Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (32)Бібліотечні видання (134)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=МАРКЕТИНГ<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 396
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Мандзюк, А. М.
    Маркетингове дослідження фармацевтичного ринку фітопрепаратів на основі перстачу гусячого (Pоtentilla Anserina L.) [Текст] / А. М. Мандзюк, Н. М. Белей, С. М. Марчишин // Фітотерапія.Часопис. - 2013. - № 2. - С. 70-72


MeSH-головна:
ЛАПЧАТКА -- POTENTILLA (действие лекарственных препаратов)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (использование, экономика)
ФИТОТЕРАПИЯ -- PHYTOTHERAPY (использование, экономика)
ПИЩЕВЫЕ ДОБАВКИ -- FOOD ADDITIVES (фармакология, экономика)
Дод.точки доступу:
Белей, Н. М.
Марчишин, С. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Гетало, О. В.
    Дослідження вітчизняного ринку лікарських засобів на основі валеріани лікарської [Текст] / О. В. Гетало // Фітотерапія.Часопис. - 2015. - № 1. - С. 85-87


MeSH-головна:
ВАЛЕРИАНА -- VALERIAN (действие лекарственных препаратов)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (использование, методы)
ЛЕКАРСТВ СТОИМОСТЬ ДЛЯ ПАЦИЕНТА -- FEES, PHARMACEUTICAL
ЛЕКАРСТВА АПРОБИРУЕМЫЕ -- DRUGS, INVESTIGATIONAL (экономика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Смирнов, А.
    Эффективный внутренний маркетинг, или Чего хочет женщина [Текст] / А. Смирнов // Стоматолог. - 2005. - № 1/2. - С. 61-62

Рубрики: Стоматолог-больной отношения

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Троценко, А. Г.
    Технология разработки web-сайта стоматологической организации, или интерактивный маркетинг [Текст] / А. Г. Троценко, В. Г. Бутова, М. З. Каплан // Стоматология. - 2008. - Т. 87, № 1. - С. 85-88

Рубрики: Стоматологические учреждения

   Учреждения автоматизация


Дод.точки доступу:
Бутова, В. Г.
Каплан, М. З.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Кравченко, В. В.
    Маркетинг стоматологічних послуг в умовах формування ринкових відносин [Текст] / В. В. Кравченко // Современная стоматология. - 2006. - № 1. - С. 142-145

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг

   Стоматологическая помощь--эконом


   Стоматологической практики типы--организ--эконом


Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Мейснер, А. Ф.
    Маркетинг как эффективный инструмент преодоления системных проблем в организации противотуберкулезной помощи детскому населению [Текст] / А. Ф. Мейснер, С. Α. Ростовцев, Л. Б. Стахеева // Проблемы туберкулеза и болезней легких. - 2009. - № 6. - С. 7-13

Рубрики: Здравоохранения служб маркетинг--организ

   Медицинская помощь--дети


Дод.точки доступу:
Ростовцев, С. А.
Стахеева, Л. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Хайнке, Д. П.
    Ефективні маркетингові стратегії для імплантологів. Якість життя в компанії – керування стратегією [Текст] / Д. П. Хайнке // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2018. - № 1. - С. 68-71


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (психология)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, этика)
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Чумак, В.
    Government Relations: робота на результат [Текст] : Урядові стосунки:робота на результат / В. Чумак, К. Косяченко // Фармацевт практик. - 2018. - № 6. - С. 35


MeSH-головна:
КОММЕРЦИЯ -- COMMERCE (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции)
ПРАВИТЕЛЬСТВЕННЫЕ ОРГАНИЗАЦИИ -- GOVERNMENT AGENCIES (тенденции)
БИОМЕДИЦИНСКОЙ ТЕХНОЛОГИИ ОЦЕНКА -- TECHNOLOGY ASSESSMENT, BIOMEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Чи можна знайти баланс між інтересами суспільства, держави і бізнесу? Як впливати на законотворчу діяльність органів влади, політичних партій, громадських організацій, бізнес-структур? Саме вибудовування та налагодження відносин з державними органами влади, зокрема з урядом, регіональними та місцевими органами влади, є сферою діяльності GR- менеджменту
Дод.точки доступу:
Косяченко, К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Суховий, Г. П.
    Маркетингові дослідження ринку лікарських засобів антидепресивної дії [Текст] / Г. П. Суховий, О. С. Яковлева // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 3. - С. 74-80


