Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Періодичні видання (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Качор, В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.
Шифр: МУ7/2006/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 1
Зміст:
Ковальчук, Л. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті / Л. Ковальчук, А. Вайда, І. Венгер, Беденюк А. - С.5-7
Інші автори: Вайда А., Венгер І., Беденюк А.
Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.8-10
Господарський, І. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії / І. Господарський. - С.11-14
Паласюк, Г. Медсестринська освіта в Австрії : з досвіду міжнародних стажувань / Г. Паласюк. - С.15-18
Авдєєв, О. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії / О. Авдєєв. - С.18-21
Денефіль, О. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету / О. Денефіль. - С.22-24
Олещук, О. Особливості нового навчального плану й викладання фармакології та клінічної фармакології у Віденському медичному університеті / О. Олещук. - С.25-28
Ремінецький, Б. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня / Б. Ремінецький. - С.29-31
Ястремська, С. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті / С. Ястремська. - С.32-33
Багній, Н. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті / Н. Багній. - С.34-36
Сахарова, І. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.37-39
Ліщенко, Н. Особливості системи вищої освіти у США / Н. Ліщенко, А. Прокопчук, В. Марценюк, Усинська О. - С.40-43
Інші автори: Прокопчук А., Марценюк В., Усинська О.
Прокопчук, А. Особливості медсестринської освіти у США / А. Прокопчук, Н. Ліщенко, В. Марценюк, Усинська О. - С.44-47
Інші автори: Ліщенко Н., Марценюк В., Усинська О.
Усинська, О. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринської освіти США / О. Усинська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.47-49
Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Мілевська, Л. Фактор викладача в системі американської медичної освіти / Л. Мілевська, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.50-51
Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Андрейчин, С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці / С.М. Андрейчин, В. Качор. - С.52-55
Фіра, Л. Організація навчання у Карловому університеті / Л. Фіра, О. Острівка, О. Сидоренко, Лихацький П. - С.55-57
Інші автори: Острівка О., Сидоренко О., Лихацький П.
Бухтіярова, Н. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті / Н. Бухтіярова, І. Бєленічев, Д. Коробко, Сидорова І. - С.57-59
Інші автори: Бєленічев І., Коробко Д., Сидорова І.
Гощинський, В. До питання підготовки лікарів загальної практики - сімейної медицини / В. Гощинський, Н. Боцюк, о. Ясній, Бабінець Л.С. - С.60-61
Інші автори: Боцюк Н., Ясній о., Бабінець Л.С.
Бойчук, А. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології ФПО на засадах доказової медицини- нагальна потреба часу / А. Бойчук, В. Шадріна, В. Коптюх, Хлібовська О. - С.62-66
Інші автори: Шадріна В., Коптюх В., Хлібовська О.
Білай, І. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету / І. Білай, Б.А. Самура, Б.Б. Самура. - С.67-70
Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В.І. Цимбалюк, М. Квасніцький. - С.84-87
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Андрейчин, С. М.
    Медсестринська освіта в Словацькій республіці [Текст] / С.М. Андрейчин, В. Качор // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №1. - С. 52-55

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Дод.точки доступу:
Качор, В.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: МУ7/2006/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 2
Зміст:
Банчук, М. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору / М. Банчук [та ін.]. - С.6-14
Інші автори: Волосовець О., Фещенко І., Булах І.
Вітенко, І. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів- одна із найважливіших складових реалізації вимог Болонського процесу / І. Вітенко, І. Мельник, С. Штанько. - С.15-17
Ковальчук, Л. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.18-28
Москаленко, В. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Національному медичному університеті ім. Богомольця / В. Москаленко, О. Яворовський, Л. Остапюк. - С.29-31
Вороненко, Ю. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті / Ю. Вороненко, О. Мінцер, В. М"ясніков. - С.32-35
Ждан, В. Ддосвід впровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи / В. Ждан, В. Бобирьов, О. Шешукова. - С.36-38
Запорожан, В. Перший ддосвід запровадження КМСОНП в Одеському Державному медичному університеті / В. Запорожан, Ю. Бажора, В. Кресюн. - С.39-41
Пашко, К. Організаційна структура Віденського медичного університету / К. Пашко, О. Олійник, О. Яшан, Шкробот С. . - С.42-46
Інші автори: Олійник О., Яшан О., Шкробот С.
