Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (31)Періодичні видання (322)Краєзнавство (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Коваленко, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-15 
1.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2002/2
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2002р. № 2
Зміст:
Бойчук, А. Досвід використання телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі акушерства та гінекології ФПО / А. Бойчук. - С.10-11
Венгер, І. Досвід впровадження телемедицини у Тернопільській державній медичній академії ім. І.Я.Горбачевського / І. Венгер. - С.12-14
Владзимирський, А. Телемедицина в управлінні охороною здоров'я / А. Владзимирський, О. Дорохова. - С.15-17
Галайчук, І. Телеонкологія - нові можливості в навчанні, діагностиці та лікуванні / І. Галайчук. - С.18-21
Гальченко, В. Підвищення ефективності викладання курсу "інформатика" студентам медичних спеціальностей / В. Гальченко. - С.21-22
Гладишев, В. Перспективи використання мультимедійних технологій для оптимізації підготовки провізорів з технології готових лікарських засобів / В. Гладишев, В. Нагорний. - С.23-24
Годлевський, Л. Деякі особливості дистанційного навчання в викладанні медико-біологічних дисциплін / Л. Годлевський, А. Мацко. - С.25-26
Казаков, В. Телетравматологія та ортопедія- клінічні та освітні аспекти / В. Казаков. - С.27-30
Казаков, В. Особливості впровадження телекомікаційних інформаційних технологій у Донецькому державному медичному університеті / В. Казаков. - С.31-34
Карпенко, О. До концепції створення єдиної галузевої медичної мережі "Укрмеднет" / О. Карпенко. - С.35-36
Коваленко, С. Методологічні підходи до пошуку біологічно активних речовин / С. Коваленко, І. Бєленічев. - С.36-38
Коваленко, О. Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва / О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина. - С.39-41
Ковальчук, Л. Застосування телекомунікаційних технологій на прикладі моделі комп'ютеризації теоретичної кафедри / Л. Ковальчук. - С.42-46
Ковальчук, Л. Новітні технології навчання в Тернопільській державній медичній академії ім.І.Я.Горбачевського / Л. Ковальчук. - С.47-50
Корда, М. Застосування комп'ютерних технологій при викладанні медичної паразитології / М. Корда. - С.53-54
Кравець, Н. Інтернет-освіта в медицині / Н. Кравець. - С.55-56
Лобенко, А. Втілення телемедицини у навчання фахівців морського транспорту / А. Лобенко. - С.57-59
Майоров, О. Інформаційні технології в системі охорони здоров'я та медичній освіті / О. Майоров. - С.60-68
Мисула, І. Досвід впровадження телекомунікаційних лекцій у навчальний процес / І. Мисула. - С.69-70
Рижов, О. Структура автоматизованих навчальних, контролюючих систем для дистанційного навчання / О. Рижов, Л. Білоконь, В. Бетін. - С.82-84
Рижов, О. Інструментальна система розробки автоматизованих навчальних курсів, що працюють у корпоративній мережі ВНЗУ / О. Рижов, Н. Іванькова. - С.85-88
Рижов, О. Інфраструктура ВНЗУ- базис дистанційної освіти / О. Рижов, Ю. Колеснік. - С.89-92
Рудай, В. Алгоритми побудови навчальних тестових програм у медичному ВНЗ / В. Рудай, Ю. Сушко, В. Бетін. - С.93-94
Сабан, О. Про впровадження ліцензійних україномовних операційних систем та прикладного програмного забезпечення в навчальний процес / О. Сабан, І. Солонинко. - С.95-96
Свистун, Р. Використання телекомунікаційних систем в підготовці лікарів хірургів / Р. Свистун. - С.97-98
Семенець, А. Технічне забезпечення телеосвіти в медицині. Проблеми та перспективи / А. Семенець. - С.99-100
Ухач, В. Використання відеоматеріалів на заняттях з історії України / В. Ухач, Р. Чигур. - С.101-102
Чирський, М. Методика інтенсифікації процесу корекції та підвищення якості тестових баз / М. Чирський, О. Горлов. - С.105-107
Шевченко, А. Підготовка складових частин телекомунікаційної системи для вивчення онкології / А. Шевченко. - С.108-110
Шевченко, Л. Деякі аспекти формування української телемедичної термінології / Л. Шевченко, А. Владзимирський. - С.111-113
Шкробот, С. Перспективи інформаційно-комп'ютерних технологій у медичній освіті / С. Шкробот, І. Гара, З. Салій. - С.114-115
Яценко, В. Медична освіта як галузь медичної телематики / В. Яценко. - С.117-121
Яценко, В. Дидактична оцінка різних засобів програмного створення навчальної програми з курсу гістології, цитології та ембріології / В. Яценко. - С.122-124
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Коваленко, О.
    Впровадження телемедичних технологій у систему охорони здоров'я м.Києва [Текст] / О. Коваленко, В. Бичков, А. Щербина // Медична освіта (Тернопіль). - 2002. - №2. - С. 39-41