MeSH-головна:
АНТИДЕПРЕССАНТЫ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS (снабжение и распределение, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (статистика)
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING
Анотація: Мета: маркетингові дослідження вітчизняного ринку лікарських засобів (ЛЗ) антидепресивної дії, аналіз цінових характеристик ліків та їх динаміки за 2013-2017 рр. Методи: статистичний, графічний, порівняльний. Результати дослідження. За даними Державного реєстру ЛЗ України, станом на 01.03.2017 р. зареєстровано 223 ЛЗ антидепресивної дії, значну частину (81,6 %) з яких складають препарати іноземного виробництва. Середнє значення розрахованого ланцюгового індексу середньостатистичних закупівельних цін (Іg) у 2013-2017 рр. дорівнює 1,29. Аналіз коефіцієнта адекватності платоспроможності (Cas) свідчить про зростання цього показника протягом 2014-2016 рр. За цей же час відмічена тенденція до зниження показника доступності (D). У 2017 р. спостерігається збільшення показника D, але його значення залишається менше за 1. Висновки. Доведено, що протягом 2013-2017 рр. спостерігалося зростання середніх закупівельних цін на ЛЗ. Встановлено, що зростання показника адекватності платоспроможності (Cas) та зниження показника доступності (D) у 2014-2016 рр. свідчить про зниження доступності ЛЗ антидепресивної дії. Разом з тим необхідно відзначити позитивну тенденцію зростання показника доступності (D) у 2017 р., але він вказує на недостатній рівень доступності досліджуваних ЛЗ
Дод.точки доступу:
Яковлева, О. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Труш, В.
    Маркетинговые коммуникации в интернете [Текст] / В. Труш, К. Чекменев // Приватний лікар. - 2018. - N 1. - С. 16-17


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции)
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование)
МУЛЬТИМЕДИА -- MULTIMEDIA (использование)
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ -- COMPUTING METHODOLOGIES
Анотація: Маркетинговые коммуникации — это процесс регулярного и последовательного контакта с разными сегментами целевой аудитории. Они необходимы для вовлечения вашей целевой аудитории и создания прочной основы для доверия к вашей компании и ее услугам
Дод.точки доступу:
Чекменев, К.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Лепешина, О.
    Зміни в акцентах маркетингових активностей у сфері медичних послуг України (2003-2017) [Текст] / О. Лепешина // Приватний лікар. - 2018. - N 1. - С. 10-11


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (статистика, тенденции)
БОЛЬНИЦЫ ЧАСТНЫЕ КОММЕРЧЕСКИЕ -- HOSPITALS, PROPRIETARY (организация и управление, статистика, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКИЕ РАСПРЕДЕЛЕНИЯ -- STATISTICAL DISTRIBUTIONS
Анотація: Маючи досвід роботи зі сферою медичних послуг України з 2003 року, ми вирішили проаналізувати, яким чином змінилася тактика маркетингу у приватному сегменті за останні 14 років, і пропонуємо результати дослідження до вашої уваги
Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Труш, В.
    А нужен ли маркетинг в медицине? [Текст] / В. Труш // Приватний лікар. - 2018. - N 1. - С. 8-9


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ЭТИКА БИЗНЕСА -- ETHICS, BUSINESS (обучение)
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ЭКОНОМИКА И ОРГАНИЗАЦИИ (ВНЕШ) -- HEALTH CARE ECONOMICS AND ORGANIZATIONS (NON MESH)
Анотація: Для любого бизнесмена ответ на вопрос, вынесенный в заголовок статьи, очевиден: безусловно, нужен! Однако об открытии медицинского бизнеса все чаще задумываются те, у кого нет специального бизнес-образования, зато есть мечта воплотить свои профессиональные навыки в медицине и принести пользу людям, а себе обеспечить достойный уровень дохода. Вот именно для них мне хотелось бы подробно остановиться на целях и задачах медицинского маркетинга
Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Труш, Е.
    Функциональные обязанности копирайтера медицинской клиники [Текст] / Е. Труш // Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 32-33


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КОММУНИКАЦИИ -- HEALTH COMMUNICATION (методы, тенденции, экономика)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING (кадры, методы, организация и управление)
РЕКЛАМИРОВАНИЕ КАК ТЕМА -- ADVERTISING AS TOPIC (использование, методы, тенденции)
КОЛЛЕКТИВНАЯ КОРРЕСПОНДЕНЦИЯ -- COLLECTED CORRESPONDENCE
ПСИХОЛОГИЯ ТРУДА -- PSYCHOLOGY, INDUSTRIAL (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Когда речь заходит о копирайтинге, многие собственники медицинского бизнеса (или уполномоченные проводить маркетинговые коммуникации с целевой аудиторией сотрудники) представляют себе процесс создания текстов для странички в фейсбуке или на сайте. Однако копирайтинг — это не только тексты для упомянутых площадок. Фактически в задачу копирайтера медицинской клиники входит обеспечение всех вербальных и визуальных форм контактов с целевой аудиторией
Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Дослідження ринку засобів для лікування себорейного дерматиту волосистої частини голови / В. А. Солодовник [та ін.] // Актуал. питання фармац. і мед. науки та практики. - 2018. - Том 11, N 1. - С. 112-118


