Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Вища освіта- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Періодичні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Благініна, С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи з 1 по 7
1.
Шифр: 21876/2017/8
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 8 . - 84.09, р.
Зміст:
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-56
Хоружий, Г. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах / Г. Хоружий, Л. Хоружа. - С.57-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вітченко, А. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів / А. Вітченко. - С.68-90
Поліщук, В. Авторитарні механізми знецінення професійного та особистісного статусу громадянина / В. Поліщук. - С.91-101
Благініна, С. Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя Реформації) / С. Благініна. - С.102-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гуйтур, М. Як науковим (науково-педагогічним) працівникам перетворити свої знання на пасивний дохід у вигляді роялті / М. Гуйтур, В. Коноваленко, А. Коловський. - С.112-123
Великий, М. Біохімія: від витоків до сьогодення / М. Великий. - С.124-126
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Благініна, С.
    Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя Реформації) [Текст] = Competition Paradigms in Higher Education in Germany (On the 500-th Anniversary of the Reformation) / С. Благініна // Вища школа. - 2017. - № 8. - С. 102-111. - Бібліогр.: в кінці ст.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.
Шифр: 21876/2017/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2017р. № 9
Зміст:
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам. - С.7-75
Корсак, К. Молоді науки про норми й аномалії у мисленні та діях сучасних Homo sapiens / К. Корсак. - С.75-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Благініна, С. З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час / С. Благініна. - С.87-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Книш, І. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій / І. Книш, Н. Кочубей. - С.100-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Церклевич, В. Модерні можливості використання візуального методу у викладанні історії економіки / В. Церклевич. - С.116-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Благініна, С.
    З досвіду Німеччини: забезпечення якості освіти в минулому і в наш час [Текст] = From the Experience of Germany to Ensure the Quality of Education in the Past and Present Time / С. Благініна // Вища школа. - 2017. - № 9. - С. 87-99. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ

   Німеччина
Анотація: У статті розглядається еволюція середньої і вищої школи Німеччини, вказані їхні витоки і провідні тенденції розвитку. Для порівняння наведені зручні схеми структури систем освіти Німеччини й України. Доведено, що німці ототожнювали якість освіти не з точністю виконання наказів диктаторів, як це було на теренах України, а з досягненням користі для Вітчизни і всього населення. Молодь Німеччини добре орієнтується в освітній сфері, хоч структура й характеристики системи освіти на диво складні. Відзначається, що німці беруть участь в усіх європейських проектах та міжнародних освітніх тестуваннях, але ставляться до них виважено і спокійно. Для України корисний саме цей досвід Німеччини
The article examines the evolution of the German secondary and higher schools, their sources and the main trends of development. For comparison convenient schemes of the structure of education systems in Germany and Ukraine are given. It has been proved that the “quality” of education of the Germans was identified not with the accuracy of the execution of orders of dictators, as it was on the territory of Ukraine, but with the achievement of benefit for the Fatherland and the entire population. The youth of Germany are well oriented in the educational sphere, although the structure and characteristics of the educational system are surprisingly complex. It is noted that the Germans take part in all European projects and international educational tests, but treat them carefully and calmly. The experience of Germany is useful for Ukraine
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.
Шифр: 21876/2019/3
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2019р. № 3
Зміст:
Корсак, К. Рух людства до двох організованих ним колапсів — екологічного і духовно-інтелектуального. Який з них небезпечніший і чи є порятунок? / К. Корсак [та ін.]. - С.7-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Корсак Ю., Антонюк Л., Благініна С., Бойчук О., Давиденко Н., Кірик Т., Ляшенко Л., Пилипенко С., Похресник А., Сонько С.