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Дод.точки доступу:
Бичков, В.
Щербина, А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Коваленко, О.
    Українсько-польська науково-педагогічна співпраця.Сучасний етап [Текст] / О. Коваленко // Вища освіта України. - 2006. - № 4. - С. 92-97

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2013/1
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 1 . - 57.50, р.
Зміст:
Мисуля, І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету / І. Р. Мисуля, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда. - С.5-7
Загричук, Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу / Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула. - С.8-11
Думанський, Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович. - С.12-15
Пішак, В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу / В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська. - С.16-20
Василик, В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста / В. С. Василик, О. М. Крекотень. - С.21-23
Гриб, В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія" / В. А. Гриб. - С.24-27
Марущак, М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисциплши "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки / М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька. - С.28-30
Карпенко, Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології / Ю. І. Карпенко [и др.]. - С.31-34
Інші автори: Крижановський Ю. М., Павловська К. М., Перстньов О. І., Потапчук О. В., Савельева О. В., Чернявський В. Г., Бліхар О. В.
Кузняк, Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології / Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький. - С.35-36
Марков, А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО / А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко. - С.37-39
Муц, Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи / Л. Б. Муц. - С.40-42
Стефанко, С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ / С. Л. Стефанко. - С.43-44
Куровська, В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології / В. О. Куровська. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко. - С.48-50
Гусакова, І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти / І. В. Гусакова. - С.51-54
Нікіфорова, Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій / Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко. - С.55-58
Кузняк, Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія" / Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин. - С.59-60
Кривецький, В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М.Г. Туркевича / В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук. - С.61-63
Личковський, Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання / Е. І. Личковський [и др.]. - С.64-66
Інші автори: Вісьтак М. В., Маланчук О. М., Фафула Р. В.
Гаїна, Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини / Н. І. Гаїна, Т. В. Процак. - С.67-68
Бурова, Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів / Л. М. Бурова. - С.69-71
Зайцева, К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні / К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко. - С.72-74
Городецький, В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія" / В. Є. Городецький. - С.75-76
Кравчук, Л. В. Ідеї Сковороди у здоров'язберігаючій філософії сучасного суспільства / Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний. - С.77-80
Шумко, Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою / Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк. - С.81-82
Аймедов, К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання / К. В. Аймедов. - С.83-84
Тригубчак, О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація" / О. В. Тригубчак. - С.85-87
Байдалка, І. Д. Методологічні засади викладання епідеміяології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу / І. Д. Байдалка. - С.88-90
Сидоренко, О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. Л. Сидоренко. - С.91-94
Ярема, Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров'я / Н. І. Ярема. - С.95-97
Чурпій, К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога / К. Л. Чурпій. - С.98-99
Іоффе, О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації / О. Ю. Іоффе [и др.]. - С.100-102
Інші автори: Кульбака В. С., Коваленко О. М., Супрун Ю. О., Стець М. М., Цюра Ю. Л.
Чурпій, К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами / К. Л. Чурпій. - С.103-104
Федонюк, Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу / Л. Я. Федонюк [и др.]. - С.105-110
Інші автори: Рибіцька Л. Н., Гоч І. В., Тусик О. Т., Ковальова Л. Б., Муц Л. Б., Кланца М. М.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


   
    Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації [Текст] / О. Ю. Іоффе [и др.] // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 100-102

Дод.точки доступу:
Іоффе, О. Ю.
Кульбака, В. С.
Коваленко, О. М.
Супрун, Ю. О.
Стець, М. М.
Цюра, Ю. Л.

