Шифр: 21876/2011/5/6
   Журнал

Вища школа [Текст]. - Виходить щомісячно
2011р. № 5/6
Зміст:
Лисенко, В. З досвіду підготовки магістрів для аграрного сектору економіки / В. Лисенко, Л. Кліх. - С.7-11.
Мікульонок, І. Забеспечення якості професорсько-викладацького складу ВНЗ - основа ефективної підготовки фахівців / І. Мікульонок. - С.12-20.
Галиця, І. Стратегічні ігри як інструмент активізації креативного потенціалу / І. Галиця [и др.] . - С.21-26.
Інші автори: Цехмістрова Г., Міщенко А., Галиця О., Мельник І.
Ясинська, С. Досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання / С. Ясинська, М. Саєнсус. - С.27-32.
Чирчик, С. Акмеологічний підхід у професійній підготовці майбутніх дизайнерів / С. Чирчик. - С.33-38.
Ципко, В. Експериментальна модель формування гуманістичних цінностей студентів інженерно-технічного ВНЗ у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін / В. Ципко. - С.39-46.
Дебич, М. Гуманізація навчально-виховного процесу у вищій школі ХХІ століття / М. Дебич. - С.47-55.
Балагура, О. Необхідні умови для формування національних світоглядних концепцій / О. Балагура. - С.56-60.
Павлюк, С. Розвиток освітньо-наукового комплексу Німеччини в умовах європейської інтеграції / С. Павлюк. - С.61-70.
Рудишин, С. Біологічна складова професійної підготовки еколога у вищій школі: запитання та відповіді / С. Рудишин. - С.71-81
Ткаченко, Н. Концепти поля ментальності у зіставному аспекті / Н. Ткаченко. - С.82-90.
Кліменко, В. Університет - факультет - кафедра - студент / В. Кліменко. - С.91-98.
Малик, Л. Сучасний стан туристичної галузі України та теоретико-методологічні проблеми туристської освіти / Л. Малик. - С.99-104.
Бобіль, Д. Місце і роль студентського самоврядування в системі університетської економічної освіти / Д. Бобіль, С. Ляліков. - С.105-116.
Кращенко, Ю. Протиріччя розвитку студентського самоврядування / Ю. Кращенко. - С.117-123.
Лютий, І. Теоретичний фундамент майбутнього фінансиста / І. Лютий. - С.124-126.
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)




    Кліменко, В.
    Університет - факультет - кафедра - студент [Текст] / В. Кліменко // Вища школа. - 2011. - № 5/6. - С. 91-98.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)


