Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Савич, П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.
Шифр: ФУ17/2017/12
   Журнал

Фармацевт практик . - періодичність невідома
2017р. № 12
Зміст:
Скупий платить двічі. - С.1
Савич, П. Що таке маркетинг? / П. Савич, О. Курбан. - С.5-7
Косяченко, К. НТА: українські реалії / К. Косяченко, О. Стецюк, М. Арістов. - С.8-9
Non nocere: антибіотикотерапія при циститі. - С.10-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Демецкая, А. История с демографией: “бомба замедленного действия” / А. Демецкая. - С.12-13. - Библиогр. в конце ст.
Кривомаз, Т. Стресс как универсальная реакция адаптации / Т. Кривомаз. - С.14-16
Біль у горлі — на вихід! Кашлю приготуватися. - С.17
Примак, Р. Весьма эффективный инструмент / Р. Примак. - С.18-20. - Библиогр. в конце ст.
Заліська, О. Фармакоекономіка — наука і дисципліна / О. Заліська. - С.22-23
Ткаченко, Т. Метаболомика: что нам дает анализ метаболитов? / Т. Ткаченко. - С.24-26
Кривомаз, Т. Транквилизаторы и нормотимики: успокоительные с побочными эффектами / Т. Кривомаз. - С.27-29
Піцик, Г. Ендометріоз: захворювання теорій / Г. Піцик. - С.30-31
Кривомаз, Т. Опасные флавивирусы / Т. Кривомаз. - С.32-33
Тищенко, О. Агата Крісті: королева з червоним хрестом / О. Тищенко. - С.34-35
Кеторол гель: надійний помічник при болю в суглобах і м’язах. - С.36
Примак, Р. Конец загадки, просуществовавшей более века / Р. Примак. - С.38-39
Редькин, Р. Пять серьезных взаимодействий пищи и лекарств / Р. Редькин, Н. Орловецкая, О. Данькевич. - С.40-41
Рекомендації хворим на артеріальну гіпертензію щодо способу життя та харчування. - С.42-43
Ти де? А я на морі!. - С.44
Примак, Р. Бром: многоликий химический элемент / Р. Примак. - С.46-47
Клименюк, Ю. О лояльности, маркетинговой активности и о том, что думает потребитель… / Ю. Клименюк. - С.48
Ученые добавили в генетический алфавит новые "буквы и научили бактерии их читать". - С.49
Клименюк, Ю. Каким законам подчиняются, как изменяются и куда движутся “небесные тела” в системе фармацевтического канала? / Ю. Клименюк, М. Перепелица. - С.50-51
Приготовление жидких лекарственных форм: микстура Бехтерева. - С.52-53
Костреба, Н. Професія — фармацевт / Н. Костреба. - С.54
Кириленко, М. Шкільне цькування: поради батькам / М. Кириленко. - С.55-57
Грицик, А. Прянощі як ліки / А. Грицик. - С.58-59
Демецкая, А. Без тату / А. Демецкая. - С.62-63
В преддверии праздников: “философия” застолья. - С.64
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Савич, П.
    Що таке маркетинг? [Текст] / П. Савич, О. Курбан // Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 5-7


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, обучение, тенденции, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Чому кожен розуміє це поняття по-своєму? Більшість читачів під словом «маркетинг» уявляють собі рекламні засоби та технології. Це пов’язано з тим, що відділи маркетингу локальних представництв іноземних фірм, роботу яких наслідують вітчизняні компанії, здебільшого займаються саме плануванням та підготовкою рекламних кампаній. Проте за зовнішніми ознаками не завжди можна зрозуміти внутрішню схему роботи та процес стратегічного планування. У міжнародних компаніях питаннями глобальних стратегій займаються на рівні С-level management (Правління). Локальні представництва опікуються їхньою адаптацією та втіленням, а також відповідають за якість її реалізації. Відповідно бізнесова культура розробки та прийняття стратегічних рішень в середовищі українських компаній розвинена недостатньо
Дод.точки доступу:
Курбан, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: ФУ17/2018/1
   Журнал

Фармацевт практик . - періодичність невідома
2018р. № 1
Зміст:
Савич, П. Як заробляти на довірі до вашої компанії / П. Савич. - С.6-7
Испытана новая лекарственная комбинация против облысения у женщин. - С.7
Вологий кашель: лікувати чи вилікувати?. - С.8
Усенко, В. Новые подходы к определению эффективности лекарственных средств. Смена парадигмы доказательной медицины / В. Усенко. - С.10-12
Избыток соли вреден для мозга. - С.12
Застуда. Не перемикайтеся, ми розкажемо, як її позбутися. - С.13
Піняжко, О. Оцінка технологій охорони здоров’я: Україна і світ / О. Піняжко. - С.14-15. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривомаз, Т. Революция в редактировании генома / Т. Кривомаз. - С.16-18
Евкабал®: дихай вільно!. - С.19
Демецкая, А. Медицина будущего: биопринтинг / А. Демецкая. - С.20-21
Заліська, О. Фармакоекономіка: наука і дисципліна / О. Заліська. - С.22-24
Кривомаз, Т. Незнаменитые представители семейства ретровирусов / Т. Кривомаз. - С.26-27
Бетагестин-КВ: втримай рівновагу. - С.29
Анісімов, В. Освіта надає людині гідність / В. Анісімов. - С.30-32
Ибупрофен может нарушать баланс мужских гормонов. - С.32
Демецька, О. Майбутнє фармації очима студентів / О. Демецька. - С.34-35
Ткаченко, Т. Рекомендації хворим на остеопороз щодо способу життя та харчування / Т. Ткаченко. - С.36-37
У нашій офісній аптечці — Цитрік. А у вас?. - С.38-39
Фармакология против старения. - С.40-41
Клименюк, Ю. Принципы увеличения продаж, или Как влияет на продажи категорийный менеджмент / Ю. Клименюк. - С.42
Постолатій, А. За всіма правилами науки «фармація» / А. Постолатій, Т. Конькова. - С.44-46
Сенсор кишечных газов расскажет о проблемах с пищеварением. - С.46
Редькін, Р. Нотатки мандрівника: перші празькі аптеки. Нотатка перша: «У янгола» / Р. Редькін. - С.48-49
Приготовление жидких лекарственных форм: микстура Дрягина. - С.50-51
Кириленко, М. Чи існує вічне кохання? / М. Кириленко. - С.52-53
Примак, Р. На пути к раскрытию «секретов» физических упражнений / Р. Примак. - С.54-55
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Савич, П.
    Як заробляти на довірі до вашої компанії [Текст] / П. Савич // Фармацевт практик. - 2018. - № 1. - С. 6-7


MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
Анотація: Часи, коли можна було провести одну рекламну кампанію і чекати на великі продажі, вже давно минули. Різноманітні вигуки про акції, знижки та розпродажі майорять ніби калейдоскоп. Як в цьому інформаційному шумі маркетологи мають планувати свої медіа-комунікації, а відділи продажів виконувати намічені обсяги?
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)