MeSH-головна:
ДЕРМАТИТ СЕБОРЕЙНЫЙ -- DERMATITIS, SEBORRHEIC (диагностика, лекарственная терапия, этиология)
КОЖА ВОЛОСИСТОЙ ЧАСТИ ГОЛОВЫ -- SCALP (микробиология, патология, физиология)
ПРОТИВОГРИБКОВЫЕ СРЕДСТВА -- ANTIFUNGAL AGENTS (терапевтическое применение)
МАРКЕТИНГ -- MARKETING
Анотація: Сучасний арсенал лікарських і косметичних засобів, що використовують у терапії себорейного дерматиту волосистої частини голови, доволі різноманітний. Сьогодні фармацевтичний ринок динамічно розвивається і являє собою складну гетерогенну систему, що зумовлює необхідність дослідження його стану та формування інформаційної бази щодо динаміки асортименту, цін і доступності препаратів. Мета роботи – формування інформаційного масиву про лікарські засоби (ЛЗ) та лікувальну косметику, що застосовуються в лікуванні себорейного дерматиту волосистої частини голови (СД ВЧГ), та обґрунтування на підставі маркетингового аналізу доцільності створення нового фармацевтичного препарату на основі субстанції октопіроксу. Матеріали та методи. Як інформаційні матеріали використали Державний реєстр лікарських засобів України, довідник лікарських засобів «Компендіум онлайн», інтернет-ресурси з пошуку ліків в аптеках України «GeoApteka» та «Tabletki.ua». У роботі застосували маркетинговий метод, методи моніторингу, логічного узагальнення, угруповання та графічний метод дослідження. Результати. Здійснили комплексне маркетингове оцінювання українського фармацевтичного ринку засобів, що застосовуються в терапії СД ВЧГ, котра враховувала гетерогенну структуру: два напрями – ЛЗ і засоби лікувальної косметики. Висновки. Сформували сучасний арсенал засобів за двома напрямами: сегмент «ЛЗ» налічує 26 препаратів підгрупи D01A «Протигрибкові препарати для місцевого застосування» і підгрупи D11A «Інші дерматологічні препарати»; сегмент «КЗ» – 71 косметичний засіб (переважають засоби на основі октопіроксу – 12 пропозицій). За формою виготовлення переважають рідкі форми: шампуні, тоніки, розчини, сироватки. Усі засоби за критерієм «порядок відпуску з аптеки» належать до безрецептурних, але перед їхнім застосуванням обов’язково потрібна консультація лікаря для врахування особливостей кожного хворого. Для сегмента ринку, що аналізували, характерний дефіцит комбінованих препаратів і мала кількість пропозицій від вітчизняних виробників
Дод.точки доступу:
Солодовник, В. А.
Ткаченко, Н. О.
Гладишева, С. А.
Фаді, Ал Зедан

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Вавилов, В.
    Функциональные обязанности медадминистратора [Текст] / В. Вавилов // Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 24


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ РЕГИСТРАТОРЫ-АДМИНИСТРАТОРЫ -- MEDICAL RECORD ADMINISTRATORS (обучение, психология, этика)
КАДРОВ ПОДБОР -- PERSONNEL SELECTION (методы, тенденции)
МАРКЕТИНГ СОЦИАЛЬНЫЙ -- SOCIAL MARKETING (этика)
БОЛЬНОГО УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ -- PATIENT SATISFACTION
Анотація: Администраторы — волшебники рецепции и всего медицинского учреждения. На их хрупкие плечи ложится вопрос организации работы докторов и процесс обслуживания клиентов-пациентов. В зависимости от размера медицинского учреждения у администраторов бывают разные функции и обязанности
Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Бернацкая, Ю.
    Зачем нужна CRM-система в медицинском образовании? [Текст] : Зачем нужна система управления взаимоотношениями с клиентами в медицинско / Ю. Бернацкая // Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 18-20