Шифр: МУ7/2013/3
   Журнал

Медична освіта (Тернопіль) . - Виходить кожного кварталу
2013р. № 3
Зміст:
Аймедов, К. В. Синдром емоційного вигорання студентів-медиків / К. В. Аймедов, Ю. П. Жогно. - С.6-10
Варна, О. М. Методичне забезпечення та особливості викладання аптечної технології ліків в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Варна. - С.11-13
Васенда, М. М. Технологія лікарських засобів промислового виробництва як дисципліна в системі підготовки провізора-косметолога / М. М. Васенда. - С.14-16
Гарматюк, Н. Д. Особливості застосування тестового контролю при вивченні іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. Д. Гарматюк, В. П. Марценюк. - С.17-24
Гнатюк, М. С. Оперативна хірургія та топографічна анатомія-важлива навчальна дисципліна в освоєнні практичних навиків / М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилевич, Л. В. Татарчук. - С.25-27
Гощинський, П. В. Деякі аспекти сучасного викладання дитячої хірурги на додипломному рівні у підготовці сімейних лікарів / П. В. Гощинський. - С.28-29
Грицан, Л. Д. Ключові питання викладання змістового модуля "фізико-хімія поверхневих явищ" у курсі фізичної та колоїдної хімії в національному фармацевтичному / Л. Д. Грицан. - С.30-34
Громовик, Б. П. Комплексний аналіз навчальної літератури з фармацевтичного менеджменту для студентів вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Б. П. Громовик, А. В. Горілик, G/ D/ Глуховський. - С.35-38
Гуцол, Л. П. Аналіз тематичної структури навчальної дисципліни "Основи гомеопатіі'' / Л. П. Гуцол, А. В. Горілик. - С.39-44
Денефіль, О. В. Інноваційні методи підходу до оптимізаціі читання лекцій з патологічної фізіології / О. В. Денефіль, Г. С. Сатурська, Н. Я. Потіха. - С.45-47
Кравчук, Л. В. Філософія Трипілля як фактор формування гармонії та духовності людини / Л. В. Кравчук, Т. Б. Кадобний, А. В. Чикита. - С.48-50
Ласитчук, О. М. Написання історії пологів як один із видів самостійної роботи студентів / О. М. Ласитчук. - С.51-54
Мандзій, З. П. Викладання дисципліни "Фактори і механізми фармацевтичної активності і токсичності лікарських засобів на етапах фармакокінетики" в умовах кредитно-модульної системи на кафедрі клінічної фармації / З. П. Мандзій. - С.55-58
Марущак, М. І. Впровадження елективного курсу "Клінічна патофізіологія" у навчальний процес студентів медичного факультету на кафедрі функціональної діагностики та клінічної патофізіології ТДМУ іменіі Я. Горбачевського / М. І. Марущак [и др.]. - С.59-60
Інші автори: Дзиза С. В., Бакалець О. В., Бегош Н. Б.
Марценюк, В. П. Кафедрі медичної інформатики -15 років. Основні надбання та перспективи розвитку / В. П. Марценюк, Н. О. Кравець. - С.60-63
Матолич, У. Д. Формування науково-дослідної роботи студентів в умовах входження України в Європейський освітній простір на основі Болонської конвенії / У. Д. Матолич, В. В. Федько, Л. Є. Лаповець. - С.64-66
Налужна, Т. В. Психологічна підготовка викладачів як умова гуманізації відносин викладач-студент / Т. В. Налужна. - С.67-70
Олійник, О. В. Особливості організації служби швидкої медичної допомоги в Польщі / О. В. Олійник. - С.71-73
Педанов, Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх спеціалістів у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на відповідних кафедрах вищих навчальних закладів III-IV рівнів акредитації / Ю. Ф. Педанов, О. П. Славута, А. І. Гоженко. - С.74-76
Попадюк, О. Я. Підвищення якості самостійної підготовки студентів до тестового контролю знань в умовах кредитно-модульної системи / О. Я. Попадюк. - С.77-79
Родинський, О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання при викладанні фізіології / О. Г. Родинський, О. М. Демченко. - С.80-82
Самойленко, А. В. Кредитно-модульна організація виробничої практики в системі вищої стоматологічної освіті / А. В. Самойленко [и др.]. - С.83-86
Інші автори: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Альберт Є. Л.
Сиротинська, І. Д. Особливості організації самостійної роботи студентів-першокурсників медичного університету: труднощі та шляхи їх вирішення / І. Д. Сиротинська. - С.87-90
Талалаєнко, О. М. Вплив кредитно-модульної системи викладання на показники успішності студентів з фармакології / О. М. Талалаєнко [и др.]. - С.91-94
Інші автори: Абрамець І. І., Зайка Т. О., Зіньковська Л. Я., Донець В. Ф., Євдокимов Д. В., Образцова О. Г., Савустьяненко A. В., Самойлович І. М., Сидорова Ю. В., Тихонов В. М.
Унгурян, Л. М. Дистанційне навчання студентів-заочників фармацевтичного факультету в медичному ВНЗ / Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, І. А. Науменко. - С.95-97
Фастовець, О. О. Впровадження електронного обліку поточної успішності в контексті вимог Болонського процесу / О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський. - С.98-100
Федько, В. В. Викладач-студент: деспот чи друг? / В. В. Федько. - С.101-102
Федько, В. В. Застосування методу конкурентних або корпоративних груп при проведенні семінарського заняття на тему "Комплексне лікування генералізованого пародонтиту щелеп" / В. В. Федько [и др.]. - С.103-104
Інші автори: Матолич У. Д., Нетлюх А. В., Гайдук Р. В.
Фітькало, О. С. Моніторинг поширеності розладів психіки та поведінки внаслідок вживання психоактивних речовин серед населення м. Львова та Львівської області / О. С. Фітькало. - С.105-108
Чулак, Л. Д. Застосування навчальних посібників з самостійної роботи студентів і портфоліо в навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології ОНМедУ / Л. Д. Чулак, А. О. Бас, В. Г. Шутурмінський. - С.109-113
Чурпій, К. Л. Роль закладів освіти у вихованні здорового способу життя у молоді через розвиток духовності / К. Л. Чурпій. - С.114-116
Шатило, В. Й. Мотивація до занять фізичною культурою студентів вищих медичних навчальних закладів / В. Й. Шатило, І. Ю. Андрієвський, О. В. Дронова. - С.117-120
Шевчук, Τ. І. Організаційно-методичні аспекти викладання медичної генетики в умовах модернізації вищої медичної освіти / Τ. І. Шевчук. - С.121-124
Шустваль, М. Ф. Формування пізнавальної самостійності студентів у контексті Болонського процесу / М. Ф. Шустваль [и др.]. - С.125-128
Інші автори: Шустваль С. Μ., Лядова Т. І., Волобуева О. В.
Савченко, І. П. Основні досягнення та концепція розвитку кафедри внутрішньої медицини № 1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на 2013-2017 pp. / І. П. Савченко. - С.129-132
Іванець, Л. М. Роль розрахункових задач з модулів "Колоїдна хімія" та "Фармацевтична хімія" у підготовці спеціалістів фармації? / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.133-134
До славного ювілею. - С.135-137
Є примірники у відділах: всього 1 : ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)