Надольний, І. Освіта - ключовий чинник модернізації суспільства / І. Надольний. - С.19-25
Болтівець, С. “Університетська партія” Тараса Шевченка / С. Болтівець, О. Галушко. - С.26-41
Чорний, О. Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка / О. Чорний. - С.42-44
Гриценок, І. Проектна діяльність як засіб розвитку підприємницької компетентності майбутніх кваліфікованих кадрів / І. Гриценок. - С.45-53
Дебич, М. Підвищення якості вищої освіти через інтернаціоналізацію навчального процесу - світова тенденція / М. Дебич, О. Гуменна. - С.54-61
Балабан, О. Театральна освіта та сценічне мистецтво у період соціокультурних трансформацій: стратегії розвитку / О. Балабан, С. Котляр, А. Медведева. - С.62-69
Юр, М. Засоби “театральної експресії” у вихованні фахівців сценічного та аудіовізуального мистецтв / М. Юр, О. Опанасик, М. Галкін. - С.70-80
Бурим, К. Кольорове вирішення елементів навігації у веб-дизайні / К. Бурим, С. Чирчик. - С.81-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Пендзей, І. Новітня історія країн Західної Європи і Америки (1918-1945 pp.): ключові поняття, події, терміни / І. Пендзей. - С.88-123
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: 21876/2019/9
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2019р. № 9
Зміст:
Близнюк, М. Аналіз тематичних напрямів Міжнародної Карпатської школи у контексті освіти для сталого розвитку / М. Близнюк, В. Михайленко. - С.7-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юхименко, П. Інтелектуальна безпека держави та її внутрішні й зовнішні загрози / П. Юхименко, Т. Сокольська, С. Лобанова. - С.20-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бідасюк, Н. Заголовок наукової статті англійською мовою без помилок / Н. Бідасюк. - С.32-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Корисність сучасних знань про норми й аномалії поведінки підлітків для успішного освітнього законодавства / К. Корсак [та ін.]. - С.46-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Корсак Ю., Антонюк Л., Благініна С.
Якубовська, М. Модель сучасної професійної освіти: зв’язок цілей та задач формування культурологічного світогляду студентів / М. Якубовська. - С.63-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чирчик, С. Оптимізаційна модель діагностики якості вищої освіти / С. Чирчик. - С.71-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Голембовська, Л. Про кафедру живопису Київської державної академії декоративно-прикладного мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука / Л. Голембовська. - С.78-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кобржицька, Т. Про Дмитра Павличка, карпатського легеня, що піднявся до вершин світової поезії / Т. Кобржицька. - С.86-91
Антонюк, В. Зайнятість у сучасному світі: актуальне дослідження / В. Антонюк. - С.92-95
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: 21876/2020/2
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2020р. № 2
Зміст:
Українець, А. Мистецтво аюрведи як складова системи освіти у Національному університеті харчових технологій / А. Українець. - С.7-14
Кононец, Н. Вебтехнології при ресурсно-орієнтованому навчанні дисципліни “Управління навчально-виховним процесом” / Н. Кононец. - С.15-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гриценок, І. Проектна діяльність як засіб формування підприємницької активності в учнівської молоді / І. Гриценок. - С.27-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дебре, О. Метод проектів як засіб розвитку учнів старших класів / О. Дебре. - С.37-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Огуй, С. Методика проведення практичних занять під час підготовки фахівців сфери обслуговування / С. Огуй. - С.45-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корсак, К. Основи сучасних знань про кохання і любов та їхнє значення для спроможності людства уникнути двох глобальних колапсів / К. Корсак [та ін.]. - С.60-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Корсак Ю., Антонюк Л., Благініна С.
Шелковая, Н. Роздуми філософа про парадокси у сучасній вищій освіті в Україні / Н. Шелковая. - С.73-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андріенко, О. Як віртуалізація змінює форми нашого буття: соціоформа, техноформа, етиформа / О. Андріенко. - С.84-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Михайленко, В. Освіта заради розвитку - стратегічний напрям Карпатської школи 2020 / В. Михайленко, М. Близнюк, В. Шаравара. - С.100-106
Гладкий, О. Економіко-географ, учений, педагог, патріот, громадянин України / О. Гладкий [та ін.]. - С.107-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Скляров О., Зварич І., Чанцева Н., Іщук С.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)