.26-30
Інші автори: Мельник І. В., Штанько С. В., Варнавська Л. Г.
Вороненко, Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів / Ю. В. Вороненко [и др.] . - С.31-34
Інші автори: Вдовиченко Ю. П., Мінцер О. П., Вернер О. М., Краснов В. В.
Запорожан, В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Запорожан [и др.] . - С.35-38
Інші автори: Кресюн В. Й., Чернецька О. В., Опаріна Т. П.
Думанський, Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи / Ю. В. Думанський [и др.] . - С.39-41
Інші автори: Талаєнко О. М., Черній В. І., Первак М. Б., Костюкова Н. Ю.
Мороз, В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії / В. М. Мороз [и др.] . - С.42-45
Інші автори: Гумінський Ю. Й., Фоміна Л. В., Полеся Т. Л., Башинська О. І.
Черних, В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти / В. П. Черних [и др.] . - С.46-48
Інші автори: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Зіменковський, Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.49-51
Дзяк, Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів / Г. В. Дзяк [и др.] . - С.52-54
Інші автори: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В.
Мінцер, О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань / О. П. Мінцер [и др.] . - С.55-56
Інші автори: Голяновський О. В., Денисенко С. В., Банчук М. В., Ярменчук І. А.
Лісовий, В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ / В. М. Лісовий [и др.] . - С.57-58
Інші автори: Марковський В. Д., Перцев Д. П., Тітова Н. С., Логвінова Ж. І.
Ждан, В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / В. М. Ждан [и др.] . - С.59-60
Інші автори: Бобирьов В. М. , Білаш С. М., Рябушко М. М., Шарбенко Т. В.
Колесник, Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць. - С.61-63
Бойчук, Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.64-67
Чекман, І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів / І. С. Чекман. - С.68
Рожко, М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті / М. М. Рожко [и др.] . - С.69-71
Інші автори: Ерстенюк Г. М., Капечук В. В., Іванців М. О.
Хвисюк, О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів / О. М. Хвисюк [и др.] . - С.72-74
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Грищенко О. В., Жадан І. А., Бодня К. І., Сергієнко О. І., Соболєва І. А.
Івченко, В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет" / В. К. Івченко [и др.] . - С.75-78
Інші автори: Сімрок В. В., Смірнов С. М., Разумний Р. В., Краснова С. П.
Никоненко, О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.79-80
Іоффе, О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації / О. Ю. Іоффе [и др.] . - С.81-84
Інші автори: Кульбака В. С., Меллін В. М., Стець М. М., Стеценко О. П.
Олійник, Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті / Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.85-86
Федчишин, Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців / Н. О. Федчишин. - С.87-91
Пахаренко, Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи / Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко. - С.92-93
Скрипник, Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів / Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко. - С.94-97
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


   
    Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації [Текст] / В. В. Вороненко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2012. - № 2. - С. 18-22