    Федько, В. В.
    Викладач - студент: деспот чи друг? [Текст] / В. В. Федько // Медична освіта (Тернопіль). - 2013. - № 3. - С. 101-102

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

Примірників всього: 1
ІБО (1)
Вільні: ІБО (1)




   
    Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання [Текст] = Optimization of family medicine specialists’ practical training at the pre-graduate level / Л. С. Бабінець [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Методи навчання -- Методы обучения


Кл.слова (ненормовані):
студент -- викладач
Анотація: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки фахівців загальної практики – сімейної медицини на додипломному рівні навчання.
Основна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми пізнавальної діяльності. З метою активного залучення всіх студентів до навчання, мотивування у кожного відчуття інтелектуальної спроможності, розвитку комунікативних якостей використовувалась парна та групова робота. Серед методів навчання було обрано моделювання клінічних ситуацій, ситуаційний аналіз із вирішенням творчих завдань (використання методу Едварда де Боно) та колективне розв’язання проблеми на завершення. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки фахівців із загальної практики сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадити у навчальний процес оригінальні розробки інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Визначено організаційно-методичні аспекти цього нововведення, наведено комплекс реалізованих та запланованих заходів, вивчено їх дієвість. Цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику новаторських інтерактивних способів, що базуються на активній взаємодії учасників процесу та охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів, дасть можливість істотно поліпшити засвоєння дисципліни.
Висновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, вдосконалити навики розв’язання комплексних завдань, виробити у майбутніх фахівців з сімейної медицини навички конструктивного співробітництва.
Дод.точки доступу:
Бабінець, Л. С.
Боцюк, Н. Є.
Корильчук, Н. І.
Боровик, І. О.
Стародуб, Є. М.
Воронцов, О. О.
Рябоконь, С. С.
Мігенько, Б. О.
Творко, В. М.
Ясній, О. Р.

