Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Періодичні видання (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Качмар, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.
Шифр: 23823/2017/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хілько, Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолякіна, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / В. Астахова. - С.83-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: 21876/2017/4
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 4 . - 47.52, р.
Зміст:
Куцик, П. Львівському торговельно-економічному університету — 200 років / П. Куцик, С. Гелей. - С.7-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Барна, М. Львівський торговельно-економічний університет — визнаний науковий центр з економіки та торгівлі / М. Барна, Б. Семак. - С.24-33
Яцунь, О. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку / О. Яцунь. - С.34-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дараган, Т. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.48-54. - Бібліогр.: в кінці ст.
Качмар, О. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості / О. Качмар. - С.55-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Головенкін, В. Ще раз про систему оцінок у вищій школі / В. Головенкін. - С.65-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, О. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід / О. Корсак. - С.73-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бебко, С. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження / С. Бебко. - С.83-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Возняк, О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возняк. - С.90-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Качмар, О.
    Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості [Текст] = Education as an Effective Mechanism Prevention and Overcoming Aggressive Behavior of Personality / О. Качмар // Вища школа. - 2017. - № 4. - С. 55-64. - Бібліогр.: в кінці ст.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Качмар, О.
    Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті [Текст] = Strategies to students’ aggressiveness overcome at contemporary higher education / О. Качмар // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Анотація: У статті запропонована авторська концептуалізація стратегій вищої освіти, орієнтованих на упередження, подолання чи мінімізацію агресивності студентів. Дослідження стратегій здійснено довкола ключових викликів сучасній вищій освіті (інформаційні технології та глобалізаційні тенденції), що дозволило виявити ускладнений характер обґрунтування цілісної концепції подолання агресивності, адже зазначені виклики носять динамічний характер. Гідно зустріти виклики поширення ідей агресивності здатна університетська освіта, яка спирається на імператив діалогічної взаємодії, потреби розбудови гнучкості мислення та підтримку відкритості світоглядних орієнтацій, а не на конкретні механізми протидії наперед визначеним формам агресивності в освітньому просторі
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)