Рубрики: Освіта реформа -- Образования реформа

Дод.точки доступу:
Вороненко, В. В.
Волосовець, О. П.
П'ятницький, Ю. С.
Вітенко, І. С.
Мельник, І. В.
Булах, І. Є.
Мруга, М. Р.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: МУ7/2012/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2012р. № 3
Зміст:
Волосовець, О. П. Удосконалення засвоєння практичних навичок і методик студентами та лікарями-інтернами - важлива складова кадрової перебудови первинної ланки медичної допомого населенню України / О. П. Волосовець [и др.]. - С.5-6
Інші автори: П'ятницький Ю. С, Вітенко І.С., Мельник І.В., Стецюк Р. А.
Москаленко, В. Ф. Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання / В. Ф. Москаленко [и др.]. - С.7-9
Інші автори: Волосовець О.П., Яворовський О.П., Остапюк Л.І., Булах І. Є., Мельник І.В.
Вітенко, І. С. Удосконалення програм з навчальних дисциплін - шлях до поліпшення організації практичної підготовки лікарів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, Б. В. Мельник. - С.10-12
Ахтемійчук, Ю. Т. Актуальність гармонізації "формальних" та "неформальних" методів навчання / Ю. Т. Ахтемійчук [и др.]. - С.13-15
Інші автори: Слободян О.М., Проняєв Д.В., Товкач Ю.В.
Білик, С. М. Навчальний процес у рамках ТДМУ імені І.Я. Горбачевського: стратегія застосування мультимедійних засобів навчання в сучасних умовах / С. М. Білик. - С.16-19
Вісьтак, М. В. Особливості модульно-рейтингової системи при викладанні дисципліни "фізичні методи аналізу та метрологія" для студентів-фармацевтів / М. В. Вісьтак, Е. І. Личковський, Р. В. Фафула. - С.20-22
Волощук, Н. І. Актуальні питання викладання фармакології на медичному та стоматологічному факультетах: проблеми та перспективи / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, Е. В. Беляєв. - С.23-26
Грищук, М. І. Науково-методичні основи викладання фундаментальних дисциплін іноземним студентам-медикам / М. І. Грищук. - С.27-29
Жмудська, Г. В. Обгрунтування значення методики "семестрового тестового контролю" для оцінки теоретичної та практичної підготовки студентів-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням / Г. В. Жмудська. - С.30-32
Запорожан, С. Й. Аналіз складових навчальної інформації при вивченні предмета "загальна хірургія" / С. Й. Запорожан, П. О. Герасимчук. - С.33-34
Кравець, Н. О. Досвід викладання інформаційних технологій в галузі на кафедрі медичної інформатики з фізикою / Н. О. Кравець. - С.35-37
Криськів, О. І. Формування деонтологічних аспектів професійного спілкування у лікарів-інтернів і субординаторів / О. І. Криськів [и др.]. - С.38-39
Інші автори: Бабінець Л.С., Ярема Н.І., Самогальська О.Є.
Кукурудз, Н. І. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу як основи підготовки висококваліфікованого спеціаліста-стоматолога / Н. І. Кукурудз. - С.40-42
Кушик, М. Л. Зміст освіти в медичних навчальних закладах України на початку ХХ ст. / М. Л. Кушик. - С.43-48
Левицький, П. Р. Особливості засвоєння практичних навичок студентами медичного факультету з медицини надзвичайних ситуацій / П. Р. Левицький. - С.49-51
Марценюк, В. П. Педагогічно-психологічні аспекти комп'ютерно-орієнтованого вивчення іноземних мов / В. П. Марценюк, Р. Б. Коцюба. - С.52-54
Мельничук, І. М. Філософсько-методологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціономічних професій / І. М. Мельничук. - С.55-60
Мосула, Л. М. Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії / Л. М. Мосула. - С.61-63
Ничик, Н. А. Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти? / Н. А. Ничик. - С.64-65
Ніженковська, І. В. Особливості викладання біологічної хімії на медико-психологічному факультеті національного медичного університету імені О.О. Богомольця / І. В. Ніженковська [и др.]. - С.66-68
Інші автори: Яніцька Л.В., Стеченко О.О., Власенко М.С., Прадій Т.П.
Одинцова, В. М. Використання рейтингового оцінювання студентів при вивченні фармакогнозії за умов кредитно-модульної системи навчання / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко. - С.69-71
Олійник, І. Ю. Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу / І. Ю. Олійник. - С.72-75
Перцева, Т. О. Організація викладання гігієни дітей та підлітків студентам педіатричного і медико-профілактичного профілю / Т. О. Перцева [и др.]. - С.76-79
Інші автори: Шевченко О.А., Рублевська Н.І., Штепа О.П., Євтушенко В.В., Главацька В.І., Григоренко Л.В., Крамарьова Ю.С.
Рега, Н. І. Дистанційна система навчання як ефективний засіб для здобуття освітньої кваліфікації магістра медсестринства в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Н. І. Рега. - С.80-83
Роговий, Ю. Є. Роль центральної науково дослідної лабораторії у покращанні навчально-методичної роботи кафедри патологічної фізіології / Ю. Є. Роговий [и др.]. - С.84-85
Інші автори: Філіпова Л.О., Дорошко В.А., Дікал М.В., Слободян К.В., Лєньков О.М.
Сон, А. С. Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національногомедичного університету / А. С. Сон [и др.]. - С.86-88
Інші автори: Добровольський В.В., Горанський Ю.І., Перькова Г.В., Стоянов О.М., Лебідь О.П.
Федчишин, Н. О. Психологічні питання гербартіанської педагогіки / Н. О. Федчишин. - С.89-92
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


   
    Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання [Текст] / В. Ф. Москаленко [и др.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2012. - № 3. - С. 7-9

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Дод.точки доступу:
Москаленко, В.Ф.
Волосовець, О.П.
Яворовський, О.П.
Остапюк, Л. І.
Булах, І. Є.
Мельник, І. В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)