Вільних прим. немає




    Бойцанюк, С. І.
    Симуляційне навчання як спосіб формування практичних навичок під час підготовки лікаря-стоматолога [Текст] = Simulation training as a method of forming the preparation practical skills of a dentist / С. І. Бойцанюк, Н. В. Чорній, М. С. Залізняк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 11-14. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

Кл.слова (ненормовані):
НОВІТНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- СТУДЕНТ
Анотація: Застосування симуляційних методів в умовах, максимально наближених до реальних, для навчання майбутніх стоматологів - невід’ємна частина навчального процесу. Студент усвідомлено виконує дії в обстановці, що моделює реальну, з використанням спеціальних засобів - фантомів, що дають змогу відпрацьовувати мануальні навички, необхідні для професійної досконалості. Студенти, котрі засвоїли практичні навички за допомогою симуляторів, значно швидше й упевненіше переходять до втручань у пацієнтів. Симуляційне навчання - найефективніший спосіб формування практичного досвіду в майбутніх лікарів. Навчання на фантомах створює можливість підвищити рівень практичних навичок студентів-стоматологів на навчальному етапі, забезпечуючи більш плавний і безпечний перехід до медичної діяльності
Дод.точки доступу:
Чорній, Н. В.
Залізняк, М. С.

Вільних прим. немає




    Лисак, О.
    Налагодження ефективної системи інформування як засіб підвищення вихідної академічної мобільності [Текст] = Establishing effective system of information sharing as a means of outgoing academic mobility increase / О. Лисак // Вища освіта України. - 2017. - № 4. - С. 68-73. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ


   ОСВІТА В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ -- ОБРАЗОВАНИЕ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ


Кл.слова (ненормовані):
СТУДЕНТСЬКИЙ -- МАРКЕТИНГ -- СТУДЕНТ -- ПРОГРАМА
Вільних прим. немає




    Зіньковський, Ю.
    Мотивація до навчання у професійній школі [Текст] = Motivation to Learn in Educational School / Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко // Вища школа. - 2017. - № 12. - С. 25-37

Рубрики: Отдельные направления воспитания студентов

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
ВИЩА ОСВІТА -- СТУДЕНТ -- БАГАТОСТУПЕНЕВА -- СИСТЕМА -- КВАЛІФІКАЦІЯ
Дод.точки доступу:
Адаменко, Ю.

Вільних прим. немає




    Захарова, О.
    Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв’язання [Текст] = Temporarily displaced Universities: the main problems and priority directions for their solution / О. Захарова, Ж. Гончарова // Вища освіта України. - 2017. - № 3. - С. 13-22. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
СТУДЕНТ -- ДЕРЖАВНЕ -- РЕГУЛЮВАННЯ -- АНАЛІЗ -- ДОСЛІДЖЕННЯ -- ПУБЛІКАЦІЇ -- ВИЩИЙ -- НАВЧАЛЬНИЙ -- ЗАКЛАД
Дод.точки доступу:
Гончарова, Ж.

Вільних прим. немає




   
    Особливості методики викладання дисципліни "Анатомія людини” студентам англомовної форми навчання [Текст] : матеріали XV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю “Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні”, 17-18 трав. 2018 р., Тернопіль / О. В. Поканевич [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2018. - № 2. - С. 102-104. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

   Освіта медична -- Образование медицинское


Кл.слова (ненормовані):
ІНОЗЕМНІ СТУДЕНТИ -- адаптація -- студент
Дод.точки доступу:
Поканевич, О. В.
Івнєв, Б. Б.
Середа, П. І.
Талько, В. І.
Оверченко, І. А.
Керечанин, І. В.
Ковальчук, Н. В.

