Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Книш, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.
Шифр: 23823/2016/2
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 2
Зміст:
Андрущенко, В. Академічна мобільність в українському просторі вищої освіти: реалії, виклики та перспективи розвитку / В. Андрущенко, Д. Свириденко. - С.5-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. Етос вищої медичної освіти в епохи стагнацій і суспільних змін / Т. Кірик. - С.12-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання / І. Книш. - С.18-24. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подольська, Є. Децентралізація освіти: нові виклики, ризики й регіональні виміри / Є. Подольська, О. Назаркін. - С.25-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Похресник, А. Науки і вища освіта учора, сьогодні і завтра / А. Похресник. - С.31-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гриньків, А. Метакогнітивні дослідження в контексті освітніх інновацій / А. Гриньків. - С.37-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сікорський, П. Принципи моделювання нових контрольно-оцінювальних систем і їх застосування у середніх і вищих навчальних закладах / П. Сікорський. - С.44-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Скиба, Ю. Класифікація методів педагогічних досліджень / Ю. Скиба. - С.51-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Баштовенко, О. Інноваційний підхід до фізичного виховання у формуванні здорового способу життя / О. Баштовенко, Г. Ярчук. - С.60-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Найдьонов, О. Реалізація української національної ідеї у вищий освіті в умовах інформаційного суспільства / О. Найдьонов. - С.66-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Терепищий, С. Класифікація освітніх ландшафтів Європи / С. Терепищий. - С.73-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterova, M. European studies of the Interactive Visual Communicative Technologies (IVCTs) in high education / M. Nesterova. - С.80-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Книш, І.
    Комунікаційні та інформаційні аспекти розвитку сучасної освіти та виховання [Текст] = Communication and information aspects of modern education and training / І. Книш // Вища освіта України. - 2016. - № 2. - С. 18-24. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: 23823/2016/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2016р. № 3
Зміст:
Сікорський, П. Реформування освіти і державних інститутів у контексті наукових праць І. Франка (до 160-річчя від дня народження) / П. Сікорський. - С.5-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондар, В. Проблеми теоретичної компетентності та методологічної культури дослідників у галузі педагогічних наук / В. Бондар. - С.18-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рубанець, О. Когнітивний аспект методологічного оновлення вищої школи / О. Рубанець. - С.24-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кірик, Т. У пошуках нових освітніх парадигм для України XXI століття / Т. Кірик. - С.30-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Синергетична теорія метровізації розуму та розумових технологій у галузі дидактологістики вищої школи / В. Коваленко. - С.37-41. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа / І. Книш. - С.42-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Девтерова, Т. Управління мотивацією студентів при вивченні педагогіки вищої школи / Т. Девтерова. - С.50-57. - Бібліогр.: в кінці ст.
Любарець, В. Створення електронної освітньої платформи ACCENT - шлях до якісної освіти / В. Любарець. - С.58-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Подольська, Є. Сучасний педагог: на перетині очікувань студентів і прагнень викладачів / Є. Подольська, Т. Подольська. - С.64-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Щербакова, О. Стан розвитку риторико-комунікативної культури сучасного університету: аналіз актуальної проблематики міждисциплінарних риторикознавчих заходів 2016 року в Литві, Канаді й Україні / О. Щербакова. - С.70-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чубарева, О. Освіта як чинник підвищення ролі естетичного в аксіологічному полі сучасних студентів / О. Чубарева. - С.79-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Книш, І.
    Становлення нової вітчизняної парадигми освіти: off-line освіта як система vs on-line освіта як мережа [Текст] / І. Книш // Вища освіта України. - 2016. - № 3. - С. 42-49. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: 23823/2017/3
   Журнал

Вища освіта України . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 3
Зміст:
Курбатов, С. "Без коректур": до 70-річчя Василя Кременя / С. Курбатов. - С.5-6
Андрущенко, В. Освіта без насильства / В. Андрущенко. - С.7-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захарова, О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання / О. Захарова, Ж. Гончарова. - С.13-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горбунова, Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій / Л. Горбунова. - С.23-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Класична освітня парадигма: суб’єкт-суб’єктні відносини / І. Книш. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Капустін, С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі / С. Капустін. - С.43-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шудло, С. Трансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність? / С. Шудло, О. Заболотна. - С.50-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи / В. Коваленко. - С.57-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гончарова, О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності / О. Гончарова. - С.64-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Силадій, І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді / І. Силадій. - С.76-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Нестерова, М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті / М. Нестерова. - С.84-85
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: 21876/2017/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 9
Зміст:
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-75
Корсак, К. Молоді науки про норми й аномалії у мисленні та діях сучасних Homo sapiens / К. Корсак. - С.75-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Благініна, С. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна. - С.87-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій / І. Книш, Н. Кочубей. - С.100-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Церклевич, В. Модерні можливості використання візуального методу у викладанні історії економіки / В. Церклевич. - С.116-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Книш, І.
    Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій [Текст] = New Educational Paradigm in the Context of New Modern Technologies / І. Книш, Н. Кочубей // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 100-115. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
освіта off-line -- освіта on-line -- змішане навчання -- хмарні технології
Анотація: Мета й наукова новизна статті полягає у з'ясуванні, що на сучасному етапі розвитку освіти в Україні склалися дві освітні парадигми - освіта off-line як система й освіта on-line як мережа, та визначенні їхніх переваг і недоліків. У дослідженні застосовані такі методики: сучасні інноваційні техніки та методики, які використовуються у цих освітніх парадигмах: структурування тексту у вигляді таблиць, TASC-аналіз, Fishbone, стратегія “Insert”, Cinquain, Coaching, SWOT-аналіз, змішане навчання, гейміфікація, інкапсуляція, графікація, фрагментація мереж, LMS-менеджмент, тренінг-системи, треки, хмарні технології. Результати: обґрунтовано, що поняття і процеси, які розглядаються в медичній етиці та деонтології (егогенія, егротогенія, ятрогенія), подібні до освітніх, які відбуваються в системах “учитель (викладач) - учитель (викладач)”, “учитель (викладач) - учень (студент)" і “учень (студент) - учень (студент))’’. Практична значимість: доведено, що власне освіта як система зумовила появу нової вітчизняної парадигми освіти, котра формується на межі off-line-освіти як системи й оn-Ііnе- освіти як мережі.
The aim and scientific novelty lies in analyzing two educational paradigms that have been established at the current stage of the development of Ukrainian education, namely, off-line education as a system and on-line education as a network; outlining their advantages and advantages. Methods: modern innovative techniques and meth ods which are used in these educational paradigms: table structuring of the text, TASC-analysis, Fishbone, INSERT strategy, Cinquain, Coaching, SWOT-analysis, blended learning, gamification, encapsulation, graphication, network fragmentation, LMS-management, training systems, tracks, cloud-based technologies. Results: it has been concluded that concepts and processes of medical ethics and deontology (ego- genesis, aegrotogenesis, iatrogenesis) are proved to be similar to educational ones which are characteristic of the systems: “Teacher (Educator) — Teacher (Educator)”, “Teacher (Educator) — Pupil (Student)” and “Pupil (Student) — Pupil (Student)”. Practical significance: it has been grounded that education as a system predetermined the emergence of a new national paradigm of education which is formed at the juncture of off-line education as a system and on-line education as a network
Дод.точки доступу:
Кочубей, Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)