Казаков, В. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу / В. Казаков, О. Талалаєнко, М. Первак, Котлубей О. - С.48-51
Інші автори: Талалаєнко О., Первак М., Котлубей О.
Ліщенко, Н. Кредит-година в американській системі вищої освіти / Н. Ліщенко. - С.52-54
Ковальчук, Л. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському Державному медичному університеті ім. І. Я. Горбачевського при запровадженні КМСОНП / Л. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. Пашко. - С.54-57
Господарський, І. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження ддосвіду в Україні / І. Господарський, О. Яшан. - С.57-60
Чайковський, Ю. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. Чайковський, Л. Стеченко, В. Раскалей, Козак Г. - С.60-63
Інші автори: Стеченко Л., Раскалей В., Козак Г.
Никоненко, О. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі / О. Никоненко [та ін.]. - С.64-65
Інші автори: Шаповал С., Дмитрієва С., Ординський В.
Усинська, О. NCLEX - ліцензійний іспит для медичних сестер у США / О. Усинська. - С.66-67
Федорців, О. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у ТДМУ ім.Горбачевського та Віденському медичному університеті / О. Федорців, В. Лобода, К. Пашко, Балацька Н. - С.70-72
Інші автори: Лобода В., Пашко К., Балацька Н.
Колесник, Ю. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу / Ю. Колесник, В. Кривенко, Ю. Нерянов. - С.72-74
Ковальчук, Л. Вищій медичній школі України - сучасний підручник / Л. Ковальчук [та ін.]. - С.75-77
Інші автори: Шідловський В., Скакун М., Ситник І.
Лісовий, В. Реалізація КМСОНП в Харківському Державному медичному університеті / В. Лісовий, В. Капустник, М. Міхалін. - С.78-79
Пішак, В. Запровадження КМСОНП у Буковинському Державному медичному університеті: перший ддосвід,проблеми і перспективи / В. Пішак, М. Коломоєць, І. Геруш. - С.80-82
Сахарова, І. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті / І. Сахарова. - С.82-84
Івченко, В. Ддосвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському Державному медичному університеті / В. Івченко, П. Лещинський, С. Смирнов. - С.85-87
Мінцер, О. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження Болонського процесу / О. Мінцер. - С.89-92
Лоскутов, О. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів / О. Лоскутов, М. Головаха. - С.93-94
Крекотень, О. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з Європейськими стандартами / О. Крекотень, І. Олійник. - С.94
Нерянов, Ю. Ддосвід роботи Запорізького Державного медичного університету із розширення взаємовідносин із закордонними вищими навчальними закладами / Ю. Нерянов, М. Авраменко, В. Туманський. - С.95-96
Яшан, О. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті / О. Яшан [та ін.]. - С.97-102
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Олійник О.
Качор, В. Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині / В. Качор, С.М. Андрейчин. - С.103-104
Лепявко, А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату південна Кароліна, США / А. Лепявко, Н. Ліщенко, А. Прокопчук, Марценюк В. - С.105-107
Інші автори: Ліщенко Н., Прокопчук А., Марценюк В.
Олійник, О. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті / О. Олійник [та ін.]. - С.108-110
Інші автори: Пашко К., Шкробот С., Яшан О.
Шкробот, С. Про деякі особливості викладання неврології у Віденському медичному університеті / С. Шкробот [та ін.]. - С.111-115
Інші автори: Пашко К., Яшан О., Олійник О.
Гнатюк, Р. Особливості викладання психології,психотерапії та психіатрії / Р. Гнатюк [та ін.]. - С.116-118
Інші автори: Шкробот С., Пашко К., Яшан О.