Вільних прим. немає




   
    Іншомовна граматична компетентність як складова загальної підготовки майбутнього лікаря у контексті віртуально-навчального середовища [Текст] / Н. О. Федчишин [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 2. - С. 114-121. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
програма -- формування -- граматичні -- навички -- технології -- студент -- віртуальні -- програми
Дод.точки доступу:
Федчишин, Н. О.
Кліщ, Г. І.
Єлагіна, Н. І.
Горпініч, Т. І.

Вільних прим. немає




    Лоскутов, О. Є.
    Методика підготовки та проведення семінару з дисципліни "Травматологія та ортопедія" з урахуванням принципу проблемності [Текст] / О. Є. Лоскутов, С. Л. Лушня // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - № 2. - С. 10-13

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- студент
Дод.точки доступу:
Лушня, С. Л.

Вільних прим. немає




    Левківський, К.
    Вища освіта в Україні у роки незалежності [Текст] = Higher Education in Ukraine in Years of Independence / К. Левківський // Вища школа. - 2019. - № 11. - С. 7-37

Рубрики: ОСВІТА В УКРАЇНІ -- ОБРАЗОВАНИЕ В УКРАИНЕ

Кл.слова (ненормовані):
ретроспектива -- студент -- оптимістичний -- стабільний -- песимістичний -- джерела фінансування -- сценарії розвитку
Вільних прим. немає




    Ворона, І. І.
    Використання віртуальних навчальних програм для вивчення латинських медичних термінів [Текст] = Virtual educational program usage for learning latin medical terminology / І. І. Ворона, Т. В. Саварин // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
КОМП’ЮТЕРНІ -- ТЕХНОЛОГІЇ -- ЛАТИНСЬКА -- МОВА -- студент
Дод.точки доступу:
Саварин, Т. В.

Вільних прим. немає




    Демянчук, М. Р.
    Принципи професійної підготовки молодших спеціалістів сестринської справи у медичних коледжах [Текст] = Principles of vocational training of future junior specialists in nursing in medical colleges / М. Р. Демянчук // Медична освіта (Тернопіль). - 2019. - № 3. - С. 19-23. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: Освіта медична -- Образование медицинское

   МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ


Кл.слова (ненормовані):
студент -- підхід -- загальнодидактичні принципи
Вільних прим. немає




    Bilovus, L. I.
    Cognitive features of pedagogical communication [Текст] = Пізнавальні властивості педагогічної комунікації / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта (Тернопіль). - 2020. - № 3. - С. 126-130. - Bibliogr. at the end of the art.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   Отдельные направления воспитания студентов


Кл.слова (ненормовані):
викладач -- студент
Дод.точки доступу:
Homotiyk, O. Ye.
Fedchyshyn, N. O.

Вільних прим. немає




    Дєордіца, Т.
    До проблеми розроблення ергономічних інтелект-карт [Текст] = To the Problem of Developing Ergonomic Mind Maps / Т. Дєордіца, М. Вороніна // Вища школа. - 2020. - № 9. - С. 39-48. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: МЕТОДИ НАВЧАННЯ -- МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ

Кл.слова (ненормовані):
термінологічна -- обізнаність -- студент -- проектування
Дод.точки доступу:
Вороніна, М.

Вільних прим. немає




    Козлакова, Г.
    Організація науково-освітніх заходів в умовах дистанційних комунікацій [Текст] = The organization of science and educational events in the conditions of distant communications / Г. Козлакова // Вища освіта України. - 2022. - № 1/2. - С. 57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.

Рубрики: СТУДЕНТИ -- СТУДЕНТЫ

   ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ -- ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ


   НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП'ЮТЕРА -- ОБУЧЕНИЕ С ПОМОЩЬЮ КОМПЬЮТЕРА


Кл.слова (ненормовані):
навчальні -- процес -- лекція -- ДИСТАНЦІЙНА -- МАТЕРІАЛИ -- ВИКЛАДАЧ -- студент -- УНІВЕРСИТЕТ -- засідання -- кафедра
Вільних прим. немає