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
АВТОМАТИЗИРОВАННАЯ ОБРАБОТКА ИНФОРМАЦИИ -- AUTOMATIC DATA PROCESSING (методы, тенденции)
ПАЦИЕНТ-СПЕЦИФИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ -- PATIENT-SPECIFIC MODELING (использование, стандарты, экономика)
Анотація: Когда возникает вопрос об автоматизации медицинских учреждений, то первое что слышишь: «У нас все автоматизировано! У нас есть медицинская система Медицинская система действительно является важной составляющей процесса автоматизации, но не единственной. Она решает задачи основного медицинского процесса, но не решает задачи других направлений. Ведь медицинский центр — это не только карточки пациентов и запись на прием к врачу, это еще и маркетинг, и продажи, и управленческий учет, и логистика со складами, и обслуживание оборудования, и документооборот, и бухгалтерия, и финансы, и аналитика. У каждого из данных направлений свои бизнес-процессы и свои задачи, и для их автоматизации нужны разные системы. Сегодня поговорим о CRM-системе, которая отвечает за автоматизацию работь отдела продаж и отдела маркетинга
Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Черевко, Е.
    Как открыть частную клинику? Мечтать и...дерзать! [Текст] / Е. Черевко // Приватний лікар. - 2018. - N 2. - С. 21-23


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ УЧРЕЖДЕНИЯ ЧАСТНЫЕ -- HEALTH FACILITIES, PROPRIETARY (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции, экономика)
ОРГАНИЗАЦИОННАЯ ИННОВАЦИЯ -- ORGANIZATIONAL INNOVATION (экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, тенденции, экономика)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE (тенденции)
КАРЬЕРА -- CAREER MOBILITY
Анотація: Медицинская реформа заставляет многих врачей задумываться об открытии собственной частной практики, однако бытующие «страшилки» о трудностях получения лицензии, коррупции в Минздраве и проверяющих органах останавливают большинство профессионалов в осуществлении своей мечты. Так ли «страшен черт, как его малюют», и насколько в действительности сложен этот путь — от идеи до воплощения — редакция «УВ» беседует с основателем «Комфорт Клиник», врачом-дерматовенерологом Еленой Черевко
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Клименюк, Ю.
    О лояльности, маркетинговой активности и о том, что думает потребитель… [Текст] / Ю. Клименюк // Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 48


MeSH-головна:
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции, этика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
АПТЕКИ -- PHARMACIES (организация и управление, тенденции, экономика)
Анотація: Принято считать, что чем больше ценовых акций проводит аптечная сеть, тем больше у нее клиентов. Еще одно распространенное мнение — чем лояльнее посетитель, тем он лучше. Так ли это? Всегда ли, делая ставку на цену, мы формируем лояльность клиента? Давайте выясним, кто такие «лояльные клиенты». Это клиенты, которые в данное время готовы, совершили или совершают покупку. Не стоит надевать розовые очки и утверждать, что каждый совершивший покупку является лояльным клиентом. Для такого утверждения важно учесть, когда была совершена покупка, что покупал клиент, с какой периодичностью
Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Труш, В.
    Хороший маркетинг, но плохие продажи? [Текст] / В. Труш // Участковый врач. - 2017. - N 10. - С. 11

Анотація: Если клиент не видит в вашем рекламном сообщении свою роблему и ее решение — это значит, что вы зря потратили деньги
Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Савич, П.
    Що таке маркетинг? [Текст] / П. Савич, О. Курбан // Фармацевт практик. - 2017. - № 12. - С. 5-7


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (методы, обучение, тенденции, экономика)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ СЛУЖБ МАРКЕТИНГ -- MARKETING OF HEALTH SERVICES (методы, организация и управление, тенденции, экономика)
ЭКОНОМИКА ФАРМАЦЕВТИЧЕСКАЯ -- ECONOMICS, PHARMACEUTICAL (организация и управление, тенденции)
Анотація: Чому кожен розуміє це поняття по-своєму? Більшість читачів під словом «маркетинг» уявляють собі рекламні засоби та технології. Це пов’язано з тим, що відділи маркетингу локальних представництв іноземних фірм, роботу яких наслідують вітчизняні компанії, здебільшого займаються саме плануванням та підготовкою рекламних кампаній. Проте за зовнішніми ознаками не завжди можна зрозуміти внутрішню схему роботи та процес стратегічного планування. У міжнародних компаніях питаннями глобальних стратегій займаються на рівні С-level management (Правління). Локальні представництва опікуються їхньою адаптацією та втіленням, а також відповідають за якість її реалізації. Відповідно бізнесова культура розробки та прийняття стратегічних рішень в середовищі українських компаній розвинена недостатньо
Дод.точки доступу:
Курбан, О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)