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: МУ7/2016/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 3 . - 96.11, р.
Зміст:
Бурлака, Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків / Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін. - С.12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Солодовник, О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення / О. В. Солодовник. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чоп’як, В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди / В. В. Чоп’як [та ін.]. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вергун А. Р., Яворська О. Я., Вергун О. М.
Шухтін, В. В. Реформування вищої освіти в Україні / В. В. Шухтін [та ін.]. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Котюжинська С. Г., Лєбєдєва Т. Л., Шухтіна І. М.
Бєленічев, І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Моргунцова С. А., Рижов О. А., Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Риженко В. П.
Бугай, Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [та ін.]. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Члек М. В., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Кавецька Н. А., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Велика, А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Данильчук В. В., Біговщиць С. В.
Добровольський, В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу / В. В. Добровольський. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загричук, Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Канівець, С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою / С. В. Канівець, О. Є. Денисик. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривошей, О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії / О. В. Кривошей. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левків, М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології / М. О. Левків. - С.71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прилипко, Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету / Н. А. Прилипко [та ін.]. - С.75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вишницька І. В., Унгурян Л. М., Бєляєва О. І.
Родіонова, В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) / В. В. Родіонова [та ін.]. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Коваленко О. М., Ніколаєнко-Камишова Т. П., Собко С. В., Хмель О. С.
Семенець, А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті” / А. В. Семенець, С. Б. Чеканов. - С.82-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Тимофєєв Р. М., Шорніков А. В.
Стеченко, О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Суховолець, І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців / І. О. Суховолець. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хобзей, М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату / М. К. Хобзей, А. Р. Вергун. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шишка, І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря) / І. В. Шишка, А. В. Кудієвський. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі / М. Ю. Колесник, І. С. Качан. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року / Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


   
    Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) [Текст] = Experience of training students for participation in the All-ukrainian student’s competition in clinical immunology and allergology (results of teachers and look of students) / В. В. Родіонова [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: У роботі представлено узагальнення досвіду з проведення І етапу студентської олімпіади з клінічної імунології та алергології в рамках підготовки студентів до участі в ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади. Метою проведеної роботи було показати можливі шляхи підвищення навчальної мотивації студентів та якості навчання на клінічному циклі. На кафедрі внутрішньої медицини № 2 та профпатології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” протягом 3-х років проводиться І етап Всеукраїнської студентської олімпіади, в якій беруть участь студенти 5, 6 курсів. Описано етапи, які входять до програми внутрішньовузівської олімпіади. У висновках надаються рекомендації: проведення фахової олімпіади надає змогу підвести підсумки роботи з викладання дисципліни “Клінічна імунологія та алергологія”; змагання сприяють виконанню мети і головного завдання вузу і кожного викладача - підвищення якості підготовки кваліфікованих спеціалістів; проведення І етапу та підготовку до ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади бажано здійснювати із залученням провідних фахівців - практичних лікарів, що надає змогу студентам отримати не тільки глибокі теоретичні знання, але й практичний досвід, що загалом сприяє самоствердженню студентів та підвищенню науково-практичного потенціалу студентського корпусу
Дод.точки доступу:
Родіонова, В. В.
Коваленко, О. М.
Ніколаєнко-Камишова, Т. П.
Собко, С. В.
Хмель, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
Шифр: 23823/2017/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик. - С.32-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE / V. Shvets. - С.46-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хілько, Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подолякіна, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Астахова, В. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / В. Астахова. - С.83-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Коваленко, О.
    Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії [Текст] = Legal support of higher education of the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland / О. Коваленко // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Велика Британія
Анотація: Стаття присвячена дослідженню досвіду правового забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії. Виокремленно основні питання адміністративно-правового забезпечення вищої освіти та науки Великої Британії. Зокрема, проаналізовано роботу структурних підрозділів університету, нормативні документи, якими керуються у своїй діяльності заклади вищої освіти. Розглянуто окремі складові принципу автономії університетів: академічна, фінансова, організаційна, кадрова, науково-дослідна. Проаналізовано стипендіальні програми університетів Великої Британії та їх вимоги до вступу в університети Англії
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: 23823/2016/4
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 4
Зміст:
Андрущенко, В. Вчитель ХХІ століття: нова стратегія Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / В. Андрущенко. - С.5-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Линовецька, О. Державна політика в галузі освіти: документи, норми, принципи / О. Линовецька. - С.15-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, О. Правові основи та реалізація закону України "Про вищу освіту" у вітчизняних університетах / О. Коваленко. - С.21-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, Ю. Нооуніверситет - ХХІ як потенційний лідер у майбутньому суспільстві / Ю. Корсак, К. Корсак. - С.27-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Розвиток освіти в контексті основних викликів глобалізації / І. Силадій. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shvets, V. Management of students’ educational activity by semantic networks in engineering training / V. Shvets, J. Wojnarowski. - С.39-44. - Bibliogr. at the end of the art.
Опанасюк, Ю. Основні напрями інформатизації освіти / Ю. Опанасюк. - С.45-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Зовнішні чинники і їх вплив на якість вищої освіти в Україні / П. Сікорський. - С.51-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванова, Ю. Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті / Ю. Іванова. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козлакова, Г. Регіональний університет як науково-освітнє середовище для підготовки лідерів вищої школи / Г. Козлакова. - С.64-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курбатов, С. Американська система акредитації вищих навчальних закладів / С. Курбатов. - С.70-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Похресник, А. Критичний філософський аналіз тенденції створення рейтингів ВНЗ світу / А. Похресник. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-15 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)