Хміль, С. Організація навчального процесу студентів на І курсі медичного факультету в університетах Бельгії / С. Хміль [та ін.]. - С.118-121
Інші автори: Галникіна С., Хміль М., Гуменна І.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Качор, В.
    Про кредитну систему медичної освіти у Словаччині. [Текст] / В. Качор, С.М. Андрейчин // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №2. - С. 103-104

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Дод.точки доступу:
Андрейчин, С.М.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: МУ7/2006/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2006р. № 3
Зміст:
Ковальчук, Л. До питання співпраці Тернопільського Державного медичного університету ім.І.Я.Горбачевського та штату Південна Кароліна,США в галузі медсестринської освіти / Л. Ковальчук. - С.5-7
Ковальчук, Л. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Ковальчук, Н. Ліщенко, О. Усинська. - С.11-13
Марценюк, В. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни (США) / В. Марценюк. - С.14-15
Шкробот, С. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні. / С. Шкробот, О. Бударна, З. Салій. - С.18-19
Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н.А. Хабарова, С.М. Андрейчин, Н.А. Бількевич. - С.20-22
Шевчук, О. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. Шевчук. - С.22-24
Діана, С. Кулл. До питання нестачі медичних сестер / С.Кулл. Діана. - С.24-28
Ревчук, Н. Система освіти медичних сестер у США / Н. Ревчук. - С.28-29
Усинська, О. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. Усинська. - С.30-31
Лепявко, А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. Лепявко. - С.32-34
Шманько, О. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. Шманько. - С.35-36
Прокопчук, А. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. Прокопчук. - С.39-40
Тарчинець, М. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами,що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД. / М. Тарчинець, М. Воронцов, Д. Ставничий, Висоцька Т. - С.41-42
Інші автори: Воронцов М., Ставничий Д., Висоцька Т.
Мілевська, Л. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. Мілевська. - С.42-44
Прокопчук, А. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. Прокопчук. - С.44-45
Олещук, О. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. Олещук, Г. Паласюк. - С.46-47
Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О.В. Олійник. - С.48-49
Сахарова, І. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Сахарова, Н. Лісничук, О. Олещук. - С.49-52
Качор, В. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. - С.53-54
Інші автори: Андрейчин С.М., Васильєва Н., Луцук О.
Арвідас, Сескевічус. Розвиток медсестринства в Литві / Сескевічус Арвідас. - С.57
Банадига, Н. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. Банадига, Н. Ходорчук, І. Рогальський. - С.58-60
Костенко, І. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в україні / І. Костенко. - С.64-65
Кривенко, В. організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. Кривенко, О. Федорова, С. Пахомова, Єремеєв В. - С.66-67
Інші автори: Федорова О., Пахомова С., Єремеєв В.
Локай, Б. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" - крок вперед в реформування медсестринської освіти в Україні / Б. Локай, Д. Козак. - С.72-73
Сук, Т. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у Вищих навчальних закладах України / Т. Сук, О. Хомко, І. Пержул, Молдован П. - С.82-83
Інші автори: Хомко О., Пержул І., Молдован П.
Шкільна, І. Роль медсестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримання здорового способу життя / І. Шкільна. - С.88-89
Кайдашев, І. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. Кайдашев, М. Расін, В. Васильєв, Дігтяр Н. - С.90-92
Інші автори: Расін М., Васильєв В., Дігтяр Н.
Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98
Чулак, Л. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до практично-орієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Чулак, М. Кушнір, В. Шутурмінський. - С.99-100
Саварин, Т. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях з латинської мови / Т. Саварин, В. Рахлецька. - С.103-106
Роговий, Ю. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+" у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Роговий, Л. Архіпова. - С.107-109
Корильчук, Н. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. Корильчук, Т. Корильчук. - С.109-111
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою [Текст] / В. Качор, С.М. Андрейчин, Н. Васильєва, Луцук О. // Медична освіта (Тернопіль). - 2006. - №3. - С. 53-54

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

Дод.точки доступу:
Качор, В.
Андрейчин, С.М.
Васильєва, Н.
Луцук, О.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2018р. № 4
Зміст:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)